Markės
1348 iš 1579
Subaru Forester 2012 - dabar
Subaru Forester, 2012 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Patikimas
  • Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis tiesiog puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2019-12-06
Mano subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta, patikima, pigi ekplotuoti, labai daug vietos, geras matomumas
Neidomi skarbonkė su bloga garso izoliacina
Labai talpus. Milžiniški langai, žiema tai didelis privalumas, nes viską matai. Bloga garso aparatūra. Bloga garso izoliacija, iki 80km/h kaip ir visus, vėliau jau girdi padanga, o trasoje važiuojant 120 km/h jau jauti diskomforta, reikia kaklbėti pakeltu tonu. Pakankamai dinamiška - 9 sekundes 100 km, tai nepratai. Vidutines sanaudos apie 10 litru. Pas mane buvo dujos tai vidurkis 12 litrų. Pigios detalės, paprastas pigus aptarnavimas. Man asmeniškai patiko cvt automatinė dėžė, kitiems nelabai patinka. Šiaip mašina patikima, tik labai paprasta. Mokėjau 12k, bet tu gauni tokia labai jau paprasta mašina. Realiai labai manau tiktų ūkininkams :) kažkiek dapilti tepalo reikia, apie 1 litrą per 10k km.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-06
Automobilis nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras matomumas, galia, žiauriai daug vietos, ekonomija, cvt greičių dėžė
Kartais juntamas šoninis vėjas
Vairuoju šį automobilį jau keletą metų. Iš esmės nieko keisti ir neteko, kaladėlės, šarnyrą. Kainos juokingos. Neturi kažkokių ligų kaip dyzeliai. Pas mane dujos, tai vidutinės sąnaudos apie 10 litrų, tai jos net juokingos. Labai nustebino, kad jame daug vietos, aš už savęs laisvai sėdžiu, o mano ugis 190 cm. Taip pat patinka be galo dideli langai, žiemos metu matomumas neįtikėtinas. Kiti skundžiasi garso izoliacija, bet man ji tokia pati, kaip ir pas visas tokios pačios klasės mašinas. Turėjau lexus gs450, tai lygiai tokia pati buvo garso izoliacija. Šiaip patarčiau pirkti, labai praktišma ir ekonomiška neturinti ligų mašina. Ir kas įdomiausia, kad labai gera trauka iš vietos, geriau stveria nei 2 litru dyzelis. Trumpai tariant mūsų šeimyna labai patenkinta pirkiniu :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-11
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, pravažumas, manevringumas, labai lengva vairuoti
Garso izoliacija, lėtai užsidaro bagažinė, galbūt plonos skardos
Turiu šį automobilį neilgai, bet tai jau 4 subaru. Tai pirmiausia kas patiko, tai be galo daug vietos, mano ugis 190 cm už savęs sėdžiu laisvai. Garso izoliacija pagerėjo, bet vistiek yra kur tobulėti, mieste super, bet greitkelyje virš 120 km jau kiek per garsiai ošia vėjas. Labai lengvai valdomas, lyg būtų nedidelis auto, nors realiai jis tikrai didelis. Detalės pigios, mazgai patikimi. Na man labai patiko. Trauka iki 60 km/h geresnė nei senesniu metų turbininiam. Siūlyčiau tikrai išbandyti. Pravažumas aišku irgi geras. Ne džipas, bet tarp savo klasės vienas geriausių. Kas man labiausiai patinka, tai dideli langai ir cvt dėžė. Ja dievinu, nors skaičiau, kad kitiems nepatinka. Nors man kažkas nerealaus, iškarto stveria, mažai galvoja. Pas mane dujos, tai mieste 12 litrų dūjų, greitkelyje apie 10-11. Beja dingo plastmasini detalių girgždėjimas :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-14
Patikimas, talpus, pravaržus šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, daug vietos gale sėdintiems, aukštas, pravaržus, kokybiškas, negendantis, paprastas, sąlyginai SUV klasei pigi eksplotacija.
Bloga garso izoliacija, salono detalių kokybė prastoka, plonos skardos, kaip ir daugumos subaru.
Tikrai geras auto, atitinką kainos ir kokybė sąntykį. Ypač siūlyčiau 2.5 benziną, dinamikos ir kuro sanaudų viduriukas.Gerai draugauja su dujomis. Pas mane 2.5 Amerikonas pirktas su 20000 mylių rida, iškart pasidarytas antikorozinis ir sumontuotos BRC dujos, su dujų padavimu sumontuotas tepaliukas vožtus sutepti, todėl negresia vožtuvų indeklų pasedimas(išdegimas), galvos remontas(Ankačiau su dujomis tokių bajerių nebūdavo). Dujų vidurkis apie 11,5-12 l (Mieste 13, užmiesti 10), Reliai palyginimui kaip kokie 6.5- 7 l dyzelio, todėl tikrai pigu. Į dujų baka telpa iki ~45 l.( nvažiuoju 300-450km). Automobilia dėl plonų skardų gana lengvas apie 1,6t, bet dėl nemažų gabaritų ir didesnio greičio stirpiam vėjui pučiant į šoną tai jaučiasi, bet tai labai praverčia bekelėje, žiemą, auto negrimsta gylin kaip kiti panašios klasės po 2 t. sveriantys SUV. Manau pravaržumas vienas geriausių savo klasėje. Pakaba paprasta ir tvirta. Varikliai patikimi, begale metų gaminami panašūs, CVT dežė dirba stabiliai. Remontas nebrangus palyginti, kad tai SUV klasės auto. Daug ką galima pačiam pasidaryti, gana papratas-teisingas priėjimas prie detalių. Bet realiai per metus keisti teko tik tepalus su tepalo filtru, stabdžių diskus ir kaladėles ir pakaboje 2 stabilizatorius. Pravažiuota apie 15000 myliu. Todėl esu patenkintas. Realiai paprastas gana auto, turbūt svarbiausiai CVT dežė ir variklis, kad dirbtų gerai, bei kėbulas tvarkingas, be rūdžių, vusą kitą ne stebuklus kainuos jei reikės patvarkyt( Pilna daužtų iš amerikos). Nepatariu pirkt Europinį 2.0 benziną, dažnai ryja tepalą, mažiau traukos o sanaudos tos pačios, kaip Amerikono 2,5 benzino(beje tas pats 2.5 variklis statomas į Outbacką Europinį, nežinau kodėl į Foresterį Europoje nusprendė nestatyti). 2.0 dyzelis, anksčiau prasti buvo - variklių galvas keisti dažnai tekdavo, prasukdavo velenus, dabar nežinau. 2.5 T benzinas, prasčiau draugauja su dujomis, reiklesnis motoras-reikalaujantis didesnės priežiūros nei kiti benzininiai, sanaudos didelės, bet trauka tikrai gera.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt