Markės
1045 iš 1498
Opel Insignia 2017 - dabar
Opel Insignia, 2017 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.69% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Skoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Skoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau naujasis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2018-12-04
Insignia 2.0 125 kw 400nm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Led žibintai,gražus ir erdvus salonas,bose aparatūra,automatinis parkavimas,360 vaizdo kameros,nebloga garso izoliacija.
Automobilis naujas,minusų dar nepastebėjau
Prieš 2 savaites isigijau nauja.Komplektacija sudėliota praktiškai viskas kas buvo imanoma.Papildoma garso izoliacija,šildomas vairas,led žibintai,bagažinės atidarymas be rankų,sport režimas,EGR perforuota oda salonas,masažas,linijų asistentas,automatinis parkavimas,elektra šildomas priekinis stiklas,8 pavarų apd,perspėjimas dėl galimo susidūrimo ir t.t. Nuvažiuota dar tik 3000 km. Prieš tai važinėjau tiguanu,persėdus i insignia esu maloniai nustebęs,tikrai verta sumokėt 200 euru už papildoma garso izoliacija,nes važiuoja pakankamai tyliai.Gerai seka linijas,led inteligent veikia be priekaištų,salonas labai geros kokybės,labai gerai jaučiasi kad po variklio dangčiu 400 nm.traukos tikrai užtenka normaliam važiavimui,o jei su sport,tai rauna kaip reikiant.Automatas veikia be priekaištų.Kuro sąnaudos 7 ltr/100 km.netaupant,važiuoju 40 %mieste 60% užmiestyje.Geras pagalbininkas 360 vaizdo kameros.Lyginant kainą ir kokybę,neblogas pirkinys.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-03
Primityvus daiktas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Zibintai, saugos sistemos
Kokybe, Kuro sanaudos, Sedynes, APD, vairavimas tai darbas, ne malonumas.
Vairuoju Insignia Biturbo 4x4 , nuo 2018.08 men. Variklis 2.0 D., 158 Kw. Auto darbinis, gavau nauja. Pries Tai 2 Metus vazinejau 2016m., XC60, 2.0D 140 KW. Buvo ir Golf 7, Captur, Rapid. Bendrai trumpai apie Opel-Auto Vertinu 6 Baliais is 10. Labiausiai nervina labai nepatogios AGR sedynes, jau Po 250 km. Pradeda skaudeti kojos. Nugarele suformuota patogiai, bet pagalvele per Kieta Ir per trumpa. Geriau rinktis paprastas. Kitas didelis minusas- Automat. Greiciu Deze, Aisin 8 laipsniu. Ji tokio letumo, kad atrodo jog Po kapoto 100 Kw, ne daugiau. Sportinio rezimo nera. 4x4 sistema primityvi, ne taip kaip Quattro Ar X Drive, nepaskirsto apkrovos pagal sukibima. Toliau- Garso izoliacija baisi, tiek nuo variklio, tiek nuo Motoro.. Beje Ir pats variklis skamba garsiai ir grubiai. Kuro sanaudos- vidurkis pas mane 9.1, manau kad per dideles, AD blue pilti reikia kas 5-6 t.km Po 5ltr. Salono apdaila salta ir nejauki, medziagos pigios, daug kur stipriai sutaupyta. Ergonomika- jei pasistatai buteliuka vandens ar kavos puodeli, nebematai ir nebeturi prieimo prie sildymo sistemos. Turi atitraukti demesi nuo kelio kad pasireguliuotum temper. Labai primityvi Navi Grafika, pats prietaisu skydelis pigaus dizaino, svarbi Vairuotojo Info sudeliota ne ten kur Reikia. Is pliusu tai paminesiu - Tikrai l.puikus Matrix zibintai, bet be apiplovimo kazkodel, Radaras nuotolio bei juostu sekimas, korektura jei nuklysti nuo linijos veikia gerai. Automatinis bagazines atidarymas su koja geras daiktas. Stabilumas esant dideliems greiciams bei valdymas prilygsta nebrangiam sportiniam GTI klases auto. Vietos daug, ilgis kebulo beveik 5m., todel PDC Ir Kamera yra butini. Kol kas nuvaziuota per 4men. 18000 km., tik kuras Ir AD Blue. Eilini karta Opel turejo galimybe padaryti gera auto, bet kaip visada gavosi pusfabrikatis, todel nesistebiu kad Kompanija eina is ranku i rankas Ir yra ant bankroto ribos. Insignia iki normalaus lygio Auto, kad Ir senesnio modelio dar toli. Jei galvojate pirkti, patarciau pratestuoti kuo daugiau variantu Ir uzsisakyti papildoma garso izoliacija. Sekmes.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-02
Insignia country tourer
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Led žibintai,agr sėdynes,garso aparatūra skamba labai gražiai,nevargina ilgesnėse kelionėse...daug galima vardinti...tiesiog super automobilis
Kartais nelabai reaguoja bagažinės atidarymas be rankų...apsineša purvu galinė vaizdo kamera...daugiau nėra dėl ko priekaištaut...
Galvojantiems ar verta pirkti....sakau taip....
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-14
Geriausias visų laikų Opelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, manevringas, komfortas, gerai trauka, geri stabdžiai, sulaukia dėmesio gatvėje, palyginus su dydžiu ekonomiškas,gera kaina.
Kiek sunkokai darinėjasi bagažinės dangtis.
Prieš tris mėnesius pirkau naują Opel Insignia grand sport dynamic komplektacija plius 4 papildomi paketai, R18 pajuodinti frezuoti ratai bicolor, baltas perlas. Ir ... nustebino. Neturiu praktiškai jokių priekaištų šiam automobiliui. Variklis benzininis 1,5L 103kw mechaninė greičių dėžė, daugiau negu pakanka. Kemša į sėdynę. Nuo 2000 iki 4100 apsukų net 250nm sukimo jėga o analogiškas variklis 1,5L 122kw irgi 250nm tik nuo 2000 iki 4500 apsukų. Taip kad skirtumo nepajusite, tik brangiau sumokėsite 1500 eurų už tą patį variklį su kita programa. Iš 103kw padaryti 122kw kainuoja apie 250 eurų, bet to daryti nepatariu, nes rimta tuo užsiimanti įmonė man nepatarė, praktiškai skirtumo nepajusi. Teko važinėti su Opel Insignia grand sport 1,5L benzinu 122kw automatu, tai tikrai prastesnė ir pavėluota trauka už mano mechaninę 103kw. Pastebėjau ,kad žmonės atkreipia dėmesį į mano baltą automobilį. Jis savo forma, kaip reklamuoja vokiečiai, 5 durų Kupe. Prieš tai teko važinėti su dviem naujais premium automobiliais, bet jiems sentimentų jokių... Turėjau senesnę Insignia sedaną, kosmo, taip pat savo laiku patiko, bet šis, naujasis tikrai nice! Sėdynės super patogios ,AGR, daug vietos, gera aparatūra plius įdėjau gerą subą, pati trasoj važiuoja, skaito juostas, onstar sistema, wi-fi ir daug daug visko netgi ir bazinėje įrangoje. Gražios lempos, viskas led, neplonos skardos, nemažai plastmasės buferiuose, ne tai, kaip japoniškose, skarbonkės... Pigus kasko, metams tik 440eurų 24000e sumai. Automobilis dar naujas, netaisiau nieko. Tai yra labai geras automobilis. Kaina, palyginus su konkurentais mažesnė, pigus kasko. Pirkite benziną 1,5L 103kw , su 122kw nebent norėsite automatą, nes su 103kw gudrūs vokiečiai nekomplektuoja, arba 2l. Apie dyzelius netgi nesidomiu, jie be ateities. Pirkite tik su chromine apdaila ir ne mažesniais, kaip R18 ratais, nes su mažesniais atrodo kaip kiaulė, tuštokos arkos o pūsta forma reikalauja didelių volų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-13
Opel insignia 2017 1,5l 103kw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, minkštai važiuoja, labai daug vietos gale sėdintiems bei bagažinė talpi
Nepastebejau
Teko nuomotis ši automobilį. Pravažiuota apie 5tūkstančius, kas be ko jokiu bėdu nebuvo. Kuro sanaudos mieste apie 8 uzmiesti apie 6 vidurki rode 7l. Labai erdvus automobilis ir is ties maloniai vairuojamas. Traukos voketijoje noreturi didesnes, bet vaziuojant normaliai lietuvos keliais tikrai pakanka. Man be galo patinko dizainas, tiek isores tiek vidaus. Be to labai minksta vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-11
Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 121 kW 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjero kokybė, komfortas, stabilumas, patogus konsolės valdymas, nėra prikišta nereikalingų dalykų. Viskas vokiškai paprasta. Labai daug vietos, tiek gale, tiek bagažinėje
Ganėtinai didelės kuro sąnaudos benzininių variklių, šiek tiek nepatogus bagažinės mechaninis uždarymas
Jau pravažiavau apie 7000 km su šiuo automobiliu. Aišku jokių problemų nėra, nes mašina nauja, bet galiu pasakyti, kad 1.5 l benzininio variklio kuro sąnaudos tikrai didesnės nei deklaruoja ar sako pardavėjai. Mieste sunaudoja ~11 l važiuojant protingai. Mišrios sąnaudos kažkur ~8 l. Kai pirkau tikėjausi, kad bus ekonomiškesnis. Šiaip kol kas nenuvylė, labai stabilus, komfortabilus ir pakankamai greitas automobilis naudojant iš taško A į B.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai