Markės
1304 iš 1513
Amžinas Mitsubishi Lancer Evolution priešininkas Subaru Impreza WRX STi. 2002 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. Visų varomųjų ratų sistema, aštrus valdymas ir sprogstamos galios variklis – tai ko pageidauja tikri WRC entuziastai. WRX STi iš savo brolių kitų Impreza išsiskiria didesniais 17"x7.5" lengvojo lydinio ratlankiais, nauja STi padalinio suprojektuota 6 greičių mechanine pavarų dėže. Interjeras buvo atnaujintas su STi emblemomis ant ciferblatų ir kitų prietaisų. STi galima buvo užsisakyti su Brembo 4 cilindriukų priekiniais ir 2 cilindriukų galiniais stabdžius. Išorėje STi turi didesnį galinį spoilerį, didesnį oro gaudytuvą ant kapoto, rūko žibintų dangtelius su STi užrašais. Diferencialas DCCD buvo atnaujintas, kad galėtų veikti kartu su ABS. Stabdymo metu kai suveikia ABS, DCCD sistema persijungia į neutralią padėtį. Variklis turi 280 AG (206 kW) galią, nors buvo išleistos riboto skaičiaus serijos, kurios turėjo ir galingesnes jėgaines. Tokia yra MY04 WRX STi serija pagerbiant 2003 WRC vairuotojų įskaitoje čempionu tapusį Petterį Solbergą. Šis automobilis turėjo 316 AG (236 kW) galią ir galėjo įsigreitinti iki 100km/h vos per 4.25 sekundės. Prie viso to reikia paminėti, kad automobilis yra tinkamas ir kasdieniniam naudojimui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminamos riboto skaičiaus WRX STi serijos. Viena tokių - MY04 WRX STi serija pagerbiant 2003 WRC vairuotojų įskaitoje čempionu tapusį Petterį Solbergą. Šis automobilis turėjo 316 AG (236 kW) galią ir galėjo įsigreitinti iki 100km/h vos per 4.25 sekundės.

Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose.

Už šio bolido (įskaitant vėlesnes GDB-F kartos versijas) vairo WRC čempionate čempionais tapo Richard Burns 2001 metais ir Petter Solberg 2003 metais.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Impreza WRX STi
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 401
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas Boxer 4 cilindrų Turbo
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 1994
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 265/198/6000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 343/4000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.5
Maksimalus greitis, km/h 244
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4415
Plotis, mm 1740
Aukštis, mm 1440
Svoris/Max svoris, kg 1470
Atstumas tarp ašių, mm 2525
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 225/45R17
Galinės padangos 225/45R17
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 15.5
Užmiestyje, l/100km 8.5
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l 60
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai