Markės
1402 iš 1912
Peugeot 607, 1999 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis buvo gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 20
Eironas | 2024-01-28
Geras ekonomiškas kasdieninis automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas Gera garso izoliacija Interjero medžiagos Gera pakaba Komfortiškas Gera pavarų dėžė Gerai valdomas Erdvus salonas Talpi bagažinė Stabilus kelyje ,Nebrangus išlaikymas, Nebrangus nusipirkti
Prasta įranga
Automobiliukas minkštas, galima važiuoti į ilgas keliones.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-20
2.2 benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas
Nepatikimas, nesijaucia prabangos, prasts interjero kokybe
2015 buvo ivestas euras, o as dar sirgau dideliu masinu liga, tad uz 1130e nutariau nusipirkti peugeot 607. Aki patrauke dizainas, uz sia pinigu suma man automobilis atrode issiskiriantis is kitu, todel ji ir pirkau. Interjero kokybe nekokia, odines sedynes toks jausmas lyg gobelenu aptrauktos, visur pigus plastikai, issilieja borto kompo pikseliai (sakysit kad pigiai mokejau, bet pas dazna cia taip). Trauka buvo nebloga, bet palyginus su legenda, ne tokia jau gera, nors peugeot turejo mechanine deze. Masina buvo su r17 ratlankiais, tad komforto nejutau, sakyciau toks eilinis peugeot, nepavadinciau jo verslo klases automobiliu. Vienintelis pliusas tai jo dizainas, bet ir tai nera labai jau ypatingas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-30
2,2hdi 125kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklio patikimumas, komfortas, mažos kuro sąnaudos.
Kaip ir jokių
Turiu automobilį 7 metus išties nustebino mane jo komfortas, sėdynės tikrai smagios, gana daug funkcijų, smagiai važiuoja, važiuoklė savo darbą atlieka labai gerai, variklis tikrai turi užtektinai galios. Važiuoklė tikrai patikima ir pigi, variklis tikrai patikimas , jeigu viskas laiku keista ir prižiūrėta. Būna pora išlenda smulkių gedimų su elektronika, bet pataisomos. Salono detalės yra tikrai pagamintos iš kokybiškų medžiagų, kurias malonu liesti, surinkimas ganėtinai geras. Ieškoti tikrai prižiūrėtą automobilį
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-08
Pezo 607 2.7hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izolecija, trauka, aptakumas, sedynes,
Remias galva sedint gale, tarska duru rankenos, nekokybiskos apdailos detales nes atsilupineja chromas.
u ka gero pasakyti apie si modeli. Kas patiko is vaziavimo tik sedynes ir tai gale remias galva i stoga esant 175 ugiui Varikliai ju nera stiprioji dalis, daznai prakiura trisakei antifrizo Vaziuokle patikima. Tik adaptyvine vaziuokle megsta gesti. Bet zinoma remontas pigesnis nei kitu markiu, bet kitos markes ir patikimiau gamina tokius dalykus. Todel ir kaina didesne. Megsta luptis chromas nuo apdailos. Per laika atlimpa moldingai. Nors kebulas daznai priziurimas. Automobili vairuoju 5 metus tai kiek sukisau i ja tai neapsimoka ir parduot Garso aparatura jbl,nera geros raiskos kaip pas bose Moto resursas trumpas tik 500k bet ir iki to man pradejo lysti bedos, su varikliu. Nors dariau viska laiku kad nekiltu problemu
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-17
Peugeot 607 2.7 hdi best
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galios ,kokybes kainos santykis patikimumas
Vagia telikus , nepigus
Esu nuo seno peugeot gerbejas turiu tiek 406 coupe tiek 607 limuzina edu turejes visokiausiu varikliu labiausiai galvoje isliko 2.7 hdi , su juo turejau maziaysiai problemu trauka bei deze ideali, svarbiausia kad butu ne virs 500k rida , ir nesensnis nei 2007 metu. Patarciau zieti be teliko su paprastu skydeliu nes telikus tikrai vagia
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-04
#PEUGEOT 607 2.2 HDI 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas surinkimas. Gera garso izoliacija. Malonuas vairavimas. Daug vietos. Gera važiuoklė. Patikimi dyzeliniai varikliai.
Elektronika.
Automobilis buvo nupirktas pavažinėjus su mažu CITROEN C2 ir užsinorėjus DIDELIO patogaus automobilio. Išbandytas buvo pas kolegas, bet Automatine pavarų dėže ir komplektacija su veliūrio salonu (ji skurdi), bet ir tai buvau tada sužavėtas. Taigi po tam tikrų paieškų, iš Panevėžio parvarytas, jau Lietuvoje registruotas, aš tapau antru savininku. Pilkos spalvos (PATOGIOS) su 5 pavarų mechanine dėže (nesirinkčiau daugiau niekados jokiam automobiliui, mano asmeninė nuomonė). Komplektacija buvo maksimali(netgi retesnė, CARBON apdaila), apart be automatinės pavarų dėžės. Parkeliavęs automobilis buvo iš ITALIJOS, tad gal to pasekoje ir kilo vėliau tam tikrų bėdų, nežinau, bet gal ir sutapimas. Apie jas vėliau. Jis jau tada buvo 11 metų, bet mane jo kokybė nustebino. RIDA tikėkit norit arba ne 210000 km TIKRA. Italijoje eksplotavo DIEDUKAS, Lietuvoje "ramus" sendaikčių pardavėjas. Eksplotavau jį vienerius metus. Pradedant išorę, kad kokybiški automobilio dažai, gera garso izoliacija(net LABAI), vidaus detalės kokybiškos. Medžiagos ne pigaus plastiko/minkštos ir malonios liesti. Niekas nebarškėjo ir netarškėjo. Oda buvo išlaikyta ir kokybiška, net po tiek metų. Dvigubi langai, gera garso JBL aparatūra. Važiuoklė jo paprasta, tačiau labai maloniai sudėta ir patogi. Neskaitau jo limuzinu, bet važiavimas jautėsi tikrai aukštesnės klasės automobiliu(tai nėra dėl to, kad perėjau iš C2, tuo metu visi draugai aplink važinėjo 7 BMW ir kitokiais "STEBUKLAIS". Tai jis tikrai kokybiškas automobilis su maloniais visokiais priedais. Vietos užtektinai, viskam, keleiviams, daiktams ir pnš. 2.2 HDI 100KW(ar pnš). 5 pav. mechaninė dėžė (jos darbas sklandus, tačiau ji nemaloni, kietoki bėgiai ir grubi perjungimo rankena). Silpnas variklis tokiam automobiliui, tonažas didelis, o jėgos jam reikia, nesakau, kad neužteko, bet visada norėjos galingesnės. Sanaudos man mieste būdavo apie 10l, užmiestyje 110km/h 6l, taigi vidutinės 8l. Patogu, kai bakas 80l. Ir manau tokios klasės automobiliui, tai normalus skaičius, tačiau, bet ne mechaninė dėžė (pasikartoju). Neturėjau apskritai jokių problemų su varikliu/turbina/purkštukais. Viena bėda su EGR, bet susitvarkius tai, viskas išsisprendė. Tai dažnas reikalas dyzeliniams varikliams su didesne rida. Nors jos tebuvo 210000 tūkst. kilometrų. Eksplotavimas dveji metai. Tik nupirkus pakeičiau stabilizatorius/vair.traukės antgalius ir viskas, toliau per metus nyč nieko. (toliau nežinau kaip). Su varikliu, pakeisti tepalai, filtrai ir generatoriaus diržas (nepasitikėjau, nes mano akimis buvo varganokas), pagridinis diržas buvo keistas prieš tai. Po kokių 5 mėn. atsitiko bėda su alk.veleno škyvu, atgyveno savo ir pipiec. Na bet nebrangus jo remontas buvo 400lt su viskuo, tad nemanau, kad čia bėda (apart to, kad tai nutiko visai netikėtai). Toliau kažkaip išlindo bėda su granata, apsipylė ji man ir viskas, prakiurio guma. Taigi kadangi ji viena nesikeičia, o su alkūne, ieškoti teko (2 sav.), naujos nebuvo tuo metu, tai per visus šrotus pravažiavus viename radau už juokinga 70lt kaina, pakeitimas 30lt tada buvo ir viskas. Toliau važiavo sėkmingai. Tada atėjus prastesniam orui (žiemai) prasidėjo marazmas lengvas su elektronika. Parėjo automat. šviesų aukš. reguliavimo dačikai, gerai, kad šrotuose yra jų, kaina 50lt buvo. Pasikeičiau pats ir vėl viskas gerai. (Galėjau ir nekeisti, pakelti rankiniu būdu, bet jeigu yra toks dalykas, jis turi veikti) Pašalus problema atsitiko su ESP kompu, tiesiog nebeveikė ESP. Visus daviklius galimus pakeičiau, kreipiausi pas tinkamus žmones, kalibravom ir pnš, bet tai ji veikdavo, tai ne. MISTIKA. (kainavo ne daug viskas 200lt MAX) bet, šis dalykas erzino. Taigi poto pradėjo man užšalinėti durys prie -20 ir daugiau. Ne pačios durys tikslinant, bet durų spynelės VIDUJE, ten, kur neina prieiti, kol nepašildydavai mašinos (tai trukdavo gana ilgai, didelis automobilis, šalta žiema, dyzelis, jos neužsidarydavo, arba NEATSIDARYDAVO (Tragedija buvo mano žmonai). Galop pasijunkdavau feną ir pašildydavau, tada VISKAS tvarkoje.... Tai vat, tokios buvo mano eksplotacijos bėdos, tačiau visame kame, man tas automobilis PATIKO. Esminis dalykas, kad būtų nemuštas. Arba muštas, bet bent jau į galą. Daug gali kilti elektronikos bėdų, joje apstu šiame automobilyje. Nežinau kaip įtaka šiltesnių kraštų, bet mano akimis, mano automobiliui tai įtakos turėjo, nors tikrai Lietuvoje jis nerūdyjo, bet elektronikai drėgmė, šaltis davė savo. Naujesniuose nuo 08m. jau mažiau bėdų. Nesirinkčiau su 2.7HDI, galingas, bet prastos kokybės variklis su dideliais tada eksplotacijos kaštais ir nelaimingomis pav. dėžėmis, nors po 09m. jos buvo jau patobulintos. Viskas esmė jo yra priežiūroje, važiavimo atveju, jis yra mano akimis už tokia galimai pigią kainą, tikrai aukso viduriukas ir nebrangiais eksplotacijos kaštais, nebent nervų kainuoti gali, jeigu kils bėdų. Susirasti kaip visada el.meistrą, išmanantį tik PEUGEOT/CITROEN ir paklausyti patarimų. Rinktis atsargiai ir kruopščiai, skirti laiko ir truputi pinigų patikroms. O visa kita, sekmės reikalas. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
607pezo | 2015-07-27
607 2,2 hdi dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kaina, audio iranga, garso izoliacija, minksta pakaba, daug vietos gale ir bagazineje, grazus dizainas pagal savo metus
4begiu automatas, veluoja akseleracija, kuro sanaudos, prastas matomumas, elektronika (laikas daro savo)
Uz savo kaina, dizaina, metus ir klase geresnes masinos vargu ar yra. Labai daug vietos tiek prieki tiek gale tiek bagazineje, tiesa del to masina yra ilgesne uz iprasta sedana. Del jos dydzio ir del to kad tai sedanas sunku parkuotis galu jei nera parktroniku. Labai minksta vaziuokle ir gera garso izoliacija. Priklausomai nuo komplektacijos gera garso aparatura tiesa problematiska pajungti mp3/telefona. Karts nuo karto iskyla bedu su elektronika bet reik nepamirst kad ir masinai virs 10m. Masina nera sportiska ypac automatas, i posukius ieina neperlengviausiai del savo dideliu gabaritu ir svorio, si masina skirta norintiems megautis ramiu vaziavimu, neveltui ji verslo/limuzinu klases. Modeliuose su automatine pavaru deze labai veluoja akseleracija kartais net iki sekundes. Dyzelininiuose variantuose reik salinti suodziu filtra nes jis po tiek metu jau buna senai uzsikimses del to masina praranda galia, gadinamas varikis ir deginama turbina, uz salinima sumokejau 80Eur. Didziausias minusas man tai kad automatas 4 begiu, kuro valgo daug tiek mieste tiek trasoje nes vaziuojant ant 140km/h apsukos 3k. Galetu but sportiskesnes sedynes, ant statesniu posukiu slysti is jos. Prastas matomumas ypac mazo ugio zmonems nes kuo arciau vairo tuo labiau kebulas trugdo kai reik ziuret per peti ir kaires puses "stoike" palieka labai didelia akla zona, labai problematiska prie pesciuju pereju nes nevisada pamatai kad eina pestysis, ypac miegamuosiuose rajonuose kur saligatviai uzstatyti masinom ir pesciuju nesimato is tolo. Variklis dirba kaip bitute, kuriasi graziai, nesunku pakeisti dirzus bent jau 2,2l dyzeli.Labai problematiskoje vietoje zvakes, dar keist neteko bet greiciausiai kainuoja nemazai. Gan greit krenta kaina, detales nera pacios pigiausios, bet ir ne kosmosas kaip ne kaip cia ne golfas. Yra nemazai pasirinkimo is devetu detaliu. Geriau imti mechanine, nes automatuose veluoja akseleracija ir tik 4 begiai, iskart salinti suodziu filtra kol nesudegino turbinos, pasvarstyti ar tikrai reik tokio dydzio masinos nes ji ilgesne ir platesne uz iprastus sedanus, sunkiau parkuotis ir rasti vieta kur ja pastatyti. Jei imti automata isitikinti kad jis gerai veikia, nes automatines dezes silpna siu masinu vieta.
Pilnas atsiliepimas...
Brendis | 2014-07-17
Peugeot 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, sanaudos (2.2HDi)
Valdomumas galetu buti labiau istobulintas. (Lyginant su BMW 5)
Auto tikrai puikus, patogus, vizualiai labai grazus (kaip tokiu metu). Tokiai automobilio klasei svarbu, kad butu automatas bei odinis salonas. Automobilyje vietos tikrai daugiau nei pakankama, bagazines dydis nerealus, kuro sanaudos, bent 2.2HDi (TVARKINGO) labai normalios. Mano realus vidurkis: 7,5L/100km. O daznai lakstau kaip nutrukes nuo lenciugo, autostradoj buna paspaudziu ir laikau ~140-180km/h. Mieste ramiai kaip pencinkas nemoku vaziuoti, visada startuoju beveik dugnais (realiai siam dyzeliui dugnas nieko nereiskia. 50% gazo vaziuoja kaip turi but). Jei nera vejo, sanaudos: @100km/h - 5L/100km @120km/h - 6L/100km Norint pasiekti tokias sanaudas su siuo agregatu butina: Isitikinti, kad purkstuku korekcijos normos ribose! Ispjauti FAP suodziu filtra + isprogramuoti. Uzglusinti EGR + butinai atjungti programiskai! +Papildomai galima chipuoti varikli. Automata butinai iki maximum 170HP/125KW bei 380Nm. Mano auto chipuotas - sanaudu atzvilgiu skirtumo nera (mieste gal net maziau jei vaziuoji ramiai palyginus su standartu). Su cipuotu vaziuoju jau beveik du metus, problemu jokiu nera, automatas tai atlaiko puikiai, variklis - kaip laikrodis. Peugeot HDi dyzeliai tikrai patvarus ir geri. Nepamirskime butent tas pats variklis nuo ~2011m. ejo su dviem turbinomis bei pasiekdavo 150KW. i Peugeot 508. Automatai ZF 4HP20 siems automobiliams taip pat neturi dideliu bedu, tik kas svarbu, bent kelis kart atsviezinti tepalus (kadangi jie buna nekeiciami nuo gamybos laiku). Dezes darbas pageres, veliau apie deze galesite visai uzmirsti. Apskritai ZF vokieciu dezes niekada didesniu ligu/bedu ir neturedavo. Vokieciai moka juos gamint. Japaskes - nelabai. Kas del vaziuokles; Vaziuokle tikrai tvirta. Kas dazniausiai subyra tai priekiniai stabilizatoriai (kaip tokiai sunkiai masina jie ziauriai ploni, todel manau ir byra, nors byra visoms auto). Gali tekti viena karta pasikeist i Lemfiorder (po 60LT/vnt.) ir uzmirsti. Tas pats ir su vairo traukiu antgaliais irgi viena karta pakeisit i Lemfiorder (50LT/vnt.) ir uzmirsit. Daugiau nera ten kam biret, vaziuokle paprasta ir tvirta. Pati vaziuokle nei per kieta, nei per minksta. Su R17 ratais vaziuoja idealiai, valdymas puikus. Su R16 vaziuoja jau minkstai. Del elektros bedu, kaip visi cia verkia: Nera jokiu dideliu problemu. 95% Elektros bedu susitvarko teisingai atjungus bagazineje esanti Accessory akumuliatoriu bei ji pakrovus. Dazniausiai jis buna nekeistas nuo gamybos laiku, tai pastoviai issikrauna, todel pradeda metyt ivairias klaidas ekrane, nors ir jos nieko nereiskia. Zodziu viskas su ta elektra OK. Klaidos ekrane man budavo tik del nusprogusiu saugikliu/issikrovusio akumo bagazinej. Zodziu auto super kaip uz tokia nedidele kaina. Tikrai rekomenduoju. Siulyciau pirkti tik geresnes komplektacijos (kad butu bent automatas/oda), kitaip prarasite limo klases dali teikiamu malonumu. Eksploatacija nebrangi ypac 2.2HDi variklio. Tepalai, filtrai nebrangus, vaziuokles dalys taip pat pigios. Kainos biski didesnes uz VW Golf detales :D. Na siek tiek brangiau atsiena pagrindinio dirzo pakeitimas. Bendrai apie 700LT. Bet tai daroma tik kas 5 metus arba 80 000KM.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2013-10-01
Peugeot 607 2.2 HDI 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vizualiai grazus automobilis
Labai daug
Turejau automobili 3metus. Apie si automobili jokiu geru zodziu negaliu pasakyti. Tvarkiau ir tvarkiau. Jei viena sutvarkai, tai kitas pareina. buvo nuredejus 250.000km kai pirkau, buvo serviso knygute, taciau toks jausmas lyg butu nubegus milijona, byrejo viskas paeiliui. Elektros prikista visur, is vienos puses gerai, daug privalumu kai kuriu dar nebuvau mates, taciau kai pradeda gesti... kainos nera mazos tvarkymo atzvilgiu. Didziausia liga siame automobilyje, tai langu pakelejai, pas manes neveike galinio lango pakelejas, pries perkant (jei jau busit tokie kvailiai ir pirksit) pasiziurekit ar visi langai atsidarineja. Atsibodus kisti pinigus i si automobili, zadant parduoti, neaisku kur isbego antifrizas, skilo galva.. pradejus ardyti atsirado tiek bedu jog norejau nusisauti.. sumokejau uz remonta daugiau nei puse sumos nei jis vertas. Sutvarkius jau privalejau vazineti toliau, kai tiek sukisau valiutos, galvojau kokius metus, du vaziuosiu be problemu, taciau kur tau, toliau byrejo viskas.. Gal as tiesiog pataikiau ant tokio automobilio, taciau paturejus toki automobili persizegnojau pries visus pezo, reno ir t.t. Ieskau kito automobilio, bijau pirkti kazka, nes po tokio automobilio atrodo jau geriau su viesu transportu vazineti. Bedu buvo su virikliu, su elektra, su vaziuokle, buvo net ratas issineres vidury miesto, nors ir daznai tikrindavau ji ir priziuredavau. 2.2 HDI traukos nerasta, per mazas variklis tokiam automobiliui. Esu vaziaves su 3.0 benzinu tai trauka tikrai ispudinga, taip pat ir 2.7 HDi. Gal as pataikiau ant tokio pezo, kad variklio daugiau nei puse detaliu reikejo i naujas keisti, taciau is mano puses komentaras butu toks, jog su siuo varikliu turejau tiek bedu kiek neturejau su jokiais kitais turetais automobiliais sudejus. mieste kazkur 10ltr dyzelio, vidutines sanaudos rodydavo 8.5ltr. ziema per salcius imdavo ir 11ltr. Pagalvojus kad traukos visiskai nera, o sanaudos tokios, persasi isvada, kad jau geriau 530d tiek pat ims bet trauks tris kart geriau:) Detales nera pigios, visas byrejo paeiliui, nuvertejimas nera nei didelis nei mazas. vidutiniskas. Mano patarimas, paturejus si automobili, tai apeiti toki automobili is kuo toliau.
Pilnas atsiliepimas...
Peugeot 607 | 2013-03-17
Peugeot 607 2.2hdi 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas, negenda
nezinau,
Automobili pirkau naudota Lietuvoje, tvarkinga viduje ir isoreje, taciau kompiuteris mete begale klaidu, bet labai rimtu bedu neturejo.Automobilis vaziuoja puikiai automatas labai svelniai perjungia pavaras, garso izoliacija puiki, dvigubi stiklai tam itakos turi nemazai. Manau tai puikus auto uz nedidele kaina. Variklis 2.2 hdi 133 ag, Meistrai sako geras variklis. Automobilis su savo visais gedimais kainavo 6500lt, pasalinti gedimus kainavo apie 1000 lt. Vazineju jau vienus metus, per ta laika niekas nesugedo, tik lempute perdege.Tvarkinga automobili galima nupirkti uz 8000-10000lt. Pries tai turejau audi a6 2006 m.gamybos.Peugeot tikrai geresne garso izoliacija minkstesnes sedynes, vaziuoti daug maloniau. Pirkti ir dziaugtis
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt