Markės
1283 iš 1485
Subaru Legacy 1994 - 1999
Subaru Legacy, 1994 - 1999
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 9
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Tai vidutinės klasės automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Šios kartos Legacy buvo pristatytas su visiškai nauju gan maloniu akiai, nors ir neišsiskiriančiu dizainu. Galiniai žibintai buvo ištisiniai einantys per visą automobilio plotį – tai aiškiai buvo įtakota sportiško Subaru SVX. Subaru siūlė modelius su priekiniais varomaisiais FWD ir visais varomaisiais AWD ratais. JAV rinkoje Legacy pagrindiniai konkurentai buvo gerai žinomi Toyota Camry, Honda Accord, Mitsubishi Galant ir Nissan Altima.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
lukras | 2012-04-22
SUBARU LEGACY
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
AWD. Patikinmas,
Rudys ,
Tai darbinis arkliukas nerikalaujantis dideliu investiciju , vienintele problema rudys , bet ta ivekiama , garso izoliacija galetu but geresne. Siaip tai labai patikimas auto , ypac ziema NEPAMIRSKIT PASIKEIST PASKIRSTYMO DIRZO IR GUOLIU, NES NESUTAUPYSiT SAVO PINIGU Duju sanaudos nuo 11iki 14L, nes AWD Galit pirkt drasiai , [jei rudziu nera reiskia paslepe , o jei tikrai neradai tai pasiseke tada tikrink varikli , pavaru deze ir tilus] nes tai labai patikimas auto.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2012-02-27
1996 Subaru legacy 2.0 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, patvarus, praktiškas, pakankamai pravažus
Kietoka važiuoklė, ne itin ekonomiškas, neištaigus salonas
Tikrai neblogas ir kantrus automobilis. Labai intensyviai važinėju juo jau virš metų ir galiu pasakyt, kas esu labai patenkintas. Labai kantrus automobilis. Ypač patiko jo paprastumas. Labai elementariai ir tvarkingai surinktas automobilis, elementariam remontui atlikti neturėtų kilti didelių problemų turint minimalias sąlygas. Važiuoklė gal kiek kietoka, bet to nepavadinčiau trūkumu. Bet pakankamai stabilus automobilis, posūkiuose nelinguoja ir pakankamai gerai valdosi. Labai patogi sėdynių forma (dažnai teko persėsti į panašių metų opeliuką, tai tikrai subatiko sedynės gerokai smagesnės), erdvi bagažinė, todėl labai patogus ir praktiškas daiktas kelionėse. Salono medžiagos nėra pačios aukščiausios klasės ir prabanga nedvelkia, bet vis tiek galiu pasakyti, kad dėvisi puikiai ir iš savo patirties pamačiau, kad tiek sėdynių apmušalai, tiek skydelio plastmasės yra labai atsparūs. Per žiemą pastebėjau, kad teks pavasariop mašiną gelbėti nuo rūdžių: ant galinio sparno arkų pradėjo rastis pūslės ir šiek tiek ruduoti. Minusų didesnių negaliu pasakyti, nes realiai man svarbiausia auto tvirtumas ir patikimumas, todėl puodelio laikiklio nebuvimas ar šiek tiek kietesnė važiuoklė mane mažai jaudina. O kad auto patvarus tai tikrai: per metus teko ir valandų valandas autostradoj su juo sėdėt ir į gamtoj po bruzgynus važinėtis. Tik perspėsiu žmonės susižavėjusius visais varomais ratais: nepervertinkit to, tai nėra kietas "offoraderis". Sniegingą, kaip pastarosios kelios, ar kokiame išraustame, dumbluotame miško keliuke šitam auto nemanau, kad prilygs koks priekiu ar galu varomas auto, bet jei domina rimtos bekelės teks imti tam skirtą automobilį. Tikrai kantrus agregatas. Taip pat paperkantis paprastumu. Didele ekonomija nelabai pasižymi. Važinėju su tiesioginio įpurškimo dujomis, tai realiai be 12litrų mieste neapsieisi. Trasoj šiek tiek atlaidesnis: svyruoja tarp 9-10l dujų. Šiaip variklis reikalauja apsukų. Kiek domėjausi yra kelių tipų pavarų dėžės ir variklių konfigūracijos, bet maniškiui norint riedėti 100km/h reikia apie 3tūkst. apsukų. Nuo panašių apsukų realiai ir galia tik pareina. Taip pat, ką pastebėjau, kad kilometražo gavę boxeriai mėgsta šiek tiek tepalo pasimti, Tarp keitimų (keičiu kas 15tūkst.) dapilu po ~litrą. Iš pradžių išsigandau, bet pažįstami subaru savininkai nuramino, kad čia visai normalus dalykas. Kažko išskirti nelabai galėčiau. Per pusantrų metų teko pakeisti dvi granatas(tuo momentu teko pavažinėt prastais keliais ir akmenys greičiausiai prakirto gumą): gavau dėvėtas, tai kainavo po ~80lt su pusašiais , sankabos guolį ~20lt (jei priseis ką nors keisti iš šitos operos žymiai paprasčiau išsikelti variklį negu imti pavarų dėžę. taip žymiai greičiau) ir radiatorių: ~80lt (tuo momentu gavau tik dėvėtą). Taip pat jau jaučiu, kad greitu laiku gali tekti keisti galinius amortizatorius (kam teko intensyviai važinėtis kauno gatvėmis, supras kodėl pasibaigė amortizatoriai). Savaime aišku įskaičiuot galim tepalų keitimus: keičiau berods 4 ar 5 kartus per tą laiką, tai vienas keitimas, perkant pusiau sintetinį pilstomą tepalą 60-70lt su tepalais ir filtrais. Iš esmės jokių kapitalinių remontų daryti nereikėjo ir kol kas nenusimato tokie. Keistos tos dalys, kurios tiesiog dėvisi intensyviai važiuojant (na gal išskyrus radiatorių, bet ir jis nesunkiai keičiasi). Kaip ir perkant bet kurį auto: variklio darbas, pavarų dėžės garsai, apsižiųrėti nuodugniai visas arkas ir sparnus.
Pilnas atsiliepimas...
sumaheris | 2011-01-28
1992m 2.0l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
MINKSTA ILGAAMZE VAZIUOKLE
DIDOKOS DETALIU KAINOS
TUREJAU 2.0 LITRO PIRKES MEDZIOKLEI ;TAI PAVASARI IR RUDENI NEPAMAINOMAS DALYKAS, KANTRI MASINIUKE ,PASITAIKE VISOKIU VAZIAVIMO SALYGU , LIPA KAIP TANKAS, KOL PILNAI "NEPASIKABINA" ANT DUGNO 2.0 LITRO YPURSKIMAS PER DU EKSPLOTACIJOS METUS PAKEISTAS 1 GALINIS GUOLIS 170 LITU,PRIEKINE GRANATA 230 LITU GRANATOS GUMA 15 LITU Jai reikalingas pagerintas pravazumas pirkit nepasigailesit !
Pilnas atsiliepimas...
lukas | 2010-02-27
geras ir nesuprastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas ir universalus
rudija
subaru legacy yra perdaug universalus automobilis, o jei dar universalas tai tuo labiau.tai nera sportishku ambiciju mashina, jis nera ir bekeliu monstras jis taipogi netinka ilgoms kelionems del sportiniu abiciju turincio variklio skleidziamo garso.visi verkia, kad jis daug ryja .Tai netiesa, jis viso labo tik 12litru suvalgo mieste , o trasoje 7-8litrus. subaru darlys ishties brangesnes uz kitu gamintoju(vokiechiu) , bet ant kiek negaliu pasakyt , nes kai reikejo keisti visa pakaba ,3 grantas priekini stikla ir turbut visa- 1.8i varikli, nes tai buvo 91m legacy su kuriuo nieks nesicackino, o tai reishkia, kad buvo naudojamas kaip zemes ukio tech. mes ji pardavem ir nusipirkom 95metu taipogi univerala .turbut bazini, nes labai skurdus interjieras neskaitant viso el.paketo. jo valdomumas tikrai nepagerejo.gal net sublogo.sustangrejo pakaba .suprastejo garso izoliacija.kuro sanaudos nepasikeite.sheip stabilaus charakterio mashina zmonem kurie nemegsta tausot ir papildomai investuot. 1.8i-12litru mieste , 2.0i- 11.9litru mieste , 2,5i 13-14(15duju)litru mieste , 2.0i turbo 15-20litru mieste. ir H6 3.0i 15-19litru mieste. oro filtras, stabdziu kaladeles, ishmetimo vyrinimas. darykit ka norit.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-08-04
Subaru Legacy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvari ir gera mašina, atsiperka patikimumu ir komfortu, nesulyginsi su audi, bmw, kur nuolat gedimai. Dalys brangokos, bet lengva pakeisti pav. pagrindinį diržą. Vežioju šaldytuvus su ja, jokiu problemų eina kaip bitė! :D 2.2i 16v DOCH Pagrindinis diržas, stabilizatoriaus traukutė
Pilnas atsiliepimas...
Laimius | 2009-04-09
Patogus seimyninis sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiskas seimyninis automobilis. Patikimumas, patogumas – stipriosios Legacy puses. Dizainas taip pat padorus.
Brangios detales, neekonomiskas variklis, be to nera kazkoks ypatingai galingas. Gana triuksmingas automobilis.
Nusipirkau 1998 metu Legacy sedana greiciausiai del labai gero Subaru ivaizdzio. Automobilis nenaujas, taciau gana solidus, dizainas nesenstantis, nes labai paprastas. Is pradziu automobilis labai patiko, tikrai buvau patenkintas. Veliau pastebejau kai kuriuos trukumus – prasta garso izoliacija, gana kieta ir nekomfortiska pakaba. Greiciausiai to ir galima tiketis is nenaujo automobilio, todel labai nekreipiu i smulkius trukumus. Taciau dideliu problemu neturejau, patikimumas tikrai yra Subaru privalumas. Teko keisti tepalus, filtrus, lemputes ir panasiai. Legacy gerai stovi ant kelio, labai patikimas ir gerai valdomas. Automobilis tikrai sureguliuotas sportiskesniam vaziavimui. Viduje kokybiskos detales, atrodo, kad viskas apgalvota ir patogiai isdestyta. Sedynes sildomos – labai geras priedas. Automobilis varomas tik priekiniais ratais, todel negaliu ivertinti garsiosios Subaru 4x4 sistemos. Legacy bagazine didele, todel automomobilis yra tipiskas seimyninis patikimas, saugus automobilis su siokia tokia sportiskumo puse. Variklis labai neekonomiskas, net nespaudziant sunku isgauti padoru rezultata. Jei domina nestandartiniai seimyniniai automobiliai, turetum atkreipti i Legacy demesi
Pilnas atsiliepimas...
Remka | 2008-02-18
Subaru Legacy AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manau kad tai automobolis tam kuri zino ko nori 2457i 110kW itempimo guolius su pagrindiniais dirzais, filtrus, tepalus, antifriza, priek, suporto cilindriuko rem. kompl. (pirkau UAB Tekstara, platus pasirinkimas, geros kainos)
Pilnas atsiliepimas...
D | 2007-07-31
SUBARU Legacy 2,0 GLX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Liuksas- pilnas elektros paketas nuo el.veidrodelių , visu langu iki el.liuko ir el. žibintu valdymas. Varomas priekiniais ratais- ekonomiškas 6- 8 Litr benzino arba 8- 9 duju miesto režimu. Spalva- ryškiai sidabrinis metalikas, komfortiška minkšta važiuokle, Vairas reguliuojamas aukštyn/žemyn, Sėdyne vairuotojo irgi reguliuojama aukštyn/žemyn- tinka ir žemesniam ir aukštaūgiui . Privalumas- automatiškai išsijungiančios šviesos ištraukus rakteli, t.y.-šviesos nelieka degti ir neišsikrauna akumuliatorius. Duju įranga- NAUJA. Vairo stiprintuvas- lengvai valdomas. Variklis- Boxer tipo ( kaip Porsche)2.0i 4cilindru 16vožtuvu - labai puikiai, tyliai dirba ir pakankamai galingas 145 AJ. Gan didelė bagažinė. Originalus gamyklinis spoileris. Kėbulas sedano tipo- 4 durys. Gerai prižiūrėtas salonas- tvarkingas, švarus, Komfortiškos sėdynes- nevargina ilgoje kelionėje, Porankis- daiktu dėtuvė , Tech.Apžiūra, galiojantis Draudimas, signalizacija su centriniu visu durų valdymu. CD grotuvas Blaupunkt. Ir žinoma legendine Subaru kokybe tiems kas nemėgsta dažnai lankytis servisuose. (kaip pvz. WV ar AUDI atveju). Subaru patikimumo įvertinimas Vokietijoje tech. apžiūrų centruose TUV ( internete): http://www.auto toja.lt/index.php?page=news&id =58 2,0 Boxer Alyva, zvakes, ideta nauja duju iranga
Pilnas atsiliepimas...
auris | 2006-03-30
subaru legacy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siu modeliu ligos: sankaba, vairo stiprintuvas tepalus leidzia. pliusai: puikus pravazumas ir ir savo klasei gana ekonomiskas 2.i kolkas tik tepalus
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai