Markės
1083 iš 1480
Peugeot 807 2002 - 2009
Peugeot 807, 2002 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.820% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)TOP 10Viso įvertinimų: 5
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Peugeot 807 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs 806 modelį. 807 yra analogiškas Citroen C8, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra automobiliams. Glotnios vienatūrio linijos ir šiuolaikiškas stilius neslepia automobilio tvirtumo, erdvumo ir universalumo. 807 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
jei myli 807 | 2015-12-21
tikrai golfas pigiau???
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai manevringas, didelis, puikus matomumas, itin mazos sanaudos, lengvai transformuojasi i krovinini, elektrines sonines durys, pigi, kantri ir paprasta vaziuokle, neblogas dizainas, tikrai visu nepamenu +
Priekines sedynes, prieki kojoms ziema salta (as su tapkem megstu vairuoti), tiesiog oras per aukstai paduodamas i kojas, be vebastos sunkiau syla, nevaziuoja (arba neilgai vaziuotu) aliejumi, krosniu kuru ir kitu panasiu kuru. Viena karta EGR ir FAP
2.5 metu atvazineta lietuvoj, per ta laika keisti tepalai ir filtrai, pagrindinis dirzas, neplanuotai kazkoks skyvukas prie mirties buvo (srote 100, naujas 200 lt, pakeitimas100 lt). Cia visos neplanuotos islaidos. Planuotos: stabdziu kaladeles ir rankinio trosai. Tad po 2.5 nepraejau tech apziuros is pirmo karto, trukumai: nera gesintuvo ir plikos padangos... :D Net sveisu nereguliavau. Maniau reikes taisyti, kisti pinigus, todel nesideju tu padangu kol lauke dar pliusas, po kaledu uzsidesiu ir gesintuva isigysiu tuomet esiu pakartotinai. Juokas ima. Prisiminiau dar viena buvusia beda: dingo priekines trumposios sviesos ir gabaritai. Gabaritams abi lemputes buvo perdege, o trumpas elektrikas atstate uz 20 e. Kazkur laidai buvo oksidavesi ar nuluzes koks. Ieskau antros masinos, net nenoriu ziureti i kitas po tokiu diagnoziu. Lyg ir sankaba i pabaiga, bet nera ko noreti moters vairuojama ir dar daug po kauna masina. Nejungia laisvo, ismina sankaba ir laukia zalios sviesos. Gal ir pirkciau senesne, bet ciau daugiau privalumu, o zmona negali atsidziaugti elektrinemis durimis. Jei tokiu nebutu, nekisciau tiek pinigu i tokia masina. Senesne kainuoja kapeikas (su senesne labai daug atmaliau), o vaziuoja taip pat, tik tu naujoviu truksta. Senesne sunku plauti: plauni, plauni ir pamatai, kad masina vis tik jau sena ir seno dizaino. :D As vaziuoju ivairiai, zmona ramiai, vidurkis 6.2 bendrai. Tikrai nesidraskom. Kompiuterio parodymai atitinka realius sunaudojimus, skiriasi max iki +0.1 litro kaip kada. Jei jau suges motoras ar truks dirzas - bedos labai garantuotos ir labai brangios, taciau jei viska keiti laiku ir prisiziuri, tuomet tarnaus ilgai. Zinoma, kontrobandos mano masina nemaciusi ir nerekomenduoju. Pirkau lygiai pries 2 metus ir 9 menesius uz 1800e su trukusiu dirzu. Gerai zinojau kiek kainuoja tas malonumas. Motoro remonto organizavima uzeme draugas, tad kainavo labai pigiai tik 2800 lt su viskuom (geriasiom dalim) (patikekit, tai pigu, pas daug ka klausinejau tuo metu, vienas sake pats iseme motora, nuveze meistrui ir dar jam kainavo 3300 lt). As savo darba dirbau uz 200 km kur remontavo masina, tad po remontu man ja tik atvare. Prie registracijos (cia kaip papildomas priedas) ispjoviau FAP filtra, dar reikejo sutvarkyti EGR, bet kad nerode bedu tai palikau. Cia fantazijos reikalas, galima padaryti taip, kad FAP isemimas duotu jums pinigu, o ne jus uz si darba moketumete. Tiesiog reikia netingeti pasidometi, pasiskambineti. EGR valomas, bet be duobes sunku prieiti. Noriu antros tokios, bet dvi vienodos... Neskoninga. Bet pasiklausius apie kitas masinas, net ziureti nenoriu i remontus. BUTINAI pralekit su masina, ypac stipriai greitedami iki 130. Jei viskas ok, tuomet liuks, jei prades kuriuo momentu drebeti, tuomet bus remonto nepigaus, bet tik karta. Nepirkit is vargsu, jei pyle i baka bet ka, problemos garantuotos. Motoras turi dirbti tolygiai. Vaziuokle jei ir reikes remontuoti, tai pigiau grybo ir labai ilgam. Elektros darbai nepigus, pagrindinis kompiuteris 60e, jo pakeitimas dar 80-100e, bet jei jo reikes. Reksniai (meistrai reksniai) sako, kad cia ju silpna vieta, rimti meistrai sako, kad retai buna sugedes kompiuteris, dazinausios elektronikos bedos tai oksidavesi laidai. Beje, parktronikas 10e srote.
Pilnas atsiliepimas...
blinas | 2015-04-15
mano 807
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai daug: patogus, minkstas, erdvus, taplus, lygios grindys, super galines durys, dinamiskas, isemus sedynes galima miegoti
saltas, sankaba, stabdziai, pagrindinis dirzas reikalauja priziuros, issimindo pr. sedynes, bet ko i baka geriau nepilti
Turejau as juos gal astuonis, nuperku parduodu ir viena zmonai nupirkau. Silpna vieta galiniai stabdziai, apleidus teks keisti ir diskus. Stiprios vaziuokles. Vaziavimo komfortas - tai minivenas, bet jei lyginti su konkurentais, tuomet tai s klases mersas. Jokie opeliai ar fordai net is tolo neprilygsta. Elektrines durys - neisivaizduoju kaip reikes be ju gyventi jei kita masina tokiu netures. Zmona vazoke ne pati geriausia, bet su sita susitvarko puikiai - sedi aukstai, viska mato, dideli langai ir veidrodziai, vos ne moterims pritaikyta masina. Pirkom del talpos ir del vaiko. Tenka keliauti, paguldai sedyne ir vaikas miega ramiai ir patogiai, tai ne koks sedanas ar chacbekas. Lengva keliauti didelei kompanijai. Trukumu labai mazai, bet jei masina nujodyta, tuomet viskas imanoma, man tokia pasitaike tik viena, bet ir ta pardaviau per viena diena. Pirmosios 2002-2003 turi daugiau bedu, veliau po truputi viskas tvarkoma buvo. Beveik visi turi vebasta, bet ja paleisti kad ji jums tarnautu tinkamai reikia investuoti. Paprastai vebastos buna automatines, geriau perdaryti ir rankines. Pas sita automobili akumuliatorius turi buti tik geras, jei ne, kuriant isijungs avarinis. Kad butu vaziuoti ziema silta, turite kone laimeti loterijoje - labai sunkiai kyla ausinimo temperatura. Beda ta, kad sudetinga ausinimo sistema: i mazaji rata ieina salono peciukas, vebasta ir egras, nu zinoma ir variklis. Egras turi tena, kuris daznai neveikia. vebasta irgi daznai kaprizinga, tad jei bent vienas elementas neveikia tinkamai, ziema ne pati maloniausia masina. Bet jau kai isyla, tai ir ausys gali nukristi nuo karscio. Bet tai ne siu masinu beda, tai visu HDI motoru beda. HDI savininkai kencia arba taisio sia problema arba ji ju dar tik laukia. Galines sedynes zymiai sunkesnes nei pas seneli (806, tu turejau apie 10 vnt, su vienu pravaziavau 70 tkm, ir dziauguosi kad labai pigiai vazinejau, su kitais maziau). Nemalonus reikalas - sankaba. Daugiau vaziuojant butinai suges. Bet ne beda, keicia is plaukiojancios i paprasta jau net servizuose, pirma karta kainuos kiek plaukiojanti, o veliau jei dar teks taisyti toks remontas kels tik sypsena, bet sioje vietoje taupyti ne valia, gelbeja tik LUKo komplektas. Priekinis stiklas brangus, ir keiciant butina pasikonsultuoti su profesionalais. As keiciau (meistrai servize isdauze), nupirkau srote kita uz 150 lt, bet netinkamai iseme, gumas nupjauste, teko imti nuo seno ir deti ant naujo, apskambinau 4 miestus ir rajonus, neradau kas gali pakeisti stikla perdedant gumas. Radau senuka, kuris pakeite uz 130 lt, bet dar pats padejau gumas nuo dauzto stiklo nuimti. Tad pries pirkdami stikla, butinai pasitarkite su profesionalais. Naujas nuo 700 lt. Jeigu mesi i virsu moneta, ji butinai nukris i daiktadeze (bardacioka) - ju su kisenemis galybe. Silpnoka vieta priekines sedynes, labai nusimina ilipimo kampas, bet nuo 2006 si problema bent jau taisyta. Galima ir girti ir peikti automobili, bet jo verte supranti tik pavazeves su sharanu ar galaxiu. Pirkau su trukusiu dirzu, bet gerame stovyje. Trukes dirzas - problema nuo 3000 litu. Issiima visi purkstukai, tik reikia zinoti kam paduoti taisyti. Deja, daznai tenka isimti motora norint isimti purstukus, ir tikrai jau nieko nereikia ten skaldyti ar pjaustyti. Sanaudos pagal koja (6 pavaros): as telpu i 6.6 misriu ciklu, trasoje pagal kantrybe 5.8-6.2, zmonai reikia 6.6, bet ji daugiau trasoj stovi, tevukas kartais pasiima 7 valgo, bet jis daugiau mieste trinasi. Tam kad pasiekti tokias sanaudos butinos salygos: duslintuve neturi buti kamsciu (is karto issiimat ir isprogramuojat keituju daleliu filtra), tvarkinga vaziuokle, geras kuras. Su prastu kuru ekperimentuoti ne vieta, tai ne 806 kur bet ka pilsi vistiek vaziuos. Kuriasi nuostabiai, dinamiskas, pakankamai galingas. Deja, 2.0 dyzeliai ypac senieji, (nuo 2002) nuvyle. Pas senelius, ko gero, neteko matyti sandaraus motoro, bet naujesnio varvanciu tepalu irgi neteko matyti. Gal tiesiog tokios pasitaike. Nelabai yra kam pigti. Tai itin paklausi masina. Tiek seimynoms, tiek sodininkams, tiek keliautojams ar statybininkams - visiems tinka ir patinka. Prikrovus daugiau nei tona i salona, suseda, bet veza be bedu. Voygaeris cia turi pranasuma, bet jo apetitas, elektronika ir rudys gali ir mieganciam galva praskelti. Durys atsidaro i sonus, tad tai didelis pranasumas pries vokieciu minivenus. Sunkiai praranda verte. Eksploatuoti nera brangu jei ne sankaba. Pvz. vaziuokle kai pirkau buvo visiskai nuvaryta, per 3 metus kainavo viso 800 lt (restauruojant ar keiciant naujom dalim), nuvaziuota 70 tkm po statybas ir pardaviau labai gerame stovyje, niekas nebildejo. Kuras kaip visoms. Valgo kiek daugiau nei sharanas, bet ir vaziuoti maloniau ir krauti patogiau, ir ne taip daznai genda. Pagrindini dirza keisti kainuos apie 200 euru, bet daznai prie pagrindinio teks keisti ir generatoriaus, ten dar 50 e gali isaugti, nes labai brangus itempejas. Padangos 15 arba 16 kaip ir norma tapusios. Ratlankiai tinka nuo alfa romeo, tad paprastai perku po 25 lt uz vnt. Brangus valytuvai, bet juos keisti reikia retai. Paprastai keiciasi gumeles tik. Brangumas virs 100 lt uz vnt, nes su valytuvais yra ir langu apiplovimo purkstukai, bet tai super patogu. Reikia priziureti stabdzius, kai tenka keisti viska, buna brangu, o suproto rem komplektas 46 lt, kaladeles, jei gerai pamenu, nuo vw eina, tad kaina juokinga. Filtai nebrangus, tepalai sintetika, bet as imu sintetinius pilstomus, tad i 100 lt telpu su filtru. Pigia mesa sunys eda. Nepirkit lavonu jei norit kad jums tarnautu, o ne jus masinai. Prieziuros reikia, bet tikrai ne tiek kiek pasatui b5. Perkant: sankaba turi buti normali, hdi turi dirbti tik tyliai nepulsuojant, tolygiai, trauka turi buti gera, ijungus degima turi uzsidegti chekas, uzkurus uzgesti ir daugiau niekada neisijungti vazuojant ar dirbant laisvomis apsukomis, patikrinkite rankini ir stabdzius, tiksliau ju skleidziama garsa. Apziurjus tai, galite kreipti demesi i padangas, stiklus, lempas ir t.t. Vaziuokles remontuojasi labai pigiai, bet reikia restauruoti - ir patikimiau ir pigiau. Granata gal 80 lt, taskas vaziuokles restauravimo 50-70 lt, laiko apie 50-80 tkm.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2014-09-24
Girti negalima peikti (kablelis kiekvienam skirtingoje vietoje)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visi minivenų teikiami pliusai, prancūziškas temperamentas ir važiuoklė, patogus prietaisų išdėstymas, sąlyginai nebrangi eksploatacija ir t.t.
prancūziški minusai - elektronika, komplikuotas taisymas, nesandarūs varikliai, trūksta valdymo tikslumo, triukšminga pakaba
Tai vienas nuostabiausių europietiškų minivenų, kokius teko vairuoti. Galbūt skamba keistai, bet būtent vairuojant 807, arba antrąją Eurovanų kartą, pagalvojau, kad tai pirmas minivenas, kurį vairuojant jautiesi iš tiesų vairuodamas vienatūrį. Kai kas galbūt pasiginčys, kad Eurovanai yra toli gražu ne geriausi minivenai Europos rinkoje. Dauguma teigia, kad nėra geresnio daikto už paskutinės kartos Renault Espace ar tuo labiau Austrijoje surinktus Voyagerius. Bet dabar ne apie tai: Eurovanai vadinami keturi kone identiški automobiliai, pagaminti SEVEL gamykloje netoli Valensjeno. Juos sudaro Peugeot 807, Citroen C8, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra. Rinktis galite kokį norite, nes jų mazgai yra kone identiški. Standartiškai Fiatas būna pats plikiausias, prasčiausiai įrengtas, o Lancia - prabangiausia. Skiriasi visų šių modelių žibintai. Bet yra kitų niuansų, apie kuriuos parašysiu vėliau. Eurovanų pirmoji karta buvo vertinama kaip pakankamai kokybiška technika. Citroen Evasion (Synergie) arba Peugeot 806 turi sao nuolatinių gerbėjų ratą. Kiek sunkiau sekėsi Lancia Zeta bei pirmajam Fiat Ulisui. Štai antrieji eurovanai, apie kurios dabar parašysiu, yra techniškai sudėtingesni, stipriai elektrifikuoti automobiliai, kurie turi ir pliusų, ir nemažai minusų. Vokietijos TUV ataskaitose vertinami kaip vieni nepatikimiausių naudotų automobilių. Bet yra kita medalio pusė: PLIUSAI: prancūziškas komfortas (minkšta pakaba), visi minivenams būdingi privalumai (daug vietos salone, daiktadėžių gausa, savarankiškai slankiojančios šoninės durys kurių neturi dauguma konkurentų). Erdvi bagažinė, salonas - be problemų tilps trimetrinės lentos, o jei naudojatės visomis trimis sėdynių eilėmis, tai galines pakaks nulenkti, kad tilptų vaiko vežimėlis. 807 pasižymi tuo, kad neturi centrinio tunelio, kadangi pavarų dėžė sumontuota aukštai, todėl galima drąsiai migruoti po automobilio saloną (ko griežtai nepatariu dėl KET pažeidimų). Tačiau tai labai patogi funkcija. Dar - prancūzai sugalojo kosmetinį veidrodėlį, kuris sukasi aplink savo ašį - jis padės moteriai ne tik įvertinti kaip kokybiškai nudažytos jos lūpytės, bet jos leis įertinti sėdinčiųjų trečioje sėdynių eilėje keleivių būsenas. Tai labai patogu turintiems vaikų. Automobilio šoniniai veidrodėliai užsilenkia saaime, kai užrakini automobilį. Negalima savo rankomis stumdyti šoninių durelių - jos atsidaro ir užsidaro pačios, kai atlenkiate rankeną ar nuspaudžiate mygtuką užvedimo raktelyje. Kas patogu - vairuotojas gali blokuoti šoninių durų atidarinėjimą kelionės metu. Sumontuota keturių zonų klimato kontrolė. Sėdintys antroje eilėje gali susireguliuoti sau tinkamą temperatūrą. Pečius veikia itin puikiai. Maniškė 807 buvo palyginti geros komplektacijos - odos ir veliūro mikso sėdynės, integruota navigacijos sistema. Tiesa, tai nebuvo Pullman versija (oda, automatas, stoglangiai). Maniškė versija turėjo stogo bagažinės laikiklį virš galinio dangčio. Labai patogu kelionėse, tiesa, skleidžia aerodinaminį vėjo triukšmą važiuojant didensiu greičiu. Masyūs šoninio vaizdo veidrodžiai garantuoja gerą matomumą. Daug kam nepatinka centre sumontuotas prietaisų skydelis - pripratau. Labai patogu, tik rodmenys galėtų būti didesni. Greičio ir tachometro ciferblatai atrodo lyg trys sieniniai laikrodžiai, o versijoje su GPS (kaip pas mane), sistema sumontuota tarp dviejų didelių ciferblatų, kurie atrodo daug prabangiau nei paprastoje versijoje. Borto kompiuteris atlieka daug funkcijų: man patinka, kad galima nusistatyti dviejų periodų važiavimo nustatymus, palyginti per abu kartus kuro sąnaudas. Kuro bakas - 80 litrų. Kitos funkcijos - šoninės užuolaidos, talpios daiktadėžės, Bluetooth įrenginys, AUX jungtis, gale - jungtis kelioniniam šaldytuvui ar kt.prietaisui įsijungti. Mane žavi nerūdijantis kėbulas, visiškai nesusidėvinčios salono medžiagos (nesitikėjau), be to vairuojant visiškai nepavargsti. Sėdynės labai patogiai reguliuojasi. Tiesa, sulankstymo galimybės nėra tokios geros kaip pas konkurentus - be to nepakankamai greitai išsimontuoja sėdynės iš grindų laikiklių. Pačios sėdynės masyvokos, sunkokos. Teks išmokti naudotis prietaisais - kaip susireguliuoti radiją, kaip susireguliuoti klimatą, kaip naudotis GPS (atnaujinimai tik su gamykliniais CD pas dilerius). Man patinka, kad yra sumontuoti kabliukai virš visų eilių sėdynių. Aš dažnai mašiną naudojau be sėdynių, kaip busiką, tai susikabinau vazonines gėles. Telpa isi rakandai. Moterims labai patinka. Ji ir graži ta mašina, ir nėra griozdiška, ir šiuolaikiška. O kur dar patys veidrodžiai užsilenkia, durys pačios slankioja. Yra dar daugiau visokių pliusų, bet nepakaks laiko ir vietos vardinti. Žodžiu, mašina kaip kompiuterinė žaidimų aikštelė.Bet pati mašina kaip minivenas yra beveik nepriekaištinga, jei ne minusai, kurių nepaminėjo kiti šią mašiną aprašę vartotojai, kurie tikrai nebuvo realistaI: MINUSAI: vaikiškos smulkios elektronikos ligos, persekiojusios mašinas iki 2005 metų, kai buvo atlikta modernizacija. Patariu nepirkti senesnių nei 10 metų mašinų. Tai gali būti gražiai supakuota bomba. Pirmųjų gamybos metų mašinų sėdynės nepatikimos - sulūžta sėdynių bortai, karkasai, iškrenta jų vidinis turinys. Nebūkite lengvatikiai - šios mašinos naudojamos intensyviai, todėl gal islkėpti daug gedimų. Dažnai genda parktronikai (pačių parktronikų bėda), ne itin tiksliai jungiasi bėgiai (ilga pavarų dėžės svirties eiga), bėgių tenka "paieškoti", dešinė koja aukštam vairuotojui remiasi į panelę, Slankiojančios el,durys yra tikras pliusas, bet linkę rūdyti jų bėgeliai. Reikia pasirūpinti kasmet, kad būtų sutepta tepalu nuo rūdijimo. Pačios el.durys yra patikimos, tik jas sugadina keleiviai - jų negalima traukti, stumti patiems. Dar nerina padangų oro slėgio davikliai. Vis pypsi salone, kad reikia pripūsti padangą. Atidžiai stebėkite laidus po vairuotojo sėdynėmis - neturi būti jokių laidų prasitrynimų - sutriks ne tik sėdynių atminties funkcija, bet gali užstrigti pečiuko darbas, sėdynių šildymas. Mašinos prietaisų skydeliai yra LCD tipo - taigi gali dingti pikseliai, nors man to nebuvo. Man ne itin patiko galinės pakabos darbas - ji amortizuoja minkštai, bet faktiškai be eigos - linkus stiprokai bumbtelėti, yra triukšminga, ko nepasakysi apie priekinę - ideali. Pakaba tarnauja visai neblogai. Silpnesnė vieta - priekiniai šarnyrai (tarnauja iki 25000 km). Po Volkswagen Sharan tai tikra atgaiva piniginei. Minusas tas, kad viskas keičiama "blokais". Pvz.granata keičiasi su visu pusašiu, kurio kaina viršija 1000 lt, nors meistrai puikiai restauruoja. Versijos su liukais pasižymi stoglangių nesandarumu. Remontas gali būti atliekamas ir pačio vairuotojo, bet reikia pasikrapštyti. Ksenono žibintai šviečia maloniai, bet lemputės tarnauja labai trumpai, o kainuoja - daug. Rankinis stabdis sumontuotas kairėje pusėje (teks priprasti), ABS žiedas sumontuotas kartu su priekiniais guoliais. Keistas sprendimas...Dar keisčiau - gamyklinis domkratas yra sumontuotas šalia preikinio kairiojo žibinto (po kapotu). Yra ir daug kitų keistenybių, apart plastmasinio bagažinės dangčio. Dujų įrangą galima sumonutoti tik salone, nes dugne - atsarginis ratas, kurį nuėmus vistiek nerasite talpos, kaip LPG balioną primontuoti prie kėbulo. Minusų rasčiau ir dar daugiau, bet nepakaks vietos vardinti (laiko - tuo labiau). Šiaip tai yra tikrai geras automobilis, bet kaprizingas. Atrodo net labai geras, bet visada važiuoji ir bijai, kad neiškrėstų kokio pokšto, nors jis man gedo mažai, bet kitiems būna brangių išlaidų. Varikliai yra tikrai neblogi. Du skirtingi dalykai - benzas ar dyzelis. Benzininiai gali būti 2 litrų, 2.2 arba 2.9 litro. Ypatingų problemų jie neturi, tik nepatariame rinktis dvilitrės modifikacijos su automatine AL pav. dėže, kuri buvo nepatikima. Dilitris 100 arba 103kw važiuoja neypatingai, su juo neprilakstysi, o ir kuro visada gers apie 10 litrų mišriu režimu. Daug geresnis pasirinkimas - 2.9 litro 150kw šešiukė V6, bet su automatine patikima AISIN dėže mieste sudegins iki 16 litrų 95 benzino. Šis variklis turi vieną trūkumą - kiekvienam cilindrui sumontuota po atskirą uždegimo ritę (babiną), o kai jų tiek daug, tai anskčiau ar vėliau nusprogs viena iš jų. 2.2 benzino versija tikrai neblogas pasirinkimas, tačiau nepaisant ekonomiškesnio užmiesčio režimo nei siūlo senasis dvilitris agregatas, mieste jis sudegina ir 12 litrų. Norintys pirkti benzinines ersija sžinokite, kad jos nekels daug rpoblemų, bet konkurentų benzininiai agregatai daug vertesni dėmesio. Laimei, kad konstrukciniu požiūriu, EW benzininiai agregatai nėra sunkiai prižiūrimi ar labai lepūs. Gal tik 2.2 versija sudegina šiek tiek perdaug alyvos. O šiaip - pakeiti diržus ir važiuoji. Kitas reikalas - dyzeliai. Ant kokio pataikysite, taip ir važinėsite. Kaip žinome, su dyzeliais važinėjama intensyviai. Viena didžiausių visų HDI dyzelinių mašinų problemų šiame modelyje - purkštukai, tačiau juos pribaigia nebent prastas kuras ar beprotiška rida. Visi eurovanai turi sumontuotus DPF kietųjų dalelių filtrus, kuriuos tenka pravalyti, jie linkę užsikimšti. tai brangoka procedūra. Jei rinksitės 2 litrų dyzelius, tai pirkite modelius tik nuo 2005 metų. 2 litrų 79 kw silpniausias senasis motoras nepasižymi didele dinamika. 5 pavaros. Yra kitų bėdų - dėl variklio konstrukcijos (jis sumontuotas po priekiniu stiklu), lyjant lietui, nuo valytuvų nuvalytas vanduo patekdavo ant paskirstymo dirželio ir galėdao jš nutraukti, Vėliau šis defektas buvo panaikintas. 2 litrų senasis motoras dažniau serga turbinų ligomis (nors jos lyginant su Reno DCI yra isiškai vienetinės). Be to, paskirstymo velenėlių žvaigždučių prasisukimo tikimybė didesnė nei pas 2.2 HDI galingesnįjį brolį. 2.2 hdi ir 2.0l hdi motorai iki 2005 metų turėjo dar vieną nemalonų defektą - norint nuimti variklio galvutę, jos nenusimsite nepašalinę purkštukų. Kita bėda - dėl vandens patekimo ant variklio bloko (dėl tų pačių valytuvų kaltės), purkštukai prirūdyja, prikepa savo lizduose. PSA koncernas šiems net turi specialų raktą jiems išlupti, bet dažnai tai nepavyksta. Tokiu atveju purkštukai yra skaldomi, trupinami. Bet tą reikia daryti atsargiai, kad likusios purkštukų dalys nepabirtų į patį bloką. 2.2 HDI motorai (94kw) gan neblogai važiuoja, bet be išvardintų senų trūkumų (iki 2005 m.), turi polinkį kitiems defektams - faktiškai 95 proc. šių variklių būna nutrauktas dirželis. Antrinėje rinkoje parduodamos versijos būna patyrusios tokį gedimą arba su keistais motorais. Nutrūkęs diržas sulanksto vožtuvų pakelėjus (karomyslus). O diržas trūksta ne tik dėl drėgmės patekimo ant dirželių, bet ir dėl alkūninio veleno guolio lūžimų. Norintys mažiau bėdų su varikliais, rinkitės dvilitrius dyzelius 88 arba 100 kw galingumo. Jie bus 6 pavarų mechaninėmis dėžėmis. Tiesa, venkite automatų. Jei norite dyzelinio automato, geriau rinkitės 2.2 HDI versijas su japonų AISIN pavaromis. Dyzelinės HDI versijos geros tuo, kad nebrangus jų diržų pakeitimas, patys varikliai nėra probleminiai, išskyrus kontrukcinius jų sumontavimo šioje mašinoje trūkumus. 2.0 litrų dyzeliai geriausiu atveju sunaudoja vid.6.7 litro kuro 100 km, mieste apie 9 litrus. 2.2 hdi versijos nėra tokios ekonomiškos, o kai kurie skundžiasi, kad rajos. Kartais nepakanka kišriu režimu net ir 8 litrų kuro, nors pačių sąnaudų amplitudė labai svyruoja. Tai ne vokiškas TDI agregatas, kurio sąnaudos svyruoja iki max.2 litrų. HDI agregatas gali sunaudoti nuo 7 iki 12 litrų dyzelio ir tai neturi būti keista. HDI galima pagirti už tylų darbą, lengvą užsivedimą, tikrai gerą trauką. Tiesa, tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai pasižymi nesandarumu. Dauguma versijų leidžia alyvą ne tik per apatines tarpines, bet ir pavarų dėžes. Atkreipkite dėmesį pirkdami. HDI dyzeliniai varikliai antrinėje rinkoje yra labai pigūs. 2 litrų agregatą šrote galima nusipirkti už 400 litų. 2.2 hdi kainos mačiau svyruoja nuo 700 iki dukart didesnės sumos. Dyzelinėse versijose sankabos yra sumontuotas su dviejų masių smagračiais. Vokietijoje testo bandymų metu jie subyrėdavo jau ties 100000 km. Pirkdami patikrinkite šį elementą, nes remontas atsisies brangiai. Tiesa, kuo naujesnis modelis,tuo didesnė tikimybė, kad gamintojas buvo pagerinęs metalinių smagračio elementų kokybę. Dėmesio!Prastas priėjimas prie variklio. Norint suremontuoti 807 - ojo variklį (kad ir tuos pačius purkštukus ar net pakeisti žvakes), reikia nuardyti valytuvų bloką, nuimti valytuvų skyriaus apdailas. Dažniausiai nepadeda ir tai, todėl meistrai servisuose atkabina variklius nuo traverso ir šiek tiek nuleidžia, taip lengiau atlikdami darbus. O viskas yra taip tik todėl, kad mašinos trumpas priekis, todėl agregatą teko pastumti į saloną. Taip - tai prancūzas. Tačiau yra ir kt. gamintojų mašinų su tokiu prastu prieinamumu. Tepalai - pilnai sintetiniai. Citroeno agregatai eksploatuojami nebrangiai, daugiau kainuoja konstrukcinių bėdų šalinimas. Nuvertėja ne taip jau ir baisiai. Visi minivenai nėra ypatingai greitai nuertėjantys, Žinoma, 2003 metų dyzeliuką galima nupirkti ir už 6000 lt, bet neaišku, kokia bus jo būklė. Mano patarimas - pirkite modelius ne senesnius nei 5 metų amžiaus. Jie ir kainuoja gerokai brangiau. Lb geros būklės 2011 metų 807 su dyzeliniu agregatu ir Pullman komplektacija Lenkijoje šiai dienai mačiau kainuoja virš 20000 Pln. Ne taip ir pigiai. Detalių kainos (2.0l, 88kw versija): dvimasis smagratis (LUK) - 1500 lt, ABS daviklis - nuo 90 iki 180 lt, KYB amortizatorius - 190 lt, parktronikas (vnt) - 39 lt, atraminis amortizatorių guolis - nuo 40 iki 100 lt, termostatų blokas - 230 lt, paskirstymo diržo įtempėjas - 99 lt, edantysis dirželio guolis - 99 lt, generatoriaus skriemulys - 200lt, priek.stabdžių kaladėlės - nuo 85 lt, galinės - nuo 30 iki 90 lt, juostinis variklio diržas DAYCO arba Contitech- 40lt, pakaitinimo žvakė BERU - 78 lt, kuro purkštukas - nuo 900 iki 1400 lt, oro srauto matuoklė - 350 lt, paskirstymo diržų komplektas su vandens pompa - 520 lt, pusašio lanksto apsauga - 35 lt, ratų guoliai yra brangūs - 350 lt už vnt (su ABS žiedu), priek.stabdžių diskas - nuo 150 lt, galinis - iki 130 lt. stabilizatoriaus traukė - 40 lt, įvorė - 25 lt, neoriginalus šarnyras - 350 lt, vairo traukė - iki 100 lt (antgalis - iki 45 lt), alkūnio veleno padėties daviklis - iki 100 lt. nepirkti seno automobilio, prieš perkant pakalbėti su specialistais ir remontuoti tik pas prancūziškas mašinas išmanančius ir nesikratančius taisyti meistrus. Atlikti visų agregatų diagnostiką. Patariu pirkti gerai įrengtą automobilį, nes tik su juo pajusite maksimalius šio modelio privalumus. Galite dairytis ir kitų minivenų, bet manau, kad tarp europietiškų modelių jis geresnis net ir už Espace, nes pastarasis save riboja su tradicinėmis šoninėmis durelėmis bei dažnomis dyz.,agregatų bėdomis, brangiu servisu. Voyageris linkęs rūdyti, nesaugus, rajus, nors kaip minivenas tikrai geras. O šiaip patarimas- dairytis dar į Toyota Previa, Mitsubishi Outlander, o užvis geriausia Nissan Quest ar Toyota Sienna.
Pilnas atsiliepimas...
as | 2012-05-31
Peugeot 807
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažiavau apie 20000 tukst. km jokių problemų. 8-ios vietos, kelionese labai geras auto. Labai gera trauka, sharan su 1,9tdi neprilygsta niekaip. Trys liukai, saldytuvas, el.sonines durys, navigacija, tv ir t.t. 2,2 hdi Šarnyras - 250lt. Stabilizatoriaus traukute 30lt. Dirzai, tepalai, vandens pompa, su darbu apie 800lt.
Pilnas atsiliepimas...
Mėgėjas | 2012-03-30
Labai geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, nes ten niekas negenda, erdvus, gražus, 8- ios vietos, trys liukai ir t.t.
Nėra
Nusipirkęs pravažiavau 20000km, keičiau tik tepalus, filtrus. Labai talpus, 8- ios vietos, navigacija, spalvotas displėjus, trys liukai, el. durys, šildomos sėdynės, šaldytuvas (telpa 2-3 skarbonkės) ir t.t 2,2 hdi, traukia tai labai gerai, kuro sanaudos 7-8 ltr 100km. Nusipirkęs keičiau diržus, pompa, tepalus ir t.t., tai su darbu apie 800lt. Prieš tai važinėjau su VW Sharan, tai jam dar toli iki peugeot 807. Keičiau šarnyrą 250 lt, stabilizatoriaus traukutę 32 lt., rankinio trosą 40 lt., dalys tai tikrai pigios. Mano pežas yra 2005m, tokių pačių metų VW Sharan kainuoja dvigubai. Tai kam permokėti tokius pinigus ir gauti mažai konforto ir dar gedimų krūvą. Pirk, tikrai nesigailėsi, geriau nuo 2005m., nuo tada gaminami su 6-iom pavarom
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai