Markės
1195 iš 1426
Skoda Octavia 2012 - dabar
Skoda Octavia, 2012 - dabar
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Skoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabarSkoda Octavia 2012 - dabar
Naujoji Skoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Skoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to, 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Skoda kompanija žino savo vertę, už kurią moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Skoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Skoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Skoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria jau gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys statistiško Skoda vairuotojo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
2017-07-23
1.8 TSI 132kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinikmas, galingas, grazus, kokybiskas, nebrangus islaikyti
Kietoka pakaba
Octavia pirkta nauja is salono. Turiu ja metus laiko. Apie gedimus kol kas nera prasmes rasyti nes ju nebuvo, jokiu. Pravaziuota 30 000km. Kokybiskas automobilis ir nereikalauja jokiu islaidu. Kas stebina ilgesni laika su ja pavazinejus tai, kad surinkimo kokybe yra labai gera. Medziagos malonios liesti. Interjeras mano nuomone grazus,patogus. Daug papildomu detuviu. Tik sedynes galetu buti siek tiek minkstesnes. Bet jos nera nepatogios. Keliauju daug. Per tuos vienerius metus turejau dvi dideles keliones. Per jas 17 valandu teko vairuoti neislipant is masinos, tai nebuvo nepatogu. Automobilis labai erdvus, nors tai tik universalas bet telpa puse buto i masina. I ta pacia kelione vaziuodavau ir su Zafira. Nzn kaip bet man atrodo i Octacia daiktu telpa daugiau. Uz tokia kainos ir kokybes santiki galima padekoti Skodai. Pirkau pacia geriausia komplektacija ir papildomai susidejau oro pagalves bei kitus svarbius dalykus saugumui. Vaziuokle galetu buti siek tiek minkstesne bet nera tikrai blogai. Vaziuojant uzmiesty Octavia elgiasi pagirtinai stabiliai,Prikibusi prie kelio. Variklis yra viena is priezasciu kodel megstu si automobili. 132kw. 1.8 TSI Jeigu nori vaziuoti su vaikais ramiai tai vaziuoji ramiai, jeigu nori buti beprociu tai gali pabuti beprociu su siuo varikliu.Tikrai pakankamai galingas. 1.4 tsi 110kw jau pakanka per akis, bet 1.8 TSI 132kw dar geriau. Drasiai deciau siam varikliui VRS zenkliuka. Sita varikli pirkau su manual deze. O didesne galia man yra saugumas. Aplenkti sunkia masina Lenkijos keliuose,net prisikroves kruva rakandu, nera issukis. Jungi zemesne pavara,spaudi gaza ir dziagiesi variklio paklusnumu. Rekomenduoju. Lyginant 1.4 auto pavaru deze ir 1.8 manual kaina perkant skiriasi labai nedaug. Islaikymas nervu negadins. Tepalu keitimas garantiniu laikotarpiu ir visi kiti einami remontai Skodos centre kainavo juokinagai mazai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-20
Skoda octaviaIII 2015m. 2.tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didele,talpi,ekonomiska,patvari,manevringas
neraaa
tikrai rekomenduoju sy automobily.Praktiskas seimyninis universalas.... dar nenuvylee.Vaziuoja puikiai,trauka gera,ekonomiskas. 150 AG 110 kw eina tikrai gerai pirki nesigailesi
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2017-01-30
Patogi auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, komfortas,surinkimo kokybe
blogu oru uzsinesa veidrodeliai ir soniniai stiklai
Bendrai - automobilis tikrai puikus už savo kainą Pas mane 2,0 110 KW .Galima sakyti traukia net perdaug gerai . Taigi. Su siuo automobiliu nuvaziavau dar tik 29 000 km. Kai isedau tik ir pradejau eksplotuoti masina pasirode labai kieta, taciau dabar paminkstejo...turbut gumos kazkiek pasitampe. Realiai minusu visiskai neturiu. Komplektacija pirkau ,,STYLE'' + bixenon lempos su LED ir + papildomos kolonolės su dideliu ekranu ir skambinimo funkcija. Navigacijos nepirkau, nes visiskai neapsimoka. Reikia tiesiog uz 150 eu pasiimti papildoma priedeli ( jis imontuojamas i auto jau Lietuvoje ) ir ka rodo Jusu tel, viska matysite ekrane ( navigacija taip pat ) . Lempos sviecia puikiai. viduje tylu, jokio triuksmo, jokio tarskejimo. Labiausiai dziaugiuosiu , kad pirkau su 2,0 motoru.trauka velnioniska, visais begiais isibegejimas daugiau nei puikus ( minusas - pirmas begis ,,trumpas'' daznai buna , kad pirma motoras ,,kaukia'' antru detonuoja, tas siek tiek erzina, bet kaip sakiau - reti atvejai) na , o 2,3 ,4 pagreitejimas su lengvu paspaudimu i sedyne. Komplektacija taip pat daugiau nei puiki..lietaus + sviesos jutikliai ir t.t. ir panasiai. Apibendrinant automobilis - puikus. tiesa - yra vienas laaaabai bjaurus minusas ....tiesiog velnioniskai erzinantis. Vaziuojant greitkeliu ar paprastu keliu prastu oru t.y. lyjant , ar kai nuo automobilio priekyje taskosi vanduo , visiskai , taip , ilgiau vaziuojant VISISKAI uzsinesa soniniai veidrodeliai, o soniniai langai buna visiskai uzvaryti purvo. Nuvaziavus i ARX , iskart pasiule montuoti ant duru spoileriukus. Nors auto nepagrazeja nuo ju, bet jie buvo teisus...problema dingo Jei perkate dyzelina - tik su 2,0 motoru. kas turi 1,6 - skundziasi del traukos trukumo. Sanaudos bus panasios galingesnio
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2015-09-28
Škoda Octavia TDI 1.6 77kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, kaina, kokybė
Silpnas variklis, neišvaizdumas, garso izoliacija
Garantinis aptarnavimas. Pirktas naujas automobilis iš Arx Vilniuje, tačiau naudojamas Klaipėdoje ir prižiūrimas Hoklos servise. Pirmas metais neteko susidurti su problemomis, antraisiais metai prasidėjo nemalonios bėdos su elektronika. Automobilio skydelis tapo žybčiojančia kalėdu eglute, praktiškai kas antrą dieną atsirasdavo visokios klaidos dėl apšvietimo ir t.t., nors servise garantinis nerasdavo tikslios bėdos. Taip pat teko susidurti su savo noru atsidarančiais ir nebeužsidarančiais el. langais (nelabai smagu lyjant lietui kai taip įvyksta). Padėjo kažkokios garantinis "fiškės" keitimas ir sistemos atnaujinimas. Garso izoliacija. Šitame automobilyje labai bloga garso izoliacija, girdisi įvairūs garsai. Taip pat nerekomenduoju kietos gumos ekonomiškų padangų, nes jų skleidžiamas ūžimas šitame automobilyje varo iš proto. Apibendrinus automobilis tikrai labai ekonomiškas ir paprastas. Nereikalauja ypatingos priežiūros ir neturi kažkokių ligų. Už tokius pinigus nelabai ką nupirksi panašios kokybės. 1.6 TDI yra labai ekonomiškas užmiestyje. Pilnu baku (50 L) galima nuvažiuoti nuo 900 iki 1200 km! Automobilis yra su mechanine pavarų dėže, tačiau visai neagresyvus ir didesnio greičio nemėgsta. Nežinau ar ateityje rinkčiausi tokį variklį, asmeniškai man jis per silpnas. Automobilio rida 2015-09 mėn. 50000 km. Išlaidos (tech. aptarnavimai) 130-150 Eur / 15000 km + vasarinės ir žieminės padangos. Visos išlaidos. Nuvertėjimo nežiūriu ir nedomina, nes automobilis buvo ir taip pigus įsigyjant. Rinktis TDI 2.0
Pilnas atsiliepimas...
octavia 1.6 tdi 77kw | 2014-12-07
Skoda Octavia 1.6 tdi 77kw elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,pigi eksploatacija,didelis,gerai valdomas,man asmeniskai labai vykes dizainas
Silpnokas variklis,garso izoliacija galetu buti didesne
Variklis 1.6 tdi 77kw aiskiai per silpnas sitai masinai - nerekomenduoju ir pats gailiuosi kad nepaemiau 2.0 110 kw Garso izoliacija irgi labai nelabai. Aisku muzika paleidi ir tiek,bet realiai tai galetu but tyliau salone. Na ir kuro sanaudos - nezinau kaip reik vaziuot kad pasiekt ju deklaruojamus 3.8 l riededamas nuo kalno man kompas vistiek rodo minimum 4.4l bet niekaip ne 3.8 ;) siaip vazineju greitai ir daugiausia uzmiesti tai mano sanaudos yra truputi virs 5 litru Dar nepatinka mazas degalu bakas kuris yra 50l galetu buti 60,bet cia tik mano nuomuone,jeigu zmogus vaziuoja tik mieste ir tik i darba ir atgal tai ir 50 per akis. Ir dar yra toks idomus dalykas sitoj masinoj - uzpilus pilna baka degalu viskas ok,bet pravaziavus koki 100km pradedi girdet kaip bake kunkuliuoja kuras,dar pravaziavus koki 100km vel viskas ok kuro garsu negirdi :) nzn mane uzknisa....... Tegu visi mano isvardinti pastebejimai nesudaro jums klaidingos nuomuones kad masina prasta. Masina labai man patinka ir suteikia malonuma kiekviena diena. O sitie isvardinti niuansai nublanksta pries daugybe pliusu. Tiesiog rinkites galingesni motora ir turesit labai gera daikta uz geriausia kaina. Per silpnas Eksplotacija pigiausia klaseje,passato dvigubai brangesne - ka dar galima sitoj vietoj bepridurt. Rinkites galingesni varikli. Netaupykit zibintam. As pasirinkau bi-xenon ir negaliu atsidziaugt kaip gerai jie sviecia. Reikalaukit salone nuolaidos apie 10 proc tikrai jie gali padaryt :)
Pilnas atsiliepimas...
Vairas | 2014-10-04
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus santykis kaina/kokybė; ekonomiškas variklis; gausybė apgalvotų ir praktiškų sprendimų; kokybiškas salonas
Dideli veidrodėliai; Markės prestižas; Aštrūs stabdžiai
Tiesiai šviesiai - klasės lyderis pagal kainą/kokybę. Bazinė versija pasiūlys viską, ko reikia vairuojant kiekvieną dieną. Papildoma įranga taip pat smagi, tačiau nebūtina. Pats papildomai užsakiau oro pagalves šonuose, šildomas sėdynes bei priekinį stiklą, parktroniką ir geresnę centrinę konsolę. Pirmiausias dalykas, kurį verta paminėti yra praktikškumas. Nesvarbu ar kalbama apie didelę bagažinę, apie gausybę naudingų skyrelių, apie aiškų prietaisų išdėstymą ar apie dar dešimtis racionalių sprendimų. Negalėčiau sakyti, kad tai yra įdomiausias automobilis mano gyvenime, bet turiu jau daugiau nei metus ir nebuvo nė dienos, jog gailėčiausi (na nebent norėčiau galingesnio variklio). Protingai investuoti pinigai į protingą automobilį. Jis tikrai nepravers kabinant panas, pjaunant padangas ar pasirodant prieš draugus, tačiau tikrai nudžiugins kiekvieną, kuris kasdien vairuoja ir nori patikimo automobilio už gerą kainą. Įžvelgčiau tik minimalius minusus: 1.Dideli veidrodėliai patogūs mieste, bet lekiant greičiau ima erzinti dėl garso; 2. Stabdžiai labai geri (arba gal net per geri), tad vos padauginus - iškart smingate veidu į skydelį; 3. Ženklelis ir nusistatymas (Škoda nėra vertinama tarp LT žmonių). 1.6 TDI Greenline yra labai ekonomiškas. Kartais net pamirštu kada pyliausi degalus. Kadangi auto su mechanine pavarų dėže, tai įmanoma ir agresyviau kur pralėkti. Įspėčiau, kad tie, kurie dažniausiai keliauja užmiestyje ar magistraliniuose keliuose, turėtų rinktis galingesnę versiją, nes nors ir guvus, šis variklis sunkiai priima didesnį greitį. Negalima tikėtis kitaip, kai vidutiniškai mieste sudeginu iki 5l kuro. Norintieji smagiau prasilėkti gali rinktis ir 2l dyzelį arba VRS modelius. Ženklelis. Pagrindinis dalykas dėl ko šis auto gana greitai nuvertėja. Populiari nuomonė, jog Škoda tai nevykęs VW mūsų sustabarėjusioje ir stereotipų pilnoje Lietuvoje niekur nedingsta. O gaila, nes daugelis permoka pasirinkdami kitus variantus. Girdėjau nuomių, kad Škoda nuobodi. Na yra VRS versijos. Jei netinka, rinkitės bragesnius variantus. Eksplotacijos kaštai nedideli. Kolkas daugiau pasakyti negaliu, nes automobilis pakankamai naujas. Bazinė versija - beveik viskas ko reikia. Jei pakanka lėšų, rinkitės geresnį multifunkcinį skydelį, nes labai iškelia bendrą auto vertę. Įvertinkite papildomos įrangos naudą, nes yra dalykų, kurių jums tikrai nereiks arba bus galima įsigyti pigiau. Jei dažniausiai būnate mieste, tai rinkitės taupiausią variklį.
Pilnas atsiliepimas...
Ekspertas | 2013-07-03
Toki automobili vairuojuoju!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, dinamiskas, komfortabilus, erdvus, didziule bagazine, pigi eksploatacija.
Dar nepastebejau jokiu trukumu.
Jei trumpai apibudinus - TAI SUPERINIS AUTOMOBILIS! Teko vazineti su 1-aja ir su 2-aja Octavija modekiais. Tai diena ir naktis :) Skoda OCTAVIA III yra NR-1 automobilis pagal kaina ir kokybe juo labiau lietuviskiems keliams. 2l 110kw Siulau rinktis dyzelina su 2l / 110kv.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai