Markės
1697 iš 1912
Suzuki Vitara, (LY) 2015 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.612% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Dinamiškas Boosterjet variklis
  • Pasirenkama keturių ratų pavara
TRŪKUMAI
  • Hibridas veikia netolygiai
  • Pigi informacijos ir pramogų sistema
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2019-05-07
Suzuki Vitara 2016 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus variklis, geras valdymas
prasta salono apdaila
Mano ankstesnis automobilis buvo Mazda 3, kurį ilgą laiką bandžiau parduoti tikrai už gerą kainą, ir galiausiai jį perdaviau per Suzuki pardavimo saloną. Rinkausi iš visų kompaktiškų crossover'ių, bet dėl ​​vienos ar kitos priežasties liko vienintelis variantas tik Vitara. Man reikėjo automobilio su didesne prošvaista ir kad būtų nebrangus, be nuolaidų Suzuki buvo gana brangokas, bet kadangi pritaikė neblogą nuolaidą ir pridėjus pinigus už Mazdą, man pavyko nusipirkti Vitarą be jokios paskolos ar išsimokėjimo. Įsigijau automobilį, bazinis variantas su 1,6 varikliu ir 117 arklio galių. Išvaizda, tiek man tiek mano žmonai patinka. Apskritai automobiliai išsiskiria iš visų kitų. Gerai, kad buferis yra iš nedažytos plastmasės, tai yra labai praktiška. Po variklio dangčiu viskas išdėstyta taip, kad būtų lengva patekti į norimą vietą ir nesudėtinga remontuoti. Variklis yra tylus, salone jo negirdėti, taip pat ir vibracijų visiškai nėra. Priekinės šviesos yra įprastos, tačiau šviesa yra ryški ir toli šviečia. Bagažo skyriuje galima įdėti keturias R16 padangas, be to, yra nišos nedideliems daiktams, deja, penktosios durys (bagažinės) yra labai lengvos ir dėl to ne visada užsidaro iš pirmo karto. Salonas yra kietų plastmasių karalystė, kai nusileidžia stiklas, šiek tiek išsipučia durelių panelė. Ir tai yra pagrindinis trūkumas, kuris buvo pastebėtas per visą naudojimo laikotarpį. Salone girgždėjimo kol kas nesigirdi, tikiuosi ir neatsiras. Vidutinio ūgio žmogus lengvai telpa atsisėsti už vairuotojo. Pakankamai vietos. Vairas yra reguliuojamas, į dvi plokštumas, o priekinės sėdynės turi daugybę nustatymų, lengva nustatyti patogią padėtį. Matomumas aplinkui yra geras, nereikia jokių kamerų. Oro kondicionierius veikia tinkamai, pečiukas pučia gerai, tačiau keleiviai gale dažnai skundžiasi, kad šąla kojos. Galinės sėdynės aiškiai matosi, kad skirtos dviems žmonėms. Garso sistema yra paprasta, apie ją daugiau nieko negaliu pasakyti. Pirštinių skyrelis skirtas tik dokumentams, dauguma nišų neužsidaro. Borto kompiuteris yra informatyvus, tačiau neturi jokių išskirtinių funkcijų. Garso izoliacija nėra stiprioji automobilio pusė, padangos ir pravažiuojantys automobiliai yra aiškiai girdimi, tačiau variklio, net ir atidaryto, visiškai nesigirdi. Pakaba kieta, bet čia gerąja prasme. Mašina nesisupa bet ir tuo pačiu dantys nebarška važiuojant per bet kurį nelygumą. Vidutinės sąnaudos 7,5 litrų šimtui kilometrų, nepaisant to, kad važiuoju daugiausia miesto keliais (70%) o užmiestyje (30%). Bėgiai yra gana trumpi, jei važiuoti kaip priklauso, tada važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu reikia įjungti penktą pavarą. Labai patinka valdymas, lengvai įvažiuoja į posūkius, o vairas gerai perduoda mano komandas, bet yra šioks toks nesaugumo jausmas, galbūt čia tik po Mazda 3. Jo negalima vadinti visureigiu, tačiau prošvaista leidžia laisvai pravažiuoti ten, kur nebūčiau anksčiau pravažiavęs.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-19
2018 GL+ Allgrip MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas, tūrėtų būti patikimas, visi varantys ratai, ekonomiškas
Ilgainiui pigūs sprendimai ima erzinti
Automobilis iš esmės yra biudžetinis Dacia Duster kiek mažesnis konkurentas (kainos ir kokybės prasme). Prieš perkant čiupinėjau ir Duster tai Vitara atrodo kokybiškiau ir logiškiau savo ergonomija. Tai no-nonsense (racionalus) automobilis savo mechanine ir įrangos prasme, nors dizainu bandyta suteikti žaismingumo (mano manymu labai jau karikatūrinis, nerimtas lyginant su ankstesniais Suzukiais). Skonio reikalas. Varikliai, greičių dėžė, važiuoklė iš "senosios mokyklos". Atmosferinis 1.6 su 5 laipsnių pavarų dėže tūrėtų būti labai kantrūs ir ilgaamžiai. Važiuoklė irgi paprasta, vien dėl to kad gale yra balkis, kuris mėgsta pabildėti per nelygumus. Renkantis "automatus" irgi būkite ramūs tai AISIN japonų kūrinys, kuriam turbūt patikimumu reta dėžė gali prilygti. Nebandžiau su automatu, bet kiek galiuosi kad pataupiau ir nepasirinkau vietoj mechaninės dėžės. Kas erzina? Kaip minėjau važiuoklė gale pabilda per smulkius nelygumus. Ji apskritai į kietąją pusę. Sedynėms trūksta šoninio prilaikymo. Interjiero kokybė (atnaujintas modelis rodos turi minkštą priekinę panelę), pagirgžda plastmasės per sujungimus. Durų plastikai ypač pigūs lyg komerciniame automobiliuke. Duris (įskaitant bagažinę) reikia trankyti stipriau kad tinkamai užsidarytu, jos lengvos. Multimedija gal nebloga, nors trūksta garso bent reguliavimo ratuku, o ne sensorika. Turi Android auto ir Apple car play, navigacijos neužsakinėkite salone, o parsisųskite iš Ebay (30 Eurų) ar kitų shopų. Ko trūksta tai kad ji yra kaip 2 din radijas, kurį būtūmėte pirkę atskirai, jos funkcionalumas atskirtas nuo vairo valdymo ir informacinio ekrano prie spidometro, neskaitant kad galite didinti garsą ar keisti radijos stotis. Pavyzdžiui paskambinti kam nors per Bluetooth yra pavojinga nenukreipiant dėmėsio nuo kelio, nes turite per liečiamą ekraną "skrolinti" kontaktus, kuris ir taip nėra labai jautrus prisilietimui. Galinio vaizdo kamera - gėris, nors ir raiška šiaip sau, o ir kamera apsiteršia. Centrinio ranktūrio nebuvimas (atnaujintame rodos jau yra aukštėsnese komplektacijose). Esant norui galima daug ką papildomai po pirkimo užsisakyti iš originalių aksesuarų, tokių kaip apsauginiai modlingai, ranktūriai ir t.t. Keista tai kad užsidegus kuro lygio lemputei, neberodomas likęs atstumas iki tuščio bako (wtf?). Rodo brūkšnius - - -. Šiaip nais yra kruizo kontrolė su atrstumo palaikymu. Taip pat automatinis stabdymas, kelis kartus išgelbėjo, nors per dažnai eisme erzinančiai pypsi. Bet dėl saugumo geriau taip negu nieko. Palikus raktelį užvedimo spynoj, neįjungus variklio ir atidarius vairuotojo duris nervingai pypsi. Rodos smulkmenos, bet kasdieniame naudojime būna rezina. Bagažinėje trūksta pirkinių kabliukų, yra tik vienas, kuris nepatogiai įmontuotas, todėl maišai su pirkiniais išsilakstys po visą bagažinės tūrį :) Variklio traukos mieste užtenka, bet šiaip reikia padirbėti kad važiuoti kiek greičiau. Nauji turbininiai vaikliai tūrėtų būti smagesni prie žemų sūkių, bet patikimumo manau tokio netūrės kaip šis atmosferinis. Nors maži varikliai su turbina yra Suzukio arkliukas jau daug metų. Be po garantinio į 1.6 galite statyti dujas ir važiuoti, kaip tautiečiai mėgsta pusvelčiui :) ir gamtą tausoti. Mašina lengva, magistralėse vėjas mėto. Nors verta bent Suzukius pagirti kad jie daro lengvas paprastas ir ekonomiškas mašinas, kai kiti su kekviena karta didėja ir sudetingėja. Apibendrinant neblogas automobilis su patogumais, bet paprastas. Allgrip sistema tikrai greitai veikia ir žiemą kopia į apledėjusius kalnelius puikiai. Jeigu nesitikite iš busimos mašinos kažko stebuklingo tai geras pirkinys, smagus vairuoti, primenantis savo paprastumu pirmuosius Foresterius arba Dusterius. Susidaro įspūdis kad net ir po daug metų jis be problemų riedės dėl savo paprastumo, jeigu nesupus nes skardos plonytės. Rinkites atidžiai komplektacijas nes mano manymu GLX ir visokios 1.4 turbo Vitaros už 20K + Eurų neverta pirkti, už tokius pinigus galite įsigyti technologiškesnį, patogesnį, vikresnį, bet gal ne tokį patikimą. Imikte su Allgrip nes 2wd modelis nebetenka prasmės (juk galima tada nusipirkti puikų VW Golf) nors jų padruodama turbūt 90 proc iš visų Vitarų. Daug prirašiau, bet gal prieš perkant padės atsižvelgti į tam tikrus niuansus.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-16
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet GLX SR (2019) Allgrip
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, lengvumas. Patogus ir lengvas papildomų funkcijų valdymas, informatyvi galinio vaizdo kamera. Tikrai neblogai skambanti garso aparatūra. Šviesos maloniai nustebino.
Garso izoliacija galėtų būti ir geresnė. Skystoka nuleidžiama lentynėlė bagažinėje - ištraukiama užuolaidėlė būtų geriau. Automobilis jautriai reaguoja į šoninio vėjo gūsius.
Įspūdžiai po 2 savaičių ir 1000 km. Istorija: labai norėjome įsigyti Vitara Sport, bet kol surinkome reikiamą sumą pradiniam įnašui, paaiškėjo, kad "sportais" jau nebeprekiaujama. Pasirinkome GLX SR - pačios rimčiausios komplektacijos + dvigubas stoglangis. Salonas - oda + alcantara. Plastmasė, lyginant su ankstesniu (2015 m.) modeliu - žymiai aukštesnės kokybės. Kaip aiškino pardavėjai - geresnės kokybės plastikas panaudotas ir išorėje. Galėjau palyginti, nes esu atidžiai išnagrinėjęs 2015 m. modelį su 1,600 ccm varikliu. GLX komplektacijos privalumai (be odos) - LED'ai, laikrodis, aukšto dažnio garsiakalbiai (GL ir GL+ - jų tiesiog nėra) ir dar krūva visokių malonių smulkmenų... Variklis - super. Labai tiksli ir "griežta" 6 pavarų mechaninė dėžė - pavaros persijungia solidžiai ir tiksliai. Start-Stop sistema pradeda veikti varikliui pasiekus darbinę temperatūrą ir veikia be priekaištų. Perspėjimo ir "aklosios zonos" sistemos taip pat. Važiuoklė - pakankamai standi ir tikrai neblogai "gesina" prastesnio kelio nelygumus. Tikrai ne barškalas, bet ir ne limuzinas :) . Vairas - patogus ir pakankamai informatyvus. Važiavimas. Važiuota 60 proc. mieste ir 40 proc užmiestyje. Net ir mieste, norint galima sutilpti į 7 l/100 km, nepaisant jokių kamščių. O va autostradoje geriau neviršyti 120 km/h, nes ima augti varklio apetitas, greičiausiai dėl gana nemažo oro pasipriešinimo. Bekelėje dar nebandyta, nes gamyklinės padangos itin "ekologiškos" - Continental EcoContact 5, - t. y. grynai "plentinis" variantas. Kol kas dar nepajutau Perkant naują iš salono -netaupyti - pirkti tik Allgrip (t. y. 4x4), geriausia - kuo aukštesnės komplektacijos. Ypač atidžiai rinktis spalvą ir nepaisyti pardavėjų peršamų "rinkodarinių" spalvų derinių, - juk renkatės sau. Geriau jau palaukti mėnesiu ilgiau. Vokiečiai laukia tris mėnesius, mes laukėme keturis su puse. 1.000 ccm 3 cilindrų variklis irgi neblogas ir pakankamai galingas - teko bandyti SX4 S-Cross GL+ su tokiu varikliu (sveria tiek pat kiek ir Vitara). "Mechanika" ar "automatas"? Tiesiog variantas su mechanine pavarų dėže man labiau patinka (abi dėžės - 6 pavarų), be to pora kiloeurų pigesnis
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-11
Vitara 1.4 turbo all grip
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta,pakankamai isvaizdi,pigus islaikymas
Garso izoliacija, vidaus plastmases
2018 m pirktas naujas su pilniausia komplektacija. Pravaziaves 20t. esu patenkintas. Buvo bedos su radaru,bet pakeite ir daugiau jokiu bedu. Pirktas kasdieniniam naudojimui “nesaugojimo rezimui”, traukia gerai,deze,mano manymu,taip pat nenervina. Kuro sanaudos ne isteriko rezimu vaziuojant itelpu i 7l ir tai automatas visi varantys. Siaip prabanga nedvelkia vidus bet yra viskas ko reikia normaliam naudojimui. Miegu ramiai,vagims ji neidomi,ko nepasakysi apie tokius pinigus kainuojancia vokiska auto :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-15
Suzuki Vitara GL+ 1.6 2018 benzas automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
atrodo graziai, moteris vairuoja, tinka patinka.
net ne minusai, o idomumai: nera porankio (vairo vietoi sedi ir desines rankos nera kur det). iprastai kur buna deti akinius prie veidrodelio per lango centra, nera akiniu detuves. raktelis is akmens amziaus neatsilenkiantis. duru uzdarymas reikalauja jeg
pravaziuota 1500km. imtas is salono. kolkas viskas ok. Pries perkant zejau kitus variantus, daug apzvalgu prazejau. garso izoliacija mieste gera, autostradoi gal kiek triuksminga viduje. bagazines dydzio uztenka, gale vaikams vietos uztenka. del vidaus apdailos priekaistu kaip ir neturiu, ka pirkau ta gavau, nei daugiau nei maziau :) kolkas nieko nedariau ka sumoki ta ir gauni. kuro sanaudos nedideles, vaziuoja konfortiskai gerai. interjero kokybe gera. net ne minusai, o idomumai: nera porankio (vairo vietoi sedi ir desines rankos nera kur det). iprastai kur buna deti akinius prie veidrodelio per lango centra, nera akiniu detuves. raktelis is akmens amziaus neatsilenkiantis. duru uzdarymas reikalauja jegos ir duris uzdarant reikia trinktelt stipriau :) kolkas masina patenkinti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-07
Vitara 1.4 sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nezinau
Nezinau
Sveiki,planuoju pirkti visiskai nauja Suzuki Vitara 1.4 (103kw) sport su pilna komplektacija. Gal yra kokiu atsiliepimu ar patarimu,verta ar yra kazkas geriau uz tokius pinigus? Aciu uz komentarus
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-14
SUZUKI VITARA 1.6 GL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Judri,greita,stabili, ekonomiška,ypač patogus adaptyvus kruizas ir radarinė stabdymo sistema.
Galėtų būti galingesnis variklis
Automobilis pirktas naujas iš salono. Važinėju jau dveji metai,nuvažiuota 36000 km. Komplektacija - kuri turi praktiškai viską ko reikia (7 colių ekranas, galinė kamera, parkavimo davikliai,radarinė stabdymo kontrolė,navigacija, klimato kontrolė,adaptyvus kruizas,4WD ir t.t.Automobilis pakankamai ekonomiškas (vidurkis ~6.5l). Benzino bakas vos 47 litrai ,galėtų būti talpesnis. Važiuot automobiliu - patinka. Važiuoti vingiuotais keliukais - vienas malonumas. Galios pakanka, tačiau galėtų būti ir daugiau. Visgi tik 88kW. Sraute iki 130km/h pilnai norma,prie didesnio greičio krenta ekonomija,salone padidėja triukšmas Važiuoklė puikiai suderinta, neblogai sugeria nelygumus ir tuo pačiu pakankamai standi/informatyvi. Vidus. Priekinės sėdynės patogios, gale irgi yra vietos net didesniam žmogui (~1.90m). Tiesa, komfortiškai važiuos tik 4 žmonės. Bagažinės talpa nėra labai didelė, bet pakankama. Patogus ir bagažinės dvigubas dugnas. Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas Kol kas, kol mašina garantinė, keisti buvo tik tepalai- pagal reglamentą.Šiaip viskas normaliai - jokių problemų. Apie nuvertėjimą sunku spręsti nes pardavime nėra daug mašinų. Dabar pardavime yra ir su varikliu 1,4 l TURBO vertėtų pabandyti.O šiaip puiki mašinikė.
Pilnas atsiliepimas...
k. | 2017-04-24
Vitara 4wd gl+ 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, 4 varomieji ratai, ekonimiška, patogi
Kol kas nematau. Gal sakyčiau variklis galėtų keliais kW daugiau turėti.
Automobilis pirkas naujas iš salono. Pas mane jau apie metus. Vidutinės komplektacijos, kuri turi praktiškai viską ko reikia (7 colių ekranas, galinė kamera, navigacija, klimato kontrolė ir t.t.) Pagal parametrus mašina paprasta. Atmosferinis 1.6 variklis jau eina ~10 metų, kažkokių bėdų jame nėra. Pakankamai ekonomiškas (vidurkis ~6.5l). Benzino bakas vos 47 litrai, tai kiek apsunkina ilgesnes keliones. Važiuot automobiliu - patinka. Auto režimu važiuojant kiek jaučiasi, kad elektronika dusina variklį. Tačiau laimi ekonomiją. Visiškai neskatina lakstyt. Nors, vingiuotais keliukais judėt - vienas malonumas. Galios pakanka, tačiau toli gražu ne sportinis automibilis. Visgi tik 88kW. Sraute iki 130km/h pilnai. Vėliau ir ekonomija ir garsas. Žiemą 4wd sistema neleido nė kiek suabejot mašinos galimybėmis. Kaip tik suteikia daug smagių akimirkų, nes automobilis leidžia pasimėgaut žiema. Rimčiau į bekelę nebuvau nulipęs, bet ne tam jis ir skirtas, veikiau kaip stabilumo neaiškaus lygio keliuose garantas. Važiuoklė puikiai suderinta, neblogai sugeria nelygumus ir tuo pačiu pakankamai standi/informatyvi. Vidus. Priekinės sėdynės patogios, gale irgi yra vietos net didesniam žmogui (~1.90m). Tiesa, komfortiškai važiuos tik 4 žmonės. Bagažinės talpa nėra labai didelė, bet telpa ir vaikiškas vežimėlis bei kita manta. Patogus ir bagažinės dvigubas dugnas. Už keletą kietų plastikų ir todėl kas nėra porankio - neduosiu maksimalaus įvertinimo ties interjero kokybe. Kol kas keičiau tik tepalus, pagal esamą tvarką. Daugiau nusiskundimų ir gedimų nebuvo. Nuvertėjimo irgi negaliu vertinti, kol kas pardavime nėra daug. Puikus modelis - nežiūrėkit, kad nėra itin populiarus ženklas Lietuvoj.
Pilnas atsiliepimas...
 
Suzuki modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   SplashCelerioCelerio
  Maži   SwiftSwiftSwiftSwift
   BalenoBaleno
  Kompaktiniai   LianaLiana   
  Vidutiniai   Kizashi  
  Mini krosoveriai  JimnyJimny
   Vitara
   Ignis
  Krosoveriai   SX4SX4 S-CrossS-Cross
  Visureigiai  Grand VitaraGrand Vitara  
  Pikapai   Equator  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt