Markės
1085 iš 1426
Porsche 928 1977 - 1995
Porsche 928, 1977 - 1995
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Porsche 928 1977 - 1995Porsche 928 1977 - 1995Porsche 928 1977 - 1995Porsche 928 1977 - 1995Porsche 928 1977 - 1995Porsche 928 1977 - 1995
Porsche 928 buvo vienas brangiausių Porsche GT klasės automobilių. 1983 metais 928 su 4.7 L-16v varikliu buvo greičiausias automobilis, parduodamas Šiaurės Amerikoje, o 1986 tai buvo greičiausias kelių automobilis pasaulyje pasiekęs 277 km/h druskingose lygumose Jutoje. 928 turėjo didelį, priekyje montuojamą, vandeniu aušinamą V8 variklį su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Abi sėdynes galima sulankstyti ir taip padidinant bagažo skyrių. 928 taip pat buvo pirma transporto priemonė turinti valdymo įrankius ant vairo. Šio modelio misija buvo išties nelengva – pakeisti jau daug metų gaminamą 911 modelį, tačiau kaip parodė istorija kai kurie automobiliai yra tiesiog nepakeičiami.
Tai buvo pirmasis serijinis Porsche su V8 varikliu.

1983 metais 928 su 4.7 L-16v varikliu buvo greičiausias automobilis parduodamas Šiaurės Amerikoje.

1986 metais 928 buvo greičiausias kelių automobilis pasaulyje pasiekęs 277 km/h druskingose lygumose Jutoje.

1978 metais Porsche 928 pelnė Europos metų automobilio titulą nugalėjęs 7 serijos BMW ir Ford Granada. Iki šiol Porsche 928 išlieka vieninteliu sportiniu automobiliu, kuris laimėjo šį prestižinį apdovanojimą.

Buvo pagaminta net prailginta 928 versija, taip pat prailginta versija su į priešingas puses atsidarančiomis durimis, panašiomis kokias turi Mazda RX-8.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
virgis | 2010-08-09
GRAZIAUSIAS VISU LAIKU PORSCHE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
NESENSTANTI FORMA,FUNKCIONALUS DIZAINAS,GERA ERGONOMIKA VIDUJ,CINKUOTAS PILNAI KEBULAS,NEPRIKLAUSOMA PAKABA,RETAS AUTOMOBILIS
dideles detaliu ir agregatu kainos,didelis kuro sunaudojimas,siukslynuose detaliu nerasit.
automobilio dizaina sukure Anatol Lapin ir tai graziausias visu laiku Porsche automobilis!Platus,zemas,galingas,elegantiskas-toks koks ir turi buti prabangus automobilis.Yspudingi duomenys ir pilnai cinkuotas kebulas.Vertas kolekcionieriu demesio,nesenstanti klasika ! 8 cilindrai,galingas,efektyvus,kuro sanaudos kaip ir visu dideliu motoru ! eksplotacija nera pigi,nes Porsche yra prabangiu automobiliu gamintoja,todel ir detaliu,agregatu kainos atitinkamos.Cia juk nekokia pigi auduke ar piemenu megstama bmw trioske,ar golfas.... nepulkit pirkti pirma pasitaikiusy,bet issirinkit tvarkinga ,nenuvaikyta,grazesni is paskutiniu laidu,nes jie siek tiek modernizuoti ir padailinti,grazesnis priekis ir galiniai zibintai,vidus,motoras taip pat modernizuotas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo
911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS
  GT klasės 928   
  Supercar  959  Carrera GT  918 Spyder 
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai