Markės
1197 iš 1480
Saab 9-3 2003 - 2007
Saab 9-3, 2003 - 2007
519Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 19
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių, iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. 9-3 kaip ir Opel Vectra yra gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab šią platformą stipriai modifikavo (60 %) tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 19
2018-07-30
SAAB 9-3 2.0t amerikietiška versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, pigi eksplotacija, patikimas .
Interjero detalių nusidėvėjimai.
Eksplotuotas daugiau kaip 5 metai bendzinu. Variklis patikimas ir galingas , manevringas , salonas komfortiškas. Kaip tokios klasės automobilio garso akustika salone tikrai nebloga. Per visą eksplotacijos laikotarpį neturėjau problemų nei su varikliu ,nei su automatine greičių dėže. Labai stabiliai stovi ant kelio važiuojant ir didesniu nei 100 km/h greičiu. Pigi eksplotacija. Per ilgą eksplotacijos metą ,Lietuviškos žiemos nepaliko korozijos pėdsakų ant kėbulo . Vertas dėmesio automobilis. Rekomenduočiau.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-27
Saab 9-3 1.9 Tid 110kW vector
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras 1.9Tid variklis.,
Garso izoliacija, pigios plastmases, galine vaziuokle.
Sveiki, vairuoju si automobili apie 3,5m (pilniausia vector komplektacija) taigi, turiu si bei ta apie papasakoti. Kai pats ieskojau info apie si saab pries pirkdamas, labai mazai ka radau, iskyrus tai,kad cia "lektuvas" ir kad tinka visos opelio detales. Taigi, besidomintiems noriu atverti akis. Visu pirma, tai joks ne lektuvas, ir jokio malonumo vaziuojant su juo 180km/h greiciu nera. Kadaise turejau VW golf mk III, tai interjero plastmases neka tesiskiria, garo izoliacija prasta. Kitaip tariant, nuo 140km/h prasideda diskomfortas. Antra, nezinau is kur ten kas sugalvojo mita, kad opeline vaziuokle..Opelio spyruokles netinka, o tinka tik saab spyruokles (jos brangios). Vectros amortizatoriai irgi netinka, o tinka tik saabiniai amortikai ( irgi brangus). Spekit ar tinka Vectros generatorius? Ne! tinka tik saab generatorius, (del tvirtinimu) kuris irgi brangus ir t.t. Siaip vaziuokle labai kieta, o ar patikima? Na nemanau, o ypac galas. Viskas galineje vaziuokleje labai sudetinga, skaiciavau kazkada kad yra apie 12 sarnyru, jei kuris nors pradeda kliberi, prasideda dideli garsai salone. Pats praktiskai nieko nepadarysi be spec. irankiu arba keltuvo nes priejimas labai sunkus, detales kaip minejau nepigios, nes is opelio mazai kas tinka. Priekine vaziuokle gan paprasta, viska pats gali pasikeisti. Pas mane vector garso aparautra su gamykliniu subu bagazineje ir daug koloneliu salone. Galiu pasakyti,kad groja prastai, o jei normaliai pagarsini, tai plastmases pradeda barsketi. Dar kazkur esu skaites, kad saab 110kW traukia taip,kad spranda gali nusilauzti...na kaip cia pasakius. Sprando tikrai nenusilausi, is vietos tai nevaziuoja jis visai. Nuo audi a4 b6 1.9tdi 96Kw, gaunu i kaulus kaip reikiant. Is eigos 5,6 pavara begejasi gerai. Aplenkti kanors kelyje problemu daug nera. Kaip jau minejau anskciau, remontas nepigus, neergomiskai surinkta vaziuokle. Nuvertejimas tai labai didelis, nes gan reta masina, mazai kas domisi. Visiem modeliam vienareiksmiskai po 200k+ ridos pareina smagratis, bet cia normalu visiem dyzeliam. Dar silpni generatoriai, jau teko pasikeisti. Net kuro filtras kainuoja 50e...kazkokia nesamone. Perkant per daug nesitiketi,kad bus kazkas ispudingo. Placiau galiu pakomentuoti telefonu. +37060159107
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-18
SUPER!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu vairuoti, gera audio aparatura, mazi eksplotacijos kastai, ir t.t
Neradau
Sveiki, isigijau saab 9-3 2004m 2.2tid 92kw. Dziaugiuosi siuo automobiliu jau puse metu! Tikrai nepakeiciamas automobilis, mieste vaziuoti tiesiog nuostabu paspaudus trauka jauciasi gerai ir jos uztenka, vadymas tobulas. Eksplotacijos kastai tikrai nedideli, vaziuokle tvarkyti nebrangu! Remontas nebrangus nuvertejimo nepajauciau. Diagnostika pades labai isirinkti tvarkinga automobili.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-15
Saab 93 2003.07 2.2Tid 92kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima, tvirta važiuoklė; patikimas variklis; manevringumas; puikus dizainas.
kietoka važiuoklė; prasta interjiero plasmasių kokybė; gan garsiai dirbantis motoras; mažokai gale vietos.
Šį automobilį turiu jau daugiau kaip metai, per šį laikotarpį nuvažiuota 20000km. Per daugiau nei vienerius metus laiko, apie šią mašiną galių pasakyti tiek kad yra puiki mašina, nereikalaujanti didelių investicijų. Prieš perkant šį automobilį, teko skaityti kad šie motorai nepatikimi, tačiau, manau kitaip, nes kolkas nebuvo nei vienos rimtos bėdos su varikliu (svarbiausia negailėkit kartais apsukų), apskritai nebuvo didelių bėdų su mašina. Didelį pliusą dedu važiuokliai, nes patvarumo atžvilgiu yra tikrai puiki, tačiau kietoka. Mašina yra sportiška, užspaudus gazą pukiai traukia, posukiuose manevringa ir pan. Apibendrinant galima pasakyti, kad mašina puikiai tinka vartotojams kurie neketina labai daug išleisti automobilio eksplotacijai ir nori turėti sportiška, gražią mašiną. Per daugiau nei metus laiko buvo keista: (kas privaloma neirasiau, pvz. tepalu, filtru keitimas ir pan.) 4 pakaitinimo žvakės 45eur termostatas 25eur vakumo šlangutės stabilizatoriaus traukė 12eur vairo traukė 15eur galiniai visi sailenblokai 50eur naujas akumuliatorius pakeista vairo kryžmė su darbu 50 eur Manau svarbiausia patikrinti variklį, nes gali vėliau sukelti daugiausiai bėdų jei nebus tinkamai patikrintas. Rekomenduočiau nuvažiuoti į servisą ir atlikti variklio diagnostiką, nes nemanau, kad kazkur kitur bus rimtų bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-02
SAAB 9-3 2007 1.8T Benzinas/Dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, ekonomiškas, lengvai valdomas ir gana išvaizdus
Kėbulo detalės brangios, elektronika
Puikus automobilis ieškantiems ekonomiško/galingo santykio. Važiavimas labai patogus, važiuoklė nėra kieta. Kas liečia remontą - per 2 metus atsistojo apie 200 eu. Didžioji dalis detalių tinka ir iš Vectra. Pvz: Kuro siurblys originalus saab kainavo 64 eu, o vectros nusipirkau už 24, kuris kuo puikiausiai tiko. Kėbulo detalės naujos labai brangios. Pvz: priekinis spoileris naujas 220 eurų, tiek pat kainuoja ir bumperis be grotelių. Dar viena SAAB liga tai klaidos, jų būna gana nemažai, lemputės dažnai problematiškiausia vieta. Visa kita yra super ir mašina verta investuoti. Jeigu universalas, iškart patikrinkit ar galinio lango apipurškimas veikia, nes kitaip bus ką veikt. :D
Pilnas atsiliepimas...
Ben | 2016-11-30
Sabb
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, išvaizdus, mažas nuvertejimas
Man asmeniskai nepasitaike
Geras patvarus auto Per du metus dirzo skriemulys nuluzo apie 100 su darbais, kaladeles 60 ir kiek pamenu daugiau nieko, tad eksplotacijai per 2 metus isleidau 160 euru tada variau technikine o ten nieko nerado.
Pilnas atsiliepimas...
Efka | 2016-02-15
Saabas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana grazus kaip tokiu metu, patikimas, kuo greiciau vaziuoji tuo smagiau vaziuoja, nevargina vairuoti ilgus atstumus, mieste kiek kietokas kauno gatvem.
Brangios srotines dalys pvz jai sulus bardaciokas tai praktiskai nerasi nebent pirkt reiks su visa panele kurios nepirksi nes kainuos kosmosa.
Geras auto, ypač autostradoje skrieja kaip lektuvas vaziuojant 180km/h jokio diskonforto. Triukšmingas, norėtusi tylesnio Turiu metus laiko keiciau kaladeles galines, langu pakeleja ir generatoriaus skriemuli. Kaina per metus nenuvertejo isliko tapati gal net ir aukstesne Idemiai paziuret ar elektronika gerai veikia, ka kopas rodo o seip kazkokiu rimtu bedu dar neteko pastebeti
Pilnas atsiliepimas...
Deimantas | 2016-01-29
Saab 9-3 2.2l TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Raudonas
Ekonomija
Pirkau sita masina atsitiktinai, kaina buvo 9k litu, nusiderejas nusipirkau uz 7.4k lietuvisku. Kas buvo gan keista kai visi kiti tokie lektuvai kainavo nuo 9k iki 15k ir nei vienas kainos nesutiko nuleisti daugiau nei 500lt. Vazineju jau antri metai ir stai ka galiu pasakyti: - Salone pilna barskesiu, bet pasigarsinus muzika vaziuoti netrugdo (o standartine garso iranga labai nebloga) - Peciukas kaip svirplys, kai salta groja - Pirmas begis labai trumpas, uzknisa mieste - Trasoje vaziuoja nuostabiai, ant kelio stovi labai gerai, o paspaudus tikrai smagu. - Vaziuokle man pats tas, bet pakeliaiviai skundziasi kad kieta - Anti praslidimas ir ESP, neteko paslisty kelyje ar uzbuksuoti ziema (padangos geros gali buti ir del to) - Sedynes labai patogios tiek gale tiek priekyje - Gale aukstiems maza vietos, vaikai nutryna kojomis priekiniu sedyniu atlosus - Bagazine pakankamai erdvi, veziau ir IKE lova isardyta, ir 8nes padangas bet teko atlenkti sedynes - Priekinis bamperis labai zemas, privaziuoti prie saligatvio reikia atsargiai 2.2l TDI, saunus variklis tik neekonomiskas. 6 begiu greiciu deze butu pats tas jam. Kuro ima daug, mieste vazinejant iki 5km atstumais 13-15l kuro ziema, nes nespeja isilti variklis. Trasoje sanaudos padoros. Vasara mieste vazinejant tais paciais atstumais 8-9l. Neesu neuzkures automobilio o salciai siemet buvo -26, pernai -29. Kai nusipirkau, teko poliruoti priekines lempas 40lt, ir pasikeisti zvakes 260lt, poto teko remontuoti peciuka 60lt (megino mestras sutepti kad nebecyptu jis taip, paeme daug, tikriausiai apgavo mane :( . Iki tepalu keitimo investiciju nereikalavo, tepalus ir oro filtra pasikeiciau uz 68 eurus, tepalu nesuvalge nei laso. Nuvazevus 18k kilometru sugalvojau pacipuoti varikli. Cipavimas 70e. pradejo duminti, pasirodo kiauras interculeris. Nuvariau i servisa ir prasidejo. Priekine spyruokle, atraminis guolis, bananiai selenblokai, termostatas... 493e, ir pakeitus intercooleri pradejo traukti kaip raketa, bet pradejo praleidineti sankaba. Papildomai 589e Taigi, pirmus 18k kilometru investicijos minimalios, taciau cipuoti nepatariu. Sankamaba gal dar butu laikiusi o intercooleri visteik butu teke pasikeisti nes dumijo juodais dumais. Dabar vazineju, investavus 1100e nebesinori jos parduoti nes vaziuoja kaip nauja. Teliko pasikeisti akuma ir tureciau vaziuoti iki tech apziuros. Taciau teks pasikeisti abi priekines lempas, nes isdege lesiai ar kazkas, nebera spindulio ir sveicia prastai viena fara ~70e (tai laukia 140e islaidos) Ir svilpia turnima, taciau servise sake kad dar 20k nuvaziuosiu iki restauracijos, tai taip ir vazineju Patarimas perkanciajam - Butinai patikrinti sankaba, intercooleri ir pakaba. jei masina tvarkinga, bedu nera, bet mano atveju nusipikrtas pigiau automobilis po metu parode kodel pardavejas kaina taip lengvai nuleido :(
Pilnas atsiliepimas...
h | 2016-01-28
benzinas/dujos 1.8T mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, iskirtinumas, eksplotacijos kastai
Standoka/triuksminga pakaba, nusitrinantys mygtukai
Turiu sy modeli jau treti metai. Persivariau is Olandijos, Lietuvoje iki tol neeksplotuotas, todel papuole labai gero stovio. Dideliu problemu nesukelia, niekas rimtai kol kas negenda. Per beveik 3 metus neskaitant visu einamuju aptarnavimu ( filtrai, tepalai ir t.t) keiciau langu apiplovimo siurbliuka kelias vaziuokles dalis t.y traukes, girgzdukus ir pan. Nezinau ar liga siu modeliu, taciau lemputes tenka keisti labai daznai tiek trumpasias tiek posukius ir t.t kz kodel nelaiko. Be to auto gryzo be kompo kuris reguliuoja parkinga maga ir t t tai su kompu ir pakeitimu apie 130 LT sumokejau (kai dar litais mokedavom). Be to isidejau tiesiogines dujas, is kart pasijuto ekonomija. Paprastai su mano vaziavimo stiliumi 10-12 ltr benzino valgydavo, dabar kokiu litru daugiau duju, uzmiestyje vaziuojat iki 120 km/h 9-10 duju pasiima, tai cia pigiau nei su autobusu vaziuoti. Modelio pavadinimas kaip ir 1.8T bet variklio kubatura 1997cc tai kaip ir 2 ltr su turbina, vaziuoja smagiai, laiko kelia nors vaziuokle kiek triuksminga ir standoka. Vidus pilnai balta oda su navigacijom ir t.t Tikrai ne is pigiausiu variantu, nors migtukai labai nusitrina. Be to salono dizainas skonio reikalas, labai daug mygtuku kuriu realiai nenaudoju visiskai, bet auto 2003 metu, tada tokia mada gal buvo kuo daugiau tuo geriau... Visumoj kainos ir kokybes santykis manau visai pateisina mano lukesciu bent jau kol kas. Ir be to kam rupi saugumas siame modelyje ARC yra 10 oro pagalviu. Variklis 2.0 su turbina. 150 aG 110kW. Traukos uztenka, isidejus dujas ekonomiskai galima vaziuoti. Is variklio daliu teko keisti babina. Gerai kad babinos siame modelyje stovi atskirai 4x. Tai nereikia visu keisti. Opel centre kosmosa kainuoja. Bet LT juk srotu krastas tai uz 2 babinas mokejau apie 100 LT. Tai kapeikos. Taip pat teko keisti generatoriaus dirzo salnika ir paty dirza. Bet daliu kainos taip pat nera dideles. Daugiau kaip ir nieko problemu nebuvo su varikliu. Mano nuonone gana patikimas. Kas liecia kura, tai jau minejau kog ekonomiskai vaziuoti galima tik isidejus dujas. O automobilio nusidevejimas vidutinis. Pagal rinka per 3 metus manau apie 20-30% nuvertejo. Pirkite nepogiausia versija. Nieko negaliu pasakyti apie dyzelinius modelius, nes jie manes nedomina, taciau benzinas/dujos manau idealiai tokiam modeliui ir galios uztenka ir ekonomiskai vaziuoti galima. Asmeniskai neperku auto is Lietuvos, visada stengiuos pirkti is uzsienio, tai manau protingiau taip ir daryti, bent su pilna serviso istorija imanoma pasiimti. O sulyg LTU siena auto serviso istorija baigiasi:)
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-09-15
Sugedus poniutė 2,2 TiD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Ligos: lūžta generatoriaus diržo skriemulys; sankaba; EGR; langų laikikliai; spynelė; apiplovimo ir išsiplėtimo bakeliai; rankinis; garso stiprintuvas; borto kompas; sėdynių davikliai.
Kadangi prieš tai turėjau senesnį modelį, turiu su kuo palygint: Pliusai: 1. Šiame modelyje atsirado kavos puodelio laikiklis, deja nekoks. 2. Daug geresnė garso izoliacija, netaip girdisi variklio darbas. 3. Pagaliau langų pakėlimo mygtukai normalioj vietoj. 4. Borto kompas normalesnis. 5. Lyg geresnis apsisukimo spindulys. 6. Nebėra lempų valytuvų. 7. Daug gražesnė kėbulo forma. 8. Nerūdija arkų kampučiai. 9. Nebėra išlendančios radijo antenos. Minusai: 1. Daug prastesnė audio aparatūra. 2. Pasirodė, kad prastesnės kokybės panelė, nusitrina mygtukai ir pan. 3. Didelis barškėjimas iš važiuoklės, nors ji ir tvarkinga. 4. Silpna elektronika, pvz sedynių davikliai ir borto kompas veikia blogai. 4. Žemas priekis, pastoviai braukiasi į bordiūrą. O šiaip, man ši mašina primena moterį, kurios tik išvaizda gera, o lovoje neveža, nes negali visaip išsiriest, ir viską gerai daryti:) 2,2 TiD, 92 kW. Apie 9l/100km mieste. Nors kilovatų daug, bet variklis negyvibingas ir vairuot nėra smagu. Sankaba 1000lt, važiuoklės perrinkimas apie 2000lt. Per metus laiko nenuverėjo, kaina apie 2000€. Žiūrėk, kad būtų perprogramuotas EGR, tada nebus problemų, būtų gerai, kad būtų pakeistas sankabos cilindriukas, būna išklerus užvedimo spyna, kai nežinodami kaip išimt, lupa raktą iš jos. Turi netraškėt generatoriaus diržas, nes kartais nelaiko skriemuliai. Žiemą nepalik rankinio, nes užšals, nedarinėk langu, nulūš laikikliai, gali skilti skysčių bakeliai, tada kompas meta, kad trūksta skysčių. Jeigu kompas rodo, kad neužsegti diržai, nors nieks nesėdi, reiškias sugedę davikliai po sėdyne. Žiūrėk, kad veiktų audio, nes garso stiprintuvai linkę sugest, o jie nepigūs.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Saab modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai    9-2X  
  Vidutiniai   9009-39-39-3 
  Dideli   9-59-59-5 
  Visureigiai    9-7X 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai