Markės
1082 iš 1480
Peugeot 806 1994 - 2002
Peugeot 806, 1994 - 2002
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 9
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Peugeot 806 yra minivenas gamintas nuo 1994 iki 2002 metų. 806 „Sevel Nord“ projektas buvo sukurtas bendradarbiaujant PSA Grupei (Citroen ir Peugeot) su Fiat kompanija. To pasekoje gimė identiški Citroen Evasion/Synergie, Fiat Ulysse, Lancia Zeta ir Peugeot 806 modeliai. Visi keturi automobiliai yra gaminami Sevel Nord gamykloje Prancūzijoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
der | 2014-10-12
peugeot 806 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpumas, minksta vaziuokle, nemegsta vagys, kebulas cinkuotas.
nera porankiu ir autipiloto. kituose modeliuose yra.
Pirkau parvaryta is de. Buvo paleistas variklis. Po skrupulingo surinkimo ir laisvos eigos voztuvo pakeitimo daugiau nieko nedaryta. Buvo itarta kad de meistrai ieskoje bedu ne ten kur reikia. Dabar jau 2 du metai kaip vaziuoju. Saliarka pilu tik is kolonkes toks buvo turginiu patarimas. Nors stovi ir bosh sisitema. Eksplotacija naujos padangos, tepalai, vaziuokles patvarkimas apie 200lt. Kaip per pora metu skaitau nedaug.
Pilnas atsiliepimas...
amico | 2012-08-28
citroen evazion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus.greitas, talpus, geras matomumas, padorei atrodo,patogus ilgom kelionem. patikimas.
dideles kuro sanaudos. senokas modelio kebulas :D
kadangi. siam saite nera citroen evazion. tad talpinu prie peugeot, kadangi jie identiski :) turiu citroen evazion 1994m. 2.0 c.t turbo benzinas .bendras auto aprasymas, mano nuomone yra puikus automobilis. jis jau pas mus 9 metai. ir realiai jokiu problemu nera buve. tik keite sankabos diska, bet jo keitimas buvo todel kad tuo automobiliu vazinejo neigalus zmogus, kuriam buvo sunku spaudinet sankaba. na ir suprantama buvo keiciami tepalai stabdzei per situos metus.turejau daug masinu per situos 9 metus. ir visvien po pardavimu masinu sedu i citroena kaip avarini varianta. siuo metu vazineju vel paskutinius 2 metus. masina tikrai labai gera. ir galvoju laikinai ja pakeisti i citroen c8. kadangi jau evazion senute ir norisi kazko isvaizdesnio. bet automobilis tikrai puikus :) salonas malonus sedet patogu vairuoti malonu sedines pas mane salone isdestitos po dvi. tad galima vaiksiot ir megot. priekines sedines sukinejas visi 6 langai elektronika citroen evazion 2.0 c.t turbo. su siuo varikliu problemu visiskai neturejau. nieko nesu keites nei taises. neskaitant filtru ir tepalu. ir kaip nekeista tepalu visai neryja variklis. na zodziu nzn gal tik pasitaike toks modelis, bet problemu neturejas. o masina kentejus daug. siuos paskutinius 2 metus vazineju po europa. pasina buvo pirkta pries 9 metus irgi tam tikslui. zodziu atredejus nemazai masina. pats variklis geras ir trauka tikrai gera 108 kw bet eina kaip zveris. turejau kazkada honda prelude. ir statem draga su citroenu. citroenas paime :DD begejasi masina gerai, greiti pagauna gera esam paieme autobamu su pilna masina 230 km/h tik minusas vienas kad labai daug ryja benzo na detales net nzn ar brangios, nes keist nieko neteko tik sankaba pries kokius 4-5 metus keitem tai su viskuo apsejo 1000 lt su darbu ir sankaba. kadangi ja keist teko ardyt puse variklio. keist stabdziu diskus su kaladelem , jaigu imant ne pigeusius irgi apseina apie 800 lt. nes pernai keiciau diskus ir dirzus. dirzai gavosi apie 500 lt. na ir dideles kuro sanaudos. mieste apie 12-15 litru. uzmiestije apie 9-10, trasoi 7-9.. seip auto puikus :) na nzn kaip su kitais varikliais sio modelio. bet sis 2.0 turbo. geras variklis negendantis. tada jai ka ir galiu patarti del sio modelio, tai toks kaip pas mane. bet gal ir dizelinei neblogi, bet to pasakyt negaliu. auto vertas demesio uz tokius pinigus. nes as mokejau uz ji 28.000 o siuo metu jis kainuoja tikraeusei kokiu 3000. o uz tokius pinigus masina gera. taisyt nereikes jai masina nebuvo drozta ir dauzyta. servisus galima pamirsi. vaziuokle gera. per 9 metus nieko nekeiciau ir iki siol viska puiku. pernai perejau technikini ir jokiu problemu PIRKIT
Pilnas atsiliepimas...
remis11 | 2012-02-27
peugeot 806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
važiavimo komfortas
silpnas motoras
važiavimo komfortas yra jėga, labai smagi ir minkšta važiuoklė,be to nesudėtinga,nepalyginsi sharano, jame labai barška plastmasės ir apžvalga prastesnė.elektronikos nedaug arba iš viso nėra, šiuo atžvilgiu gedimų nėra. Parkuotis- problematiška, reikia priprasti prie gabaritų.Teko tvarkyti važiuoklę ir galvą. 1.9 td 66kw motoras yra silpnokas, ypač jeigu važiuoja daugiau žmonių, tada jaučiasi traukos sumažėjimas, geriau yra 2.1, jei įjungi kondišiną tai auto net prigula.Dyzelio ima apie + - 8 litrus. šis auto jau "garbaus" amžiaus nuvertėjimas tikrai didelis, nes Lietuvoje prancūzai nėra populiarūs. būtina pasitikrinti variklio būklę ir važiuoklę
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2011-11-14
Peugeot 806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Keistą viskas kas tik įmanoma, pirma užlino greičių dėžė, keitimas plius sankaba 1500lt pavažinėjus pusmetį nusprogo variklis nuo šalčio. antifryzas pasitaikė blogas. taisyma 3000lt plius turbinos restauravimas. po pusmečio vistiek meta mėlyna dūmą, po pusmečio taisymo 2 variklių keitimų ir galvučių žiūrėjimo, pagaliau prieita išvada kad blogai atrrestauruota turbina. po sutvarkymo variklio numirė generatorius. Trauka liuks. saanaudos duju ir benzo nedziugina. tarasoje pavyko tilpt į 12 standartiskai 13. viliniaus mieste 15lt. dar lieka kondiske pasitvarkyti. 2 ltr turbo variklį, greičių dėžę, sankabą, pakabos detales, stabdziai, apie skysčius net nešneku pakeisti visi įmanomi, generatorius, turbina, vairo stiprintuvo siurblį.
Pilnas atsiliepimas...
egidijus | 2011-03-11
peugeot 8o6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfartabilus,puikus kelioneje
senamadiškas, kuro sanaudos benzino dideles
Peugeot 806, Citroen evasion septynvietitis,puikus kelionėje,daug vietos salonas paprastas bet is geru medžiagų puikiai valosi,lengvai transformuojasi sėdynes elektronikos nedaug .Kebulas cinkuotas jie nedaužtas nerūdija. Variklis 2 litro turbo labai geras del traukos važiuoji kaip su lengvu automobiliu nieko nesijaučia,bet trukumas daug valgo kuro ypač mieste .Dyzelinis variantas aisku irgi puikus ypač 2,1 arba 2Hdi variklis puiki trauka mazos kuro sąnaudos. kastai nedideli važiuokle paprasta . Smarkiai nes modelis jau senas. patikrinti kėbula ir varikli
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2010-12-05
806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau labai pigiai, todel teko truputi ideti: vaziuokles remontas 400, kadangi is prancuzu o pirkau ziema, dar ir padangos. Kuro sanaudos 6.3 vasara, ziema netoli 7. Neturi tokia auto minusu, man zymiai geriau nei sharanas. Gal tik dalys brangokos (lyginant su masinomis iki 2000) lt, prie sito nebuvau priprates. Kai kas nors suges, parasysiu. Neparduosiu kol neprades griuti, zmona isvis isimylejo sita masinele. Isemus sedynes dvigules lovos ilgis gaunasi 2.1 metro. Durys atsidaro i sonus, labai patogu, labai lengos ir lengvai issiima sedynes. 1.9D Tepalai, filtrai, dirza su visu komplektu, padangas. Kai nusipirkau, pakeiciau 22 el.lemputes is salono, tiek nedege, kodel nezinau, kol kas bedu neturiu.
Pilnas atsiliepimas...
pezas | 2010-03-06
1.9 d 1995
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis, patogus, siek tiek komfortiskas, malonu vairuoti, geras matomumas, viduje galima vaikcioti, be sedyniu gaunasi dvigule lova
Fyskes, guoliai, vaziuokle
Puikus seimyninis ar darbinis auto. Rida 180 k km. Remontas nebrangus, vaziuokles restauracija su suvedimu viskas pilnumoje (2 sarnyrai ir 4 salemblokai) 400 lt. Patogu ir malonu vairuoti, puikus matomumas Variklis paliko dideli ispudi, nesitikejau kad taip sauniai trauks - turbina gyva. Kuro sandaudos iki 7 ltr. Nelakstau. Neseniai turiu Kad tik rida butu maza jei dyzelis. Bedos: sankabos trosas, pavaru deze, guoliai. Bet paciam nieko neteko daryti
Pilnas atsiliepimas...
eugenijus | 2009-08-08
pezas 806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas
nera
tinka tikrai nemaniau kad tiek laikis .vazineju po Rusija 3 metus pirkau 167000 ryda per trys metus 270000 kas ne keista liako ir gerai ,patogus talpus ,benzinas autostrada kai iki 90 kmval po lenkija 7.1 litro simtinei ,jei iki 120 tai 7.5 litro, jei iki 140 km-val tai 8.5 litro ,miestas 12 litru , per 100 t rydos ,per trys metus ,remontas vaziuokles ir dirzai 1500-1700 litu i metus ,buvo dvi neplanuotos -sankabos keitymas ir radiatoriaus viso su darbais -1500 lt daugiau jokiu problemu seip nelaukiau tikrai kad taip laikis nera
Pilnas atsiliepimas...
GedasV | 2009-04-15
Peugeot 806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas,šoninės stumdomos durys,kuro sąnaudos,konstrukcijos paprastumas/patikimumas
Kol kas neaptikta.
8 sėdimų vietų vienatūris.Galimos 8 sėdimos vietos,jei trečioje eilėje sumontuota vientisa sėdynė.Jei naudojamos gale dvi atskiros sėdynės-tuomet 7 sėdimų vietų.Kadangi automobilis gan "kampuotas" ir vidaus apdailos elementai išdėstyti arti išorinių kėbulo detalių,tai automobilio talpumas labai didelis.Pakabos konstrukcija gan paprasta,nesuteikianti didelio važiavimo komforto.Didelis privalumas-stumdomos galinės durys(šį privalumą pajutau ankštam garaže ir stovėjimo aikštelėj).Jei automobilis nenuvažiavęs pusę milijono km,tuomet jos nekliba,puikiai atidaromos/uždaromos ir pašalinių garsų važiuojant nesukelia.Prie automobilio gabaritų reikia įprasti,tačiau matomumas geras tiek manevruojant aikštelėje,tiek gatvėje-sėdi sau aukščiau įprastų lengvujų autoomobilių,viską matai priekyje,be to,dar ir prasilenkiant su sunkvežimiais ne taip gausiai aptaškomas priekinis stiklas. 1,9 turbo dyzelinis variklis išvysto 66kw ir 196 Nm sukomo momentą.Įvertinus tai,kad automobilio faktinė masė yra 1565 kg,atrodytų,jog reikia galingesnio variklio.Tačiau važiuojant ramiu režimu tiek mieste,tiek užmiestyje net su pakrauta priekaba variklis traukia puikiai(vėlgi-jei nenuvažiavęs puse milijono km...)Dinamikos nėra,tačiau važiuojant ramiu stiliumi vidutinės kuro sąnaudos tėra apie 7l/100km-tai ne itin aptakiam ir sunkiam automobiliui nėra daug(400 km velkant pakrautą priekabą,300km nuvažiuota mieste ir 320 užmiestyje važiuojant ne didesniu nei 90-95km/h greičiu). Lyginant su kitais vienatūriais ir automobilių kokybes,tai kainos/kokybės santykis tikrai yra geras.Vėlgi lyginant su kitų vienatūriu kaina-gerai(turiu galvoje VW Sharan,VW Caravelle). Pirmiausia apžiūrėti patį automobilį-vidų/išorę.Ir tik tuomet kaina.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai