Markės
1034 iš 1429
Peugeot 406 1995 - 2004
Peugeot 406, 1995 - 2004
563Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 63
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 84% Ne 16%
Peugeot 406 1995 - 2004Peugeot 406 1995 - 2004Peugeot 406 1995 - 2004Peugeot 406 1995 - 2004Peugeot 406 1995 - 2004Peugeot 406 1995 - 2004
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gaminamas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis), o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 63
Tautvydas | 2017-01-29
Peugeot 406 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, geras variklis, pačios mašinos patikimumas, pakaba
Plonos skardos
Turiu ši automobili tai yra gana geras ir nebrangus nes po turetos opel vectros jis daug gersnis.Eksplotacija pigi ir gana dar neblogai atrodo.Ji man nekelė jokiu rūpesčiu ir nereikejo beveik nieko taisyt tik pries technikine reikejo pakeist vieną šarnyra. Su elektronika jokiu bėdu neturėjau viskas veikia kaip priklauso.Pakaba gera keliaut šiuo automobiliu patogu ir nevargina ilgose keliones Variklis yra geras ir patikimas.jei laiku keiti tepalus ir pili gera kura jis tarnaus ilgai.kuro sanaudos mažos, trauka gera. Keičiu tik eksplotacinius skysčius ir viskas. Nuverteja gana greitai Tikrint reiktu kaip ir visus automobilius. Ir žiuret kad butu gera trauka
Pilnas atsiliepimas...
Zabiela | 2017-01-28
Eilinis prancuziskas s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga originali garso aparatura
Daug
Pirkau nes neblogi atsiliepimai internete ir dizainas puse velnio. Zodziu po pirmos turetos prancuziskos masinos ( laguna 2003 vidiskas meslas) sakiau daugiau niekada, bet taip gavos kad vel ant to pacio greblio uzlipau. 2002 hdi. Pirkau uz vidutiniskai- nei pigiai, nei brangiai. Vaziavo puikiai, atrode islaikyta, odinis salonas. Nusipirkes pakriciau dirzus, pagrindinis beje jau buvo sutrukinejes, galinius amortizatorius. Taip pat tvarkiau el langus nes veike tik vienas is keturiu ir galvojau ramiai sau vazinesiu. Uz poros sav sugedo imobilaizeris (50 eur uz isemima). Jau perkant maciau kad idomiai veikia valytuvai ir posukiai neatsoka, dzin galvoju susitvarkysiu, nes pries tai kiek turejau masinu tai nebutu didele problema. Pasirodo problema didele nes reikia keisti visa kelma. Srote 100 eur devetas, naujas 200, tai vazineju prie valytuvu rankeneles isikises kojine, kazkiek padeda nes valytuvai isijungia kada nori ir neina isjungt:) Dar savaite pavazinejus pradejo kartais nesikurt masina, kartais uzsidegdavo variklio lempute. Zodziu kuro slegio reguliatorius (200 e vien uz detale). Taip pat atsirado kitu bedu su elektra- air bag lempute tai uzgesta tai isijungia. Nu su elektriku susidraugavau, menesine abonimenta tiesiog galeciau pirkti. Paskaiciavau, kad visas bedas isspresti kainuotu tiek pat uz kiek masina pirkau- apie 1000 e. Kaip seno pigaus triperio daliu kainos dideles. Taip pat greitai pradejo lysti rudys. Pati masina privalumu dideliu neturi. Vietos mazai, plastmases barska. Vaziuokle nusipirkus visa tvarkinga buvo iskyrus nedidelio bildejimo is gal amortizatoriu, pravaziavus kokius 5000 km daugiau pradejo barsket bet dar kolkas netvarkiau, vazineju apie 2 - 3 men 2 hdi 80 kw. Trauka vidutine, mieste 7,5 8 uzmiesti 6 6,5. Pagr dirzo keitimas 170 e. Variklis kaip variklis. Dalys brangios, nuvertijas didelis zodziu. Pati masina tipines prancuziskas s : nepatikima, neilgaamze ir varanti depresija. Atsidet pinigeliu remontui
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-03-31
Peugeot 406 2.0HDi 90HP 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, mazos kuro sanaudos, grazi isvaizda, daug vietos tiek salone, tiek bagazineje palyginus su tokiu gabaritu automobiliais
Su minkstomis padangomis per daug minsksta ir atrodo kaip gumine, nera smagu vairuoti.
Sveiki, gyvenu anglijoje ir kai teko isigyti automobili kainos ir kokybes santykiu teko pirkt Peugeot 406. Visalaik patiko jo isvaizda bet maniau jog niekada nepirksiu, nusipirkes likau labai laimingas ir jau trecius metus vazineju. Per 3 metus isleidau apie 1000 svaru, bet visa tai pagrinde servizas, t.y. tepalai stabdziu kaladeles ir visi kiti profilaktiniai darbai. kuro sanaudos trasoje labai mazos vaziuodas 130km/h t.y. apie 80-90mp/h sunaudodavau 4-5l/100km. Dar neteko tvarkyti vaziuokles nes laiko puikiai nors masina pravaziavusi 280600 miliu. Pries perkant isitikint reikia jog vairuotojo kilimas nera dregnas ir nepraleidzia dregmes, nuo dregmes mirsta salono kompas. Nuo 2001 metu kovo menesio sie automobiliai turi 3 kompiuriu, ty yra variklio po kapotu, salono po saugikliu deze salone ir posukiu bei valytuvu valdimo. Ir siemens ipurskimas mano manymu yra geresnis, nes kompas negrybauja, jis arba veikia arba ne, o bosch gali grybaut ir keisit daviklius viena po kito bet kompas visitek matys klaidas. Mazos kuro sanaudos, svarbiausia laiku keisti tepalus ir naudoti normalu kura, o ne koki nors baltarusiska. Silpnoji vieta yra kuro siurblys. Generatoriaus ir pagrindinio dirbo, bei vandens pompos su visais itempejes pakeitimas su dalim 800LT, toliau net neisivaizduoju ka pradasyt viska keiciu pats tai darbas nekainuoja o dalys tokius kaip stabdziu kaladeles ir t.t. daugiau 80lt naujos nekainuoja :) Pries perkant tikrinkit sankaba!! Patarimas pirkti 66kw su siemens ipurskimo sistema, ji tiesiog arba veikia arba ne o bosch gali kompas durniuot ir nerasit kame problema. Atidziai apziurek vairuotojo kilima nes jeigu jis dregnas galite tureti problemu su elektronika
Pilnas atsiliepimas...
Edga | 2015-11-16
Peugeot 406 2,0l HDI 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, kuro sąnaudos, nerudyja
garso izoliacija,silpnas kebulas
Savo pežuka turiu 1,5 metu. Pagrindinės priežastys kodėl pirkau P406 buvo žinoma kainos ir kokybės santykis. Nežinau ka normalesnio galima isigyti uz 4000lt :D Paprasta važiuoklė, nepasenęs dizainas, vidus taip pat patogus ir pan. Vietos uztenka, ir žinoma kuro sąnaudos juokingos. Pirkau važinėti mieste, todėl kilometrų daug nerpisukau, vos 12 000km. Kadangi važinėju Kaune, dar kai keliai buvo baisus pagrindiniais maršrutais tai automobilis barškėjo. Žinoma cia prideda pasibaigė galiai amortizatoriai, ruošiuosi keisti. Nusipirkus ji buvo visiskai buka, todėl po diagnostikos paaiškėjo, kad nusprogęs turbinos slegio solenoidas. Naujas kainavo apie 600lt tai meistrelis rado dėvėta uz 50 lt ir pežas atsigavo:) Teko važiuolkę truputi tvarkyti, bet kainos nesikandžioja. Automobilis senas, tuoj bus 15 metu..todėl stebuklų nesitikėkit. Turi el.langus, kondiškę, krituliu jutikli, kelis airbag''us ir ko daugiau reikia :D Labiausiai džiugina jo dizainas, šioje vietoje prancūzai pasistengė :) Variklis kaip ir minėjau nusipirkus buvo bukas ir šioje vietoje pirkdamas rizikavau, tačiau solenoido pakeitimas prikėlė šį liutą:) Mieste galios užtenka, nes pats esu daugiau ramus vairuotojas. Buvo siek tiek problemu žiema per didžiuosiu šalčius, bet manau reikia tiesiog atsakingiau pasiruošti šalčiams. 2,0 l HDI varikliai daug kas sako, kad yra geri, tai as kolkas nesiskundžiu. Pigūs Kaina juokinga tai net nenežinau, kur čia ji gali daugiau kristi. Pirkau uz 4000lt, jeigu parduosiu uz 1000 eur tai butu super, bet dar neplanuoju. Technikine dar 1,5m i prieki. Rasti gera tokių metų P406 nera lengva, tačiau įmanoma. Jeigu ieškot pigios ir dar morališkai nepasenusios mašinos, Peugeot 406 pats tas :) Nesu ekspertas, bet perkant nebijokit paspaust pedalo, turetu smagiai traukti 2 HDI, jeigu letai begejasi, priežasčių gausybe, o jas rasti ne kiekvienas meistrelis sugeba, nes nepaslaptis, kad nemažai kas baidosi prancūzų.
Pilnas atsiliepimas...
M | 2015-10-10
Peugeot 406 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, patikimumas, išvaizda
Nebent generatoriaus diržo sistema
5 metus atvažinėjau su atnaujintu 406, 2 litrų HDI, susukau apie 80 000 km. Buvau girdėjęs, kad iš peugeot tai vienas iš labiausiai vykusių modelių, aišku visada pilna ir tų tradicinių lietuvių neigiamų komentarų... Bet ryžausi pabandyti pats savo kailiu. Iš išorės - gražus, šiuolaikiškas ir ne taip greit pasenstantis dizainas. Vidus - taip pat modernus kaip tokių metų mašinai (kalbu apie panelę, valdymo konsolę). Sėdynės - nesu sėdėjęs naujausiuose limuzinuose, bet patogumas - nemoku nupasakot, iš po kitos mašinos savajame pežuke įkrisdavau kaip į fotelį. O ir salono medžiagų patvarumas geras, nesidėvi taip geit. Važiuoja taip pat ganėtinai minkštai. Stabilumas normalus, varžybose nedalyvaudavau, bet agresyviau mieste pravažiuot ir į posūkį įsipaišyt problemų neturėdavau. Stabdžius gerus turėjo, gale kaladėlių net nebūčiau keitęs jei ne priverstinis galinių dikų keitimas dėl silpno rankinio (su šitu truputį vargdavau per technikinę). Su elektra didelių problemų neturėjau, į 1-2 metus kokį kartą tekdavo pasikeisti didelių išlaidų nereikalaujantį daviklį, blokelį ar pan. Patikimasis, kaip sako, milijoninis 2.0 HDI, 80kw. Galios užtekdavo, važiuodavo smagiai, nei mieste greičiau nukeliaut kažkur, nei užmiesty aplenkt problemų nekildavo tikrai. Gal tik biški bukokas iš vietos pirma pavara. Pirkau prabėgusį 280 000, pasikeičiau diržus, teplus su filtrais, alkūninio veleno skriemulį ir pakaitinimo žvakes (buvo mirusios, o neužkūriau tik prie -15). Vienintelę silpną vietą galėčiau įvardyti tai generatoriaus diržo visą sistemą. Skriemulį keičiau ir antrą kartą po ~60 000 km, yra tekę tvarkyt generatoriaus guoliuką, pastarojo guoliuko sankabėlę (ant laisvų apsukų skleisdavo keistą garsą), žinoma patį generatoriaus diržą. Porą žiemų turėjau vargo su aukšto slėgio kuro reguliatoriumi (taip manau), bet po poros savaičių praeidavo kaprizai, tai taip ir nepakeičiau. Eksploatacija: pagrindinio diržo ir visų įtempėjų, skriemulio (200lt) , žvakių keitimas (120lt) + darbas = 800lt. Per likusius metus keisti skriemulys, 2x gen. diržas, įtempėjas, tvarkytas gen. guoliukas, keista jo sankabėlė = 800lt. Važiuoklės remontas: amortikai, šarnyras, traukės, gumos, gal dar ką yra tekę keist = 500lt, diskai, kaladėlės = 230lt, abs žiedas, tuo pačiu ir guolis = 150lt. Elektra: kažkas su imobilaizeriu, remontas 100lt, spynelės kontaktai 50lt, pečiuko rezistorius ~50lt. Suma susidaro nemaža, bet atvažinėta penkis metus, tad spręsti jums. Daugiau visa kita tai smulkmenos ir dyzelis (5,8 l, žiemą 6,3). Pardaviau už pusę kainos nei pirkau, bet per penkis metus nuvertėti 1000eur gal ir nėra daug. Su peugeot jau taip yra, pigiau nuperki, pigiau parduodi. Bet nemanau, kad yra geresnis rinkoje kainos ir kokybės santykis, tad dabartinis auto - vėl Peugeot, tik dabar jau 407 :) Pamiršti mitus apie prancūziškas mašinas, apsižiūrėti, kad jokių garsų nebūtų po kapotu, kad arkliai nebūtų išsilakstę, ar el. prietaisai veikia, ar rankinis laiko... ir į trasą ;)
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2015-05-12
406 salon 2.0 hdi 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minksta pakaba, stabilus gera garso aparatura, ekonomiskas
suvedimines traukes, silpnoka elektra
2003 sedanas pilnas paketas odinis salonas sildomos elektrines sedynes, autopilotas. Su automobiliu vaziuoti tikrai malonu minksta pakaba tvirtai stovi tiek ant plento tiek ant zvyrkelio, variklis patikimas tik reikia pilti gera dyzelina is degalines, gale suvedimines traukes nieko nelaiko , silpnoka elektra bet vaziuoti galima. Garso izoliacija tik vidutiniska. Trauka gera Gera trauka, patvarus variklis, nenusileidziantis legendiniam vw 1.9 tdi Kartas nuo karto pakeisti tepalus su filtrais ir pasitvarkyt vaziuokle, dazniausiai suvedimines traukes pakeist. Uz katalizatoriu galit gauti 600lt Nepirkti su dideliu kilometrazu. Geriausia pirkti is uzsienio
Pilnas atsiliepimas...
Ferdinandas | 2015-01-06
Peugeot 406 1996 2.1;81kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinta.
Išvardinta.
Automobilis eksploatuojamas 7 metus,nei vienos rūdies,kėbulas atrodo jaunatviškai.Ganėtinai talpus,priekyje ir gale aukštaūgiams tikrai nespaus kelių.Orginali aparatūra nėra tokia bloga,bet ir neįspūdinga.Prietaisų išdėstymas patogus,sėdynės ne kietos.Važiuoklė paprasta,šiek tiek kietoka,automobilį ant kelio laiko stabiliai.Kelionėse, tikrai mažiau pavargdavau negu kaip važiuojant su Audi 100 C4.Žinoma turi savų minusų,didžiausia bėda elektra ir kt.: 1.Neveikiantis spidometras (dažniausiai fyškės ant pavarų dėžės,po bardačioku spidometro maitinimo blokelis sudega (deficitinė detalė).Jei pakeisit ir pasirūpinsit jų apsauga,pamiršit šią problemą. 50euru ~. 2.Lucas kuro siurbliai,nepatvarūs dėl prasto pilamo kuro.Priėmiau tokią išvadą,nes nustojau pilti žalią dyzelį. 3.Paveda centrinis ,bagažinė ir galinės durelės nebeužsirakina. Na toliau bėdų kaip ir neturėjau,prieš pora mėnesių pakeičiau generatoriaus guolį 45eurai kažkur,bet išėmėm orginalą :) Pakeldavau virš 2500-3000aps/min. girdėdavosi cypimas.Turbina veikia iki šiol.Na apie tokius dalykus kaip durelių plyštančios gumos,gal ir nerašysiu,jei būsit žioplys ir plėšit dureles žiema iš jėgos ir labai staigiai,man pasitaikė taip...Garso izoliacija tikrai puiki,neišsigąskit,lauke variklis dirba kaip traktoriaus,viduje lyg niekur nieko,važiuojant 160-180 jau pradeda šniokšti.Bagažinės talpa manyčiau nemaža,stovi aparatūra,dar ir 2x20kg lagaminus sukišam kelioninius ir 2 kuprines (rankinio bagažo). Nelepus,keiskit tepalus ,filtrą laiku bėdų nebus.Traukos užtenka.Perspėju,nedėkit tokių filtrų kaip "Filtron" niekam tikę,naudoju "MANN".Sunkiai dedasi pagr. diržas.Tiesiog geriausias variklis iš Peugeot TD. Detalių kainos palyginus prieš vokiečių,juo labiau japonų,atrodo mažos.Nuvertėjimas didelis ir spartus,mokėjau 14000lt,kažin ar dabar 1000eurų gaučiau. Na praeikit kėbulą ieškokit rūdžių,siurblį apžiūrėkit ar neapibėgęs,na žodžiu viską ,ką ir kiekvienam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
Raimondas | 2013-09-24
Peugeot 406 HDI, 2000 m., 80 kW, dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvarūs ir ekonomiški HDI varikliai, pigi eksploatacija, patogus kelionėse, sąlyginai nedidelė įsigijmo kaina
elektronika, galinės ir priekinės sėdynės neatsiverčia iki galo, keista klimato kontrolė, greit susidėvi galiniai stabilizatoriai
P406 turiu nuo 2007 m. (rida įsigijimo metu ~180 tkst., dabar - 290 tkst.) ir galiu reziumuoti, kad tai labai geras automobilis, nepaisant kai kurių charakteringų gedimų: sudilo alkūninio veleno škyvas (skriemulys) (kaina su pakeitimu apie 250 Lt), kas du metus susidėvi galiniai stabilizatoriai (kaina apie 50 Lt kiekvienas), retai, bet užsikemša kuro slėgio reguliatorius (kaina apie 350 Lt), sudegė ventiliatoriaus paleidimo rielė, dėl ko atsirado klaida "engine temperature too high" (variklio temp.per aukšta), sudilo generatoriaus sankaba (kaina be pakeitimo apie 200 Lt). Reiktų pastebėti, kad kartais sustreikuoja elektronika - vairuotojo pusės langas darinėjasi paspaudus atvirkščiai jungtuką, važiuojant spidometras nukrenta, keistai valdosi klimato kontrolė, tačiau pečiukas įšyla greitai, kartais atsiranda klaida "brake fluid too low" (trūksta stabdžių skysčio), nors jo pakanka, galinės ir priekinės sėdynės neatsiverčia iki galo Nežiūrint minėtų trūkumų automobilis puikus: varikliai "amžini", tik kuro sistema jautri prastam kurui, kurio reiktų atsisakyti (dėl jo sudilo žemo kuro slėgio siurblys bake, originalaus kaina apie 500 Lt), rekomenduojama naudoti geresnius kuro filtrus (dėl tokių kaip Filtron užsikemša kuro slėgio reguliatorius), važiuoklė minkšta, ypač galinė pakaba gerai "sugeria" duobes, ir paprasta, manevringumas geras (tik apsisukimo spindulys mažokas), trauka "žvėriškai" stipri, priėjimas prie variklio remontui neblogas. Jei variklis dūmija, reiktų į oro įsiurbimo angą, atjungus nuo oro filtro, supurkšti EGR vožtuvo valiklio, kurio flakoną galite įsigyti už 20 Lt. Tai padeda laikinai pašalinti suodis. Žiemą kuriasi lengvai, jei veikia pakaitinimo žvakės. Detalės pigios ir lengvai gaunamos tiek naujos, tiek laužynuose, įprastinė eksploatacija pigi. Gamintojas rekomenduoja tepalus 5W-40, bet senesniuose automobiliuose galima naudoti klampesnį 10W-40, kurį keičiu kartu su tepalo filtru kas 20 tkst., oro ir kuro filtrą, kas 40 tkst. Tepalų ir filtrų kaina be pakeitimo apie 150-200 Lt. Nedidelės kuro sąnaudos - vid. apie 6-7 litrai/100 km. Didelės talpos kuro bakas - 70 Ltr. Pagal rinkos kainą ir kokybę, tai l.geras variantas. Perkant atkreipti dėmesį į nurodytas charakteringas "ligas" ir rinktis dyzelinį variklį HDI (patartina 80 kW).
Pilnas atsiliepimas...
Dainnius | 2013-09-20
Mano saunusis liutukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerudijantis kebulas, patikimas bei istvermingas variklis, komfortas, valdymas, talpumas, juokinga kaina...
Kaip ir nepastebejau....
Si automobili eksplotuoju metus laiko. Nusipirkau ji pardavimui (Is Vokietijos), bet taip jau susikloste, jog jis pasiliko pas mane ir del to ne kiek nesigailiu. Beje, tai 2001 metu PEUGEOT 406 2.0 HDI Break 80 kw. Kaip jau minejau masina esu tikrai patenkintas, nors tai ir daugumos musu tautieciu nemegiamas "prancuzas". Bet manau, jog tai jau mitas, beje nepasitvirtines! Tai tikrai puikus Peugeot modelis! Komfortiska (super) masina uz tikrai juokingus pinigus. Masina stabili, talpi, patogi (ypac ilgose kelionese). Labai gera garso izoliacija, puikiai valdosi, ir beje JOKIA TEN ELEKTRONIKA NEGRYBAUJA! Kas liecia kuro sanaudas, tai ramiai vazinejant (proto ribose) as asmeniskai telpu i 4,5 ltr. misru vidurki. Tai sakyciau, kaip tokiu gabaritu, bei svorio automobiliui yra didelis pliusas. Galit tiketi, galit - ne, tai jau Jusu pasirinkimas. Tik nematau tikslo meluoti, kadangi dar seimos garaze yra 2011 metu TOYOTA RAV4 2,5 (benzinas, automatas, reta "Sport" komplektacija). Kuris, beje pirktas beveik naujas, taip kad yra puikus kokybes bei kainos santykiu palyginimas. Nors Peugeot kokius 10 kartu pigesnis, vaziuoti su juo tikrai maloniau, ypac uzmiestyje. Perkant ji, dizainu jis man nebuvo grazus, bet pripratau na ir dabar kaip ir nieko. Siaip tai nerudijanti masina (12-os metu gamykline garantija!), beje kuria negali pasigirt tu metu visu taip dievinamos Audi. O Peugeot (bent jau maniske) neturi nei vienos rudeles! Kadangi uzsiimu devetu automobiliu pardavimu, tai esu ju turejes gana nemazai (su dauguma ir pasivazinejes kazkiek), tai gi pakeiciau nuomone apie "prancuzus". I geraja puse. Nes dar patiko CITROEN C5. Na tai tikrai normalios, geros masinos uz mazus pinigus. Uz vokiskus analogus tikrai neprastesnes, gal net gi geresnes, sakyciau. Beje, eksploatacija irgi nebrangi, ne kiek nesiskyrianti nuo vokisku... 2.0 HDI 80 kw. tikrai vykes variklis! Beje, tai patikimas, nebijantis dideles ridos variklis. Tyliai dirbantis (ko nepasakysi apie vokiskus), ekonomiskas, nebrangiai eksloatuojamas. Keiciau tik tepalus, filtrus. Kainos tikrai nesikandzioja!!! Na tepalus tai megsta geresnius, pyliau gamintojo rekomenduojamus " TOTAL QUARTZ 5w-40 ". Uz penkis litrus, kuriu beje uzteko, sumokejau apie 80 lituku. Tepalo filtras, kiek pamenu apie 17 lt., oro apie 15, kuro apie 25 lt. Kiek zinau ir kitu detaliu kainos nedideles. Na gal neskaitant kuro purkstuku, kuriu vienas kainuoja apie 1400 lt. Tad si varikliuka rekomenduojama "girdyti" tik geru dyzeliu. Nes tai "COMMON RAIL". Beje, sis variklis geriausiai draugauja su " BOSCH" kuro padavimo sistema. Jei jau Jus sudomintu sis 406-asis modelis su siuo varikliu, patarciau rinktis si varianta (NE SIEMENS) ir be FAP filtro, nors kiek zinau siuose varikliuose ju kaip ir nebuna. (tai daugiau liecia 2.2 ltr. variklius) Zodziu, variklis tikrai puikus, nenusileidziantis vokiskiems TDI 81 kw. Eksploatacija, kaip minejau tikrai nebrangi. Tiesa, dar keiciau stabziu diskus, kaladeles. Diskai komplektas berods apie 130 lt., kaladeles gal 40. Gerai nebepamenu, o tai reiskia, jog mokejau tikrai nedaug, nes ispudinga suma tikrai buciau isimines :-) Na, nuvertejimas, gal ir didesnis nei "Golf'u" ar "Audi a6 C4". Siuo metu uz mazdaug 4500 lt. galima nupirkti gana gero stovio butent panasiai tokiu metu Pezuka, su siuo varikliu. Spresti Jums.... Na net nezinau....Turbut ziureti kaip ir perkant bet koki dyzelini automobili panasaus amziaus....Kazkokiu ypatingu subtilybiu jis tikrai neturi ! Aciu perskaiciusiems, dziaugiuosi, jei mano aprasymas kazkam, bent kazkiek pasirode naudingas....
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2013-07-11
Mano Pezas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiska vaziuoklė, HDI gerai traukia :)
elektros smulkus
Nors dažnas, apie prancūziškus automobilius atsiliepia..nelabai teigiamai tačiau ir prancūzai sugeba pagamint kažką visai neblogo. Vienas iš tokių pavyzdžių PEUGEOT 406. Tai gana simpatiškas sedanas, ar universalas, kuris nelabai bijo lietuviškų žiemą gerai pasūdintų kelių ir nepuola vien dėl jų pasipuošti rūdimis. Nors automobilio salonas gan paprastas, bet surinktas gan kokybiškai. niekas nebarška, nu gal truputį galinis dangtis :) Važiuoklė tikrai nusipelnė pagyrų, nes tai puikiai valdomas kelyje automobilis, netgi važiuojant žvyrkeliu, nejausite jokio diskomforto, kadangi pakaba gerai sugeria visus kelio nelygumus. Tačiau už komfortą, kaip visada tenka susimokėti, kadangi greit dėvis stabilizatorių traukės, kurių yra po vieną kiekvienam ratui kainos vidutiniškai 45lt už vienetą, nekokybiškų žinoma visad galima nusipirkti pigiau :) Be šito gėrio yra ir dar nemažai salenblokų, kainos nėr didelės, bet pe didelį jų kiekį susidaro nemaža suma galinti siekti 400 ar 500 LT bet jie laiko žymiai ilgiau, todėl ypatingai skųstis negalima. Jei jūsų auto turi diskinius galinius stabdžius, tai anksčiau ar vėliau pasireikš bėda su rankiniu stabdžiu, kadangi nupūna apsauginė disko skarda, ant kurios laikosi rankinio stabdžio kaladėlės, tada naujos skardos 300Lt o šrote 50lt bet nieks neapsiima ardyti, parduoda su visu kelmu 250Lt vienetas, kadangi daug darbo o naudos maža :) Kaip su būgniniais stabdžiais šiuo klausimu nežn. Mano įsigytas automobilis turėjo 2.0 HDI variklį 88kw yra ir 66kw, bet galingesnis variantas netgi šiek tiek ima mažiau kuro ir daug smagiau traukia :D Ne BMW, bet važiuot smagu, net ir aš visada mėgstantis užmint akseleratorių, per daug juo nesiskundžiu, o ir kuro sanaudos nėra didelės apie 6 L. HDI varikliai ant tiek patikimi , kad šrote naudotą gali nupirkti už 300-400 lt taigis, jei sugebėjote negyvai užvaikyti HDI, sveikinu, jūs specas :D Tačiau be viso gėrio HDI variklyje yra aukšto slėgio kuro siurblys, o šiame stovi slėgio reguliatorius štai čia yra achilo kulnas, 350-550 už naują daiktą, o šrote surasti pavyks labai sunkiai, nes be galo einama dalis :( Dažniausiai sakoma , kad užlinksta nuo blogo kuro, gal tai ir tiesa, bet kad labai kenkia pavažiuot tuščiu baku, kai siurblys visus nešvarumus surankioja, tai faktas- pats įsitikinau :D Kitą dieną ir užlinko, pasireikšti tai gali taip : pradžioje nepriima gazo ar davus gerai gazo užgęsta ,o netrukus darosi ir iš vis sunku užvesti. Jeigu nenusipirkote "užmušto" Pezo, tai važiuosite ir vargo nematysite, gali išlįsti viena kita erzinanti elektrinė bėda, kaip neužsidarantis langas, neveikiantis ventiliatorius/AC, užsideganti SRS ženklas, tačiau tai nėra didelės bėdos. Tačiau jei pataikysite ant damušto Pezo, tai kaip ir su, bet kuria kita mašina pinigų nespėsit kišti.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai