Markės
1118 iš 1426
Renault Laguna 2007 - 2015
Renault Laguna, 2007 - 2015
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015Renault Laguna 2007 - 2015
Renault Laguna III gaminamas su 5 durų hečbeko, 5 durų universalo ir 3 durų kupė kėbulais. Ši trečia karta yra gaminama ant D platformos, kuria dalijasi su Nissan Altima ir Nissan Murano automobiliais. Galų gale Laguna turės ir kupė kėbulą tam, kad konkuruotų su artimiausiu konkurentu Peugeot 407 Coupe. Visose variklių versijose Naujoji Laguna komplektuojama su 6 bėgių rankine arba automatine pavarų dėže, kuri užtikrina važiavimo komfortą, plastiškumą ir dinamiškumą. Naujosios Lagunos salonas puikiai derinasi su jos elegantiška išore. Ženkliai geresnės kokybės medžiagos ir gerai apgalvoti automobilio apdailos elementai didina aukštos kokybės įspūdį. Laguna salonas - tai neprimestos ir ramios elegancijos išraiška. Su šiuo automobiliu Renault aiškiai tikisi padidinti kokybės ir prabangos įspūdį – sritis kuriose ši kompanija iki šiol nebuvo itin stipri.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
tomas | 2016-07-09
renualt laguna 20 96kv
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus
trauka iki1700 apsuku,mazas displejus silumos reguliavimo
geras isvaizdus automobilis turejau pries tai 2 laguna, viskas gerai,tik iki 1700 apsuku,nenori traukti,turbo duobe vadinama,ziueta ir sostenoje,buvo paaiskinta,kad tokie jie jau motoriukai,pats vadovas su ja pravazieves,paaiskino,taip jos ir vazuoja,o jei ijungus kondiske,tai ziede,jau geriau gazuoti isanksto,kad nepakistu,o paskui jau trauka pakankamai gera. Randu gera vairavomo pazicija,begiu perjungimas,labai jauciamas,kad gazkas neikigalo padaryta,blogai valo galinis valytuvas,ir vienas is didziausiu trukumu dar butu,labai mazas peciuko displejus.automobilis pirktas parvarytas is prancuzijos 8 metu,nuredejes 180000,tikrintas sostenoje,buvo keista generatoriaus sankaba,tai sake keiciama prie 160000 visa kita sake turetu laikyti dar pakankamai ilgai.,ps,kietesne nei senoji laguna. tikrinti renualt servize klaipedos sostenoje,gavau visa informacija,ko laukti galima,ir kas laiko sitam automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2015-09-12
Laguna lll, Bose
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maža kaina, neblogas komfortas, gera komplektacija
galėtų būti minkštesnė pakaba
Laguna lll, universalas, komplektacija Bose. Pirktas Sostenoje su 85000 km rida. Ksenono žibintai, beraktė atidarymo - užvedimo sistema, navigacija, galiniai parkavimo davikliai. Pirktas su 225/45 R17 padangomis, greit pakeičiau į 215/60 R16 (abu variantai - iš leistinų gamintojo). Pagerėjo važiavimo komfortas, spidometras tiksliau rodo greitį, pavaros "pailgėjo" apie 5 proc. Nissan gamybos, M4R, Euro 5, galingumas 103KW, 140AG, grandinė. Galima važiuoti benzino - etanolio mišiniu (mūsų sąlygomis neverta, nes deklaruojamos maždaug 25 proc didesnės sąnaudos). 2006 - 2013 metais turėjau Laguna l su 2 litrų, 102kW Volvo varikliu - tas subjektyviai atrodė "gyvesnis", bet kartu jo sąnaudos buvo apie 1,2 L/100km didesnės. Šiaip, važinėjant pagal taisykles, variklio galios daugiau nei pakanka. Variklis dirba labai tyliai (nors net kapoto dangtis be garso izoliacijos). Benzino sąnaudos, nuvažiavus 21000km - 7,6L/100km - lygiai tiek deklaruoja gamintojas. Skaičiuotos pagal benzino kolonėlių parodymus ir patikslintus odometro parodymus (realiai su pakeistom padangom, nuvažiavus 100km, odometras rodo 97km ridą, su senom rodė apie 102,5km). Įdomiausia, kad borto kompiuteris labai meluoja į pliusą - rodo kur kas didesnes sąnaudas, nei iš tikrųjų. Iš karto įtariau, kad yra koks užslėptas gedimas (mažesnis kuro slėgis, užsiteršę purkštukai), bet tas neatitikimas ir toliau svyruoja nuo 1 iki 1,4L/100km. Paprastai borto kompiuteriai optimistiškai rodo mažesnes sąnaudas. Seniai skrupulingai rašau kompiuteryje savo automobilių eksploatacijos, remonto ir priežiūros išlaidas. Kol kas kainavo tik draudimas, ratai, priekabos kablio montavimas, kuras ir plovykla. Vidutinė 1km savikaina šiuo metu yra 0,19Eur. kaip ir perkant bet kokį kitą automobilį, reiktų stengtis dideliu lankstu apeiti "sudrožtus" ir tinkamai neprižiūrėtus. Jie pigesni, bet bėdų ir išlaidų neišvengti. Geras variantas pirkti iš oficialaus atstovo - man patiko. Atliko apžiūrą, aptarnavimą, suteikė 3 mėnesių garantiją pagrindiniams mazgams. Tai šiek tiek kainuoja, bet pirkdamas turguje, visiems automobiliams pačioje pradžioje turėjau atlikti remonto už 200 ... 600 Eur. Ir geros būklės negarantuoja net privaloma techninė apžiūra prieš pardavimą.
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2015-04-13
Renault laguna 3 GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigus, komfortabilus.
Ne itin kokybiškos interjero medžiagos.
Renault Laguna 3 GT. Pirktas Lietuvoje iš įgalioto atstovo. Rida 120 tūkst.+ Pirmas prancūziškas automobilis, tačiau nusivilti neteko. Variklis 2.0T su mechaninė greičių dėže. Retas variantas, kuris buvo montuojamas į hečbekus. Prikibti nėra prie ko, trauka labai gera. Tepalų neryja kas 1000km. Gal kiek rajus degalams, visgi automobilis su pakankamai galinga jėgaine. Pedalą tikrai sunku nulaikyti vietoje. Nuvertėjimas turbūt ganėtinai didelis, palyginus su tai, jog mūsų mieli tautiečiai visiškai nevertina šios markės automobilių. O mieli pardavėjai tempia juos iš visokių europos kaimų, damuštus ir parduoda pigiai, garantuoja tikras ridas ir puikius techninius stovius, kad uždirbti kapeiką ant naujo modelio mašinos. Pagrindinis patarimas perkančiajam tai tikrinti ridą. Renault atstovybėse suteikia visą informaciją apie automobilį, patariu nepagailėti tų kelių eurų jei paprašys, bet būtinai patikrinti automobilį pagal vin numerį, taip pat prijungti gedimų nuskaitymo kompiuterį. Vienas iš senesnės lagūnos niuansų, kurio Renault neištaisė, tai mechaninių greičio dėžių dantračiai susidėvi. Jungiant iš 1 į 2 arba iš 5 į 6. Patarčiau atkreipti į tai dėmesį, remontas tikriausiai nepigus. Taip pat, nepirkti jei neveikia elektroninis stovėjimo stabdys remontas apie 1000 eurų ir tik Renault atstovai tetvarko. Dyzeliniai varikliai nežinau kaip gyvuoja, tačiau teko girdėti kad 1.5 varikliukas tikrai vykęs, aišku nepirkti jau 300-400-500 tūkst lėkusio. Čia ne garsieji MB ar BMW varikliai kur po milijoną gali klaksėti. Toliau viskas įprasta. Sumokėjus daugiau ir nusipirkus patikimą su visa istoriją , važiuosit ir vargo nematysit.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2013-10-14
labai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, patogios sedynes, minksta vaziuokle .
salono apdaila prietaisu skydelis reiketu geresniu.
turiu laguna ir nesigailiu labai malonus vaziuoti automobilis labai patogios sedynes minkstos pakaba minksta nereikalauja dideles prieziuros nes nera gaug traukiu sujungimu, o pasakos kad genda tai nesamone lietuvoje vyrauja tokia nuomone apie prancuzus kitose salyse taip nera, turejau wv ir opeliu galiu pasakyti nera ko lyginti reno ir dizainas ir vaziavimas zymiai malonesnis, aisku ne mersas ir ne lexsus, remontas gana nebrangus detaliu kainos panasiai kaip wv ar opel variklis labai tyliai dirba ne kaip kitu masinu,ir gana patikimas kaip ir visi prancuzu dyzeliai, kai kas sako remontuoti priejimas sunkiai prieinamas nieko panasaus sukonstruota labai gerai aisku prie kai kuriu mazgu priejimas sunkesnis bet yra masinu kur priejimas is viso tragiskas bet nutyli o prikibti galima ir prie ferrari. 1.9 dci variklis dirba jau 250 tukst. km kiek as zinau be priekaistu jokiu nusiskundimu kol kas juk ir volvo ir mitsubichi ir nissan kai kurie modeliai su renault varikliais.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-01-08
Fantastiskas sutomobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, patikimas, ekonomiškas
Tokiu neradau, todėl nusipirkau vėl jaują Laguna.
Renault Laguna III Dynamique 2007.12 2.0 16V dCi 150 AG Eksploatacijos kastai tikrai nedideli. Aptarnavimai nebrangūs, po 90000 km pakeiciau kaladeles ir stabilizatoriaus trauke, prie 150000 km pakeiciau antra stabilizatoriaus trauke ir kaladėles su stabdžių diskais. Prieš parduodant automobilį jo rida buvo 210000 km ir Renault servise rekomendavo pakeisti vairo trauke bet kadangi sutariau su klientu jis pasikeis pats. Nuvertėjimas mažas (pirkau uz 71000 Lt o pardaviau už 24900 Lt). Pirkitae naują ir neklausykite gandų. prieš tai važinejau su toyota taip pat pirkta nauja tai iš servizo neišvažiuodavau ir kalna pinigu servise palikau. Kolega tuti škoda tai eksplotacines išlaidos dvigubai didesnės ir remontu per 150000 km turėjo begale.
Pilnas atsiliepimas...
Chevy | 2012-04-16
Prancūziška elegancija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Elegantiškas, paprastas, neperkrautas mygtukais interjeras, puikus pakabos darbas, gera garso izoliacija
Nepatogus bagažinės atidarymas
Pirkau iš Vokietijos Renault atstovo salono demo versiją su 18 000 rida. DYNAMIQUE komplektacija. Pravažiavau >20 000 km. Puikiai kelią "laikantis" automobilis, gera garso izoliacija, nors per duobes važiuojant, truputį girdisi priekinės pakabos darbas. Genialiai paprastas ir elegantiškas salonas. Aukštesni keleiviai (>190 cm) gale nebus labai patenkinti chečbeke (gal universale erdviau?). Vienas minusas - nepatogus bagažinės atidarymas - reikia kelti už dangčio apačios - antros kartos Lagunoje buvo geresnis. Prie 35 000 km ridos įplyšo vairuotojo sėdynės odinė apdaila, o prieš tai pakeisti bagažinės amortizatoriai. Daugiau jokių problemų. 2.0 dCi FAP Dyzelino sąnaudos vid. 6,5 l/100 km. Tepalo keitimas kas 30 000 km. Nuvertėja palyginti greit. Pirkti iš įgaliotų atstovų su rida iki 100 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai