Markės
1063 iš 1482
Peugeot 208 2012 - dabar
Peugeot 208, 2012 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.50% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Misija skirta Peugeot 208 išties nepaprasta – jis privalo pratęsti savo itin sėkmingų pirmtakų 205, 206 ir 207 modelių tradicijas. Tai itin konkurencinga klasė Europoje ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Peugeot 208 turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime šviežią ir malonų akiai automobilio dizainą, bet kartu ir atpažįstamą Peugeot siluetą. Kėbulas pasižymi gausybe išraiškingų linijų ir įdomių detalių, kurios visos skirtos suteikti netikėtumo jausmą. Savo stilistika automobilis panašus į Toyota kompanijos kūrinius. Tiesa, šį stilių pamėgo jau ne viena kompanija, kuri tai sėkmingai demonstruoja naujuose savo modeliuose. Peugeot 208 interjeras taip pat maloniai kviečia atsisėsti ir paimti nediduką odinį vairą į savo rankas – prietaisų skydelis yra pakeltas, žiūrisi labai estetiškai, gal tik prietaisų išdėstymas nėra labai patogus (neapleidžia pojūtis jog vairuotojo pozicija yra per aukšta, o vairo viršutinis kraštas užstoja prietaisų rodmenis), tačiau interjero medžiagų kokybė labai maloniai stebina. Po kapotu slepiasi tikrai ekonomiški varikliai, tame tarpe pakankamai dinamiški 1.2 VTi 3 cilindrų benzininiai turbo varikliai. Dyzelinis 1.6 litro 92 AG variklis taip pat nusipelnė pagyrų už galią ir gerą ekonomiškumą. Tačiau gerą įspūdį kiek prislopina vangi 5 pavarų mechaninė greičių dėžė. Mieste 208 jaučiasi gerokai manevringiau už savo pirmtaką 207 modelį dėka gerokai mažesnio svorio (naujas modelis sveria net 100 kg mažiau) ir nors pakaba vis dar nemaloniai perduoda į saloną didelius kelio nelygumus, tačiau automobilį galima pavadinti pakankamai komfortišku kasdieniniam naudojimui. Bagažinės skyrius lyginant su Peugeot 207 padidėjo 15 litrų – iki 285. Automobilis pakankamai erdvus net ir ant galinių sėdynių – lyginantį su konkurentais negalima nei supeikti nei labai pagirti. Taigi, Peugeot 208 nusiteikęs pasistumdyti su rinkos lyderiais VW Polo ar Ford Fiesta automobiliais.
Peugeot 208 buvo išrinktas metų automobiliu 36-ąjį kartą vykusiame „Airijos Metų europietiško automobilio 2013“ (Continental Irish Car of the Year) konkurse.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2018-03-22
208 1.2 puretech
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle, salonas prabangus, variklis smagus, gera kaina, gera isvaizda.
Galbut tik vienas-Lietuvoje nera peugeot labai vertinami.Taciau del to geresne kaina perkant:)
2017 metu gamybos, pirktas naujas, su visais (beveik) navarotais: dvieju zonu klima, galine kamera, grazus lietekai,kruizas ir t.t. Variklis 82 AG, be turbinos, triju cilindru,greiciu deze-manualas. Dirba nuostabiai-garsas netgi sportiskas,kaip kokiu 6 cilindru:), traukia gerai, nes masina sveria tik 1 tona, kuro sanaudos kolkas 6.6l, vazinejant trumpais atstumais, ir pravaziuota tik 6000km.Varikliukas uzsyla staigiai. Kaina uz tokia komplektacija gera, minksta vaziuokle, salonas puikus. Jausmas siek tiek, kad vaziuoji kaip su kartingu: mazas vairiukas, gana sportiska. Kitas pliusas-ji platoka, todel trys vaikai telpa su kedutemis gale!!! Cia info mamytems. Jokiu gedimu ar trukumu nebuvo. Perziurejau visus imanomus variantus savo klaseje-iki siol nieko geresnio nematau kainos ir kokybes atzvilgiu.
Pilnas atsiliepimas...
2014-10-22
208 Active 1,2 VTi 82hp
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus miesto automobilis. Prancuziskas dizainas patinka nevisiems. Man asmeniskai visai nieko. Variklio galia pakankama mieste. Uzmiestyje, vaziuodamas dinamiskiau, ar lenkdamas, supranti, kad 1,2variklis silpnokas. Taciau ekonomiskumas zavi. Nemoku vazineti kaip pencininkas, bet daugiau kaip 7ltr/100km nepavyksta isspausti. Per 2 metus nuvaziuota 60tukst. km. problemu didesniu neiskilo jokiu. Viskas keiciama kas susije su ekspoatacija. Nors is isores automobilis atrodo mazas, taciau viduje vietos daugiau nei kituose panasaus dydzio automobiliuose. Ypac gale. Variklis 1,2 benzinas. Ekonomiskas, bet daugiausiai tinkamas miesto rezimu vaziuojantiems. Uzmiestyje truksta traukos ypac vejuota diena. Nuvaziavus 60tukst.km. I eksploatacija neinvestuota niekas. Iskyrus tepalus, filtrus, stabdziu kaladeles. Sis modelis kolkas dar nera labai populiarus Lietuvoje. Devetu kainos nera dideles. Siulymas perkanciajam, ziureti tapati kaip kad pirktum kita automobili. Siulymas vezti i autorizuota servisa detalesniam patikrinimui.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai