Markės
1108 iš 1436
Renault Captur 2013 - dabar
Renault Captur, 2013 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.515% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio bazės, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos, šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-10-29
Tragedija........
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvardinau bendram atsiliepime
Isvardinau bendram atsiliepime
Buvau issinuomojes sita masiniuka atostogoms Ispanijoje, dviem savaitems. Vaziuodavau kasdien, todel galiu teigti, kad ispudziai ,per ta laika, susiformavo gan oblektyvus. Megavausi benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze, kubaturos nzn, bet turetu buti 0,9, turbut...... arba 1,2, na nzn, bet toks varikliukas kalnuotai, ar net kalvotai vietovei akivaizdziai per silpnas. Nera ne kalbos , kad i statesne ikalne galetum vaziuoti aukstesne nei 1 pavara. Zodziu , jokio vaziavimo malonumo. Virsijus 100 km/h pradeda nejaukiai siubuoti ant kelio nelygumu, o staigesniame posukyje stengiasi apsiversti........ Ir cia tik pagrindiniai, nesuderinami su ,, gyvybe,, minusai. Dar yra nemazai smulkesniu, bet nemaziau erzinanciu: - Dideles kuro sanaudos, del su vietoves reljefu nesuderinamo variklio. -Didelis apsisukimo spindulys (Lyginant su mano nuosavu, didesnes klases , irgi parketiniu dzipuku) -Galinio vaizdo kameros displejus isijungia su zenkliu velavimu -Tas pats multimedijos displejus yra siek tiek per zemai, pastoviai reikia ziureti i apacia - Labai zema centrine panele ir pavaru svirtis...... nematau jokios logikos tokiame isdestyme. Nebent noras sutaupyti siek tiek plastmases.... - Nera porankio !!!!!!! Nemaniau kad dar gaminami tokie auto..... - Duru atrakinimo mygtukas nejautrus paspaudimui, nemalonu juo naudotis. Is pliusu galiu pamineti visai nebjauria isvaizda, kuri is dalies pasiekiama dvieju spalvu kebulu, ganetinai gera garso izoliacija ir stumdomas galines sedynes. Apibendrinant - Masiniukas skirtas maltis lygumu mieste, nedideliais atstumais (kad nepavargti) Masina nuvaziavus tik 8000 m, bet jau dege padangu slegio lempute, nors padangos buvo ok. Pries apsisprendziant pirkti, butinai pabandyti pavaziuoti su kitais sios klases konkurentais.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-21
Captur-2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, ekonomiškas, gera garso izoliacija, stumdoma galinė sėdynė
"Pigokas" interjeras, bet tai jau pataisyta atnaujintame modelyje nuo 2017-06, turi start&stop sistemą
1,2L benzinas, automatas. Modelis iki 2017 birželio (senesnis). Pilnos komplektacijos - automatinė klimato kontrolė, galinio vaizdo kamera, šildomos sėdynės, atsarginis ratas, elektriniai veidrodžiai, multimedia, navigacija (viskas kas gali būti, išskyrus odinį saloną, nemėgstu odos). Automobilis gana erdvus, galinėje sėdynėje vietos pilnai pakanka suaugusiam, kojos nesiremia į priekines sėdynes, galva nesiekia stogo. Tiesa, kiek statokas galinės sėdynės atlošas, kai kam gali netikti, t.y. varginti ilgesnėje kelionėje. Priekinės sėdynės patogios, nevargina, bet neturi nugaros išlinkimo korekcijos, tai gali sukelti kažkokių nepatogumų aukštesniems ar labai mažo ūgio žmonėms (man tinka idealiai, ūgis 177cm). Nustebino gera garso izoliacija. Gerai stovi kelyje, stabilus, gal tik kiek labiau supasi rajoniniuose, nelabai lygiuose keliuose. Važiuoklė nekieta, ko irgi nesitikėjau iš tokios mašinos. Vidaus apdaila galėtų būti iš geresnių medžiagų, bet tai jau pataisyta atnaujintame modelyje. Niekas nebarška, negirgžda. Puiki, didelė pirštinių dėtuvė (ištraukiamas stalčius, kokie 8l). Automatinė dėžė turi nedidelį vėlinimą, jaučiamą mieste, bet užmiestyje to nelieka. Vairas labai lengvas, mieste galima sukioti vienu pirštu, užmiestyje (padidėjus greičiui) sustandėja ir nebūna toks "skystas". Nervina Start&Stop sistema, nežinau kam šitas išradimas, bet nusibosta, kai kiekvieną kart sustojus užgęsta variklis. Ją galima išjungti, bet tik iki kito variklio užvedimo, tiesiog nepatogu kiekvieną kartą įsėdus ją išjunginėt. Labai patogus reikalas atbulinio vaizdo kamera. Lengvai ir patogiai keičiamos priekinės lemputės, ko negalima pasakyti apie kai kuriuos kitus kompaktinius automobilius. Patogus valdymo prietaisų, mygtukų išdėstymas, viskas lengvai pasiekiama. Stebėtinai gerai veikianti laisvų rankų įranga. Remonto ir eksploatacijos kaštų nežinau, auto dar naujas, nieko nekeičiau, pirmos patikros laikas dar neatėjo, todėl negaliu tinkamai įvertinti patikimumo. Nuvertėjimą galima pasitikrinti auto pardavimo tinklapiuose, pilnos komplektacijos naujas Lietuvoje kainuoja apie 17-19k€, o trijų metų senumo ir padorios ridos (iki 60k) tokios komplektacijos mašinų kaina prasideda maždaug nuo 12-13k€ Lietuvoje ir maždaug nuo 13,5k€ Vokietijoje. Manau toks mažas vertės praradimas laikinas, nes dabar šie auto "ant bangos".
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai