Markės
1323 iš 1472
Toyota C-HR 2016 - dabar
Toyota C-HR, 2016 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 4
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką, šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą kaip, kad didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma, tai kompaktiškas automobilis, tad išties aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Tad ir bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 l variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei, krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreiptą kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2018-02-24
maloniai nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
garso izoliacija tikrai nustebino geraja prasme
neiprantu prie greiciu dezes darbo ir staigaus pagreitejimo metu per daug garsiai dirba variklis, bagazines noretusi didesnes.... nera skyrelio pasidet akiniamas saules
Tai pirmas ,,japonas,, mano auto naudojime, iki tol praktiskai buvo WV grupes automobiliai. Kodel sis modelis...? tai kad turejau pasirinkima tilpt i tam tikra pinigu suma, kartu tikrai norejau pakeist gamintoja, ir gal tiesa sakant isbandyt hibrida.... Auto naujas is salono, geriausia komplektacija be papildomu opciju kur reikia dasipirkti. Kadangi eksplotuot pradejau ziemos salciui prasidejus tai kuro sanaudos manau tikrai yra protingos, pats auto rodo kad vidutiniskos 5,6. Vaziuot tenka nemazai autostradoj, tad cia siam momentui buna 6,3-6,6 sanaudos vaziuojant 120 km/h greiciu, didesniu greiciu dar nevaziavau tiesiog. Mieste tikrai galima lengvai sutilpt i 4,5 litro/100 km ribas nesistengiant per daug taupiai vaziuot. Tad tai realiai miestui skirta auto. Vietos viduj pakankamai, nors atrodo kad pats auto nedidelis. visos pagelbines funkcijos patiko, tiesa pasakius kas liecia zenklu atpazinima- ,,sugrybauja,, :))) na gal veliau ispudzius papildysiu po kokio pusmecio dar nezinau aisku perkant visi ziurim i savo galimybes finansines, man netinka tai kad renkantis sio gamintojo auto negalima suasmeninti komplektacijos, t.y. galima dasideti ka siulo papildomai, taciau norint kazka ,,ismesti,, to negalima padaryt, norint kazko atsisakyt reikia ziuret i zemesne komplektacija. Jei sau leidziat pirkt nauja butinai imkit auto su TOP lempomis, zinau kad tik pora komplektaciju su jomis ir jos brangiausios aisku, taciau paprastos hologenines tikrai labai labai prastai sviecia nakti ir ypac prastu oru lyjant. tai patariu pasitikrint bandomojo vaziavimo metu, pasilyginkit tiesiog del ivertinimo sau
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-26
PUIKUS AUTOMOBILIS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus,inovatyvus,minksta vaziuokle,PUIKI garso izoliacija,EKONOMISKAS, EKOLOGISKAS!!!
Reikia pirkti nemazai papildomu aksesuaru:guminiai kilimeliai,purvasargiai, slenksciu apsaugos ir t.t.
Atlikom bandomaji vaziavima 2017 metu pavasari kartu su zmona,ir iskart isimylejom si auto!Po naujuju ji isigijom. Tiesiog puikus automobilis,pries tai turejom du naujus KIA automobilius,tai si TOYOTA visa galva auksciau kokybe,technologija,vaziavimo malonumu ir komfortu uz KIA!!! Zmogus parases pirma atsiliepima ,akivaizdu kad net nesedejo C-HR viduje! Medziagu kokybe ir pats interjeras kaip LEXUS automobiliuose, O vaziuoja jis nuostabiai.Dabar su zmona negalim pasidalinti juo...:) Garso izoliacija ne kaip TOYOTos, LABAI gera. Salone vietos tikrai daugiau negu atrodo is isores, o del mazu galiniu langeliu galiu pasakyti kad tai sukuria jaukumo jausma sedint salone. O siap man POFIG kokie tie langeliai gale,as vaziuoju priekyje ir megaujuosiu sio automobilio vairavimu! :) (vaikai vis tiek buna visa kelia i telefonus ar plansetes "ikrite") :) Remontuoti dar nieko nereikejo ,naujas auto. Pavaziuokit su siuo automobiliu,Jis JUMS tikrai patiks!!!
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-01
Turiu, vairuoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija patikimumas komfortas
Galia
Atsakant i pirma komentara matosi kad zmogus ne nevairavo jos :) del isvaizdos skonio reikalas bet man labai grazi ir po 6 metu sukurtiems kai kuriems auto manau nenusileis, del gale mazu langu taip jie mazi bet viskas puikiai matosi ir tai smagiau nei akvariume sedeti ! Pats automobiliukas valdymas be priekaistu medziagos irgi, jei ne toyotos zenkliukai galvotum kad lexuse sedi, variklis na galios biski truksta bet mieste uztenka o visa kita atperka ekonomija, mieste 4,5 ltr uzmiestyje 4 ltr (iki 80km per-h) autostradoje 140 vaziuojant 6 ltr
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
2017-07-04
Teko išbandyti...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Toyta mitai
Dizainas
Neaiški šio auto paskirtis. Origamio dizainas gyvai gatvėje atrodo baisokai. Kaip jis žiūrėsis po 6 metų neaišku. Nemanau kad gerai. Gale sėdi kaip tanke... Keleiviams gale nepavydžiu... Charakteristikos visų variklių ir hibrido abejotinos. Bet aišku bus fanų toyota kas pirks... Turėtų pirkt jaunuolis... bet jie pinigų neturi...
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai