Markės
1069 iš 1507
Pagani Huayra yra bekompromisis sportinis dvivietis automobilis su viduryje sumontuotu varikliu. Impozantiškas pavadinimas „Huayra“ Inkų civlizacijoje reiškė „Vėjų dievą“. Automobilio kėbulas gaminamas iš kompozitinių medžiagų, turi aktyvią aerodonamiką (maksimaliai didinančią arba mažinančią prispaudžiamąją jėgą) ir turi į viršų atsidarančias duris. Kėbulo dizainas pabrėžia jau senokai naudojamą kompanijos stilių, tačiau pastebimos ir nematytos įdomios persipinančios linijos, aštrios briaunos primenančios augalų lapų formą (vien ko verta šoninių veidrodėlių forma!) ir pabrėžiančios Huayra pavadinimo reikšmę. Šis Pagani turi dviejų turbinų Mercedes-AMG 6.0 litrų 60° V12 variklį, kuris išvysto 720 AG galią ir 1000 Nm sukimo momentą. Maksimalus automobilio greitis yra daugiau kaip 370 km/h, o pagreitį nuo 0 iki 100 km/h pasiekia vos per 3,3 sekundės. Sunkiai suvokiami skaičiai. Šį variklį taip pat naudoja ir Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series modelis, tačiau Pagani jį yra kiek modifikavusi, kad sumažinti turbo duobę. Be galo įdomu būtų pamatyti ką šis automobilis sugeba Nürburgring‘o 21 km Nordschleife trasoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naudojant Pirelli padangas Pagani Huayra gali atlaikyti 1.66g šoninį pagreitį esant 362 km/h greičiui.

Skirtingai nuo daugelio šiuolaikinių sportinių automobilių Pagani Huayra turi septynių pavarų sekvencinę pavarų dėžę, o ne dviejų sankabų pavarų dėžę. Nors dviejų sankabų pavarų dėžė pavaras perjungia greičiau, tačiau ji kartu su alyva sveria 70 kg daugiau. Tokiu būdu sumažinus svorį visa Pagani Huayra transmisija sveria vos 96 kg.

Pagani Huayra galima rasti tokiuose video žaidimuose kaip „Need for Speed: Shift 2 Unleashed“, „Need for Speed: The Run“ ar „Forza Motorsport 4“.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 3
KĖBULAS 6.0 V12 (730 Hp) Automatic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 5980
Cilindrai/vožtuvai 12/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 730/544/5800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 1000/2250
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.3
Maksimalus greitis, km/h n/d
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4605
Plotis, mm 2036
Aukštis, mm 1169
Svoris/Max svoris, kg 1350
Atstumas tarp ašių, mm 2036
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos n/d
Galinės padangos n/d
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l n/d
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Pagani modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Supercar    Zonda FHuayra
    Zonda Revolucion 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai