Markės
1185 iš 1426
Seat Toledo 1998 - 2004
Seat Toledo, 1998 - 2004
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.411% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 13
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Seat Toledo 1998 - 2004Seat Toledo 1998 - 2004Seat Toledo 1998 - 2004Seat Toledo 1998 - 2004Seat Toledo 1998 - 2004Seat Toledo 1998 - 2004
Seat Toledo yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gaminamas sedano kėbulu. Toledo dalinasi daugeliu mechaninių komponentų su VW Golf, Audi A3 ir Skoda Octavia automobiliais. Naujojo modelio dizainas sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign studijoje tapo gerokai apvalesnis nei ankstesnės versijos. Seat automobilis buvo marketinguojamas kaip sportiškesnė, tačiau pigesnė VW Golf versija. Kad sustiprintų sportiškumo įspūdį automobilis turi agresyvesnį priekį, standesnę pakabą, kad pagerinti valdymą, o brangesnės versijos turi ir galingesnius variklius. Leon pardavimai buvo palyginti neblogi, tačiau nė ištolo neprilygo populiariajam VW Golf.
1999 metais Seat Toledo tapo metų automobiliu žurnalo “Auto-motor-und-sport” rinkimuose.

2000 metais Portugalijoje Seat Toledo tapo metų automobiliu.

Šios kartos SEAT Toledo buvo populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: European Touring Car Championship (ETCC), British Touring Car Championship (BTCC) ir World Touring Car Championship (WTCC). 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
2017-09-05
Seat toledo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas, minkstas, pigiai tvarkoma vaziuokle, man asmeniskai salono interjeras labai malonus akiai ir sirdziai, ziema gerai sildo peciukas, labai gera variklio trauka ir ekonomiskas
Jeigu paklius nepriziureta, tai patikekit, daugiau sios masinos nebenoresit :) As jau saviski atvedziau atrodo i proto ribas, bet zinokit fobija jau man nuo jo ir atrodo ir laukiu kol kazkas suges :)))
Sveiki, nu zinokit automobili turiu 7menesius, bet jis jau uzkniso mane negyvai.Taip tai yra automobilis ant 4golfo, audi a3, skoda octavia bazes ir realiai,tai yra tas pats automobilis.Kaip ir patikimumo ir pigaus islaikymo zenklas ! bet ne velnio jie nei patikimi nei pigiai islaikomi.As gavau automobili su tikra 216k km rida, taciau nebuvo priziuretas ir per 7 menesius dalim isleidau 750euru (tvarkiausi pats, jeigu tai ka tvarkiau reiktu servise tvarkyt, turbut uz darba maziausiai 1000euru butu).Pirmiausia ejo einami remontai, dirzai, filtrai, zvakes.Poto ejo problemu salinimas.Pas mane 1.9tdi 81kw, todel buvo karsto kurimosi beda (labai prastai kurdavosi karstas).reikia programuot kompa.poto valytuvu mechanizmas labai greit strigt pradejo, uzsikirto dureliu uzraktas, uzsikirto po kurio laiko bagazine, pradejo nebeveikt numeriu apsvietimas, per TA apziura pasake kad reik keist skardas disku surudijusias, o kad jas pakeist reik nuiimt galini rato guoli, o jie kaip vienkartiniai, nuemi ir sugadini ji, nes jis i 2 dalis issiskiria (as ji surinkau, bet tik laiko klausimas kiek jie dar veiks, o ju kaina po 50euru :)))) pavaros stringa, strigt pradeje buvo galiniai stabdziai todel teko perrinkt, sukritusios prieki spyruokles buvo, keiciau.Zodziu as dar daug ko nepaminesiu, nes tiesiog nusibos cia skaityt, bet esme tame kad as siaip nusimanau automobiliuose neblogai, taciau jeigu uzsirausi ant tokio ant kokio as uzsiroviau tai toki tik perzegnot apipilt benzu ir padegt :) po tokiu automobiliu man norisi pirkt sena gera patikima audi 80...pliusas sito toledo tik tai, kad jis pakankamai minkstas, jeigu salonas neisdrakonintas, tai jame niekas nebarska ir tikrai gan malonu vaziuot.Variklis 10balu, pats geriausias variklis ! kuro sanaudos droziant mieste 6.5 litro, cia ne is pirsto lauztos sanaudos, o tiksliai skaiciuotos pagal pilna baka ne viena karta.zodziu jeigu pakliutu islaikytas tada rekomenduoju, bet patikekit, tos bedos is sios grupes automobiliu islenda netiketai ir jeigu nori vazinet su tvarkinga masina tai teks paplonint pinigine pirkau is vokietijos uz 1550euru +750euru detales+darbas registracijos ir t.t tai cia jau auksine masina turetu iseit blemba Vaziuokle pigu tvarkyt ir ganetinai minksta. varikli ypac viskas kas susije su dirzais, tai Labai brangu, taciau jis to vertas ! Kebulas cinkuotas siaip rudziu nera, bet tikrinkit slenkscius butinai Jeigu visdelto nusprendet pirkti, tai vezkit i gera servisa, tegu viska istikrina, nuo vaziuokles iki elektronikos smulkmenu.Ziurekit kad dirzai butu pakeisti (pagrindini dirza pakeist su dirzu ir darbu 300euru).O siaip viska jau paminejau, jeigu pakliusit ant tvarkingo tada tikrai busit laimingi, jeigu pataikysit ant tokio kuris tik ges ges ir gees (nors atrodo nera ten kam gest...) tada tiesiog patvarkykit ir pardavinekit, man jis jau per brangiai isejo kad atsikratyciau jo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-11
seat toledo 1.9tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdus, ne taip daznai sutinkamas keliuose, cinkuotas kebulas, patikimas variklis, nereiklus kurui, gera garso izoliacija
Labai zemas, brangu pasikeist pagrindini dirza, yra elektronikos problemeliu, sunkokas priejimas variklio remontui is turbinos ir pagrindinio dirzo puses
Sveiki, na nusipirkau svieziai is vokietijos atvaryta seat toledo 1.9tdi 81kw.Automobili turiu trumpai, bet kadangi auto remontuoju pats, todel labai greit susidarau nuomone apie ji ir surandu visus defektus einamus.Siaip automobilis labai smagus, variklio traukos pilnai uztenka, o kam truksta, galima nebrangiai chipuoti.Kuro sanaudos tikrai nedideles.I 6litrus nesunku itilpti, kebulas cinkuotas (100%) todel jeigu automobilis nedauztas, tai su rudim tikrai nebus bedu.Garso izoliacija tikrai gera ir jokiu girgzdesiu salone nera.Vaziuokle paprasta ir pigiai tvarkoma, bet automobilis labai zemas, net nedideli bordiuriukai statantis yra pavojingi, kad neuzkabint duslintuvo arba bamperio.Variklis labai patikimas,ekonomiskas nereiklus kurui, bet seate jis stovi labai nepatogiai, todel tarkim dirzo komplekta pasikeist servise jums tikrai pigiai nekainuos. Elektronikos bedu turi smulkiu (pagrinde centrinis uzraktas gali pradet durniuot), brangu pasikeist pagrindini dirza, nepatogiai ideta turbina (jeigu kazkas tvarkosi pats ir tai yra aktualu, tai tikra tragedija ja isimt :D) siaip pagal kaina ir kokybe tai dabar jau automobilio nuvertejimas labai minimalus. Ziurekit ar slenksciai nesulankstyti, paziurekit ar stabdziu disku apsaugos nesupuvusios (jos nebrangios, bet jas keiciant yra nemazai bedu, TA nepraleis) atkreipkit demesi ar visos durys rakinasi ir uzsirakina.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-08-03
Seat Toledo V5 10V 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas. variklis, patikimumas
Mažoka vietos salone
Mašiniukas tikrai džiuginantis, labai smagu mieste, ypač kai kokios kregždutės su savo dyzeliukais bando pavaidint, užmiestyje irgi smagu, su lenkimu problemos neatsiranda. Garso izoliacija pakankamai nebloga, važiuojant 170 jau atsiranda diskomfortas, bet kasdien taip ir neleki... Klima nepavedė, veikia puikiai, greitai reaguoja į pokyčius, kartais toks vaizdas, kad žino ko tau reikia anksčiau už tave. Elektrinės sėdynės su atmintim, tačiau atmintis atsisako veikti, elektriniai veidrodėliai puikiai veikia, kol neprašai iš jų prisimint esamą poziciją ir pavažiavus atbulom grįžti į ją, Minusas gal šioks toks, kat visi tualetu vadina, vietos irgi nedaug, bet būdamas 2m ūgio telpu, už manęs žinoma jau sudėtinga sėdėti. Bet dienos pabaigoj, po darbo/mokslų nesinori sėst į jokią kita mašiną, kaip į labai lengvai pamilstamą ToiToi. V5 - dieviškas garsas, apsukos kyla iki 6k, sukimo momentas milžiniškas, net lyginant su dyzeliniu varikliu, pakankamai patikimas, su dujomis dirba puikiai. Mėgsta pavalgyti, tad dujos būtinas reikalas jei naudojama iki parduotuvės ir į sodą. Teko keisti pečiuko ventiliatorių (40 eur), durų spynelių mechanizmus (~100 eur nauji iš ebay), važiuoklė puiki, kolkas neteko lįsti prie jos, niekas nebilda, nebarška, restauruota vairo kolonėlė (dažnas šiems modeliams gedimas). Iš esmės eksploatacijos kaštai labai maži. Patikrinti visą elektrą, nuo langų atidarymo mygtukų iki lempučių jungiklių, išbandyti ar veikia ir ar veikia teisingai. Išvažiuoti į plentą ir pajudinti vos vos vairą - jei yra nors menkas klibėjimas gali tekti keisti vairo kolonėlę.
Pilnas atsiliepimas...
Auksinis kardas | 2015-11-14
00' 81kW mech.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija
Trūksta komforto.
Pradėsiu nuo minusų: 1. Ši mašina visiškai netinka sexui joje, sėdynes labai mažai atsislenka atgal, o ir atsilenkimo kampas pas jas labai mažas, žodžiu jaunimas prieš rinkdamasis, turėtų atkreipt į tai dėmesį. 2. Hidraulinis vairas pakankamai sunkiai sukinėjasi, todėl netaip malonu išsisukinėti kiemuose. 3. Prastai skambantis modelio pavadinimas, gali tikėtis, jog aplinkiniai mašiną vadins tiesiog tualetu. (svarbiausia tai, kad juo nepasinaudotų:)) 4. Gale mažai vietos. 5. Nežinau ar čia tik pas mane, bet netiksliai metasi pavaros, kartais sunku įmesti ir visad reikia iki pat pat galo išminti sankabą, kitaip neįmesi. Pliusai: 1. Ekonomija, galima tilpti į 6-7l/100km mieste. 2. Išvaizda skonio reikalas, bet šis Seatas tikrai neblogai atrodo, kiek kitaip nei eiliniai "vokiečiai" priekis ir galas, įdomūs dizainiarių sprendimai, 3. Pakankamai neblogai valdomas. 4. Nors neaukšta, bet gan didelė bagažinė. 5. Nė ženklo rūdžių, (bent pas mane). 81kW gerai žinomas VW motoras, puikus tuometinis ekonomijos ir galios santykis. Nežinau per kiek iki 100, bet max greitis pas mane 180km/h. Oro filtras 5e; salono 10e; populiariausios padangos 195/65. Išbandyk greitkely, jei nuo 120km/h dingsta trauka, gali tekt prasivalyt turbiną.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-07-10
Seat Toledo 1,9 TDI 81kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir pigaus išlaikymo vw golf su gražesniu veidu, patikimu ir taupiu TDI varikliu.
Gale nedaug vietos aukštiems žmonėms, nedidelė bagažinės anga (sunku įdėti didelius daiktus), garso izoliacija galėtų būti geresnė
Mano automobilis buvo 1999m gamybos - pirmojo šio modelio leidimo. Sužavėjo puiki išvaizda pagal tų metų konkurentu - mano akiai vienas gražiausių to laikotarpio 1999-2004m kompaktinės klasės automobilių, be to pakankamai retas ir pagamintas ant audi a3/vw golf bazės naudojant vw tdi motorus. Kėbulas cinkuotas, dėl to su rūdimis problemų nėra. Variklis 1,9 TDI dyzelinis - labai taupus ir galingas - puikiai traukia nuo bet kurių apsukų, tik gal šiek tiek triukšmingas, norėtųsi geresnės garso izoliacijos važiuojant užmiesty. Salonas patogus, vairuotojo vieta ergonomiška, viskas savo vietose išdėstyta labai patogiai. Puikus sprendimas - iš pagrindinės konsolės išlendantis kavos puodelio laikiklis - tuom net Audi A3 negali pasigirti. Minusus vardinčiau galinėm sėdynėm - jei žmogaus ūgis virš 190, gale sėdint vietos galvai ne per daugiausiai, taip pat įsėdimas į galą galėtų būti platesnis/patogesnis, bet tai juk kompaktinės klasės auto. Salono apdailos medžiagos pakankamai kokybiškos, pašalinių garsų nekelia, nesulūžusios per tiek metų eksploatavimo. Negaliu nepaminėti milžiniškos bagažinės - kažkada ruošėmės kelionei ir pradžioje visi daiktai buvo sukrauti Toledo bagažinėj, o vėliau nusprendėme persikraustyti i Peugeot 607, tai teko keleto daiktų atsisakyti, nes 607 bagažinė pasirodo yra ne tokia talpi. Tiesa kadangi auto yra sedanas, didelių daiktų į bagažinę neįdėsi. Važiuoklė atitiko visus mano keliamus reikalavimus - pakankamai minkšta, bet neplaukianti - puikiai stovinti ant kelio, jautri vairo pasukimui, tyli, tinkanti azartiškesniam vairavimo stiliui. Nusipirkus automobilį ilgai stebėjausi ekonomiškumu: mieste važiuojant dugnais nerydavo daugiau nei 6,5ltr, žiemą trumpais atstumais iki 7,5lrt, o važiuojant protingai vasarą mieste 5,5-6ltr, užmiestyje ~5ltr. Atlaidus bet kokiems degalams. Nustebino tai, kad žiemą užsikurdavo prie -15 neveikiant nei vienai pakaitinimo žvakei, kai susitvarkiau užsikurdavo ir prie -25. Variklis pakankamai galingas - pakeitė iki tol buvusį požiūrį į dyzelinius variklius. Puikiai priima gazą važiuojant bet kuria pavara. Nesijaučia joks turbolagas. Eksploatuojant pildavau tepalą tik Castrol sintetinį, keisdavau kas 15t km, per tą periodą sudegindavo apie 1ltr tepalo. Iš variklio mazgų teko valyti turbinos geometriją 450Lt, remontuoti generatorių 400Lt, keisti pakaitinimo žvakes 45Lt/vnt. Diržų keitimas nėra labai pigus ~800Lt, bet galima važiuoti iki 100 000 km. Automobilis labai kantrus ir ištvermingas. Buvo pirktas su serviso istorija kai buvo 212 000 km. Eksploatavau penkis metus iki 350 000km. I servisą varydavau ne dėl to kad kažkas sulūždavo ir nebūdavo galima važiuot, o periodiškai. Iš važiuoklės teko keisti stabdžių diskus, kaladėles, amortizatorių gumas, priekinius amortizatorius, priekinių ratų guolius, priekinio ir galinio tilto sailenblokus, stabilizatorius, šarnyrus, tačiau nebuvo tokios detalės, kurią pakeitus reiktų keisti dar kartą. Detalės ir darbas nekainuodavo brangiai, nes tai visiem pažįstama audi/vw platforma - detalių visur ir už visokią kainą. Tiesa jautrios durų spynos - teko keisti abi priekinių durų (laužyne mokėjau po 30 Lt), langų pakėlėjai (jei trosiukai nenutrūksta keičiasi kelios plastikinės detalės po 5Lt). Mano auto greičių dėžei trūko sklandumo - prastai jungdavosi (kartais su garsais) atbulinė, pirma ir antra pavaros, meistras kažką reguliavo, dėžės tepalus pakeitė, padėtis šiek tiek pagerėjo, bet vistiek trūko sklandumo, nustatė kad padilus dėžė, liepė važinėt kol subyrės, bet per penkis metus taip ir nesubyrėjo. 2008m pirkau už 15000Lt, pardaviau 2013m už 7000Lt. Šiaip neesu išskirtinai vienos markės fanas, bet šitas automobilis įtikino nusipirkti sekančios kartos Toledo. Patarimai kaip ir visiem naudotiems automobiliams - žiūrėti kad nebūtų užtryptas, pasitikrinti važiuoklę, katalizatorių, patartina kad turėtų serviso istorijos dokumentus. Dažnai tai būna moters automobilis, dėl to tikrinti sankabą ir greičių dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
Seatas | 2012-12-29
Seat toledo 2002m 1.9tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis 1.9tdi, vaziuoklė.
Rasoja langai, bet tai išprndžiau su specialiu skysčiu nuo rasojimo.
Neseniai įsigijau todėl apie jį perdaug kažko papasakot negaliu. Važiuoja tikrai smagiai, garso izoliacija nebloga, traukia gerai, ekonomiškas. Ištikro tai ieškojau 99-04 sedano su ekonomišku ir geru varikliu, paprasta važiuokle, nerudyjančiu kėbulu (bent kiek apžiurėjau tokiu, nei ant vieno nemačiau). SEATas atitinka visus situs reikalavimus ir dar visai neblogai atrodo. Turi sena gera VAG variklį, paprasta ir lengvai remontuojama važiuoklę (golf4,audi a3...) Bent jau galinius amortizatorius netikiu ar gali but lengviau pakeist. Dar vienas kandidatas buvo VW BORA, bet jos atsisakiau turbut tik dėl dizaino. Seatas pasirodė truputį įdomesnis ir tikrai jo salonas geriau atrodo, nu bent priekinė panele. Mašina taip pat gan praktiška ko nesitikėjau. Ir vietos gale užtenka, ko nesitikėjau ir komfortas kaip tokios klasės mašinoje visai neblogai. Dar vienas pagirtinas dalykas tai bagažinė, kuri tikrai itin didelė, tik galėtų jos įėjimo anga didesnė būt, nes didesni daikta sudėtinga įdėt. Pas mane pasitaikė gan nebloga komplektacija - borto komp, klima, kritulių jutiklis, autopilotas, 4el langai ir orginalus magas su orginaliom kolonėlėm groja tikrai labai gerai, jaučiasi gerai ir žemi dažniai ir šeip garsas tikrai švarus. Variklis 1.9 tdi 81kw. Kas liečia jį, tai SUPER variklis. Žiema kuriasi be problemų, ekonomiskas. Ramiai vaziuojant kokia 4-ta pavara ~ 3,4-4 l/km tai mieste jei nereik stabdinet daug tikrai nedaug suryja nors priešingu atveju ir tikrai išlieka labai ekonomiškas. Variklis gan paprastos kontrukcijos ir gan geras priėjimas remontui. Tai tikrai geras vokiečių kurinys. Keičiau abu galinius amortizatorius į dujinius MONROE (250lt su apsauginėm gumom) Paskirstymo diržas LEMFORDER 89lt. Keista, bet čia eina 4 guoliai paskirstymo diržui. Įtempėjas ir 3 parazitiniai. Už juos sumokėjau 369lt RUVILLE firmos (aišku galima rast turbut ir pigiau). Tepalas sintetinis CASTROL - 120lt 5L bakelis Termostatas 34lt Mašinos kaina 9k. 2002m. Visa tai keičiau po pirkimo. Kažkokių tipinių ligų rimtų kaip ir neturi, todėl rekomenduočiau pasitikrinti variklį ir kėbulą, kad nebūtų stipriai daužtas, o važiuoklė tai palyginus nebrangiai remontuojama, jei nepažeista geometrija.
Pilnas atsiliepimas...
Deft | 2012-10-09
Seat Toledo 2001 1.9 TDI 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigi eksplotacija, agresyvesne isvaizda, ekonomiskas.
Kietoka pakaba, nedaug vietos keleiviams gale.
Taigi, tai VAG grupes automobilis, vienas is broliu paremtu ant PQ34 platformos artimiausi giminaiciai: Seat Leon, VW Bora, Golf 4, Audi A3, Skoda Octavia ir dar keletas kitu, taigi visi sie auto paremti ta pacia baze. Konkreciai kalbant apie si automobili, nieko perdaug blogo isvis negalima sakyti, turiu apie metus, pirkau labai geros bukles parvaryta is prancuzijos. Iskarto buvo stringanti turbinos geometrija, tai dazna problema siems varikliams, taciau nera labai rimta, dazniausiai pakanka ja isvalyti ir bedos baigiasi.. Daugiau kazkokiu rimtesniu problemu nebuvo. Turi gamyklini inzinerini broka, su durelemis, vanduo nuo stiklu teka nemaza dalimi vidine duru dalimi, taip patekdama ant vidinio kordo hermetiko, per 10~ metu, jis supuna, ir vanduo pradeda sunktis ant dureliu slenksciu ilgiauniui gali patekti ir salona, problema nera labai rimta, internete galima rasti gidu, ir lietuvisku kaip visa tai sutvarkyti, daugiau kazkokiu specifiniu ligu automobilis neturi, salonas Audi A3 kopija didziaja dalimi, kokybe medziagu gan gera, niekas perdaug nebarska. Taip pat uz daug mazesne kaina galima nupirkti daug geresnes komplektacijos nei VW Bora, Audi A3 ir pan. Kebulas ju gamybos metais, buvo vertintas Svedijoje ir turi puikius ivertinimus, kaip ir jo broliai, garantija buvo suteikta 12m nuo korozijos. Automobilis buvo gaminamas Belgijoje VW gamykloje briuselyje. 80% detaliu tinka nuo broliu ir seseru. Pakaba gan kietoka, bet patvari, kelyje stabiliai stovi, remontas pakankamai pigus. Gale vietos nera daug, kaip ir pas broliukus, taciau bagazine labai erdvi. Keista, kad sis automobilis nera labai populiarus lietuvoje, galbut del blogo ivaizdzio, senesnese kartose, del korozijos ir kokybes, kai automobiliai buvo surenkami ispanijoje, taciau su siuo modeliu situacija visiskai pasikeite, automobilis vertas demesio. Varikliai ko gero vieni patikimiausiu is VAG grupes. Kurui nera lepus, 500k km gerai priziurint varikli jam ne riba.. Taip pat buvo montuojami i labai daug ivairiu modeliu ir markiu, is VAG grupes automobiliu. Kaip turbininis variklis, trauka akivaizdziai stebina, mieste automobilis labai dinamiskas. Kuro sanaudos uzmiestyje 5ltr dyzelino, mieste svyruoja nuo 6.5-6.8ltr 100km. Visapusiskai automobilio eksplotacija yra nebrangi, tereikia viska laiku tvarkyti ir priziureti, ir automobilis tikrai tarnaus ilgai ir patikimai, nuvertejimas nera didelis, bent kolkas kainos panasios po 1m nuo pirkimo datos. Svarbiausia susirasti drauga, ar kazka kas turi kompetencijos patikrinti automobili visapusiskai, arba varyti i servisa, teko daug apziureti, labai daug variantu neverti demesio, yra nugainioti, ir nutrinti. Geriausia pirkti siek tiek dauzta.
Pilnas atsiliepimas...
merciful | 2010-06-15
Seat Toledo II Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
originalus 110kw (150AG) gamyklinis pazemintas, pasportintas modelis. 6 pavaru greiciu deze, sport oro filtras. 1,9 TDI Turbo slanga, turbinos restauravimas.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2009-02-27
Toledo 1,9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepasenus isvaizda, gera salono medziagu kokybe, puikus TDI variklis.
Galetu buti kantresne pakaba
Tai Skoda Octavia, VW Golf, Bora, Audi A3 brolis. Tikrai vertas demesio automobilis. Turejau 1,9 TDI ( 110 AG) versija su komfort paketu. Salono medziagu kokybe tikrai gera ( salonas tas pats kaip A3). Viskas savo vietose, puikia valdomas, gal kiek kietokas, kaip ir visi jo broliai ant sios platformos. Ypac ekonomiskas- vidurkis nevirsydavo 5,5 Ltr. Dinamikos tikrai uztenka, juolab, kad Vimotoje buvo perprogramuotas variklis iki 100 KW ir 300 Nm. Pirktas buvo 3 metu senumo su 100 000 km rida. Nuvaziavau juo apie 120 000 km. Per ta laika pakeisti varo traukiu antgaliai ir keleivio dureliu spyna, kuri nera pigi ir ganetinai problemiska ( tokia pati, kaip ir visos WV -OOOO grupes). Remontuoti jos neapsimoka, nes per ja eina visas valdymas ( centrinis, apsvietimas, langai, liukas, signalizacija). Kaina beveik 500 Lt. Garso izoliacija ( po benzinines 2000 metu corollos) atrode stulbinamai gera, nors variklis ir dyzelinis, taciau prie gero greit priprantama. Apie vaziavima dideliu greiciu ( vel lyginsiu su pries tai tureta corolla)- prie 180 vis dar stovi kaip ikaltas, tuo tarpu Toyota prie 150 jau "kyla" Manau ekonomiskiausias variklis imant visus gamintojus prie tokio galingumo. Naujesni "pumpeduzai" ima daugiau kuro, taciau draugiskesni gamtai. Masina po 3 metu vazinejimo buvo parduota tik 500 Lt pigiau nei pirkta. Siai dienai jos irgi nera pigios, lyginant su konkurentais. Patikrinti varikli. Pakabos remontas nera brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Baned | 2008-06-16
Seat Toledo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina ekonomiska ir kelyje stabili. Galetu but daugiau vietos gale sedintiems, nes vietos tikrai truksta. Vaziuojant virs 200 km/h masina tyliai dirba ir neatrodo, kad toks greitis. 1.6 Nieko keisti nereikejo. Gero stowio nusipirkau.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Seat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Mii
  Maži   CordobaCordoba  
  IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai   ToledoToledo Toledo
  LeonLeonLeon
  Vidutiniai    Exeo 
  Krosoveriai     Ateca
  Mini vienatūriai    Altea 
  Vienatūriai   AlhambraAlhambraAlhambra
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai