Markės
1252 iš 1448
Subaru Impreza WRX STi 2007 - 2014
Subaru Impreza WRX STi, 2007 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
2008 metais pristatytas Subaru Impreza WRX STi tapo 5 durų hečbeku. Nors automobilio dizainas stipriai pasikeitė, STi versija vis dar turi didžiulį galinį spoilerį, variklio gaubto oro angą ir garsiuosius sidabrinius arba aukso spalvos ratlankius. Visi Impreza modeliai turi ilgesnį tarpuratį ir truputį mažesnį ilgį, tvirtesnę šasi ir žemiau įkomponuotą variklį, kad dar labiau sumažinti automobilio svorio centrą ir padidinti stabilumą. Skirtingai nuo Impreza WRX, STi versija turi aliumininius komponentus pakaboje ir gerokai platesnius sparnus. Automobilis kaip įprasta varomas visais ratais. Įprastinėmis važiavimo sąlygomis naujoji DCCD sistema sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ratų paskirsto santykiu 41/59. Ši pavara yra sujungta su vairo pasukimo kampo davikliu, kuris nuolat seka vairuotojo veiksmus. Todėl, nepriklausomai nuo kintančių kelio sąlygų, ji automatiškai užtikrina vairo jautrumą, gerą sukibimą, valdymą ir stabilų automobilio važiavimą numatyta trajektorija. Variklis ir toliau pasižymi didžiule galia - 221 kW (300 AG) ir milžinišku 407 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki 100 km/val. WRX STi įsibėgėja per 5.2 sek., o iki 10.3 l/100 km sumažėjusios vidutinės sąnaudos maloniai nustebins visus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Triksas | 2009-03-05
Naujoji Impreza STI – zingsnis pirmyn? Nesu isitikines.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdomumas, didele galia, jauciamas sukimo momentas, pagreitis. Tapo tinkamesnis kasdienai.
Neprilygsta Evo pagal valdymo savybes, jauciama, kad automobilis pasunkejo.
Tiesa sakant naujoji Impreza STI tikrai nera patrauklus automobilis, nors visgi atrodo gerokai agresyviau nei standartine Impreza. Viduje automobilis taip pat nestebina, erdves nesijaucia. Taciau sedynes labai geros, su puikiu soniniu palaikymu. Galinese sedynese galima susodinti suaugusius be didesniu problemu. Taciau hecbekas yra praktiskesnis, sulankscius galines sedynes galima vezti nemaza krovini. Automobilis puikiai valdomas, taciau vis dar neprilygsta elektroniskai valdomai Evo pakabai. Todel posukiuose STI visgi nera ideali, aisku su dauguma kitu automobiliu net neverta lyginti. Taciau lyginant su senesnem STI automobilis yra dar praktiskesnis – pakaba pakankamai tolygiai dirba, tinka kasdieniniam vazinejimui. Be to automobilis turi geresne garso izoliacija. Taciau visa tai suteikia automobiliui svori, o tai daro automobili maziau sportiska. Siaip automobilis nebus malonus kas megsta ekstremalius sportinius automobilius. Variklis siame automobilyje, be abejo, yra svarbiausia. Dabar 2.5 litro turbo variklis turi daugiau jauciamo sukimo momento (daugiau nei Mitsu Evo), arklio galiu turi panasiai kaip praejusi karta. Galios tikrai uztenka.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai