Markės
1256 iš 1500
Skoda Octavia 2004 - 2013
Skoda Octavia, 2004 - 2013
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 16
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Praktiškoji antros kartos Octavia pristatyta 2004 metais gaminama ant Volkswagen A5 (PQ35) platformos, kurią taip pat naudoja kiti Volkswagen Grupės automobiliai - Audi A3 II, VW Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Seat Leon II, Seat Altea, VW Golf Plius, VW Touran ir VW Tiguan. Kartu su naujais varikliais, taip pat naudojamais ir kituose Volkswagen Grupės modeliuose, Octavia turi patrauklų, nors ir paprastą dizainą, viduje - daugiau vietos galinių keleivių kojoms, kokybiškesnes medžiagas ir aukštesnę prošvaisą. Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
Automobilis buvo labai palankiai sutiktas žiniasklaidos – žurnalas „Auto, Motor und Sport“ palyginimo testuose Octavia pripažino geresniu automobiliu nei Volkswagen Golf Mk5. Automobilis taip pat dažnai pripažįstamas patikimesniu nei Audi A3 ar Volkswagen Golf

Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 16
2018-11-04
Skoda Octavia vRS 125 kW diesel PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė kaip hecbeko bagazines, gera trauka, suderinta sportiska, bet ne kieta vaziuokle, patogios sedynes (recaro tipo), kuro sanaudos plente, vidutines detaliu kainos (jeigu taisysite ne pigiausiomis)
Garso izoliacija, kuro sanaudos miesye didokos, jeigu vaziuosite trumpais atstumais.
Sveiki, turiu vRS pumpeduse varikliu, paskutinės kartos 2008 metų, vėliau ėjo comonrail tipo varikliai. Anksčiau turėjau Opel Astra H serijos universalą dyzelį. Talpos prasme universalas lenkia hecbeka bet kokiu atveju, bet skodos talpa nustebins daugeli, net ir universalu. Pvz. L, sulyginus su 2008 ar velesnių metų BMW 3 klasės universalą pasijusite, kad Skoda talpina kaip limuzinas, nes BMW nėra vieyos nei gale sėdintiems, nei bagažinėje ir sėdėsena tragiška, tarsi gupėtumei. VRS išlaiko visos standartinės Skodos privalumus: talpi bagažinė, nuleidus galines sėdynes tilps ir žoliapjovė ir lauko baldai nedideli ir kelionės daiktai. Žinoma, ilgose kelionėse vRS bus patogesnis 4 žmonėms, nes gale per visurį sėdėjimas tarsi ant taburetės. Šiaip salonas gana kokybiškas iškyrus visokias oro angas (deflektorius), kurie pvz pas opelį ženkliai kokybiškesni ir taip nelūžta. vRS minusas iko 2008 metų bent jau man tai nėra multifunkcinio vairo, kas yra patogu. Bet gal orientuotasi į aktyvų važiavimą. Maloniausia tai važiuoklė ir trauka... Jos tikrai pakanka, bet kam mažai ne problema pašalinus DPF ir atjungus EGR užkelti galią iki 145 kW. DPF beje irgi yta kančia tam kas važinės trumpais atstumais ir variklio neužkaitins ar neprapūs savaitgaliais (tiesiog pamirškit dyzelį jeigu tikitės sutaupyti šioje vietoje). Minusai galimi variklio srityje tai jeigu užtaikysite ant pumpaduse variklio iki 2008 metų, kuris turėjo senuosius siemens purkštukus bei šiašiakampį tepalo siurblyje, kuris yra liga daugelio 2 litrų dyzelių. Ne tiesa, kad visi iki 2008 metų tokie buvo, mano variklyje nei vienos iš šių bėdų nėra, nes pvz., siemens purkštukus gamintojas keitė į patobulintus siemens ir su jais bėdų nėra, neskaitykite nesąmoningų komentarų ir nepatingėkite pasitikrinti mašinos vw ar Skodos atstovybėje. Iš minusų tai kuro sąnaudos mieste (ramiai važinėjant pasieksite vasara 7,5 , žiemą 8-9, paspaudus ir 10 litrų). Bet kas važiuoja toiau ir ne vien sankryžose kaip Vilniuje tai manau gali pasiekyi ir iki 7 mieste. Čia priklauso kur gyvenate. Kas erzino po Opelio tai garso izolaicija, yapč plente, bet aišku nepamirškim, kad gumines durų tarpines reikia keisto vos ne kas 5 metus, bet kas tai daro LT? Važiuoklė manau puiki, nors padaryti suvedimą meistrus erzina. Pakeičiau 6 sailentblokus į pastiprintus HD serijos už 200 eurų su suvedimu ir darbai vidutiniame Vilniaus sevise ir manau tai gana optomali kaina, nes nepirkau pigiausių dalių. Kur galima pataypyti tai su žieminėmis padangomis, kur radua nuo vw tonkamo dydžio 16 colių sutaupysite padangoms, nes standartas eina 17 ir 18 ratai (net vasarai įmanomi variantai su storesnėmis padangomis ir didesniu išnešimu). Pamiršau paminėti, tikras VRS turi tamsiai pilką stogo (salono) dangą, kad yra labai praktiška, o sėdynės oda, kombinuota su sintetika (gana kokybiškos tik vairuotojo įlipimo pusėje visda nusitrina). Pavarų dėžė 6 bėgių, todėl ilgoje kelionėje optimalu važiuoti 120 km taupiai (4.3 litro Vilnius-Pabevėžys autostratoje ar panašiam kelyje). Skoda turiu 2 metus, todėl kol kas džiaigiuosi. Sėkmės kelyje.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-29
Praktiskas pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, auksta medziagu kokybe, talpus, pigus kasko, ekonomiskas
Gal noretusi geresnes garso izoliacijos, kart nuo karto islenda kokia kompo klaida, bet ir pati susitvarko.
Ilga gyvenimo laika buvau saab automobilju fanas iki to momento kol pries 3 metus neisigijau savo pirmosios skoda octavia 2008 metu, 2l 100kw ir per 2 metus su ja pravaziavau virs 60k km ir apart kaladeliu, disku ir tepalu nieko daugiau kaip ir nedariau. Kas labai mane nustebino tai detaliu (saliginai zemos) kainos, interjero kokybe ir kuro sanaudos. Jei sakykim Vilniuje paprastam servise tepalus su filtrais kainuodavo pakeisti alie 100 eur, tai pas oficialu dyleri 120 eur, gai sakyciau tikrai nera labai didelis skirtumas. Kuras, besdavau jo statistika ir su machanu daugiau 8.5l mebuvau isspaudes, o siaip misriu rezimu 7-7,5l 100km. Antroji mano skoda octavia kuria pirkau pries metus ir vazineju iki siol yra VRS 2l 125kw (dyzelis) su automatine pavaru deze. Na ka, cia sanaudos paauga iki 8.5l misriu rezimu. Aisku prie to prisideda ir 18 coliu ratai su zemo profilio padangom. Pirkdamas masina pasitikrinau skodoje, primigtynai prasiau patikrinti purkstuku darba, dpf uzsikimsima, kebula ir oro pagalves. Patikinus, kad viskas tikrai geram stovy nusipirkau ir nlrs rifa buvo 238k vazineju iki siol ir negaliu atsidziaugti. Pasikeiciau visus tepalus, dirzus, susimokejau apie 600eur ir neturiu jokio vargo su automobiliu. Tad perkanciajam patarciau neziureti i rida, o ziureti bendra automobilio stovi. P.S. skodoje automobilio patikra pries pirkima kainjoja beroc 42 eur, todel tikrai negailekite, nes ten vyrukai tikrai nuodugniai patikrino ir mano abi skodas ir dar leido kartu apziuroje dalyvauti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-13
1.6 octavia benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas/pigus variklis, mechanine pavarų dėžė, auto nereikalauja daug priežūros
garso izoliacija, variklis neturbininis/neekonomiškiausias
Sutaupysiu gal kažkam laiko renkantis. Sėdėjau daug pražiūrėjau rusiškų video su patarimais kol įsigijau. Kam reikia paprastos patikimos auto patariu octavia (facelift maniškė) 1.6 benzinas (įsidėti dujas), mechaninė pavarų dėžė. Truputį deficitas tokių bet įmanoma rasti. Perkant žiūrėti palei galines apačioj dureles yra gamyklinis lipdukas, jei auto neperdažyta. Po kapotu tarp radiatoriaus ir buferio turi būti plasmasės šonuose, nes po avarjos nebelieka jau. Po variklio dangteliu ta 'grietine' viskas ok.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-29
2011 2.0 TDI 103 kW dsg
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos apie 6 l vidurkis, pakankamai minkšta pakaba važinėjant blogais keliais, nereikalaujantis daug priežiūros
Prastoka garso izoliacija , važinėjant Vokietijos autobanais prie didesnio greičio virš 170 labai jaučiasi šoninis vėjas, trūksta stabilumo
Patikimas paprastas automobilis, rida 170000 , prie 160000 teko isprogramuoti egr ir pašalinti DPF , apie 240 eur.Nes naujų kainos bent jau atstovybėje didelės.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas M | 2016-12-07
Skoda Octavia 1.8 TSI Ellegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, praktiškumas, 1.8 TSI variklio sąnaudos, puikus valdymas
Garso izoliacija
Patikimas, praktiškas ir greitas automobilis. Ką tik prisukau 200,000 km su Škoda Octavia 1.8 TSI (nuo 0). Keli pastebėjimai: - Patikimas. Išskyrus periodiškos priežiūros kaštus buvo: šildomos sėdynės gedimas, veidrodėlio posūkio lemputės keitimas (brangus, nes reikia nuardyt visą veidrodėlį), galinio atraminio guolio keitimas du kartus (gal reikėtų ramiau per duobes važinėt). - Praktiškas: Būdamas dar viengungis susikišau visą savo vieno kambario buto mantą į vieną šitą Škodą. :) - Greitas. 1.8 TSI trim žodžiais: greitas, tylus, adekvatus. Greitas, nes šauna iš vietos kaip vijurkas, tik mokėk suvaldyt. O kai šauna, mokėk sustot, nes riba tik ties 7,500 rpm. Tylus, nes tyliai dirba? Kartais norėtųsi, kad savo galią išreikštų su balsu ir kit girdėtų. Adekvatus, nes nebus jokių siurprizų. Koks važiavimo stilius, tokios iš sąnaudos. Važinėjant dyzelinio variklio apsukom, bus panašios ir sąnaudos. Paspaudus, bus benzininio variklio galia, bet ir sąnaudos didesnės. Kaip ir minėjau aprašyme. Esu turėjęs tik benzininį modelį, kuris neturi jokių smagračio, sankabos ar pan. problemų. Reikėtų patikrinti turbūt tik elektros sistemą. Kad visos lemputės ir elektronika veiktų. P.S. Taip pat esu vairavęs naują VW Passat 2006 ir Jetta 2008. Yra daug ką palyginti, bet šis puslapis nesuteikia galimybės. Jei įdomu tai rolandasnieko eta gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-01-17
Skoda Octavia RS 2.0 TFSI 2007m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, dinamiskumas
Kebulas, garso izoliacija.
Greitas seimos automobilis. Faktiskai tai tas pats Golf V GTI tik su talpesne bagazine ir truputi pigiau kainuojantis. Pliusai: Labai geras valdomumas, pavaru deze veikia preciziskkai, begius galima jungineti "nuo rieso". Galingi stabdziai, pakaba subalansuota tarp sporto ir komforto. Kuro sanaudos labai adekvacios tokiai galiai. Nemegstamas vagiu, galima nedrausti KASKO Labai patvari pagaba, bet 90k km musu keliais su R17 ratai neteko keisti nieko! Kokybiskos salono medziagos ir geras jo surinkimas. Nebrangi eksloatacija. Minusai: Daugumos zmoniu nevertinamas gamintojas. Anksti lenda rudys (nors raso, kad kebulas cinkuotas, bet vis tiek rudyja) Prasta garso izoliacija salone Ilgai sila ziema variklis (del tiesioginio ipurskimo) 2.0 TFSI, tiesioginio ipurskimo turbo benzininis variklis. kodas. EA113. Puikus galios / kuro sanaudu santykis. Trauka puiki, didelis sukimo momentas nuo 1200 apsuku iki pat 6000 apsusku. Mieste nedaug kas gali konkuruoti. Nebrangi eksploatacija. Nuverteja gan stipriai. Is minusu - anksti lenda rudys, nors automobilis nebuvo dauztas. Ziureti kebula.
Pilnas atsiliepimas...
Eugenijus | 2015-10-15
Škoda Octavia Scout
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ekonomiškumas
didesnių minusu nepastebėjau, išskyrus garso izoliaciją važiuojant virš 130 km.
gerai surinktas automobilis, labai patogiai padaryti prėjimai prie smulkiu gedimų, kuriuos galima pasitvarkyti savo jėgomis, gal kiek prastoka garso izoliacija važiuojant 130 km. pradeda girdėtis padangos iš vietos pajudant norėtusi geresnio dinamiškumo iki pasijungiant turbinai, toliau viskas ok. kol kas stambesnių remontų neteko atlikinėti, tvarkantis ne firminiam servise kainos nesikandžioja
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2015-07-17
Puikus ir YPAČ ekonomiškas automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, nebrangus remontas. Tautiečio automobilis
Sunku rasti auto su pilnesniu išpyldimu. Na o norint prabangesnio reikia imti passata ar A6
Puikus tikras Lietuvui skirtas ekonomiškas automobilis. Kiek triukšmingas tačiau sąnaudos 5,5 mieste viską atperka. Super Tikrai nebrangi eksploatacija Kaip ir kitu auto, viso apžiura
Pilnas atsiliepimas...
Octavia | 2015-07-06
octavoa 2009 m. dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai stovi kelyje.
varikliai prasti, smagraciai greit byra, prasta plastmasiu kokybe, kondicionieriai ir ju radiatoriai prasti
Nupirkus labai dziaugiausi. Bet kai prasidejo bedos nebezinau kur det. Jauntrecias variklis stovi. Traukis mazai. Sanaudos didokos kai tokiam varikliui. Prasta kokybe surinkimo. Eksplotacija brangi. Rudyja arkos. 1.9 77kw pompaduzas Nuvertejo per du metus 5000 euru. Smagrati ziureti. Turbina silpna.
Pilnas atsiliepimas...
Scoutas | 2015-01-01
Škoda Octavia Scout
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas veikia be priekaištų
su 17 colių ratais gal kiek kietoka pakaba
Škoda Octavia Scout kol kas pilnai patenkintas automobiliu, trūkumu nepastebėta veikia absoliučiai viskas
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti 
    Karoq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai