Markės
1128 iš 1426
Renault Safrane 1992 - 2000
Renault Safrane, 1992 - 2000
538Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 38
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000Renault Safrane 1992 - 2000
Safrane yra prabangus Renault automobilis savo metu buvęs brangiausias Renault gamoje. Safrane buvo pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu – trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus, aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su įrengtomis oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų vidų, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 38
Safriukė | 2016-02-12
Moteriška nuomonė. Safrane 2.5 20v 97' RXT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, erdvus, puiki mažai tų metų konkurentų turinti komplektacija
"Pirmukėj" mano manymu geresnis salonas: minkštesnis veliūras, nėra braškančių atidaromų porankių duryse. Taipogi 97 metų safranėse labai dažnai nėra bardačioko, bet jį galima įsidėti iš naujesnių safranių
Tai trečia mano safranė, manau tuo viskas pasakyta :) Nuostabūs automobiliai, bet sekantį kartą rinkčiausi tik dabartinį atnaujintą modelį su 2.5 (kitaip dar žymima 2.4) benzininiu varikliu. Gerai traukiantis ir nuostabaus garso penkių cilindrų motoras. Kitas dalykas - nuo 2.0 benzo tų pačių metų sąnaudos skiriasi minimaliai, tad taupumo sumetimais neverta imti pastarojo. 2.5 20v - nuostabus! Ne veyronas, bet traukos pakanka, gan patikimas (pavyzdžiui turėtas pirmukės 2.2 benzas buvo problematiškas). Teko pasikeisti tarpinę (nieko keisto, nes automobilis dirba pilnu pajėgumu ir tikrai yra išnaudojamas nevengiant retkarčiais pakvailiot iki ribotuvo, bet kartu ir normaliai prižiūrimas, viskas keičiama laiku), daugiau jokių bėdų su varikliu nebuvo. Nėra taupus, mieste 14-15 l dujų važinėjant vien trumpais atstumais žiemą - norma, autostradoj prie 130km/val -11-12 dujų. Nuvertėjimas didelis, kainos per pastaruosius 3 metus krito 2-3 kartus. Nepasakyčiau, kad eksploatacijos kaštai dideli, bet aišku pratusius prie golfų jie gali įvaryti į neviltį. Orientacinės kainos nededant pigiausių dalių: galiniai amortikai ~130 eurų, K.p. pusašis 83 eur,, vairo traukė - 15 eur ir pan. Neprisirišti prie rinkos kainos! Geriau sumokėti daugiau ir pirkti geresnės būklės automobilį negu nusipirkti lavoną papigiai, kitaip tikrai prasikeiksit ir finansiškai kentėsit (kalba patirtis su pirmąja safrane) :) Patikėkit, šis automobilis vertas daugiau negu už jį prašoma rinkoj, ypatingai jeigu prižiūrėtas ir su gera komplektacija. Vargu ar lengvai surasit analogą už 700-1000 eurų su priekiniu šildomu stiklu, pripučiamom elektrinėm sėdynėm, dviejų zonu klimato kontrole, CD-changeriu, nusileidžiančiu parkuojantis veidrodeliu ir t.t., turintį tiek erdvės, minkštą ir su nesnaudžiančiu varikliu, Rimtų nusiskundimų elektronika visose trijose safranėse neturėjau, tad papildomi "navarotai" piniginės nepaplonino.
Pilnas atsiliepimas...
Safrane | 2012-07-21
Renault Safrane 3.0 RT Mechanine pavaru deze
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus korozijai kebulas, labai erdvus salonas, minksta pakaba
Dideles duju sanaudos, o daugiau minusu nepastebejau
Automobili isigijau parvezta is Vokietijos. 13 metu Vokietijoje buvo imones automobilis, paskutiniuosius 2 metus iki parvezimo i priklause privaciam asmeniui (tos pacios imones darbuotojui). Nors ir buvo eksploatuota imones, taciau buvo labai priziureta, daznai tikrinama autorizuotame servise. Pirkau su 293 000 km rida, idejau paprastas dujas ir jokio saudymo nebuvo. Variklis - 3.0 V6 12 voztuvu 123 kw, grandininis. Nupirkus buvo pakeisti tepalai, grandiniu nekeiciau, nes nebarskejo. Su paprasta duju iranga vaziavo be problemu, be jokiu saudymu. Traukos pakanka. Didokos duju sanaudos (uzmiestyje dar visai padoriai - 10 l/100 km) mieste - 17 l/100 km. Tik nupirkus buvo pakeista atramine guma (Safraniu liga), daugiau nieko nereikejo tvarkyti ir technine apziura praejo be problemu. Pasivazinejus metus pardaviau vien del to, kad nusprendziau isigyti naujesni automobili. Problemu su elektronika visiskai neturejau. Teko kalbeti su naujuoju savininku kuris pasake, kad su jau jau pravaziavo ~100 000 km (is viso pasieke 390 000 km rida) ir dideliu problemu neturejo tiek su varikliu, tiek su vaziuokle. Jei perkant su 3.0 litru 6 cilindru 12 voztuvu varikliu, butinai reikia tikrinti variklio grandines, ar jos nebarska, nes ju keitimas gana brangus.
Pilnas atsiliepimas...
tommi | 2012-06-09
2.2si ir 2.2dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
salonas,varikliai,komfortas,kaina.
vaziuokle brangi,bet laiko.valdymas
Nuostabus auto,salonas bei bagazine labai erdvus,sedeti malonumas,nebarska,netarska.tiesa,vairuoti nera lb smagus,nestabili kelyje,iki 80km/h dar nieko.per zema ziemai. Varikliai geri,trauka gera,tik per gabarita jos nesijaucia.apetitas duju apie 11,dyzelio gal kokie 8-10,bet jos svoriui nera tajp daug.prie varikliu ranku neteko iswis kist,tas dziugino labiausiai. Vaziuokle tikraj nepigi,tikrai...pwz galinis guolis 350,stabdziu diskas 180 tiktai :D.girdejau kad automataj nevyke,taj teko wairuot tik mechanke. BUTINA tikrinti vaziuokle!butina sakau!man nebildant prirase 24 dalis keist.auto tikrai ne kiekvienam,didele sunki ir brangi islaikymo prasme.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-06-07
Renault Safrane 1996 3.0L PH1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas,Patogus,Erdvus,Galingas,Lengvai Valdomas
Elektronika,Kuro Sanaudos
Salonas labai erdvus,gera trauka,komplektacija palyginus su kitais tokių metų automobiliais tikrai gera,klimato kontrolė,borto kompiuteris,šildomi veidrodėliai.Labai patiko šio automobilio pakaba,vaziuojant duobėtu ar kaimo keliuku praktiškai nieko nesijaučia,mašina puikiai laikosi ant kelio.Ant maniškio Safrane nebuvo nei vienos rudelės.Važiuojant šiuo automobiliu tikrai jautiesi saugiai,nes kėbulas pagamintas iš labai tvirto ir sunkaus metalo. Varikliai pas šiuos automobilius tikrai patikimi,vienintelis gedimas kurį turėjau su varikliu tai buvo suskiles vožtuvas (remontas 100lt).Vairavau 3.0l,123kw tai tikrai pasižymejo gera trauka,nors ir ne lenktyninis bolidas,bet paspausti su ja tikrai smagu. Šie automobiliai palyginus labai pigus,skelbimuose galima rasti už 3500-4000LT su dujine įranga ir pačiu galingiausiu 3.0l varikliu.Benzino sanaudos 13-14l važiuojant labai ramiai mieste,apie 8-9L trasoje.Dalys palyginus nėra labai brangios,bet mažai kas nori apsiimti šių automobilių remontų todėl jis yra tikrai brangus.Automobilį teko parduoti dalimis vien dėl to,nes atsirado pavarų dežės defektas kurį galima buvo sutaisyti tik keičiant pavarų dėžę kurios kaina panaši kaip ir pačio automobilio.Tai pat buvo gedimu su elektronika,teko išimti imobilaizerį. Kaip jau kažkas minėjo pirkt šį automobili tikra loterija (dėja aš joje nelaimėjau),puikus automobilis kuriuo iki šiol mielai važinėčiau jeigu ne ta sumauta prancūzų elektronika kuri viską sugadina.Pirkdami tokį automobilį būtinai nuvarykite į diagnostiką ir patikrinkite ar su elektronika viskas gerai,nes man būtent ji suėdė daug nervų.
Pilnas atsiliepimas...
Prancuzasx | 2012-03-01
Renault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas,didele bagazine,patikimas variklis, sakyciau maniske nerudyja,minkstai vaziuojas,detales patikimos.
Smulkus elektros gedimai, detales brangokos.
Vaziuoju penkis metus ir esu patenkintas .ka pakeiciau ar sutvarkiau antra karta grysti nereikejo. auto sunkus esu girdejas,kad pagringe atramines gumos,kaina apie 180lt, ir stabilizacines traukes ,kaina apie 60 lt. nelaiko bet kai pakeiciau pries pora metu taip vaziuju ir niekas nebilda ,aisku jei kinietiskas traukes idesi tai gal po metu keisi ,sudejau brangesnes vokiskas ir nesigailiu.truputi salone nelabai patinka panele ,tokia biski kosmine,bet nieko pripratau. 2.1 d neturejau jokiu problemu Vidutiniskai 7 l.ant 100km. su 2.1d varikliu kiek radau pagal lenteles tai ekonomiskiausias sios klases . ant detaliu per keturis metus isleidau apie pora tukstanciu ,taciau jei nesankabos komplektas 900lt,keiciau pats, ir priekinis sliklas 300lt su pakeitimu,kurie pakeisti neseniai, butu nei daug nei mazai per tuos metus . Toliau manau pora metu problemu neturesiu,detales gan patvarios.parduoti kaip man neverta ,pardaves savo pries sankabai pasibaidiant gal buciau gaves 2000 lt dasidetas ta 1000lt kazi ar nupirksi ka gero uz 3000lt. o jei nupirksi tai prie tu 3000lt. vistiek dar 1000lt ant remonto pridesi . jei vaziuoja tai ir vaziuosiu kol nuvertes iki metalo lauzo vertes . Tiesiog ziureti ka perki ir kokios bukles jei lb uzleista geriau nepirkti .beja patarciau pirkti garbesnio amziaus zmogui ,sakyciau pasitvarkius laikys tikrai ilgai . bet vizgi perkant ,visada gali apsipirkti ,auto ne pirmos jaunystes, bus jei ne viena tai kita .
Pilnas atsiliepimas...
blind_fly | 2012-01-22
Renault Safrane 1993 2.2L RN
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiškas ir patogus automobilis, nebrangi eksploatacija. Ekonomiškas
Kaip ir visi prancūzai nemėgsta elektros, silpnoka pakaba.
Bendzinas/dujos - paprastos. Auto komplektacija pati paprasciausia. Ką turbūt rekomenduočiau, nes prancūzai su elektra nedraugauja, tai kuo mažiau jos tuo geriau. Labai komfortiškas auto, sėdynės minkštos, atrodo galėtum tūkstanti km nuvažiuot be sustojimo. Nerudijanti. Didelis pliusas priekinis šildomas stiklas. Kaip ir kiekvienas auto turi savo ligų kurios lengvai ir nebrangiai sutvarkomos. Pirkau už 2000lt. Tai galiu pasakyt nė skatiko nesigailiu išleidęs šiam automobiliui, tikrai jis vertas tų pinigų. Bet perkant Safrane yra loterija. Man pasisekė - negenda taip kaip visi prancūzai. Tvarkinga. Variklis tik 79kw tai silpnokas tokiai masei, bet ramiam važinėjimui tikrai pats tas. Paprasta dujų įranga mieste valgo vasarą apie ~12l/100km, žiemą ~14-15l/100km. Benzinu nevažinėju, jį naudoji tik užkurimui ir variklio sušildymui prieš kelionę. Pakabos dalys nėra brangios. Kolkas nieko joje rimto nekeičiau tai daugiau pasakyt negaliu. Na čia jau kaip pasiseks - Loterija - gali su ja važinėt nusipirkęs be jokių gedimų kaip aš arba gali iš servisų neišvažiuot. Tai nelabai ką ir patarsi. Sėkmės reikalas
Pilnas atsiliepimas...
Satis | 2011-10-03
Safrane 2,2Si
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu ir patogu vairuoti
Kartais prie 180km/h užstrikdavo spidometras.
Ekonomiškas, komfortiškas, dinamiškas. Patogios sėdynės nevargina nugaros. Važiuoja tai kai tikras kreiseris. Navarotų pilna, tačiau kuo jų mažiau tuo paprasčiau. Varikliui neturiu jokių nusiskundimų. Nupirkau, 8 metus pravažinėjau ir pardaviau neturėdamas jokių gedimų. Tik vieną kartą teko vožtuvus pareguliuoti, kai pradėjo netraukt. Tačiau po reguliavimo lėkė kaip nauja. Kainos nuvertėjimas didelis, net pats nustebau kai saviškę pardavinėjau. Vienintelė problema, kuri mane kamavo tai sankaba. Turėjau tuomet malonumą 60km be jos važiuot. Taip pat pečiuko kontaktai po kiek laiko išdegdavo. Būtinai pas gerus meistrus patikrinti pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2011-08-18
Renault Safrane 1997 M 2.2D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salone daug vietos,geras dizainas
Būna dažnai gedimų su elektros sistema
Labai minkštas automobilis.Vietos automobilyje yra tikrai daug.Interjeras yra geras,gan išvaizdus. Ekonomiškas labai,turėjau ėmė tik ~5ltr/100km.Tikrai džiaugiuosi ekonomiškumu 2.2 Variklis labai geras.Traukos užtenka Na kainos krito kai pirkai per pora tūkstančių Patikrinti ar visa elektronika veikia.Nepirkti benziną,patarčiau pirkti dyzelinį variantą daugiau ekonomiškesnis
Pilnas atsiliepimas...
aivaras | 2011-07-18
Renault - Safrane - 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siems automobiliams jauciu sentimenta, nes ko gero tai geriausia ka sukure renault! 2.2 sveiki, kaip matot ir toliau vaziuojama su siuo automobiliu ir nuvaziuota beveik 90000km pagrindinis dirzas dar nekeistas! nieko rimto nebuvo, nei su varikliu nei su greicio deze, nei su elektronika. Na aiksu kuro sanaudos mieste 10l minimum trasoja reikia graziai vaziuoti tai i 7l tilpsi.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2010-11-09
Renault Safrane RXT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai didelis ir labai komfortiškas automobilis. Volvo variklis tiesiog puikus! Pavarų dėžė 4 laipsnių (berods yra ir 5-ių pav.). Manau, kad mano atveju automatinė transmisija trukdo traukai ir didina sąnaudas skubant plentu. Alpine audiosistema: radijas/kasetė salone + 6cd leistuvas bagažinėje. Itin komfortiškos sėdynės (automatinis reguliavimas + 5 pozicijų pripučiamos pagalvėlės). Automatinis stoglangis. Dviejų zonų kondicionierius/klimato kontrolė. Papildomos elektronikos taip pat yra, bet... Priekiniai varomieji ratai. Atsižvelgiant į komplektaciją automobilis pigus įsigyti, tačiau išlaikymas reikalaus dėmesio ir investicijų. Nerekomenduoju tiems, kurie taupys detalių sąskaita, sutaupyti tiesiog nepavyks. Liks prasta nuomonė apie Safrane, nors dauguma važinėjančių išskiria (tame tarpe ir aš), kad tai komforto ir salono erdvės viršūnė! (Teko girdėti frazę "Motorizuota sofa"). Kodėl aš pasirinkau Safrane? - 70 proc. lėmė kaina, o 30 proc. lėmė automobilio dydis, oda, xenon, ratai. Žinoma, aš kaip ir kiti labai norėčiau ekonomiškumo ir traukos, tačiau realybė diktuoja savo sąlygas. Vėlgi, net turėdamas dukart daugiau finansų nebučiau pirkęs "keturakio" mersedeso, kuris savo vidumi lyg nužengęs iš aštuoniasdešimtųjų. 2.5 L benzinas (20 v, vol Salono ventiliatorius užpiltas vandeniu lenkiant sunkvežimį (praktiškai lyg įlėkus į kūdrą). 100 Lt (dėvėtas). Kartu perdegė originalus xenon blokelis žibinte. 100 Lt su pakeitimu (naujas, kinietiškas). Galinis rato guolis. 40 Lt (dėvėtas). Pakeisti pr. stabdžių diskai. 100 Lt už abu (dėvėti). Galinis išmetimo sistemos bakelis. 250 Lt su darbu (naujas, lenkiškas). Natūralu, stabdžių kaladėlės ir kiti eksploataciniai reikalai...
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai