Markės
1276 iš 1471
Subaru Legacy 2009 - 2014
Subaru Legacy, 2009 - 2014
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.029% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Visiškai naujas jau penktos kartos Legacy tapo didesnis - 35 mm ilgesnis, 90mm platesnis ir 80mm aukštesnis. Automobilis turi taip pat visiškai naują dizainą kartu su juo buvo atsisakyta eilės tradicinių Subaru elementų - tokių kaip visų keturių durelių berėmis dizainas (ši tradicija tesėsi dar nuo 1970 metų pradžioje gaminto Subaru Leone modelio), universalo galiniai statramsčiai daugiau nebus panašūs vizualiai, kad pagaminti iš stiklo, rankinis stabdys buvo pakeistas elektroniniu. Deja, kartu su kai kuriais išskirtinais Subaru bruožais automobilis neteko išskirtinumo ir dabar Legacy panašus į šimtus kitų vidutinės klasės automobilių. Kadangi automobilis tapo didesnis, daugiau vietos randame ir viduje, taip pat čia gausu komforto įrangos tokios kaip "Hill Holder" (sistema neleidžianti įkalnėje riedėti automobiliui atgal), navigacinė sistema, balso komandų sistema, o VDC (dinaminė stabilumo sistema) dabar yra standartinėje įrangoje. Priekinė pakaba yra McPherson tipo, galinė - daugiasvirtė, po kapotu - eilė "Boxer" tipo variklių, tame tarpe 170 AG 2.5 litro agregatas, o dinamiškiausias 3.6 litro turi 256 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
Egle | 2016-06-26
Daugiau niekada - kryžius Subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
L.patogi, talpi, erdvi, gera garso izoliacija.
PRASTI dyzeliniai varikliai
Automobilis šiaip iš esmės puikus. Ypač patogus, supperinis ilgoms kelionėms. Parvarytas iš Vokietijos. Jei tik ne tas nelemtas variklis, daug blogo apie jį nepasakyčiau. TRAGEDIJA. KAip tik vėliau išssiaiškinau, pasirodo 2009-13m. Subaru dyzeliai turi problemu su varikliais. Mano mašinai ties 115000 km skilo alkūninis velenas - reikia visiškai keist variklį. Iki šio gedimo prieš kelis mėnesius tarškėjo kažkas. Kelis kartus teko lyst į variklį kol rado jog nusidėvėjo grandinės įtempėjų laikikliai. PInigų sukišau belekiek. Ir rezultate - keist variklį. Nuostolis, pyktis ir absoliutus nusivylimas. Patarimas - nepirkt Subaru dyzelio.
Pilnas atsiliepimas...
k | 2016-01-31
Legacy dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, patikimas, patogus, dinamiškas.
Ne itin dailus, nuobodokas
Turime šį automobilį jau daugiau nei 5 metus, buvo pirktas naujas iš salono. Visumoje tikrai nebloga mašina, tikras japonas, neišvaizdus, gan nuobodus, bet patogus ir praktiškas. Privalumai: 1. Didžiausias privalumas tai labai erdvus salonas, nuoširdžiai galiu pasakyti, kad jis tikrai labai erdvus, mano ūgis 1,90 m, tai už manes dar tokio pat ūgio žmogus atsisėda ir nesiremia nei keliais į sėdynę, nei galva į stogą, be to mašina plati tad kelionė penkiese iš Vilniaus į pajūrį - jokių problemų. 2. Patogi vairuotojo vieta, viskas ergonomiška "po ranka", jungiasi sklandžiai ir tiksliai, geras matomumas, veidrodėliai kaip ant mažo sunkvežimiuko, negražu, bet labai patogu. 3. Gerai subalansuota pakaba, nei per kieta nei per minkšta, automobilis stabilus, valdymas tikslus ir aštrus. 4. Komplektacija, čia yra viskas ko reikia ir nėra jokių nesamonių ir keistų sprendimų, kurie taip gadina Europietiškus automobilius, viskas veikia, viskas valdoma paprastai, logiškai ir intuityviai. 5. Pasitikėjimo jausmas, kai važiuoji su Subaru, tiesiog žinai, kad jis nesubyrės, nesuges koks elektroninis niekutis, kainuojantis 500 EUR. ir be kurio mašina nevažiuoja, visi varomi ratai irgi prisideda prie pasitikėjimo, žiema jis nebuksuoja, neklimpsta, o įvažiavęs į eilinę duobę gatvėje nekreipi dėmesio, nes žinai, kad Subaru šarnyrą, sailenblokus ar vairo traukę sugadinti gali tik užvažiavęs ant prieštankinės minos. Trūkumai: 1. Išvaizda, tai žinoma subjektyvus dalykas, bet visgi turbūt dauguma sutiks, kad būtent šis modelis nėra dailus automobilis, tos milžiniškos arkos, kuriose 16 colių ratai atrodo kaip tabletės, veidrodėliai nuo mikroautobuso, beformės lempos, na tiesiog - tai nėra gražus automobilis ir tikrai nepatariu dėti didesnių nei originalūs 16 colių ratai, taip išvaizdą tai truputį pagerins, bet kuo daugiau metalo ir kuo mažiau gumos tuo kiečiau važiuosit, tuo pakaba gaus didesnį krūvį, išaugs kuro sąnaudos ir suprastės dinamika, o kur dar padangų kaina. 2. Nepatogi bagažinė, ji nėra maža, bet ji kaip stalčius, žema ir ilga, kad prieiti prie daiktų reikia lenktis, lįsti vos ne į pačia bagažinę, visada išsipurvinsite prisilietę prie nešvaraus buferio. 3. Salono medžiaga (ne sėdynių, pas mus sėdynės oda) neišsivalo, ją išsiurbti labai sunku ji veliasi. 4. Neatsilenkia galinės sėdynės, čia dar prie nepraktiškos bagažinės. 5. Pavaros 3 ir 4 kažkokios per ilgos todėl važinėti po miestą kažkaip keista ir dažnokai per anksti perjungi ir pataikai į turbo lag'ą. 6. Pakaba nors dirba ir gerai, bet skleidžia nemažai pašalinių garsų 7. Na ir paskutinis pats rimčiausias, kažkaip su šita mašina viskas tikrai gerai visumoje, bet nėra to tokio didelio malonumo ir noro važiuoti, niekad neišsuki iš optimalaus maršruto, kad tikslą pasiekti ilgesniu, bet vaizdingesniu maršrutu, kažkaip jis nežadina vairavimo aistros. Sklando gandai apie lūžtančius alkūninius velenus Subaru dyzeliuose, bet mums kažkaip neteko susidurti nors pravažiavome jau 180 000 km, pažystu kas turi dar du Forester'ius su tuo pačiu motoru irgi pirko naujus ir irgi nelūžo niekas, gal tik gandai išaugę iš kokios brokuotos partijos. Šiaip variklis labai dinamiškas, traukos būtent tiek kiek reikia nei daugiau nei mažiau optimalu 1,5 tonos automobilis 150 ag, tiesa jis mėgsta apsukas, iki 1500 rpm jis visai negyvas iki 2000 rpm trauka vargiai patenkinama, bet aukščiau viskas gerai, sukasi jis noriai ir be skausmo iki pat 4000. Kuro sąnaudos ne tokios mažos kaip Europinių konkurentų, bet čia gal labiau visi varomi ratai pasireiškia nei variklis. Prie trūkumų galiu paminėti laisvos eigos vibracijas, kurios kai kada atsiranda kai kada ne ir kažkokius tarškėjimo garsus, kurių salone nesigirdi, bet būnant lauke prie mašinos jie primena ne 2010 metų automobilį, bet 1990 dyzelinį golf'ą, bet šitie "bonusai" būdingi ne tik mūsų automobiliui, tad turbūt tiesiog pirmojo opozicinio dyzelinio motoro neatidirbtos vietos. Atliekame servisus kas 15 000 km pas dilerį, nors garantija jau seniai pasibaigusi, bet tie aptarnavimai nėra stebuklingai brangūs, tai kito serviso ir neieškome. Didesnių gedimų nebuvo, pakeičia kartais kažkokias traukutes, gumytes pakaboje, o visa kita eksploatacinės sąnaudos. Tiesa buvo kelis kartus trūkusi kažkokia šlangelė, tai mašina prastai traukdavo, degiodavosi dalelių filtro lemputė ir dūmindavo, ją pakeitus viskas dingo, šitas gedimas buvo kelis kartus, vieną kartą garantinis, kitą ne, kainavo kelis šimtus litų senais pinigais su darbu. Vieną trūkumą, kuris yra didesnė problema šita mašina visgi turi - lempos, jos kažkaip prastai šviečia, o per 4 metus nuo pirkimo išvis taip nusilpo, kad važinėjom su ilgosiomis visur, pakeisti originaliomis kainavo labai daug virš 1000 litų, tai bandėm sutaupyti ir taisėm senas sumokėjom apie 600 litų, bet vistiek šviečia prasčiau nei turėtų, nors ir patenkinamai, o dabar būna kartais, kad artimieji žibintai išsijungia įjungi iš naujo vėl šviečia - erzina. Manau, kad optimalus pasirinkimas būtų Legacy universalo kėbulu, bet ne outback, dyzelinis su mechanine pavarų dėže. Perkančiam ne naują patarčiau gerai patikrinti variklį, nes šiuolaikinių dyzelių remontas labai brangus. Girdėjau, kad benzininiai varikliai labai slabni 2,0 per silpnas o 2,5 gan "tingus" ir suporuotas su dar "tingesniu" varijatoriumi lygiai taip pat netraukia kaip 2,0 benzas su mechanika, ir benzina ryja kibirais abu variantai.
Pilnas atsiliepimas...
Arvydas | 2014-12-31
Subaru Legacy 3.6R
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Subaru Legacy 3.6r pakankamai patikimas automobilis. Toki eksplotuoju jau daugiau kaip 1 metus. Variklis ir greiciu deze labiausiai dziugina. Vaziavimas- tikras malonumas... Su 2.5 ar dyzeliniu variantu net nera ka lyginti.
Didokos kuro sanaudos. 3.6 variklis su duju iranga nesipyksta, tik nereikia pamirsti, kad po 60000 km. reikes reguliuoti voztuvus, o tai kainuos min. 2500 Lt. Perdaug minksti amortizatoriai, bet aisku zymiai geresni nei Outback 3.6r.
Variklio turis 3.6 Subaru Legacy su 3.6 varikliu gaminamas tik JAV. Labai svarbu, kad nebutu skendes. Butinai patikrinkit automobilio istorija per carfax. Pries perkant isiaiskinkit kokios dalys buvo naudojamos jo remontui, ar originalios, ar taiwan. Butinai patikrinkite automobilio geometrija. Nuo to priklausys jo kaina ir tolesne eksplotacija.
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
Alvydas | 2013-05-21
Subaru 5 modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, vidaus apdaila, saugumas.
Nepakankamos galios variklis, ganėtinai nepaslankus, ypač mieste,per žema kėbulo bazė, sankabos problema(mechaninei pavarų dėžei)
Subaru Legacy 2010 m, 2 l, 110 KW, nėra pats geriausias auto, kaip rašoma. AWD sistemos automobiliai turi būti aukštesni ir be priekinio buferio nuleidimo žemyn. Nepraktiški ir slenksčiai. Ne Lietuvoje su tokiomis apdailomis. Po pirmo išvažiavimo į mišką ar įsukus į kaimo keliuką žiemą ar pažliugusiu oru, apie juos liks tik prisiminimas. Sankabos yra dviejų(kietos ir minkštos) tipų ir "kieta" jau jums kels problemų, pravažiavus 15-20 tūkst.km., ypač užbuksavus. Jei eksplotuosit, gerai išmindami, tai galit max pravažiuoti 160 000 km( tiek duoda garantjos). "Bukokas" automobilis. Mano auto 30 000 km subyrėjo katalizatoriai. Patariu geriau pirkti senesnio modelio Subaru Forester, Outback. Nebijokite JAV pagamintų automobilių.Jie gersenės kokybės nei EU. 2 l, 110 KW Legacy variklis yra per mažos galios. Daug elektronikos, tad su mūsų degalais, turėsit problemų( katalizatoriai, lembdazondai). Nežinau ar dujinė įranga pasiteisina, nes LT dujos yra tokios kokybės, kad galima palyginti:su PL, D, CZ dujomis su 50 ltr. baku nuvažiuojama 100-120 km daugiau. Gerai pagalvoti
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai