Markės
1099 iš 1426
Renault Avantime 2001 - 2003
Renault Avantime, 2001 - 2003
Renault Avantime 2001 - 2003Renault Avantime 2001 - 2003Renault Avantime 2001 - 2003Renault Avantime 2001 - 2003Renault Avantime 2001 - 2003
Renault Avantime yra aukštas, universalo dydžio kupė automobilis. Automobilis turėjo suderinti savyje kupė prabangą ir komfortą su Espace tipo vienatūrio erdvumu ir praktiškumu. Avantime turi tik 2 duris, kurios yra labai didelės, todėl pro jas yra lengva pateikti ant galinių sėdynių. Avantime varomas 24 vožtuvų, 207 AG (152 kW) 3.0L V6 variklio su 6 greičių pavarų dėže. Nepaisant dizaino, o galbūt būtent dėl jo šis unikalus projektas buvo labai nesėkmingas komerciškai ir buvo nutrauktas vos po dviejų gamybos metų. Buvo pagaminti tik 8545 šio automobilio vienetai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pavadinimas „Avantime“ susideda iš dviejų dalių „avant“ (priešais, pirmaujantis) ir „time“ (laikas), kitaip sakant „aplenkiantis laiką“.

Nepaisant to, kad Renault Avantime atrodo kaip vienatūris, ištiesų jis turi kupė kėbulą.

Laidoje „Top Gear“ Renault Avantime buvo vienas nedaugelio automobilių, kurie patiko visiems trims laidos vedėjams - Jeremy Clarkson, Richard Hammond ir James May (kaip ir Ford Mondeo bei Subaru Legacy modeliai).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Darius.D. | 2015-04-09
super ,isskirtine auto.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinio dizaino ir retas auto.
kaipkuriu detaliu sunkoka gauti
Labai parenkintas as siuo AVANTIME ir dziauguos kad ji turiu.
Pilnas atsiliepimas...
McDonis | 2014-01-29
Renault Avantime 2.2dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, erdvė, išskirtinumas
elektronika
AVANTIME - aplenkęs laiką :) Jis atvėrė kelią prabangiems kupe automobiliams. Tai po jo atsirado visokie X6 ir t.t. Turimas modelis yra PRIVILEGE modifikacijos. Sudėti parktronikai, kritulių daviklis (valytuvų darbo intensyvumas reguliuojamas pagal kritulių kiekį), foto elementas (sutemus šviesos įsijungia pačios) xenonai, autopilotas (palaiko nustatytą greitį, galima nustatyti max greičio ribą), veidrodėliai elektriniai, šildomi, patys užsilenkia, dešiniajame veidrodėlyje įmontuotas išorės temperatūros daviklis, visi langai valdomi elektra, dviejų zonų klimato kontrolė, multifunkcinis vairas, prie vairo radijos ir CD keitiklio valdymo rankena, garso sistema palieka gerą įspūdį. Šildomos ir elektra reguliuojamos sėdynės, navigacija, panoraminis stogas. Atsisėdus į jį labai norisi paspausti tą stebuklingą mygtuką, kuris atidaro visus langus ir stoglangį. Kai nėra vidurinio statramsčio įspūdis tarsi kabriolete. Vienas populiariausių Renault ir Nissan variklių 2.2dci. Apie jį jau daug prirašyta. Pirkau su defektu. Padarius kapitalinį remontą, savalaikiai prižiūrint bėdų nekelia. Prižiūrimas auto nenuvertėja. Gera investicija į ateitį. Jų pagaminta buvo tik ~8500 Yra specifinių detalių, kurių reikia paieškoti gerai. Ilgai vargau ieškodamas automatinio lempų aukščio reguliavimo relės. Važiuoklė Espace III, variklis ir greičių dėžė Espace IV. Dalių rasti nesudėtinga. Su kėbulo dalimis sunkiau. Priekinės lempos nuo Safrane, visa kita unikalu. Galima pasiguosti, kad sparnai, durų panelės plastikinės. O su plastiku vietiniai meistrai jau moka dirbti. Pirkau labai pigiai "nuremontuotą" automobilį. Laimė, kad jo atstatymo kaina tik privijo rinkos kainą. Dabar turiu tvarkingą retą modelį. mechanika ir elektronika suremontuojama. Žiūrėkit, kad plastmasės ir salono detalės sveikos būtų
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2008-07-10
Renalt Avantime
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
automobilis puikaus diziano kai kurie Lietuvaiciai to grozio nesupranta nes jeims atrodo graziausios masinos bmw,audi,MB. ir panasiai.. o tai tikrai iskirtinis Begalo retas modelis kurio kaina tirkai priimtina apie 10000 eur. ji labai greita 220 km/h. be jokiu problemu su Dujomis zinoma nera labai stabili ant kelio (PLAUKIOJA), gail kad renault nesugalvojo padaryti 4x4 butu jega pasivezinti ir blogesneme kelyje seip bagazineje talpos gana ir kuro sanaudos vasara be kondicijonieriaus vaziuojant trasoje 12~13 mieste MAX 15 ltr. duju tikrai beproto grazus ir geras automobilis.. 3.0i 24v v6 keiciau,dirzelius,itempejus bet ne visus ir tai atsiejo 1300lt.. keiciau priekiniusamortizatorius visa tai nuo Renault Espace , dejau lenkiska Brc duju yranga ji geresne uz paprastasias BRCdujas tuom kad visi purkstukai reguliuojasi atskirai netai kaip paprastuju brc duju visi iskarto jos 200 LT pigesnes ir tikrai niekados nepavede ..
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO

Išskirtiniai automobiliai