Markės
1001 iš 1434
Opel Meriva 2003 - 2010
Opel Meriva, 2003 - 2010
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 11
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Opel Meriva yra mini vienatūris gaminamas ant mažojo Opel Corsa bazės. Automobilis gaminamas su eile benzininių ir turbodyzelinių variklių, kurių litražas varijuoja nuo 1.3 iki 1.8 L, o galia nuo 70 AG iki 125 AG. Kaip ir didesnis Zafira, Meriva turi lankstų interjerą vadinamą FlexSpace, tačiau šis automobilis turi tik dvi sėdynių eiles. Antra sėdynių eilė gali būti stumdoma skersai ir išilgai – paliekant daugiau erdvės keleiviams arba bagažui. Jos taip pat gali būti sulankstomos į grindis gaunant lygų paviršių. Taip Meriva iš penkiaviečio galima lengvai paversti į keturių, trijų, dviejų ar net vienos sėdimosios vietos automobilį neišimant sėdynių.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2017-06-16
nepatikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogu vairuoti nerudija
labai nepatikimas labai daug kas keista 2kartus buvo sustojes kely
opel meriva 1.4 twinport benzinas 2005 pirktas salonepravaziuta62000km paprastas patarimas-nepirkitepataupykit nervus ir kisene
Pilnas atsiliepimas...
Gžegožas Pileckas | 2015-07-08
Patenkintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ergonomiškumas, lankstumas, manevringumas.
Nestabilumas esant vėjui, traukos trūkumas prikrovus, vairo traukės antgalis.
Automobilį nusipirkau prieš 3 metus turguje, buvo parvaryta iš Italijos. Meistras man ją išrinko iš viso turgelio. Prieš tai turėjau VW Passat B4 ir palyginimui galiu pasakyti, kad Opel Meriva yra nepalyginamai patikimesnė kalbant apie važiuoklę ir kitus dalykus, tereikia deramai prižiūrėti ir nepilstyti į baką piguvos iš užkampio. 74kw yra pats tas - yra pakankamai žvali kelyje, nors pakrauta pilnai gal kiek jaučia jėgos trūkumą. Per tris metus važinėjimo dėl savo kaltės pakeičiau elektroninę siurblio dalį (mat pyliausi piguvą), du kartus buvo parėjęs starteris (šepetėliai), mėgsta tepaliuką (pirkdami labai kruopščiai patikrinkit varyklį). Po trijų metų neteko kokius 40% turguje mokėtos vertės, tai nėra daug, net sakyčiau visai nedaug. Eksploataciniai kaštai visai norma - pamiršau, kas yra guoliai, salenblokai. Tiesa, serga dešinės vairo traukės antgalio ligomis, bet netragiškai, nors ir stabiliai. Būtinai su savimi turėkit automobilius išmanantį žmogų, kuris pasidomėtų rida, kėbulo būkle ir varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Totas | 2014-03-30
Opel Meriva racionalus pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, patogus vairuoti, nebrangi eksploatacija
Mažokai vietos bagažinėje keliaujant su šeima i tolimesnias keliones, nes daiktų tikrai atsiranda :) O visumoje, pagal tai ko galima tikėtis iš šio šeimos mažylio, tai kaip ir viskas čia savo vietose:)
Automobilis nedidelis savo gabaritais, taigi visu pirma tinkamesnis ir labiau atsižvelgta į patogesnį važinėjimą mieste: t.y dėl savo nedidelių gabaritų, aukštesnės pasostės, trumpesnių pavarų. Žiūrint į komforto klasę, tai šioje vietoje jo ieškoti per daug nereiktų (juntamas bildesys ir barškėjimas važiuojant, kad ir nedideliais nelygumais) salono apdaila pigi, bet kokybiška (nenusitrina, ne itin teplios net ir dažnai liečiamos vietos). Vietos ir erdvės viduje pakankamai (mano ūgis 190cm), bagažinėje vietos ne per daugiausiai (vaikiškas vežimėlis su lopšiu telpa, daugiau tuo metu vietos nebelieka :) ) bagažinė turi tarpinį skyrių daiktams tarp pagrindinio skyriaus ir atsarginio rato, reikalui esant lengvai transformuojasi sėdynės, tad norint įtalpinti ir didesnį krovinį problemų nesudaro. Benzinas 1.6 (74 kW). Ecotec Variklis labai dinamiškas ir energinga nėra, bet pagal mašinos masę mieste to pakanka. Sąnaudos: mieste ~ 9 (važiavimo tipas mišrus) užmiestyje ~ 6.5 (ramus važiavimas 90 km/h) autostradoje ~7.5 -8 (110- 130 km/h). Šiaip variklis didesnių problemų nekelia, tik įprastinis šiems varikliams tepalo sudeginimas 1l- 10000km. Kaip ir paminėta temoje "racionalus pasirinkimas" tai galiu pasakyti tiek, kad šis auto tikrai aptarnaujamas pigiai. Dalys nėra brangios, jeigu ieškant kažko tokio kas parduotuvėje per brangu ir neapsimoka mokėti už nauja tai "šrotose" jų ieškant problemų nėra. Remontas bent jau kas liečia važiuoklę tai itin paprastas ir patogus (tai įtakos turi darbų kainoms), kitas dalykas pati pakaba tikrai patvari. Gal kažkiek mažiau patogus priėjimas prie variklio skyriaus tai ten meistrai šiek tiek "vaiposi" :) Asmeniniai kaštai kiek turiu automobilį t.y 1 metai 15000 km. Paskirstymo diržo keitimas su darbu- 600 Lt. Galinė amortizatoriaus spyruoklė- 50 Lt.("šrotas") naujos kaina 180 Lt. Priekinė atraminė įvorė 20 Lt. važiuoklės darbai savarankiški :) Šie darbai atlikti tik įsigijus automobilį, dabar patikrą padariau po žiemos trūkūmų nepastebėta. Tepalai, filtrai, padangos kiekvieno asmeninis pasirinkimas kainoje, tad komentarų nėra. Kaip ir prieš kiekvieną automobilio pirkimą, bent jau minimali patikra (su nusimanančiu žmogumi). O šiaip automobilis ganėtinai paprastas tad ypatingų niuansų čia nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-11-29
Opel Meriva 2003, 1,8 benzinas/dujos, mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas, patogus išlipti, įsėsti, susilankstančios galinės sėdynės, autostradoje "švelniai" važiuoja.
Kaip kiti minėjo, tikrai yra barškėjimas. Kieta pakaba! bei sėdynė.
1,8 92kw (125ag), mechaninė dėžė, pirkom pigiau nei rinkoje 10 metų Merivos, tai nėra pvz kondicionieriaus, kruizo kontrolės, bet yra elektroninė stabilumo sistema (jau patikrinta ir veikia), ABS ir pan., tai kas privaloma šiandien mašinoje. Sveria 1380 (kaip vienatūriai lengva) Iš išorės, kaip žmona pavadino, tai atrodo kaip boružėlė :) sidabrinės spalvos, turi porankį, tiesa, bendrą su keleiviu, nes vietos tarp priekinių sėdynių mažai, tai porankis tą tarpą užpildo. Geras dalykas tos galinės sėdynės, kurios esant reikalui susilanksto, o ir važinėjasi pirmyn atgal taip pat. Pirkau naują akumuliatorių, tai nustebau, kad benzinui reikia 72 Ah. Sakė, kad dėl elektronikos didesnio reik, bet kai pas mus jos nėra visas komplektas ir dėl kainos įdėjom 66 Ah, pakolkas viskas gerai. Važiuoja kietai, jauti visus nelygumus. Ypač reik saugotis greičio slopinimo kalniukų. Gulinčius policininkus (kur maži ir skersai kelio be tarpų) pravažiuoja normaliai. Prieš tai turėjau Hyundai Lantra, tai lyginant Lantra daug minkštesnė bei posūkiuose stabiliau jautiesi, bet ir Meriva atrandu, kad posūkiuose neblogai laikosi...bet galėtų ir geriau. Sėdynės pas Merivą prilaikančios, bet man truputį siaurokos. Esu stambokas, bet ne tiek. Pirmas pastebėjimas, kai pradėjau vairuoti Merivą, tai kad bagažinėje visi padėti daiktai važiuojant nuolatos važinėjasi po visą bagažinę. Patiko, kad bagažinėje kilimėlis susideda iš lentelių, kurias gali atlenkti po vieną kiek tau reikia, o po jomis yra skyreliai daiktams. Teko vairuoti ir VW Sharan, tai ten patiko, kad priekyje keleivis turėjo ant panelės kur pasidėti kokią tai smulkmeną (pvz žemėlapį), ko Merivoje nėra. Užtat Meriva turi prikurkes priekyje sėdintiems, gale sėdintiems ir bagažinės dalyje yra pajungti prietaisui. Kaip daugelis rašė, apdailos kietos (net Lantra buvo geresnė, o ji 1996 metų), bet pripranti. Pagalvojus kiek mokėjai tiek ir gavai. Pavarų dėžė Merivoje neduoda greitai perjungti pavarų (blogai kartais). Kaip minėjau 1,8 92kw benzinas/dujos. Įdomu tai, kad varikliui apšilus laisvos apsukos laikosi 600 rpm (o juk benzas). Bet nesipurto, negęsta. Su dujom tas pats. Patinka variklio skleidžiamas garsas kol apsukos žemos, bet virš 2000 rpm garsas nebėra malonus ausiai. Kažkur skaičiau apie Zafira, tai ir man taip (varikliai vienodi), kad jei stovi (prie šviesoforo) variklio darbo beveik negirdėti, tai teko apsiprast :) bet prie kiek didesnių apsukų, ypač jei paspaudi, tai variklio darbas triukšmingas. Prasta izoliacija. Palyginimui Sharan dėl variklio triukšmo, tai panašiai, o Lantra kaip tik norėdavosi paspausti, nes turi tokį specifinį net garsą. Degalų sąnaudos: benzinu po miestą ~11l/100km - kaip nurodė specifikacijos rastos internete, taip ir yra. Dujų panašiai (tiesioginis). Nusipirkus keičiau visus skysčius, diržus, vandens pompą, pagrindinio diržo įtempėjus. Kaina viso to +- kaip visur. Tiesa, praeinat TA prakiuro stabdžių skysčio vamzdelis, bei lempos švietė kreivai. Už abu (vamzdelio keitimas ir šviesų reguliavimas) sumokėjau 96 litus. Dėl kainų nuvertėjimo nieko dar negaliu pasakyti, per trumpai turiu, o ir greitu laiku parduoti nesiruošiu. Kai pirkau variau pajungti kompą diagnostikai, bei tikrinau pakabą. Patariu ir kitiems. Padeda numušt kainą. Žiūrėkit kokios komplektacijos reikia. Mes nusprendėm nusipirkti be kondicionieriaus, nes jo realiai reik porą savaičių per metus tik, tad ir mokėjom mažiau, o ir rūpintis mažiau kuom reik. Tiesa, pas mus yra net 2 stoglangiai.
Pilnas atsiliepimas...
henrikas | 2013-07-05
MERIVA 1.7 CDTI dyzeliukas. 2006 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, islaikymo kastai, patikimumas, erdvumas
Prasta vidaus apdaila, komforto trukumas, valdymo skydelis, salono funkciju sprendimai
Meriva - seimai skirtas automobilis, talpa tikrai didele, atlenkus sedynes ji dar padideja, siaip kas ieskote didelio komforto (tokio kaip S klases merse ) ar panasiai , tai sis automobilis tikrai ne jums. Jei ieskote gero, patikimo ir taupaus seimos automobilio, sis automobilis kaip tik Jums. Vazineju su siuo automobiliu tikrai nemazai, siaip kas labiausiai nepatinka ,tai to komforto trukumas , pas mane nei porankio nera, nei mandru sedyniu , ar odinio salono. Tiesiog vaziuoji ir tiek , siaip kelyje tikrai gerai stovi, ir trauka yra normali. Mieste tikrai pilnai uztenka, o ir lenkiant tikrai nera nei kart pavede.... Prietaisu skydelis nelabai patogus, mygtuku gausybe, pigios paneles detales, bet vairas tikrai patogus. Daug visokiu funkciju salone, kurios kelia abjones (tokios kaip bordaciokai po grindimis, ar atsilenkus sedynems puodeliu laikikliai , ar kz kokie staliukai, kuriu paskirtis nelabai suprantama :D) Visumoj automobilis tikrai ne kaip golf'as, tirkai minkstesnis, vaziuoklei is vis nieko netvarkiau , buvo lemputes perdegusios , posukio ir priekine .... Na dar stabdziu diskus pasikeiciau su kaladelem , stebuklu taip pat nekainavo, daugiau niekas nebilda , nebarsak , tikrai esu patenkintas..... Sis variklis, bent jau man tikrai patikimas, trauka taip pat visai nebloga, ir kuro sanaudos taip pat nedideles.... Jau 3 metai varikliui atlikti tik privalomieji aptarnavimai. Siaip rimtesnio gedimo nera. Na eksplotacija tikrai nera brangi, jei varai y gera servisa o ne pas PETRA JONA AR ANTANA garazu komplekse, tai sutvarko, padaro su garantijomis ir tikrai vargo nera..... Nuvertejimas sioks toks jauciasi, bet nemanau kad kaip "OPEL" llabai didelis . Uz savo mokejau apie 16 k , pries 3-4 metus kz kur , na dabar , jei nenudroztas 12-13 k dar eina...... Nes maniskis tikrai nenudroztas . Kai pirkau 110 000 buvo prabeges (tikrinau opel centre rida nesukta) Tai kaip dizeliui manau, tai tikrai nera daug , be to buvo tik vieno seimininko pries mane. Pirkit nenudrozta, stenkites rasti su mazesne rida, ir kad nebutu chymicitas , ar ten lipdytas kox .O taip jei reikia erdvau patikimo , nelabai komfortisko automobilio seimai ar didesniems kroviniams ,tai tikrai geras pasirinkimas . Kaip ir visur tikrinkite servise. Be to nepaminejau kad man dureliu apacia buvo pradejus rudyti , nes siek tiek buvo padauzyta nuo zvyruotu keliu , bet perdaziau ir rudziu nematyti...
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2013-04-15
Meriva 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, geras matomumas, "lankstus" miesto sąlygomis, patikimas, pigi ekploatacija, mažai gendantis.
Pasirodė durėlių apačioje rūdys. Manau, kad tai daužtos vietos kėbulo remonto pasekmės.
Automobilį OPEL MERIVA 1,6 benzinas pusiau automatine dėže veik naują pirkau Gariūnų turguje. Pardavėjas prieš tai parodė, kur buvo daužtas. Turiu kelis automobilius, tad geriausias apibūdinimas - lyginti su kitais auto. Važinėju 6 metus, šiuo metu nuvažiuota apie 145.000 km. Su juo teko aplėkti kaimynines šalis, daug važinėta LT. Esu patenkintas jo ekonomiškumu (magistralėje apie 5,5 l/100km, kai greitis iki 100 km.), pakankamai komfortiškas, tylus. Viduje, tiek priejkinėse, tiek gale daug vietos. Labai patinka, kad į jį nereikia "įgriūti ir tarkuoti užpakaliu asfalto", važiuojant esi visa galva aukščiau už AUDI A ir pan. Geras matomumas, prietaisų išdėstymas. Prieš N.M. pagal gamintojo rekomendacijas keičiau diržą. Iki tol jokių gedimų ir remontų, Varikliuko galios pilnai pakanka tiek norint lenkti, tiek bėgėjantis. Dirba tyliai. Be jokių kaprizų vedasi bet kokiomis oro sąlygomis (esant -28 C kaip ir kiekvieną kartą). Daugiau nieko nepridursiu, nes atidarau kapotą tik tada, kai reikia keisti tepalus ar lemputes. Esu patenkintas jo ekonomiškumu (magistralėje apie 5,5 l/100km, kai greitis iki 100 km.), pakankamai komfortiškas, tylus. Viduje, tiek priekyje, tiek gale daug vietos. Labai patinka, kad į jį nereikia "įgriūti ir tarkuoti užpakaliu asfalto", važiuojant esi visa galva aukščiau už AUDI A6 ir pan. Geras matomumas, prietaisų išdėstymas. Prieš N.M. pagal gamintojo rekomendacijas keičiau pagrindinį diržą su guolių komplektu, kaladėles, filtrus, tepalus.Viskas kainavo 900 Lt. Iki tol jokių gedimų ir remontų, išskyrus termostato keitimą (170 Lt). Per metus remontui išleidžiama minimali suma ( apie 40 Lt), kai nuvažiuojama apie 20.000 km. Manau, kad tenkina ekonomiško, komfortabilaus ir patikimo su nedidelėmis eksploatacinėmis išlaidomis automobilio lūkesčius.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2012-12-24
Opel Meriva
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, salono erdvė ir pritaikomumas.
Kad lemputę pakeisti reikią fara išimti, arba rankas piršto storio turėti. Durna ir net labai.
Sveiki, automobilis smagus. Pliusai tokie, kad jis nerealiai aukštas yra. Aukštai ir dugnas nuo žemės ir salonas aukštas. Galima per bordiūrus važiuoti. Viduje telpa ir aukšti žmonės, ne karta važiavo 2m ugio keleiviai ir nesiskundė. Sėdėti vairuotojui patogu, mėgstu porankį. Matomumas galėtų būti geresnis, tragiškai užstoja vaizdą priekinė "stoikė" jei taip ją galima vadinti. Darant kairį posukį visada privalau dar kartą pasižvalgyti. Salonas pigokas, bet nustebino tokie fokusai, kad galinės sėdynės reguliuojamos trimis padėtimis. Variklis 1,7 dyzelis. silpnesnis variantas su 55kw. Greičia mieste užtenka tikrai turbo dyzelis duoda tokit o staigumo. Tačiau užmiestyje išlenda visi minusai. Aukštas automobilis neduoda tokio stabilumo. Variklio galios trūkumas kartais erzina. Netyčia buvo įpylta benzino, [daug] siek tiek pavaziavus išsiurbus nieko neatsitiko. Matyt variklis pakankamai ištvermingas. Kuro sąnaudos: Mieste* 7,2l. užmiestyje 4,5l [greitis apie 90-100] *Mieste, reiškia, Vilnius piko valandomis, judriausiomis gatvėmis. Žiemą kuomet kamščiai didesni įtariu, kad kuro sąnaudos šiek tiek išauga. Bet naturalu kad užvestas ir pusantros valandos "stovintis" automobilis paima daugiau kuro. turiu automobilį apie 6mėnesius pravažiavau apie 10'000km. Pirkau su 100'000 rida. Problemu nėra, pakeičiau radiatorių, tepalus diržus filtrus. Naujas radiatorius kainavo 1000lt su darbu. [autodinoje nuolaida padarė didelę] Kainos nuvertėjimas jaučiasi. Užmečiau akį į skelbimus tai jau pigesnių yra. Vežti į servisa. Arba bent į technikinę kad pažiūrėtų dūmingumus, važiuoklę.
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2012-11-02
Opel Meriva taupiems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiškas, paprastas
Kietas, barškantis
Šį opeliuka turiu du metus. Viena galiu pasakyti, kad tai miesto automobilis, su juo mieste gerai, mažas, manevringas, pakankamai vikrus ir žinoma ekonomiškas automobilis, tačiau uzmiestyje, autostradoj su juo nekas. Kadangi ratu baze trumpa, jis pakankamai supasi kelyje, esant didesniam vejuo dar ir blaškomas. Prasta garso izoliacija. Tai ekonomines klases automobilis, todel kažkokio komforto ar "pricindalu" jame tiketis nereikia. Mašina pakankamai kieta, surinkimo kokybe ne iš geriausių. Plastikas kietas, greit susiraižo bei barška. Bagažine iš pirmo žvilgsnio gal ir mažoka, tačiau į ją telpa nemažai. Variklis 1,7 CDTI 74kW, šio varikliuko tokiam automobiliui tikrai per akis. Varikliai yra pakankamai lepūs kurui, bei triukšmingi. Važiuojant užmiesty, pakankamai girdisi jo užimas salone. Dažna šių variklių problema yra kūro slėgio reguliatorius. Detalė nera iš pigiųjų, o ir ja gauti nera lengva. Nauja Autodinoj kainuoja ~700Lt Visada pilu gerą kura, laiku keičiu tepalu, filtrus, tai kolkas problemu su varikliu nebuvo. Dar vienas šio variklio minusas yra generatorius. Pats generatorius nera blogas, tačiau labai kvailoje vietoje jis įtaisytas, variklio apacioje, todel vazinejant ziema per sniegus ar per purvynus greitai apsineša generatorius, ko pasekoje reikia keisti elektrinę dalį. Man tai kainavo 500Lt. Todel dabar karts nuo karto nusivalau palindęs generatorių. Taip pat geriau vengti didelių balų. Eksploataciją šios mašinos nera brangi, tačiau nera labai ir pigi. Važiuokle tirkai patvari. Stabilizatoriai, traukiu antgaliai kapeikas kainuoja. Pagrindinį diržą pakeisti kainuoja 600Lt. Dar viena Merivu lyga yra vairo kolonėlės. Restauravimas kainuoja 400-600Lt priklausomai kiek išdilusi yra.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-07-09
opel Meriva, 2003-2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, dinamika, pakabos patvarumas
silpna elektrinė dalis, brangus kai kurių dalių remontas.
Su automobiliu važinėju jau antrus metus (1,7 cdti, 74 kw), tad šį tą pasakyti jau galiu apie šią mašiną. Per nepilnus dvejus metus su mašina nuvažiavau apie 70000 tūkstančių km, tai pakankamai daug Lietuvos mastais. Labai džiugina gerai išplanuotas salonas: lanksčios galinės sėdynės, kurios be jokio vargo greitai padidina salono erdvę, patogi sedėsena, reguliuojamas vairas, ir kiti mažmožiai: reguliuojama radija ant vairo ir t.t. Taip pat, gana iš gerų medžiagų pagamintas salonas. Gan patvari pakaba, neblogas ir patvarus variklis (kiek žinau pusiau Isuzu), apskritai mašinos dalys nebrangios. Kas be ko yra ir minusų, ypač kas liečia elektros dalį. Variklis nebuvo sugedęs (nevalyta nuo pirkimo turbina), nusipirkęs pakeičiau diržą su tempėjais (su tempėjais atsiejo apie 800 lt servise). Šiaip tik antrą žiemą kiek "blūdyti" elektronika pradėjo: pulsuoja apsuko ir gęsta. :) O šiaip mieste sąnaudos apie 8-8,5, tikrai "nelakstant" nuo nupirkimo. Užmiestyje apie 5,5, važiuojant apie 100 km/h greičiu. Kaip minėjau, pagrindinis remontas buvo pakaboje: kas 15000 reikia keisti traukių antgalius (apie 35 lt vienas), stabdžių diskai taip pat keisti (120 lt priekinis), galinės kaladėlės apie 140 lt (net keista :)). Amortizatorius taip pat keičiau priekinius tai 150 vienetas. Nepatvarus mazgas - vairo kolonėlė. Teko jau perinkti, tai apie 600 lt. Elektronika taip pat "ypač" silpna - mėnesyje kartą tenka keisti priekines lemputes artimųjų žibintų (bet kaip suprantu tai visų merivų bėda). O visi kiti mazgai puikiai laikosi. Už savo 2005 metų auto buvau 15000 lt mokėjęs, dabar panašios kiek žiūrėjau apie 12000-13000 kainuoja. Tiek tos realybės :) Kaip ir kiekvieną auto: žiūrėti variklį, kolonėlės darbą, ypač atkreipti dėmesį į landžeronus, bo tikrai kai kurie, kiek teko kalbėti, būna pervirinti ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Povilas | 2011-06-14
Meriva puikus automobilis jaunai seimai !
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringa, Talpi, Sportiska, Patikima, Geras Dizainas.
Pigi vidaus apdaila, kvailas Easytronic dezes darbas.
Opel Meriva musu seimoje atsirado 2004 metais. Kai tik pasirode Lietuvoje. Uzsisakeme ja is salono Cosmo komplektacija 1,8 ECOTEC motoras buvo sujungtas su EASYTRONIC automatine pavaru deze. Automobili eksploatuojame ir dabar. Per 6 metus jokiu rimtesniu bedu nebuvo, vidutiniskai nuvaziuodavome 30 tukst. km. per metus, tai yra daug. Du kartus buvo isejes EASYTRONIC valdymo blokas. Na o kitas remontas tai toks pat kaip ir visose masinose, vandens kompa ties 120 tukst. 128 tukst pagr dirzas ir itempejai, tepalai ir kiti skysciai neskaiciuojami... Variklis Z18XE ( 1,8 benzinas 92 kw ) Labai smagus ir gyvibingas motoriukas. Na tiesa nuvilia kuro sanaudos mieste ~10 litru. Uzmiestyje ima 6-7. Palyginimui buvo sustota su BMW e46 320d tai automobiliai iki ~120km/h begejosi mazdaug vienodai. Tada kai automobilis buvo pirkas, dyzeliniai motorai i merva buvo nekomplektuojami, na o dabar pirkdamas rinkciausi tik 1,3 CDTI dyzelini varikliuka, mieste pilnai pakanka. Automobilio remontas nebuvo brangus, per 6 metus i ji apytiklsiai investuota ~5000 litu, kaip minejau bendrame aprasyme remontuotus mazgus. COSMO komplektacijos Meriva su musu pasirinktais priedais, berods 8 saugos pagalves, 6 koloneliu audio sistema, easytronic, klima ir 1,8 motoru kainavo ~67 tukst. litu. Po 6 metu sis automobilis buvo ivertintas 15 tukstanciu. Atkreipti i masinos isore esancia zemiau moldingu, gali buti korozijos uzuomazgu. Vengti easytronic deziu, ieskoti geresnes komplektacijos salono.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai