Markės
1201 iš 1430
Skoda Rapid 2012 - dabar
Skoda Rapid, 2012 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.65% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Skoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabarSkoda Rapid 2012 - dabar
Skoda Rapid yra artimai giminingas kitam Volkswagen grupės modeliui - SEAT Toledo. Ne paslaptis, kad abu automobiliai pasižymi praktiškumu, erdve, patogumu ir kokybe – tai Volkswagen kompanija išmano puikiai. Naujasis modelis užims tarpinę nišą tarp mažojo Fabia ir didesnio Octavia modelių. Iš išorės Skoda Rapid atrodo daugiau nei santūriai – griežtos tiesios linijos, paprastumas ir santūri estetika. Automobilis atrodo maloniai, tačiau neapleidžia jausmas, kad drąsesniems dizainerių pieštukų štrichams buvo pasakytas grežtas valžios „ne“. Viduje ta pati istorija – visur karaliauja griežtumas, tvarka ir kietas plastikas. Tiesa, ne visiems potencialiems pirkėjams tai bus svarbu, kadangi stiprioji automobilio pusė yra praktiškumas. Didžiulė 550 litrų talpos bagažinė yra visais 200 litrų didesnė nei tarkim tokios pačios klasės Volkswagen Golf automobilyje. Pati bagažinė atsidaro ne kaip sedano, o kaip hečbeko, taigi priėjimas prie krovinio esančio bagažinėje yra puikus. Tiesa galinės sėdynės nesusilanksto į lygų paviršių, tačiau su tuo galima susitaikyti. Rapid komplektuojamas su jau patikrintais varikliais, kokius turi Volkswagen Polo ir SEAT Ibiza, todėl galima pagrįstai tikėtis, kad problemų su jais nebus. Variklių gama yra tikrai plati, tačiau labiausiai verti dėmesio yra 1.2 litro benzininis TSI variklis su 104 AG galia ir dyzelinis 1.6 TDI variklis su tokia pačia 104 AG galia.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2017-02-12
Andre Rapid 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė, kaina
Garso iziliacija
Sveiki, su Rapid 1.2TSI važinėju nepilnus metus, tad keli pastebėjimai jau susiformavo. Pravažiavau virš 30000km.. Apie garso izoliaciją kuri visiem aktuali, taip ištikro jos trūksta, bet su laiku prie to priprantama, ir pavyzdžiui dabar dėl nejaučiu jokio diskomforto, net ir važiojant autostrada. Vietos užtenka tiek salone, tiek bagažinėje. Jai pirksit, kad ir vdutine Ambision versija, kasdieniam naudojimui komforto privalumu tikrai užtenka. Nuvylę gamykliniai valytuvai, prie 0 lapsiu šalčio jie sustabarėja ir palieka daug nevalyto ploto, tad teko iš karo pirkti naujus BOSH firmos (20euru). Pravažiavus apie 25000km., nelygimuose aiškiai girdimas pakabos girgždėsis, nuvarius į Skoda saloną, pasirodo jau susidėvėjo pakabos įvorės, bėja su tokia pačia diagnoze eileja remontui laukia jau 6 automobiliai. Ant kėbulo jau radau kelis rudžiu taškelius, primenu kad auto dar nešvente pirmo gimtadienio... Daug kas renkasi tarp Rapid, ir Polo (važinėjau kelis mėnesius su POLO), tai mano nuomone vien tik Rapid erdve salone bei bagažinėj, atperka daugeli trūkumų, kuri jis turi.... Rinkitės auto su liečiamu ekranu, bei oda trauktu vairu, ir būtinai šildomom sėdynėms, tai labai padeda jausti komfortiškai.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-12-31
Silpnas ir prastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelės kuro sanaudos
Silpnas variklis,nestabili ant kelio,nepatogi bagažinė.
Ekonominės klasės automobilis,bet taupo ne vartotojas, o gamintojas.Trūksta erdvės salone,nėra uždaromų patogių skyrelių smulkiems daiktams pasidėti.Labai nestabili ant kelio, net važiuojant tiesiu keliu reikia pastoviai dirbti vairu.Amortizatoriai naujoje mašinoje neturi net pusės gyvybės, todėl važiuojant pastoviai jaučiamas lingavimas,svyravimas,krypavimas...Priekinėje važiuoklėje jaučiamas pastovus virpulys,vairas keistai vibruoja,sukinėjant į šonus.Esant stipresniam vėjui,padidėja ženkliai kuro išeiga, automobilis darosi dar nestabilesnis.Labai netiksliai rodoma lauko temperatūra.Prie žemos minusinės temperatūros automobilis darosi kaip medinis. Variklis silpnas.Pastoviai girdimi nemalonūs garsai.Norint aplenkti kitą automobilį patartina grįžti į ketvirtą pavarą iš penktos,kitaip trūksta galios,ypatingai tai jaučiasi,jei važiuojama su keleiviais. Rinkitės aukštesnės klasės automobilį.Škoda pigu tik bazinis modelis,neapsigaukite ir nesusižavėkite reklama,realiai ji neverta tokio dėmesio,kaip žmonės kalba apie Škoda : kas netinka Audi ir VW , tas sudedama į Škodą. .Rapid tinkamas tik mieste.
Pilnas atsiliepimas...
Paprastesnis | 2015-06-10
Škoda Rapid 1.2 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, Praktiškumas, Žvitrumas, Manevringumas, Protingi įrengimo sprendimai
Garso izoliacija, Komforto stoka, Nepilnavertiškumo jausmas lyginant su Octavia
Ieškojau nebrangaus ir praktiško automobilio, skirto pastoviam vairavimui mieste ir priemiestyje. Tarp prioritetų buvo ir racionalus automobilio dydis, nebrangi eksplotacija, manevringumas bei benzininis variklis. Škoda Rapid pasirodė priimtinas variantas. Didžiausi pliusai, kuriuos išskirčiau: išvaizda, kuri (atsižvelgiant į kainą bei markę) tikrai yra solidi; patinka automobilio manevringumas tiek kelyje, tiek stovėjimo aikštelėje; nedidelė kaina (jeigu išvengsite viliojančių, bet dažnai bereikalingų priedų); žvalus būdas (benzininio variklio dėka, Rapid yra tikrai žvitrus miesto automobilis); praktiškas ir protingas salono išplanavimas, apgalvotos detalės. Minusai: matomumas pro priekinį stiklą (stogas dažnai užstoja šviesoforą net sustojus tinkamoje vietoje); garso izoliacija nėra tenkinanti tiek kalbant apie padangų trinties garsą, tiek apie variklį, tiek apie vėją (automobilio kaina nedidelė, todėl dalinai pateisinama); stabdžiai per aštrūs (kartais tai gerai, bet dažniausiai atrodo, kad vietoje pedalo yra ON arba OFF mygtukai); Škoda Octavia visa galva aukščiau visur, išskyrus kainą. Patarimai svarstantiems: apsvarstyti kuris variklis tikrai verčiausias pasirinkimo; įvertinti kuri papildoma įranga verta investavimo į pigų automobilį; aukštiems žmonėms gali būti išties per ankštas vairuoti kasdien; pats bazinis modelis - pigus ir naudingas vairuojant rečiau, pilnos komplektacijos modelis - nėra vertas investicijos dėl bendros automobilio klasės, tad aukso viduriukas būtų Ambition arba 20Y serijos. 1.2 TSI, 77 KW, 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė. Variklis yra žvitrus mieste. Patinka staigi reakcija ir galios tikrai pakanka, kai reikia greitai įšokti į kitą juostą, tarpą ar pan. 1 bei 2 pavaros pačios linksmiausios. Iš 1.2 TSI Škodos to pakanka su kaupu. Užmiestyje mažai naudoju ir akivaizdu, kad maksimalus greitis nėra šio automobilio "arkliukas". Verta pasvarstyti kurį variklį rinktis: benzininį ar dyzelinį. Dyzelinis taupesnis ir suvartoja 0,5 - 1,5 litro mažiau kuro (apie deklaruojamus 3,8 l - pamirškite). Benzininis variklis aštresnis, netoks triukšmingas ir kainuoja apie 2000 EUR pigiau (išeina nemažai kuro, o ir priežiūra pigesnė bei paprastesnė). Dyzelinis variantas priimtinesnis "sukant" ypač daug kilometrų. Pirkau iš Škoda salono, tad natūralu, kad nuvertėjimas pirmaisiais metais yra didelis kaip ir visų naujų automobilių. Toliau nuvertėjimas patenkinamas. Dyzeliniai modeliai laikui bėgant nuvertėja lėčiau, bet yra brangesni įsigyti. Patys Škoda automobiliai yra pigesni nei konkurentų VW, bet pastarųjų nuvertėjimas gerokai didesnis. Dar sykį patariu apgalvoti papildomos įrangos vertę, kurią diegtumėte pigiame ekonominės klasės automobilyje. Tokie dalykai kaip tempimo kablys, užvedimo be raktelio sistema ir t.t. kainuoja tikrai daug, bet nauda minimali, nuvertėjimas didelis. Kuro suvartojimo atžvilgiu esu patenkintas. Detalių kainos - vėlgi žemesnės nei konkurentų (tiesia ne taip ir daug skiriasi nuo Octavia, kad yra keista, lyginant kokybę). Per visą eksplotacijos laiką (nuo 2014 pavasario) investicijų reikalavo labai minimaliai. Nuvažiuota 32 000 km. Apgalvokite ir nešališkai įvertinkite, kuris variklis jums tinkamiausias. Brangi papildoma įranga pigiame automobilyje nesukuria norimos pridėtinės vertės - rinkitės atsargiai. Automobilis praktiškas, bet nėra didelis. Įvertinkite tai. Galbūt visai šeimai bus ankštokas. Automobilis priklauso ekonominei klasei - įvertinkite kiek jums svarbus prestižas ir komfortas. Visi varikliai nepasižymi galingumu - netinkamas variantas tiems, kurie daug laiko vairuoja magistralėse. Patariu apgalvoti ar neverta investuoti daugiau ir įsigyti Škoda Octavia. Visumoje: labai geras automobilis, suprantantiems ko iš jo tikėtis, vertinantiems praktiškumą darbo metu ir besirenkantiems protingą variantą lyginant su Itališkomis, Prancūziškomis grožybėmis, ar tariama vokiška kokybe už ženkliai didesnę kainą.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai