Markės
1090 iš 1426
Porsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabar
Kai buvo pradėtas gaminti pirmos kartos Porsche Boxster 1996 metais, jis uždavė naujus valdymo ir dinamikos standartus rodsterių klasėje. Praėjus 16 metų kompanijos vadovai deklaruoja, kad šios kartos automobilis taps tokiu pačiu pavyzdžiu šiandieniniams konkurentams. Pastačius vieną šalią kito visų kartų Boxster taps akivaizdu, kad automobilio dizainas yra evoliucinis – nieko nuostabaus, toks yra Porsche stilius. Visgi Boxster yra malonus akiai – dinamiškos linijos ir proporcijos puikiai suderintos, visos smulkmenos apgalvotos ir išbaigtos. Ratų bazė tapo 60 mm ilgesnė, tarpvėžė platesnė, priekinis stiklas patrauktas šiek tiek į priekį ir tapo nuožulnesnis. Porsche Boxster kažkuo primena kompanijos naujajį superautomobilį - 918 hybrid. Tačiau pati įdomiausia dizaino detalė yra gale. Čia automatiškai išlendantis spoileris tiesiog nuostabiai įsipaišo į galinių žibintų siluetą ir gerai atlieka savo darbą – prispaudžia automobilio galą prie kelio dangos. Viduje Boxster pasitinka griežta vokiška tvarka ir tokia pačia vokiška kokybe. Čia linijos yra santūrios, paprastos, gal net kiek per daug paprastos. Kita vertus, vairuotojui bus suteiktas sportiškumo ir pilno automobilio kontrolės pojūtis. Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas yra toks pats kaip naujuose 911 modeliuose – pradžioje atrodo kiek per „lengvas“, tačiau yra kogero pats tobuliausias tokio tipo vairo stiprintuvas rinkoje. Kogero neverta sakyti, kad platesnis, ilgesnės bazės, visas aliumininis naujasis Boxster su viduryje sumontuotu varikliu tiesiog nepriekaištingai stovi ant kelio. Bazinis Boxster turi 2,7 litro šešių cilindrų opozicinį variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu, kuris yra dešimčia arklio galių galingesnis už senąjį – 265 AG. Šis modelis vadinasi tiesiog „Boxster“ ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,4 s. Galingesnė „S“ modifikacija turi 3,4 litro variklį, išvystantį 315 AG – penkiais daugiau nei modelis, kurį jis keičia. Boxster S dinaminiai parametrai – 4,7 sek. iki 100 km/val. Taigi, naujasis Boxster tapo visais atžvilgiais tobulesnis, bet tuo pačiu nepraradęs paprastumo auros, kuri visus sužavėjo senajame 1996-ųjų pirmos kartos modelyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Porsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabarPorsche Boxster 2012 - dabar
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo
911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS
  GT klasės 928   
  Supercar  959  Carrera GT  918 Spyder 
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai