Markės
1317 iš 1541
Subaru Impreza 2000 - 2002
Subaru Impreza, 2000 - 2002
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.618% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Impreza. Ši antros kartos Impreza tapo didesnė, saugesnė, kietesnė, geriau įrengta ir galingesnė, tačiau neteko kupė kėbulo. Daugeliui entuziastų naujo automobilio pakeitimai nepadarė didelio įspūdžio todėl, kad automobilis tapo sunkesnis ir lėtesnis, be to naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl apvalių priekinių farų ir iš kitų automobilių neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. O 2006 visi Impreza vėl buvo atnaujinti ir gavo naują priekinę dalį – šįkart priekis tapo panašus į didesniojo Subaru B9 Tribeca, su grotelėmis sudarytomis iš trijų dalių, taip pat nauji priekiniai, galiniai žibintai ir buferiai. Nuomonė dėl šio stiliaus išsiskiria, tačiau bendrai vertinama kaip geresnė nei buvo senesnėse Impreza ir geresnė nei yra Tribeca modelyje. Visos Imprezos yra itin malonios vairuoti, su labai geru ir aštriu valdymu. Automobiliai pasižymi kokybe, o universalas dar ir nemažu bagažo skyriumi. Puikus boxer variklio garsas taip pat yra mielas ausiai, o nuolatinė AWD sistema visada naudinga esant blogoms kelio salygoms. Tarp tūkumų – prasta ekonomija, blankokas dizainas, o interjere naudojamos ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2019-05-08
Varlė 2l 92kw sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, AWD sistema, išvaizda
Rudys, garso įzolecija, ilgosios šviesos prastos
Automobilio dizainas man asmeniškai gražus traukia akį, netgi pastebiu kad aplinkiniai prie perėjos ar pravažiuojant žiūri į automobilį. Valdymas labai geras, gali greitai įeiti į posūkius. Na ir aišku pats didžiausias privalumas visi varantys ratai. Žiemą vairavimo malonumas neišpasakytas. Jei trasoje reikia kažką apsilenkti jokiu problemų net provėžos nesukelia , kaip peilis per svistą eina, mašinos nė milimetro nesutampo. Aišku 2l 92kw traukos tikrai mažai, prieš lenkiant reikia labai gerai pagalvoti ar spėsi ir laukti ilgų tuščių atkarpų, bet kadangi aš nesu lenktynininkas man didelių problemų nesukelia. Sėdynės tikrai patogios, puikiai prilaiko posukiuose, komplektacijų kažkokių įdomesnių nebūna, visos labai paprastos. Garso įzolecija tragiška, kiekvienas akmenukas girdisi išspjautas iš po padangos ir atsimušęs į posparnį, važiavimas per lietų tarsi sėdėjimas po kriokliu (panašus garsas salone). Automobilis neskirtas ilgoms kelionėms, važiuoklė kietoka, bet mieste važinėjant tikrai neblogas variantas su kuriuo savaitgalį dar galimą ir pasidžiaugti vairavimo malonumais ar bekelia. Detalių kainos nesikandžioja, tikrai pigiau nei volvo, BMW. Detalių rasti nesunku, nes kiek girdęėjęs kalbų kad subaru dalių nėra lengva gauti. Nežinau kur jūs gyvenat, bet ir kaime gali laisvai įsigyti, tad su dalimis problemų nėra. Važiuoklė paprasta ir gana neblogai laiko visi komponentai įšskyrus priekines gumas mėgsta paplyšioti, bet jos kainuoja 8eur. Su elektra problemų išvis nebuvo, nors ten jos nedaug ir yra. Šeip pats automobilis labai paprastas viskas lengvai prieinama, lengvai ardosi tad pats daug ką gali pasiremontuoti. 2l variklis netoks lepus kaip 2,5l, bet jie visi mėgsta pavalgyti tepalą, tad reikia dažnai tikrinti, nes variklis opozicinis, o jam žemas tepalo lygis yra labai blogai. Pilti visada tirštesnį tepalą ir keisti griežtai kas 10k km jei nenori bėdų. Pas mane be dujų, varikliams su dujų įranga reikia kas kiek laiko reguliuoti vožtuvus, kadangi opozicinis variklis neturi kompensatorių ir negali pareguliuoti tarpelio. Nereguliuodamas sugadinsi varikli, kiek žinau tai gali būti pats brangiausias remontas. Su dujom varikliai draugauja gerai. Kėbulas ypač mėgsta rudis, realiai sutvarkai ir po 3metų vėl tas pats. Daugiausia pūna galinės arkos, slenksčiai, pagr. londžeronai einantys per dugną. Be antikorozinio išgyventi neįmanoma. Šio modelio nuvertėjimas manau labai mažas, jei tvarkingas modelis kainą prilaiko ir tikrai atsiras entuzijastas, kuris lengvai nupirktų už didesnę nei rinkos kainą. PAžiūrėti, kad nebūtų šlapias variklis ir aišku ieškoti su kuo gersniu kėbulu, nors tokių nelikę, bet kad būtų bent gerai sutvarkytas ar aptvarkytas.
Pilnas atsiliepimas...
Scooby | 2015-05-06
Superinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, patikimumas, pravažumas, salono kokybė, vairuotojo darbo vieta, palėtintuvas
Rūdys
Labai geras ir patvarus automobilis, puikus pasirinkimas tiems kuriems kuro sąnaudos yra ne pirmoje vietoje. Vairuotojo darbo vieta suprojektuota be priekaištų, važiuoji kur nori (savaime aišku proto ribose), valdomumas labai geras, pakaba kietoka, bet man asmeniškai tai ne minusas, salono medžiagos kokybiškos, važiuoklė dėmesio nereikalauja, (važinėjant miškais, žvyrkeliais ir mieste) reikia pakeisti stabilizatoriaus traukes kas 25-30 tūkst km. Minusai: rūdys. 1.6 užtenka mieste ir užmiesty važiuojant 80km/h. Geriausia imti 2.0, kuro sąnaudos panašios, o trauka geresnė. Remonto reikalauja minimaliai,detalių kainos panašios kaip ir visų japonų. Jei kažką remontavai, tai apie tai ir pamiršai. Geriausia pirkti iš užsienio ir iš karto dengti antikorozine medžiaga. Tikrinti slenksčius, arkas ir lonžeronus. Žiūrėti bendrą stovį, kad būtų nepavargusi.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-03-28
Mano nuomone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, patvarus, pigesnis galios kelimas negu panašiems automobiliams, naudotu dalių pasiūla viršija paklausa, dėl to kainos yra mažesnės ir dalių pasirikinims didesnis
Silpnoka dežė kuri sunkiai atlaiko standartinę galę, didelis svoris (1350kg), nėra priekinės blokiruotės
Automobilį turiu virš keturiu metu. Prieš pirkdamas jau turėjau galimybe susidurti su subaru markės automobiliais, jų turėjau trys. Per šešių metų vairavimo laikotarpį esu pakeitęs ne vieną automobilį. Tūrėta buvo įvairių pradėdant senais golfais, baigiant naujais mersedesais. Galiausiai apsistota ties tuom, kas žavėjo visa janyste. 2.0 opozitinis turbo variklis, EJ205 su TD04L turbo kompresoriumi Automobilis buvo pirktas prieš trys metus už 22 000 litų, per keturis metus, automobilis nuvertėjo iki 17 000 rinkos vertės, nors automobilių kainos svyruoja nuo bukles. Ekplotacijos kaštai kaip ir bet kurio japoniško automobilio priklauso nuo detalės kokybės ir savybių, pradėdant kaladėlėm už 80lt ir baigiant po 500lt. Darbų kainos specializuotam servise lygiai tokios pačios kaip ir panašių automobilių, tiesa specializuoti servisai Vilniuje yra net trys, kainos ir kokybės skirtingos, dėl to geriau pažiūrėti subaru klubo rekomendacijų skyrelį, dažnai internautų nuomonė buna teisinga. Būtinai atsižvelgti į automobilio kilmės šalį, reikalauti aukciono nuotraukų, parodyti automobilį specializuotam meistrui, nes gali būti specifinių pašalinių garsų.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai