Markės
1143 iš 1562
Peugeot 508 2011 - 2018
Peugeot 508, 2011 - 2018
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Neblogas išorės dizainas
  • Smagus kelyje
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nekokia automatinė pavarų dėžė
  • Kiek neišsiskiriantis
"Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės"
Du geriau nei vienas – tarė prancūzų kompanija Peugeot ir nusprendė vietoje senųjų 408 ir 607 modelių išleisti vieną 508. Naujasis automobilis dydžiu taip pat įsiterpia tarp šių dviejų, jis dalinasi savo platforma ir daugeliu variklių su antros kartos Citroën C5. PSA Peugeot Citroën kompanija 508 gamina Kinijoje ir planuoja 2012 metais parduoti 65000 vienetų. Taip pat, tikimasi, kad Kinijos rinkoje bus parduota beveik du kartus daugiau 508, nei Prancūzijoje. Tai bus pirmas kartas kompanijos istorijoje kai išorinėje rinkoje bus parduodama daugiau nei pačioje Prancūzijoje. Taigi, 508 modelis yra labai rimtas konkurentas talpių šeimyninių automobilių klasėje ir meta iššūkį Ford Mondeo, bei Volkswagen Passat automobiliams. Pagal dydį Peugeot kiek lenkia Volkswagen analogą: jis yra kiek ilgesnis (4792 prieš 4771 mm) bei platesnis (1853 prieš 1829 mm). Tačiau žemesnis (1456 prieš 1516). Palyginti su Peugeot 407, 508 modelis turi trumpesnę priekinę iškyšą ir ilgesnę keleivių kabiną. Kalbėdami apie naująjį modelį, Peugeot atstovai akcentuoja naują dizaino kryptį ir ypač pagerėjusią kokybę. Visgi, naujas dizainas vargu ar kažkuo nustebins visko mačiusius klientus, tačiau jis yra patrauklus, proporcingas ir suderintas, kiek panašus į 2008 metų Nissan Altima. Automobilio forma labai nuožulni, dizaineriai akivaizdžiai siekė suteikti keturių durų kupė automobilio siluetą kokį turi Mercedes-Benz CLS arba Volkswagen Passat CC modeliai. Interjere jaučiamas akivaizdus kokybės šuolis lyginant su senesniais Peugeot modeliais – dabar 508 salono medžiagų kokybe lenkia Ford Mondeo ir nedaug atsilieka nuo Volkswagen Passat ar Opel Insignia automobilių. Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės. Prietaisų skydelio formos dabar jau nebe tokios apvalainos kaip senesniuose modeliuose. Apdailos medžiagos, centrinė konsolė, vairas – viskas atrodo išbaigta ir patrauklu. Kitas privalumas – didelė salono erdvė tiek priekyje sėdintiems, tiek galiniams keleiviams. Tiesa, 473 litrų talpos bagažinė nėra labai didelė lyginant su konkurentais. Renkantis naują 508, galima pasirinkti vieną iš aštuonių (3 benzininiai, 5 dyzeliniai) variklių. Populiariausias motoras, kogero, bus 2,0 L HDI variklis, turintis 163 AG galią bei 340 Nm sukimo momentą. Mieste tokios galios yra užtektinai, o užmiestyje išlįsti lenkimui taip pat nėra baisu (nors norėtųsi ir kiek greitesnę reakciją turinčios pavarų dėžės), nes jau nuo 2000 aps./min. prasidedantis sukimo momento pikas nereikalauja žemesnės pavaros. Galingiausias yra 2,2 L HDI variklis, turintis net 204 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą! Kelyje automobilis yra pakankamai komfortiškas, tylus, o valdymas tikslus. Visumoje 508 modelis turi visus būtiniausius atributus reikalingus patogiam šeimyniniam automobiliui - gal ištiesų jis taps jūsų pirmuoju vidutinio dydžio automobiliu?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2019-02-19
Peugeot 508 - 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus
nepatikimas
Kad Peugeot yra gavno įsitikinau antrą ir paskutinį kartą gyvenime. Jį gali pirkti tik blondinė arba gėjus kurie nieko nunutuokia apie automobilius Tegu geriau prancūzai kvepalus gamina Prancūžiški auto galima pirkti nuo naujo iki kokių 3 metų eksploatacijos ir iki 50 000 ridos po to gali mest į šiukšlyną jo vertės nebėra remonto daug Remontas brangus tuo labiau kad remonto reikia dažnai Važiuoklė trumpaamžė problemos su elektra Pirkti tik naują ir važiuot iki garantijos pabaigos Turėt galvoj , kad parduodant turėsi nuostolių nes naujas brangus , o pavazinėjęs parduosi pigiai
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-06
508 Gt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, minkstai ir tyliai vaziuoja.
Nesugalvoju.
Pirkau su 52000 km. Pries 3 metus, siu metu 240000 km.. turejau problemu ziema, nesikure,pakeiciau pakaitinimo rele bedos baigesi. Tai vienintele problema per 3 metus. Tikrai puikus automobilis jei laiku atlieki prieziura, pili gamintojo rekomenduojamus tepalus ir nepili zalio ar dar kažkokio dyzelio. Trauka tikrai gera, vaziuoja minsktai,labai patogios sedynes.
Pilnas atsiliepimas...
Darbininkas | 2016-12-09
Superinis darbinis arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kaina ir kokybes santykis
neturi
Superinis kainos ir kokybes santykis pas mane 2013m 2lhdi 6 begiu mechanika . Jei nupirkai tvarkinga mazai pravaziavusi auto nebus jokiu bedu, bet jei nupirkai vokietijoje su 500000km rida kol atvaziavo iki lt gavosi 100000km uzpyliai rusiskos ar zalios salerkos ir tikiesi vaziuot si masina ne tau , tada tau reikia traktoriaus :) .Dalys pigios remontas labia parastas svarbiausia laiku daryt serviza pilt tuos tepalus kuriuos gamintojas numate o ne kurie turgui pigesni buvo!!!, ir kokybiskas kuras is rimtu degaliniu !!! idealiausias variantas jei pili geresnes kokybes kura tada ir sanaudos mazesnes ira darbas motoro visai kitoks ir traukos daugiau ir zymiai didesne apsauga purkstukam. Pasakiskos sanaudos 6l/ 100km super. ieskok tik su mazu prabegu pilk gera kura ir laiku serviza daryk pagal gamintojo specifikacija.
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2016-04-05
Peugeot 508SW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybės jausmas, gera ventiliacinė sistema, triukšmo ir vibracijų izoliacija, patogios sėdynės, protingos šviesos, Panoraminis stogas,JBL
Beraktė sistemos bugai, lyjant laša vanduo, trūksta vietos telefonui
Variklis 2.0 HDI, 140AG, mechaninė pavarų dėžė. Automobilis tikrai vertas dėmesio, nes būna gerai sukomplektuotų modelių už gerą kainą. Automobilyje labai patinka: gera garso izoliacija, panaudotų medžiagų kokybė, JBL aparatūra, besisukiojančios šviesos labai gerai šviečia, kokybės jausmas viduj, stiklinis stogas, patogios sėdynės, nuvažiuot be sustojimo 300-400km problemų nesudaro. Kas galėtų būt geriau: Priekyje trūksta vietos, kur pasidėti mobilų telefoną, lyjant atidarius bagažinę varvar ant galvos. Palyginus su konkurentais (Mondeo, passat) tai jis turi tikrai stiprių kozirių kodėl reikia pasirinkti 508'ą o ne konkurentus. Automobilį turiu pusmetį, per tą laiką nuvažiavau 13t km, tai jokių siurprizų neišlindo, išskyrus beraktės sistemos netobulumą (šitą žinojau prieš perkant, kad ji nevisai korektiškai padaryta) Variklis kaip variklis :) Ekonomiškas ir pakankamai patikimas. Pats iš savęs jis yra pakankamai garus, bet jo triukšmas labai gerai izoliuotas. Galios užtenka visiškai, nors ieškojau 2.0HDI 163Ag, bet už norimus pinigus nelabai radau, bet didelio liūdesio dėl to nejaučiu :) Automobilis labai ekonomiškas, eksploatuojant vienodomis sąlygomis man kuro vidurkis gaunasi nei P307 1.6HDI. Šis modelis tikrai vienas iš geriausių paskutinio meto Peugeot kurinių. Detalių kainos kaip ir visų kitų panašaus amžiaus automobilių, nieko labai išsiskiriančio nėra. Nuvertėjimas nesitikiu, kad bus mažesnis, nei vokiškų automibilių, bet susumavus tai su kasko draudimo įmokom suma gausis labai panaši.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2014-08-10
Peugeot 508
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Palyginus su kitais tos klasės bandytais auto, tai super gera ventiliacinė sistema, geras patvarus Ainsin automatas, labai gera triukšmo, vibracijų izoliacija, patogios sėdynės, patogi sėdėsena, 4 zonu klima, geros šviesos.Panoraminis stogas,JBL muzika
Norėtusi minkštesnės ir tyliau dirbančios važiuoklės, yra krebždesių iš bagažinės skyriaus prie tam tikro greičio. Gan didokos sąnaudos Vilniaus mieste apie 8L/100KM.
Mašina verta dėmesio, palyginus sukonkurentais labai kokybiškai pagaminta mašina už gerą kainą. Pravažiavau 58000km, absoliučiai jokių bėdu, su VW automobiliais turėjau daugiau bėdu per pirmus 50000km. Labas malonu variklis, tylus, švelnus. Kaip nekeista nuvertėjimas 508 toks pat kaip ir Toyota Avensio, reiškias us šita auto viskas gerai, ką ir liūdija pardavimai, kurie nėra stebuklingi, bet palyginus su niekam tikusiu peugeot 407 yra gerokai didesni. Tai yra vienas iš geriausių pasirinkimų šioje klasėje!
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2012-12-31
peugeot 508 SW GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera dinamika
barskanti vaziuokle.elektronikos gedimai. nesiveda prie -10
2,2 dyzelis.pilniausia komplektacija. 150kw/ 204 AG Geras Ideli Jokiais budais nepirkite. Mano 508 rida 22t km. Jau 10 kart remontavo zibintas. Nesiveda prie -10 salcio. Didziausia mano klaida buvo ji pirkti
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2011-12-27
Peugeot 508 2.0 l HDi mechan.pav.dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varikliai, salono ir kėbulo kokybė, važiuoklė
Reikia šiek tiek priprasti prie greičių dėžės
Variklis 2.0 l HDi, 163 AG. Mechaninė pav.dėžė (6 pav.) Puikios kuro sąnaudos, gerai surinkta pakaba (nei per minkšta, nei per kieta). Gera dinamika, plius kuro sąnaudos (~5.0 l / 100 km.mišriomis sąlygomis). Patvarūs varikliai. Tech.aptarnavimai kas 30 000 km., vidutinė aptarnavimo kaina ~ 500 Lt.
Pilnas atsiliepimas...
Julius | 2011-08-25
Peugeot 508
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda ir komfortas (daugiau nieko).
Variklis, vaziuokle ir kebulas, elektra.
Prastas automobilis. Pavazinejas menesi, ji pardaviau. Vaziuokle remontavau jau kelis kartus. ( Tikrai neskirta Lietuvos keliams). Puna galines arkos. Variklis pas mane buvo 1.6 dyzelis. Variklis bijo perkaitimo. Keiciau variklio galva ir visus dirzus. Niekam tikes automobilis, tik tiek kad visai komfortiskas. + DETALES LABAI BRANGIOS. Variklis, kaip ir sakiau, bijo perkaitimo, ir tikrai per silpnas kaip tokios klases automobiliui. O variklio remonto kainos vos ne kosmines. Nuo zalio dyzelio springsta. Draugas turi 2.2 dyzeli , tai jam irgi panasios bedos. Nuvertejimo dar nezinau, nes nesenai pirkau ir turejau ji tik menesi. Remontuot sio automobilio neapsimoka. Pamirsau pamineti, kad buvo problemu su elektra. Jei norit komforto, galit rizikuot, gal jum taip nebyres kaip man. O siaip niekam nepatarciau sio modelio. Pamirsau pamineti, kad buvo problemu su elektra.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai