Markės
993 iš 1426
Opel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabar
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Skoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Skoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau naujasis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Opel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabarOpel Insignia 2017 - dabar
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai