Markės
1081 iš 1480
Peugeot 607 1999 - 2010
Peugeot 607, 1999 - 2010
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 17
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviui, nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
2018-02-08
Pezo 607 2.7hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izolecija, trauka, aptakumas, sedynes,
Remias galva sedint gale, tarska duru rankenos, nekokybiskos apdailos detales nes atsilupineja chromas.
u ka gero pasakyti apie si modeli. Kas patiko is vaziavimo tik sedynes ir tai gale remias galva i stoga esant 175 ugiui Varikliai ju nera stiprioji dalis, daznai prakiura trisakei antifrizo Vaziuokle patikima. Tik adaptyvine vaziuokle megsta gesti. Bet zinoma remontas pigesnis nei kitu markiu, bet kitos markes ir patikimiau gamina tokius dalykus. Todel ir kaina didesne. Megsta luptis chromas nuo apdailos. Per laika atlimpa moldingai. Nors kebulas daznai priziurimas. Automobili vairuoju 5 metus tai kiek sukisau i ja tai neapsimoka ir parduot Garso aparatura jbl,nera geros raiskos kaip pas bose Moto resursas trumpas tik 500k bet ir iki to man pradejo lysti bedos, su varikliu. Nors dariau viska laiku kad nekiltu problemu
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-17
Peugeot 607 2.7 hdi best
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galios ,kokybes kainos santykis patikimumas
Vagia telikus , nepigus
Esu nuo seno peugeot gerbejas turiu tiek 406 coupe tiek 607 limuzina edu turejes visokiausiu varikliu labiausiai galvoje isliko 2.7 hdi , su juo turejau maziaysiai problemu trauka bei deze ideali, svarbiausia kad butu ne virs 500k rida , ir nesensnis nei 2007 metu. Patarciau zieti be teliko su paprastu skydeliu nes telikus tikrai vagia
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-04
#PEUGEOT 607 2.2 HDI 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas surinkimas. Gera garso izoliacija. Malonuas vairavimas. Daug vietos. Gera važiuoklė. Patikimi dyzeliniai varikliai.
Elektronika.
Automobilis buvo nupirktas pavažinėjus su mažu CITROEN C2 ir užsinorėjus DIDELIO patogaus automobilio. Išbandytas buvo pas kolegas, bet Automatine pavarų dėže ir komplektacija su veliūrio salonu (ji skurdi), bet ir tai buvau tada sužavėtas. Taigi po tam tikrų paieškų, iš Panevėžio parvarytas, jau Lietuvoje registruotas, aš tapau antru savininku. Pilkos spalvos (PATOGIOS) su 5 pavarų mechanine dėže (nesirinkčiau daugiau niekados jokiam automobiliui, mano asmeninė nuomonė). Komplektacija buvo maksimali(netgi retesnė, CARBON apdaila), apart be automatinės pavarų dėžės. Parkeliavęs automobilis buvo iš ITALIJOS, tad gal to pasekoje ir kilo vėliau tam tikrų bėdų, nežinau, bet gal ir sutapimas. Apie jas vėliau. Jis jau tada buvo 11 metų, bet mane jo kokybė nustebino. RIDA tikėkit norit arba ne 210000 km TIKRA. Italijoje eksplotavo DIEDUKAS, Lietuvoje "ramus" sendaikčių pardavėjas. Eksplotavau jį vienerius metus. Pradedant išorę, kad kokybiški automobilio dažai, gera garso izoliacija(net LABAI), vidaus detalės kokybiškos. Medžiagos ne pigaus plastiko/minkštos ir malonios liesti. Niekas nebarškėjo ir netarškėjo. Oda buvo išlaikyta ir kokybiška, net po tiek metų. Dvigubi langai, gera garso JBL aparatūra. Važiuoklė jo paprasta, tačiau labai maloniai sudėta ir patogi. Neskaitau jo limuzinu, bet važiavimas jautėsi tikrai aukštesnės klasės automobiliu(tai nėra dėl to, kad perėjau iš C2, tuo metu visi draugai aplink važinėjo 7 BMW ir kitokiais "STEBUKLAIS". Tai jis tikrai kokybiškas automobilis su maloniais visokiais priedais. Vietos užtektinai, viskam, keleiviams, daiktams ir pnš. 2.2 HDI 100KW(ar pnš). 5 pav. mechaninė dėžė (jos darbas sklandus, tačiau ji nemaloni, kietoki bėgiai ir grubi perjungimo rankena). Silpnas variklis tokiam automobiliui, tonažas didelis, o jėgos jam reikia, nesakau, kad neužteko, bet visada norėjos galingesnės. Sanaudos man mieste būdavo apie 10l, užmiestyje 110km/h 6l, taigi vidutinės 8l. Patogu, kai bakas 80l. Ir manau tokios klasės automobiliui, tai normalus skaičius, tačiau, bet ne mechaninė dėžė (pasikartoju). Neturėjau apskritai jokių problemų su varikliu/turbina/purkštukais. Viena bėda su EGR, bet susitvarkius tai, viskas išsisprendė. Tai dažnas reikalas dyzeliniams varikliams su didesne rida. Nors jos tebuvo 210000 tūkst. kilometrų. Eksplotavimas dveji metai. Tik nupirkus pakeičiau stabilizatorius/vair.traukės antgalius ir viskas, toliau per metus nyč nieko. (toliau nežinau kaip). Su varikliu, pakeisti tepalai, filtrai ir generatoriaus diržas (nepasitikėjau, nes mano akimis buvo varganokas), pagridinis diržas buvo keistas prieš tai. Po kokių 5 mėn. atsitiko bėda su alk.veleno škyvu, atgyveno savo ir pipiec. Na bet nebrangus jo remontas buvo 400lt su viskuo, tad nemanau, kad čia bėda (apart to, kad tai nutiko visai netikėtai). Toliau kažkaip išlindo bėda su granata, apsipylė ji man ir viskas, prakiurio guma. Taigi kadangi ji viena nesikeičia, o su alkūne, ieškoti teko (2 sav.), naujos nebuvo tuo metu, tai per visus šrotus pravažiavus viename radau už juokinga 70lt kaina, pakeitimas 30lt tada buvo ir viskas. Toliau važiavo sėkmingai. Tada atėjus prastesniam orui (žiemai) prasidėjo marazmas lengvas su elektronika. Parėjo automat. šviesų aukš. reguliavimo dačikai, gerai, kad šrotuose yra jų, kaina 50lt buvo. Pasikeičiau pats ir vėl viskas gerai. (Galėjau ir nekeisti, pakelti rankiniu būdu, bet jeigu yra toks dalykas, jis turi veikti) Pašalus problema atsitiko su ESP kompu, tiesiog nebeveikė ESP. Visus daviklius galimus pakeičiau, kreipiausi pas tinkamus žmones, kalibravom ir pnš, bet tai ji veikdavo, tai ne. MISTIKA. (kainavo ne daug viskas 200lt MAX) bet, šis dalykas erzino. Taigi poto pradėjo man užšalinėti durys prie -20 ir daugiau. Ne pačios durys tikslinant, bet durų spynelės VIDUJE, ten, kur neina prieiti, kol nepašildydavai mašinos (tai trukdavo gana ilgai, didelis automobilis, šalta žiema, dyzelis, jos neužsidarydavo, arba NEATSIDARYDAVO (Tragedija buvo mano žmonai). Galop pasijunkdavau feną ir pašildydavau, tada VISKAS tvarkoje.... Tai vat, tokios buvo mano eksplotacijos bėdos, tačiau visame kame, man tas automobilis PATIKO. Esminis dalykas, kad būtų nemuštas. Arba muštas, bet bent jau į galą. Daug gali kilti elektronikos bėdų, joje apstu šiame automobilyje. Nežinau kaip įtaka šiltesnių kraštų, bet mano akimis, mano automobiliui tai įtakos turėjo, nors tikrai Lietuvoje jis nerūdyjo, bet elektronikai drėgmė, šaltis davė savo. Naujesniuose nuo 08m. jau mažiau bėdų. Nesirinkčiau su 2.7HDI, galingas, bet prastos kokybės variklis su dideliais tada eksplotacijos kaštais ir nelaimingomis pav. dėžėmis, nors po 09m. jos buvo jau patobulintos. Viskas esmė jo yra priežiūroje, važiavimo atveju, jis yra mano akimis už tokia galimai pigią kainą, tikrai aukso viduriukas ir nebrangiais eksplotacijos kaštais, nebent nervų kainuoti gali, jeigu kils bėdų. Susirasti kaip visada el.meistrą, išmanantį tik PEUGEOT/CITROEN ir paklausyti patarimų. Rinktis atsargiai ir kruopščiai, skirti laiko ir truputi pinigų patikroms. O visa kita, sekmės reikalas. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
607pezo | 2015-07-27
607 2,2 hdi dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kaina, audio iranga, garso izoliacija, minksta pakaba, daug vietos gale ir bagazineje, grazus dizainas pagal savo metus
4begiu automatas, veluoja akseleracija, kuro sanaudos, prastas matomumas, elektronika (laikas daro savo)
Uz savo kaina, dizaina, metus ir klase geresnes masinos vargu ar yra. Labai daug vietos tiek prieki tiek gale tiek bagazineje, tiesa del to masina yra ilgesne uz iprasta sedana. Del jos dydzio ir del to kad tai sedanas sunku parkuotis galu jei nera parktroniku. Labai minksta vaziuokle ir gera garso izoliacija. Priklausomai nuo komplektacijos gera garso aparatura tiesa problematiska pajungti mp3/telefona. Karts nuo karto iskyla bedu su elektronika bet reik nepamirst kad ir masinai virs 10m. Masina nera sportiska ypac automatas, i posukius ieina neperlengviausiai del savo dideliu gabaritu ir svorio, si masina skirta norintiems megautis ramiu vaziavimu, neveltui ji verslo/limuzinu klases. Modeliuose su automatine pavaru deze labai veluoja akseleracija kartais net iki sekundes. Dyzelininiuose variantuose reik salinti suodziu filtra nes jis po tiek metu jau buna senai uzsikimses del to masina praranda galia, gadinamas varikis ir deginama turbina, uz salinima sumokejau 80Eur. Didziausias minusas man tai kad automatas 4 begiu, kuro valgo daug tiek mieste tiek trasoje nes vaziuojant ant 140km/h apsukos 3k. Galetu but sportiskesnes sedynes, ant statesniu posukiu slysti is jos. Prastas matomumas ypac mazo ugio zmonems nes kuo arciau vairo tuo labiau kebulas trugdo kai reik ziuret per peti ir kaires puses "stoike" palieka labai didelia akla zona, labai problematiska prie pesciuju pereju nes nevisada pamatai kad eina pestysis, ypac miegamuosiuose rajonuose kur saligatviai uzstatyti masinom ir pesciuju nesimato is tolo. Variklis dirba kaip bitute, kuriasi graziai, nesunku pakeisti dirzus bent jau 2,2l dyzeli.Labai problematiskoje vietoje zvakes, dar keist neteko bet greiciausiai kainuoja nemazai. Gan greit krenta kaina, detales nera pacios pigiausios, bet ir ne kosmosas kaip ne kaip cia ne golfas. Yra nemazai pasirinkimo is devetu detaliu. Geriau imti mechanine, nes automatuose veluoja akseleracija ir tik 4 begiai, iskart salinti suodziu filtra kol nesudegino turbinos, pasvarstyti ar tikrai reik tokio dydzio masinos nes ji ilgesne ir platesne uz iprastus sedanus, sunkiau parkuotis ir rasti vieta kur ja pastatyti. Jei imti automata isitikinti kad jis gerai veikia, nes automatines dezes silpna siu masinu vieta.
Pilnas atsiliepimas...
Brendis | 2014-07-17
Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, sanaudos (2.2HDi)
Valdomumas galetu buti labiau istobulintas. (Lyginant su BMW 5)
Auto tikrai puikus, patogus, vizualiai labai grazus (kaip tokiu metu). Tokiai automobilio klasei svarbu, kad butu automatas bei odinis salonas. Automobilyje vietos tikrai daugiau nei pakankama, bagazines dydis nerealus, kuro sanaudos, bent 2.2HDi (TVARKINGO) labai normalios. Mano realus vidurkis: 7,5L/100km. O daznai lakstau kaip nutrukes nuo lenciugo, autostradoj buna paspaudziu ir laikau ~140-180km/h. Mieste ramiai kaip pencinkas nemoku vaziuoti, visada startuoju beveik dugnais (realiai siam dyzeliui dugnas nieko nereiskia. 50% gazo vaziuoja kaip turi but). Jei nera vejo, sanaudos: @100km/h - 5L/100km @120km/h - 6L/100km Norint pasiekti tokias sanaudas su siuo agregatu butina: Isitikinti, kad purkstuku korekcijos normos ribose! Ispjauti FAP suodziu filtra + isprogramuoti. Uzglusinti EGR + butinai atjungti programiskai! +Papildomai galima chipuoti varikli. Automata butinai iki maximum 170HP/125KW bei 380Nm. Mano auto chipuotas - sanaudu atzvilgiu skirtumo nera (mieste gal net maziau jei vaziuoji ramiai palyginus su standartu). Su cipuotu vaziuoju jau beveik du metus, problemu jokiu nera, automatas tai atlaiko puikiai, variklis - kaip laikrodis. Peugeot HDi dyzeliai tikrai patvarus ir geri. Nepamirskime butent tas pats variklis nuo ~2011m. ejo su dviem turbinomis bei pasiekdavo 150KW. i Peugeot 508. Automatai ZF 4HP20 siems automobiliams taip pat neturi dideliu bedu, tik kas svarbu, bent kelis kart atsviezinti tepalus (kadangi jie buna nekeiciami nuo gamybos laiku). Dezes darbas pageres, veliau apie deze galesite visai uzmirsti. Apskritai ZF vokieciu dezes niekada didesniu ligu/bedu ir neturedavo. Vokieciai moka juos gamint. Japaskes - nelabai. Kas del vaziuokles; Vaziuokle tikrai tvirta. Kas dazniausiai subyra tai priekiniai stabilizatoriai (kaip tokiai sunkiai masina jie ziauriai ploni, todel manau ir byra, nors byra visoms auto). Gali tekti viena karta pasikeist i Lemfiorder (po 60LT/vnt.) ir uzmirsti. Tas pats ir su vairo traukiu antgaliais irgi viena karta pakeisit i Lemfiorder (50LT/vnt.) ir uzmirsit. Daugiau nera ten kam biret, vaziuokle paprasta ir tvirta. Pati vaziuokle nei per kieta, nei per minksta. Su R17 ratais vaziuoja idealiai, valdymas puikus. Su R16 vaziuoja jau minkstai. Del elektros bedu, kaip visi cia verkia: Nera jokiu dideliu problemu. 95% Elektros bedu susitvarko teisingai atjungus bagazineje esanti Accessory akumuliatoriu bei ji pakrovus. Dazniausiai jis buna nekeistas nuo gamybos laiku, tai pastoviai issikrauna, todel pradeda metyt ivairias klaidas ekrane, nors ir jos nieko nereiskia. Zodziu viskas su ta elektra OK. Klaidos ekrane man budavo tik del nusprogusiu saugikliu/issikrovusio akumo bagazinej. Zodziu auto super kaip uz tokia nedidele kaina. Tikrai rekomenduoju. Siulyciau pirkti tik geresnes komplektacijos (kad butu bent automatas/oda), kitaip prarasite limo klases dali teikiamu malonumu. Eksploatacija nebrangi ypac 2.2HDi variklio. Tepalai, filtrai nebrangus, vaziuokles dalys taip pat pigios. Kainos biski didesnes uz VW Golf detales :D. Na siek tiek brangiau atsiena pagrindinio dirzo pakeitimas. Bendrai apie 700LT. Bet tai daroma tik kas 5 metus arba 80 000KM.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2013-10-01
Peugeot 607 2.2 HDI 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vizualiai grazus automobilis
Labai daug
Turejau automobili 3metus. Apie si automobili jokiu geru zodziu negaliu pasakyti. Tvarkiau ir tvarkiau. Jei viena sutvarkai, tai kitas pareina. buvo nuredejus 250.000km kai pirkau, buvo serviso knygute, taciau toks jausmas lyg butu nubegus milijona, byrejo viskas paeiliui. Elektros prikista visur, is vienos puses gerai, daug privalumu kai kuriu dar nebuvau mates, taciau kai pradeda gesti... kainos nera mazos tvarkymo atzvilgiu. Didziausia liga siame automobilyje, tai langu pakelejai, pas manes neveike galinio lango pakelejas, pries perkant (jei jau busit tokie kvailiai ir pirksit) pasiziurekit ar visi langai atsidarineja. Atsibodus kisti pinigus i si automobili, zadant parduoti, neaisku kur isbego antifrizas, skilo galva.. pradejus ardyti atsirado tiek bedu jog norejau nusisauti.. sumokejau uz remonta daugiau nei puse sumos nei jis vertas. Sutvarkius jau privalejau vazineti toliau, kai tiek sukisau valiutos, galvojau kokius metus, du vaziuosiu be problemu, taciau kur tau, toliau byrejo viskas.. Gal as tiesiog pataikiau ant tokio automobilio, taciau paturejus toki automobili persizegnojau pries visus pezo, reno ir t.t. Ieskau kito automobilio, bijau pirkti kazka, nes po tokio automobilio atrodo jau geriau su viesu transportu vazineti. Bedu buvo su virikliu, su elektra, su vaziuokle, buvo net ratas issineres vidury miesto, nors ir daznai tikrindavau ji ir priziuredavau. 2.2 HDI traukos nerasta, per mazas variklis tokiam automobiliui. Esu vaziaves su 3.0 benzinu tai trauka tikrai ispudinga, taip pat ir 2.7 HDi. Gal as pataikiau ant tokio pezo, kad variklio daugiau nei puse detaliu reikejo i naujas keisti, taciau is mano puses komentaras butu toks, jog su siuo varikliu turejau tiek bedu kiek neturejau su jokiais kitais turetais automobiliais sudejus. mieste kazkur 10ltr dyzelio, vidutines sanaudos rodydavo 8.5ltr. ziema per salcius imdavo ir 11ltr. Pagalvojus kad traukos visiskai nera, o sanaudos tokios, persasi isvada, kad jau geriau 530d tiek pat ims bet trauks tris kart geriau:) Detales nera pigios, visas byrejo paeiliui, nuvertejimas nera nei didelis nei mazas. vidutiniskas. Mano patarimas, paturejus si automobili, tai apeiti toki automobili is kuo toliau.
Pilnas atsiliepimas...
Peugeot 607 | 2013-03-17
Peugeot 607 2.2hdi 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas, negenda
nezinau,
Automobili pirkau naudota Lietuvoje, tvarkinga viduje ir isoreje, taciau kompiuteris mete begale klaidu, bet labai rimtu bedu neturejo.Automobilis vaziuoja puikiai automatas labai svelniai perjungia pavaras, garso izoliacija puiki, dvigubi stiklai tam itakos turi nemazai. Manau tai puikus auto uz nedidele kaina. Variklis 2.2 hdi 133 ag, Meistrai sako geras variklis. Automobilis su savo visais gedimais kainavo 6500lt, pasalinti gedimus kainavo apie 1000 lt. Vazineju jau vienus metus, per ta laika niekas nesugedo, tik lempute perdege.Tvarkinga automobili galima nupirkti uz 8000-10000lt. Pries tai turejau audi a6 2006 m.gamybos.Peugeot tikrai geresne garso izoliacija minkstesnes sedynes, vaziuoti daug maloniau. Pirkti ir dziaugtis
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2012-11-11
Apie 3.0 Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, prabangus, patikima važiuoklė ir variklis, tylus, talpi bagažinė, erdvus
Išlaidos kurui
Automobiliuką pirkau turguje ir tikrai nepasigailėjau išsirinkęs būtent 607. Su juo tikrai malonu važinėt tiek trumpus, tiek ilgus atstumus. Salonas erdvus, o ir gale sėdintys keleiviai tikrai nesijaučia "šprotais". Pats automobilio interjeras tikrai neatrodo kaip pigių plastamsių rinkinukas. Vairo stiprintuvas yra nuostabus! Kiek teko vairuoti automobilių, tai 607, bent man, pasižymėjo pačiu lengviausiu vairo valdymu. Pats automobilis valdosi stabiliai, komfortiškai ir lengvai, ko gal būt nebūtų galima pasakyti iš jo dydžio. Šiame automobilyje taip pat gera garso izoliacija ir garso kokybė. Jeigu ieškosite šio automobilio tai stengitės nepirkti tamsiai mėlynų arba jei nuspręsite pirkti tai tikrai nepatingėkite ir nepagailėkite laiko bei pinigų nusivežti diagnostikai. Mat mėlyni 607 prancūzijoje yra taksi, o kaip jie važinėja ir su kokia gausybe gedimų susidursite, manau, net nereikia pasakot. Manajame 607 slypi 3.0 litrų, 206 AG, V6 variklis. Jokių didelių problemų per 4 eksplotacijos metus neiškilo. Benzininis variklis dirba išties tyliai ir gražiai. Einant techninę apžiūrą dar neteko susidurti su kokiu gedimu ar pan. Na prancūziškos detalės nėra pigios, tačiau per metus tikrai neišleidžiu pasakiškos sumos išlaikymui. Tai būna apie 300-400 lt. Dažniausiai jeigu ką reikia keisti tai šarnyrus, nes šioje mašinoj tikrai jų netrūksta... na o šiaip borto kompiuteris kiekviena kartą užkūrus mėto apie tai, jog ratuose nėra slėgio daviklių, bet tada kyla klausimas ar juos verta dėti, kai vieneto kaina siekia 200lt, o eksplotacijos laikas max 5metai.. Šis 3.0 ltr. variklis tikrai mėgsta kurą labiau negu pavyzdžiui 3.0 ltr. BMW 5. užmiestyje 8-9 ltr, o mieste 11-12ltr.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2012-11-01
607 2.7Hdi 2007m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas labai (Amvar sistema), auksta ir patikima surinkimo kokybe, salono apdailos medziagos labai aukstos kokybes, gamyklinis variantas jau turi daug privalumu, bagazines talpa didziule, kuro sanaudos nedideles, automatines greiciu deze Porsche.
Nera
Ilgai ieskojau sau automobilio, nes pinigu nesinorejo daug isleisti, bet norejos limuzino klases masinos. Peugeot 607 restylingas kaip tik ir papuola i sia kategorija. Uz panasius pinigus nupirktumet ledini E46 dyzeli, bet komforto atzvilgiu nera net ka lyginti...607 restylingas turi reguliuojama priekine ir galines pakabas (AMVAR sistema), amortizatoriai reguliuojami (automatinis ir sport rezimas), dvieju zonu klimato iranga, sildomos sedynes, ksenonai, sport rezimas, sesiu begiu automatine Porshe greiciu deze (patikima labai ir remontas vienas pigiausiu tarp automatiniu greiciu deziu), salono veidrodelis automatiskai sviesejantis, uzuolaida galine automatine, bluetoohas ir t.t. Galima vardinti ir vardinti. Medziagu kokybe yra labai gera, niekas nebarska, plastika labai malonu liesti, medzio imitacija aukstos kokybes. Garso izoliacija ideali. Pas mane dvigubo klijavimo langai, tai nesigirdi vejelio absoliuciai :) Per balas vaziuojant, taip pat nesigirdi nieko :) Surinkimo kokybe ir medziagu tikrai labai aukstos kokybes. Garso aparatura JBL firmos, tai pilnai uztenka. Pas mane 8 koloneles stovi. Taip soniniai veidrodeliai automatiskai sviesejantys priklausomai nuo paros meto, bagazine automatiskai nuo raktelio atsirakina, padangu slegio davikliai, salone stovi klimato kontroles davikliai ir t.t. Vairo pasukimas taip pat automatiskai reguliuojama priklausomai nuo kelio ir t.t. Vienu zodziu labai daug galima rasyti ir rasyti, bet kas nores paskaitys susirades internete, bet bendras automobilio vaizdas, vaziavimas nerealus. Prabanga prancuziskai. Masina plaukia :) Gamyklinis variantas turi pakankamai daug privalumu, o jei dar su papildomu paketu, tai nerealu isvis :) Siulyciau 2.7 Hdi nes labai patikimas variklis ir pakankamai galingas, dinamiskas. Eina su dviem turbo kompresoriais, kad prie minimaliu apsuku butu pasiekiamas maksimalus sukimo momentas. Toks pat variklis buvo statomas i Land Roverius, todel tikrai patikimumo atzvilgio per 1,5 metu laiko vazinejima jokiu problemu nebuvo. Svarbiausia nusipirkti su gyvu varikliu, o ne sudrozta. Bendros kuro sanaudos 8.2 litro miesto ir uzmiescio rezimu. Ziema apie 8.7 litro. Nepamirskite, kad masina sveria 1800kg. ir automatas tad kuro sanaudos labai normalios. Svarbiausia, kad butu visi filtrai pakeisti, davikliai dirbtu ir t.t. O jei vazinejate su pusiau gyvomis masinomis, tai nesiskuskite, kad masina neekonomiska :) Vieninteli ka teko pakeisti tai termostato dangtelio virsu. Originalas 230lt. Priekiniai stabdymo sistema brembo, todel girdejau, kad diskai po 300lt. gali kainuoti. Dauguma verkia del suodziu filtro FAP, tai naujas apie 1500lt. :) Uzpilimo skystis eolis 1 litras apie 500lt. O daugiau viskas normose. Vaziuokle nera sudetinga, dalys tikrai nebrangios. O siaip jei perkate limuzino klases masinas, tai nenorekite masinos taisyti golfo kainomis. Bet palyginti su BMW, AUDI tai remontas du kart pigesnis. Dauguma verkia del elektronikos gedimu. Chebra jei perkate palamochinta masina, tai ko jus norite ? Jei tikrai tvarkingas ir priziuretas 607, tai problemu neturesite dideliu tikrai del elektronikos. Siulyciau isigyti variklio apsauga is apacios ir taip sumazinsite rizika elektronikos gedimui, nes variklis bus sausas vaziuojant per balas ir siaip maziau dregmes papuls. O siaip aisku automobilis prikimstas elektronikos ir nemazai tikrai. Taip pat patikrinkite pakaba, amortizatorius, ar turbinos gyvos ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Irmantas | 2012-06-11
Peugeot 607 - 2.2 HDI - super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiskas, didelis, saugus ir visos kitos liaupsos
nerasta
Ilgai rinkausi automobiliuka kuris tiktu poreikiui. Nes tenka vazineti, gan dideliais atstumais ir kalnuotom vietovem. Iki Peugeot 607 tureta nemazai kitos markes automobiliu, nuo VW Golf iki Jeep Grand Cherokee. Peugeot 607 suzavejo, savo puikiu konfortu, nieko kito ir negalima tiketis is limuzino klases. Salone erdves pakanka tiek priekyje, tiek gale sedinciam. Jau nesneku apie bagazines dydi :) Salono detales tikrai labai geros ir mielos, niekas nebarska, negirgzda ir t.t. Masiniukas vaziuoja tyliai, dvigubi langai salone triuksmo nejuntama. Trauka, man pakanka, gal kam mazoka, bet nepamirskim tai ne sportinis bolidas. Norvegijos kalnais, kur masina dazniausiai eksplotuojama rieda puikiai. Kuro sanaudos superines su pilnu baku nuriedu 1100 - 1200 km. Kompas vid. sanaudas rodo 6.5 l Varikliukas pas mane 2.2 dyzeliukas. Nuriedejas 300 000 km. Po nesenos patikros Peugeot servise nieko nerado, manau ir tikiuosi dar riedes ilgai. Automobilio kastai, aisku ne VW Golf bet ir klase kita. Detales nera tokios brangios kaip dauguma nusistaciu pries prancuzus sneka. Gal kaip dauguma mini, sunkiau rasti gera meistra ar servisa, kuris tikrai gerai ismanytu prancuzus, visi priprate prie vokieciu ir savo kvalifikacijos kleti tikriausiai nenori :) Pateikiu automobilio detaliu kurios buvo neseniai keistos kainas (detales pirktos zibinte ir kelios uzsakinetos norvegijos peugeot cenre): vairo traukes angalis - 78 lt priekiniu amortizatoriu guoliai - 114 lt vnt. stabilizatoriaus trauke uzpakaline - 123 lt variklio pagalve - 115 lt Trukus paskirstymo dirzui norvegijoje, buvo pakeista visa sistema: dirzas, guliai, skyvas, itempejas, vandens pompa, parazitinis guolis ir t.t. Remontas su detalemis kainavo 10 000 norvegijos kr t.y. apie 4500 lt. Kaina didele, bet ir salis nepigi, manau LT butu galima pigiau sutvarkyti. Dalys visos detos originalai. Eolis spec skystis kurio reikia FAP filtrui 5 l brungus (apie 1000 lt), bet siuo metu yra geru zmoniu kurie padeda su sia beda. Vadinamoji FAP filtro kastracija 400 lt ir Eoli kuri reikia pilti kas 80 000 km pamirstama visam laikui. Elektronika kurios visi bijo kol kas nekvailioja, taip pat manau, kad tai nedidele beda jeigu taiso rimtai meistrai. Peugeot 607 dazniausia liga: displejus (gamikliskai blogai sugalvota kur ji ideti), kuris rodo visa info, zibinte kainuoja nesamoningai daug, kol kas neradau kas gali perlituoti ekraniuka, nors skaiciau, kad lietuvoje tai imanoma. Mano displejus veikia, kol masina salta, veliau nuo apsilus po truputi temsta kol galutinai pajuoduoja :), man bedu nekelia. Kol kas tik tokios mini problemos iskilo su siuo masiniuku. Atsiradus naujiems taisymams pridesiu prie nurodytu kastu. Siuo metu auto kainos tikrai geros jeigu paieskosite ir nepatingesite rasite tikrai gera varianta. Kaip ir visas masinas patikrinti. P.S. dairausi sau antro tokio masiniuko
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai