Markės
1120 iš 1505
911 – garsusis, savitas ir laikui nepavaldus dizainas. Automobilis yra žinomas dėl gale montuojamo variklio, kaip ir Porsche suprojektuotame Volkswagen Beetle, kurio pagrindu buvo kuriamas. 911 buvo oru aušinamas automobilis iki pat 996 modelio 1998 metais. Nuo pat pasirodymo 1963 metais jis patyrė nuolatinį vystymą net ir 8 bei 9 dešimtmečiuose, kuomet Porsche buvo apleidusi 911 ir kreipė dėmesį į Porsche 928. Nuo pat pradžios 911 buvo tobulinamas tiek privačių komandų, tiek paties gamintojo ralio, žiedinėms ir kitoms lenktynėms, todėl dažnai anonsuojama, kad tai yra pats sėkmingiausias kada nors pagamintas lenktyninis automobilis. Tai automobilis laimėjęs daugumą lenktynių 8 dešimtmetyje tokių kaip Targa Florio, Daytona, Sebring ar Nurburgring netgi konkuruojant su specialiais prototipiniais bolidais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šio visiems gerai žinomo automobilio pavadinimas turėjo būti „Porsche 901“, tačiau Peugeot kompanija Prancūzijoje turi išskirtines teises į pavadinimą, kuris sudarytas iš trijų skaitmenų su 0 viduryje. Todėl Porsche kompanija nusprendė pakeisti pavadinimą ir vietoje 0 įrašė 1, gavosi „911“.

Šio automobilio variklis yra aušinamas oru.

2004 metais žurnalas „Sports Car International“ Porsche 911 išrinko trečiu geriausiu 1960-ųjų sportiniu automobiliu.

Galingiausia versija pavadinimu „911 ST“ buvo skirta lenktynėms. Šis 911 turėjo 2466 cc arba 2492 cc tūrio variklius su 270 AG (199 kW) galia prie 8000 rpm. Automobilio svoris buvo vos 960 kg. Tai automobilis laimėjęs daugumą lenktynių 8 dešimtmetyje tokių kaip Targa Florio, Daytona, Sebring ar Nurburgring netgi konkuruojant su specialiais prototipiniais bolidais.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 21
KĖBULAS 2.0 L (130 Hp)
Kėbulo tipas n/d
Durų skaičius n/d
Sėdimų vietų skaičius n/d
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas n/d
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 n/d
Cilindrai/vožtuvai n/d/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 130/97/130
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. n/d/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 0
Maksimalus greitis, km/h n/d
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm n/d
Plotis, mm n/d
Aukštis, mm n/d
Svoris/Max svoris, kg n/d
Atstumas tarp ašių, mm n/d
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai n/d
Galiniai stabdžiai n/d
Priekinės padangos n/d
Galinės padangos n/d
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l n/d
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo
911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS
  GT klasės 928   
  Supercar 959  Carrera GT  918 Spyder 
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai