Markės
1221 iš 1430
Subaru Forester 2012 - dabar
Subaru Forester, 2012 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Subaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabarSubaru Forester 2012 - dabar
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis tiesiog puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2017-07-14
Patikimas, talpus, pravaržus šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, daug vietos gale sėdintiems, aukštas, pravaržus, kokybiškas, negendantis, paprastas, sąlyginai SUV klasei pigi eksplotacija.
Bloga garso izoliacija, salono detalių kokybė prastoka, plonos skardos, kaip ir daugumos subaru.
Tikrai geras auto, atitinką kainos ir kokybė sąntykį. Ypač siūlyčiau 2.5 benziną, dinamikos ir kuro sanaudų viduriukas.Gerai draugauja su dujomis. Pas mane 2.5 Amerikonas pirktas su 20000 mylių rida, iškart pasidarytas antikorozinis ir sumontuotos BRC dujos, su dujų padavimu sumontuotas tepaliukas vožtus sutepti, todėl negresia vožtuvų indeklų pasedimas(išdegimas), galvos remontas(Ankačiau su dujomis tokių bajerių nebūdavo). Dujų vidurkis apie 11,5-12 l (Mieste 13, užmiesti 10), Reliai palyginimui kaip kokie 6.5- 7 l dyzelio, todėl tikrai pigu. Į dujų baka telpa iki ~45 l.( nvažiuoju 300-450km). Automobilia dėl plonų skardų gana lengvas apie 1,6t, bet dėl nemažų gabaritų ir didesnio greičio stirpiam vėjui pučiant į šoną tai jaučiasi, bet tai labai praverčia bekelėje, žiemą, auto negrimsta gylin kaip kiti panašios klasės po 2 t. sveriantys SUV. Manau pravaržumas vienas geriausių savo klasėje. Pakaba paprasta ir tvirta. Varikliai patikimi, begale metų gaminami panašūs, CVT dežė dirba stabiliai. Remontas nebrangus palyginti, kad tai SUV klasės auto. Daug ką galima pačiam pasidaryti, gana papratas-teisingas priėjimas prie detalių. Bet realiai per metus keisti teko tik tepalus su tepalo filtru, stabdžių diskus ir kaladėles ir pakaboje 2 stabilizatorius. Pravažiuota apie 15000 myliu. Todėl esu patenkintas. Realiai paprastas gana auto, turbūt svarbiausiai CVT dežė ir variklis, kad dirbtų gerai, bei kėbulas tvarkingas, be rūdžių, vusą kitą ne stebuklus kainuos jei reikės patvarkyt( Pilna daužtų iš amerikos). Nepatariu pirkt Europinį 2.0 benziną, dažnai ryja tepalą, mažiau traukos o sanaudos tos pačios, kaip Amerikono 2,5 benzino(beje tas pats 2.5 variklis statomas į Outbacką Europinį, nežinau kodėl į Foresterį Europoje nusprendė nestatyti). 2.0 dyzelis, anksčiau prasti buvo - variklių galvas keisti dažnai tekdavo, prasukdavo velenus, dabar nežinau. 2.5 T benzinas, prasčiau draugauja su dujomis, reiklesnis motoras-reikalaujantis didesnės priežiūros nei kiti benzininiai, sanaudos didelės, bet trauka tikrai gera.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai