Markės
1199 iš 1426
Skoda Superb 2001 - 2008
Skoda Superb, 2001 - 2008
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Skoda Superb 2001 - 2008Skoda Superb 2001 - 2008Skoda Superb 2001 - 2008Skoda Superb 2001 - 2008Skoda Superb 2001 - 2008Skoda Superb 2001 - 2008
Superb yra prestižinis Skoda automobilis gaminamas ant Volkswagen Passat platformos (tačiau yra pailgintas 10 centimetrų) ir dalijasi su juo daugeliu mechaninių mazgų. Tai yra šiuo metu didžiausias ir prabangiausias modelis Skoda gamoje. Panašai kaip ir Rolls-Royce Phantom kai kurie Superb modeliai turi netgi specialų dėklą lietsargiui galinėse durelėse. Nors Passat ant kurio bazuojasi Skoda modelis konkuruoja su panašiais į Ford Mondeo ir Peugeot 407 automobiliais, tačiau Superb pristatomas kaip alternatyva labiau prestižiniams BMW 3 Serijos ir Audi A4. 2006 Superb buvo atnaujintas – gavo naujas radiatoriaus groteles, galinius žibintus, buvo atnaujintas ir interjeras.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
Justas | 2016-11-29
Super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštas, erdvus, gera garso izoliacija, ekonomiškas.
Kol kas nėra.
Jau du mėnesiai kai persėdau iš VW PASSAT 2.8 automato benzino/dujų į SKODA SUPERB 1.9Tdi 96 kw. automatą. Važiavimo komfortas(minkštumas, ypač garso izoliacija) viskas Superb naudai. Pradžioj su degalų norma buvo problemų, nes 2.8 benzinui staigiai greitėjant, ne taip ryškiai didėja degalų sunaudojimas. Tačiau po poros savaičių viskas tvarkoje. Dabar Superbo vidurkis 6.2l. Kuro sanaudos nuo VW Passato gal ir ne stebuklingai skiriasi(dujų vidurkis buvo 15l/100) ,bet viską atperka važiavimo komfortas, ypač gale sėdintiems. Didelis privalumas, atsilenkiančios galinės sėdynės. Esant reikalui du žmonės gali visai patogiai kelionėje pernakvoti, nes atsiranda apie 190cm. ilgio lygi erdvė. Bent kol kas vien tik pliusai. Tikras ekonominės klasės limuzinas. Aišku ne Mersas ar Leksusas, bet tikrai savo firmai gėdos nedaro. Variklio galios per akis. Jis ir skirtas ne aštuoniolikmečiams, kuriems automobilyje reikalingas "gazas"- dugnas- stabdis - gazas. Tam skirti kiti modeliai. O važiuojant 90km. ir esant EKTRYM, ar lenkiant 150km. pasiekia moment. Kol kas niekas nekeista, nes keista prieš pirkimą. Jei nesi milijonierius, labai patogaus šeimyninis limuzinas.
Pilnas atsiliepimas...
vidas | 2013-09-25
superb 2003 1.9tdi ar 2006 2.5 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkstas, greitas, limuzino klase
elektra
turejau superba 1.9 tdi varikliu, o dabar pasikeiciau i 2.5 v6 tdi. Apie kebula ir dizaina nerasysiu, bet palyginsiu variklius. Dirzu keitimas uz 1.9 tdi mokejau 750 lt. Nustebau kai uz 2.5 tdi dirzu keitima paprase tiek pat. Keiciau ten pat. Man paaiskino kad 1.9 variklio dalys brangesnes ir ju ten daugiau, itempeju gal as ir nesigilinau. 1.9 tyliau dirba. 2.5 isejus ant lenkimo nereikia galvot ar spesi aplenkt ar ne. Kuro santykis 1 ar 2 litrai, aisku 2.5 daugiau. Siuo superbu 2.5 v6 tdi esu labiau patenkintas plius greiciu dezes ju tiptronik automatines, kurios labai patvarios. Mano manymu i toki dideli automobili turi buti idetas galingesnis variklis nei 1.9. Variklis 2.5 AUDI variklis idetas ir jam sugedus pilni srotai ju.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-03-02
Superb po 310000km
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, komfortabili pakaba, dinamikos/kuro sanaudų santykis
Galinis dangtis, nekokybiškos vidinės durų rankenos.
Norėjau pratęsti atisliepimą apie šį auto, kurį rašiau, nuvažiavus nuo 110 000 iki 190 000 km. Dabar ant spidometro beveik 310 000 km. Planuotos ir nuspėjamos išlaidos: visi diržai, pakeista priekinė pakaba, stabdžių diskai su kaladėlėm, sankaba su smagračiu. Kas nustebino po tokios ridos: akumuliatorius vis dar gamyklinis, visi ratu guoliai, rankinio trosas, stabdžių šlangutės, xenonų leputės taipogi, duslintuvas atrodo kaip naujas, vairo oda beveik be nudilimo požymių. Neplanuotos išlaidos: nupuvo po abiem veidrodėliais LED pašvietimas ( 200 Lt vieno kaina), pakeistos abi granatos, nors apsauginės gumos nebuvo suplyšę, žiemą, kol neįšyla pečiukas, pradėjo cypčioti salono ventiliatorius ( keičiasi katu su klimos bloku, taigi nepigus malonumas), lupasi visos keturios vidinės durų rankenos, nudilo pavarų svirties lakas su pavarų žymėjimu, bet oda sveika ir visa kita solone vos ne kaip naujoje, pakeistas vairuotojo durų lango pakėlimo mechanizmas, kuro siurblys. Kas dėl kėbulo, tai daugiausia nervų sugadino bagažinės dangtis. Po autoįvykio ARX-as jį pakeitė nauju. Praėjus metams aplink numerio apšvietimą žiauriai pradėjo kilti rūdys. Sua ARX-u taip ir nepavyko susitarti, ko pasiekoje nupirkau laužyne passatini, pakečiau lemputes su tvirtinimu ir bėdos nebeliko. buvo pradėję kilti rūdys virš priekinio stiklo, bet čia irgi ne gamintojas kaltas, o šūdarankiai, keitę skilusį priekinį stiklą. Taigi reikėjo vėl išimti stiklą, viską tvarkyti ir perdažyti stogą. Sekantį kartą, kai keisiu stiklą, kad nedaryti senos klaidos, reikės surasti laiko ir šalia stovėti pačiam. Kas dėl elektrinės dalies, jokių problemų neišlindo. Sumuojant, per 300 000 km, auto jokių siurprizų nepateikė, kelyje niekad nepavedė. Didžiausios išlaidos buvo sankabos komplektas 2700 Lt (prie 280 000km), priekinė pakaba 1300 Lt ( prie 200 000km), kuro siurblys 900 Lt ( prie 300 000km). Grynai gamyklinės "nededielkos"- galinio dangčio korozija aplink numerio apšvietimą ir vidinių durų guminės dangos lupimąsis. Sudėjus mano abu atsiliepimus į krūvą, gal kam nors bus naudinga susidaryti vaizdą apie šį automobiliuką, perkopus 300 k km. Nei varikliui, nei turbinai nieks nedaryta. Per 310 000 keistos tik pakaitinimo žvakės ir aptarnavimai kas 15000 km. 2006 metais uz 2 metu sanumo mokėta 45 k Lt, dabar, manau kainuoja dvigubai mažiau. Kaip visom auto.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2011-04-19
Superb 2.0 TDI PD 2008 m. (senesnis modelis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidus vidaus ir išorės dizainas, smagus ir ekonomiškas variklis, kainos ir kokybės santykis.
"Sunkus" vairas (vairo stiprintuvas minusas), matomumas atgal (parkingo sistema būtų neprošal), variklio turbo duobė.
Tiek vidaus, tiek išorės dizainas yra klasikinis, t.y. nesenstantis. Aišku kai kam, tai gali atrodyti seniokiška, trūksta hi-tech ir t.t. Bet manau, nemažai daliai žmonių tokia klasika turėtų imponuoti. Labai gera salono izoliacija. Nemažai esu važinėjęs Pasat'u su analogišku dyzeliniu varikliu - ten variklis žymiai triukšmingesnis. Aplamai, man Superb'as geresnis už Pasat'ą visais atžvilgiais. Pakaba labai komfortiška, bet tas malonumas turi savo kainą - staigiai persirikiuojant arba greitame posūkyje jaučiamas automobilio lingavimas. Apibendrinant, jei nesvaigsti dėl žinomo ženkliuko ant variklio dangčio - Superb'as geras pasirinkimas už protingą kainą. Variklis tikrai smagus (103 kw), tačiau su taip vadinama turbo duobe - trauka atsiranda tik nuo kokių 2200 sūkių. Ekonomija neaejotina, mieste labai nesidraskant vidurkis - 7 litrai. Užmiestyje dar nebandžiau, bet manyčiau turėčiau tilpti į 5,5-6 l. Automobilis pakankamai nesenas, tad kol kas negenda, Tačiau kiek domėjausi, detalių kainos pigesnės nei VW. Naudoto automobilio pirkimas yra loterija. Vieniems loterijose sekasi, kitiems ... ;-( Ką daugiau čia patarsi!
Pilnas atsiliepimas...
vaidas | 2009-06-12
nieko ypatingo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 tdi varikliai neblogi, erdvi ir.
minusu pakanka, kad nebepirkciau tokio auto
komfortas tik tas, kad keleiviui gale kojoms vietos daug, gali laisvai sedeti. Pats vairuoju 2007m skoda superb 1.9 tdi jau 1.5m darbo masina, tad vazineju kiekviena diena, rimtu gedimu dar nebuvo, tik servisas; tepalai, stab. kaladeles, filtrai. Bet garso izolecija labai prasta, ypac jauciama vaziuojant 70-100km/h jau nebekalbu virs 100 ir siaip vidus kaip tokios klases auto labai pigus, visur pigi plastmase. Vaziuokle gan patvari, bet per duobes vaziuoja nemaloniai, salone girdisi viskas. Iki vw passat kokybes dar truksta nemazai, sios klases skoda superb nuo 2002-2008m kalbu apie komforta. varikliai patvarus, tie patys kaip ir vw passat, siaip tokiam auto kaip min. 1.9 tdi su 96 kw, su maziau galios kaip 77kw ar 85kw jau mazokai, varikliai ekonomiski. islaikimas gan pigus, kaina po 2-3 metu siam auto krenta 3 kartus is to galima spresti ar verta pirkti, pvz. kaip taxi, kaip tik tokia klase erdves keliaiviams pakaks, bet kaip del saves, nepirkciau, nebent naujaja skoda superb nuo 2008- ten jau kita kalba apie konforta. geriau pagalvok ar uz tokia kaina nera geresnio auto, kad ir 2-3 metais senesnio pvz(mb E klase ar bmw 5 klase) !
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-03-05
YPATINGA Transporto priemone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dykai su Limuzinu
VW ir Audi elektronika
Kas neturėjo nesupras, kadangi tokios kokybes automobiliu šiandien yra mažai tegaminama! turi ir trūkumų tokiu kaip dažų kokybe (neperdažytas) kur gauna druskos ten šviečia cinkuotos detales. Ir be abejo kai kurios VW detales užmuša pvz. apsilupa durų rankenos, langų pakėlimo klavišai ir t.t. Pagyrimai 1,9TDI 96kW tai galios ir ekonomiškumo etalonas, kadangi nedaug tėra automobilių kuriu tokia masė ir bazės ilgis o važiuojant 150km/h vartojimas 5,5L SUPER VW ir Audi kažkodėl vartoja 15-25% daugiau Kaštai minimalūs jei jūs perkate Gamyklines detales ne pas "dylerį" o pvz. Eksimoje, ar Lenkijoje. Tik labai erzina parko asistentai kurie ziema linksta ir durų ploto apšvietimas darantis ta pati. Pirkti tik iš patikimų rankų, o ne kauno turguje, nebijoti lengvo daužtumo remontas nebrangus. Ir jeigu su Xenon žibintais DARUSKITĖS Kasko!!!
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2009-02-26
Superb 1,9 TDI 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, komfortas, dinamika
Keiciant pagrindini dirza, reikia nuimineti bamperi, todel keitimas siek tiek brangesnis
Puikus automobilis tiem, kurie nekompleksuoja del zenkliuko ant radiatoriaus groteliu. Salono dydis ispudingas, ypac gale sedintiems keleiviams. Komplektacija: yra beveik viskas, iskyrus odini salona ir liuka. Pagal kaina, manau, tikrai vertesnis nei jo mazesnis brolis Passat. 1,9 TDI, 131 AG, po cipavimo 140 AG ir 400 Nm. Sanaudos nepadidejo, taciau dinamika pasikeite juntamai. Kuro sanaudos. Vilnius 7-8 Ltr, priklausomai nuo vaziavimo ir kamsciu kiekio. Uzmiestis 4,5-6 Ltr 100-160 greiciu. Auto pirktas 2 metu senumo uz 45 000 su 110 000 rida. Po 2 metu eksplotavimo pravaziavau 80 000. Pakeisti stabdziu diskai ir kaladeles 400 Lt, dirzai su itempejais 1500 Lt ir vienas traukes antgalis. Daugiau jokio remonto, isskyrus tepalus, filtrus nebuvo ir bent kol kas tikrai nenusimato. Dabartine tokios auto kaina apie 35 000 Lt Jei automobilio rida bus virs 250 000 km reiks investuoti i pakaba, kuri yra tikrai komfortabili, taciau prastesniem keliam silpnoka. Todel jei automobilis matys nemazai zvyrkeliu, ko gero geriau rinktis japona. Benzininiai variantai nelabai verti demesio ( kaip ir tokio paties amziaus Passat ar Audi A4), nes ne tokie ekonomiski kaip Toyota Avensis ( aisku Toyota ir sveria gerokai maziau). Su dyzeliniais atvirksciai.
Pilnas atsiliepimas...
www.myauto.lt | 2008-11-24
Škoda Superb 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Privalumai: novatoriškas bagažinės dangtis; erdvus ir praktiškas salonas; kokybiška salono apdaila; palankios kainos Trūkumai: pernelyg konservatyvi išvaizda; archaiškas 1,9 ltr. variklis; neefektyvus 3,6 ltr. variklis Verdiktas: erdvus ir ištaigingas, tačiau konservatyvios išvaizdos automobilis 1,8 ltr.1,9 ltr. 2,0 ltr. „Superb“ pakaba buvo perimta iš „Škoda Octavia“ bei „Volkswagen Passat“ modelių, tad turbūt nieko keisto, kad automobilis atrodo stabilus ir gerai valdomas, o juo keliauti yra vienas malonumas. Pagyrų sulaukia ir naujas elektrinis vairo stiprintuvas. Į „Superb“ bazinę įrangą įtrauktos šešios oro pagalvės, elektroninė stabilumo sistema ESP, rūko žibintai, oro kondicionierius ir audio sistema su 8 garsiakalbiais bei CD/MP3 grotuvu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai