2019-02-05 |
C - HR 2018
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
minkšta , tyliai važiuoja , manevringa, vikri
nėra
|
Pirkau 2018 rudenį visai naują 1.2 benzinas Turbo . mehaninė pav. dėžė . Bijojau , kad 1.2 normaliai nevažiuos bus vangus ir lėtas , bet labai nustebino turbina labai puikiai veikia . Mieste didelės galios nereikia, o užmiestyje nelenktyniaujant tokio variklio per akis užtenka. Palyginimui variklis atitinka įprastą 1.6 - 1.8 Taip langai nedideli ypač galiniai , bet vairuotojui tai tikrai netrukdo , o tas kas perka apgalvoja savo pasirinkimą dėl auto ar langų dydžio . Už mano turėtą Auris 1.6 benziną , kuri buvo 2012 metų CHR yra aukštesnė, didesnė , minkštesnė ir žymiai manevringesnė . Saugumo sistemos dirba puikiai Stabdo prieš kliūtį pati , įspėja apie nuklydimą iš juostos, veidrodėlių indikatoriai įspėja apie šalia važiuojantį automobilį . Garso ir vaizdo įspėjimai jei gresia susidūrimas manevruojant . Multimedija ir garso sistema puikūs veikia patogiai Jei vairavai anksčiau . Salono apdaila iš pigių medžiagų , bet įspūdis lyg būtų prabangaus auto . Nesuprantu kritikos tų kurie nėra net bandę su ja važiuot arba vairuoja BMW X5 ir pasakoja koks šitas š.... as . Juk jūs ir renkatės tai , kad jums patinka arba pagal kišenę . Neturit , nebandėt tai ir atsiliepimų nerašinėkit nauja "Pasimatuoti" prieš perkant. Patiks ar ne priklauso nuo to kokį auto vairavai iki šiol . Jei didesnį šitas bus per mažas , jei mažesnį šitas patiks. Aš nesimatavau Užsisakiau salone iš paveiksliuko , bet kai atvežė pirkau ir iš karto patiko . Jei chečbekas (pvz Auris) per mažas , o visureigis (Rav 4) per didelis , tai šitas pasirinkimas tikrai puikus . Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-07 |
Vairuoju jau metus iš salono.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis.
Komplikuotas telefono ekrano dubliavimas multimėdijoje,kad užsineša antisusidurimo radaras,nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, Nėra zapaskės.
|
Benzinas 1.2 Turbo FWD benzininis Automatinė (CVT) Active
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis, trūksta vairo šildymo kitą kartą pasirinkčiau
Taip pat TOYOTA nebendradarbiauja su Mirrorlink, todėl prijungti bet kokį tel. kuris nepalaiko mirrorlink prie automobilio monitoriaus bus sudėtinga, kol kas labai nereikėjo bet manau reikės paburti. Geriausiai jungiasi LG mirror drve progremėlė su LG telefonais. Jei multimedija be navigacijojos tai tas ekranas nelabai naudingas tik, kad gražus ir galinio vaizdo kamerai parkuojantis. Puikiai veikia laisvų rankų įranga, automatiškai prisijungia be priekaištų. Variatorius veikia puikiai įvairiais režimais sportiniu, eko, ir normaliu, aišku paspaudus garsas yra tačiau reikia atsiminti kam automobilis kurtas t.y. miestui, taip pat tikėtis kuro taupymo nevertėtų.
Metus pavažinėjęs dar nepasigailėjau, kad nusipirkau.
Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip:
-Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas.
Pastebėti minusai:
Automatiniai valytuvai pradėjus važiuoti į lietų sureaguoja per vėlai galėtų reaguoti greičiau.
Esant šlapdribai būna, kad užsineša antisusidurimo radaras po TOYOTA ženklu.
Nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, nors viskas ant automatikos ir mažai juos čiupinėti reikia.
Nėra galimybės atjungti automatinio priekinių žibintų apiplovimo, po 5 paspaudimų ant priekinio lango, vienas papurškimas ant žibintų.
Nėra zapaskės, nors toyota garantuoja tokiais atvejais pilną servisa visoje europoje, ateityje parduodant auto jau be garantijos bus minusas, manau reikės investuoti į zapaskės įrengimą.
Remontuoti nereikėjo, praktiškai nenuvertėjo. Atkreiptinas dėmesys, kad kasmetinis aptarnavimas per garantiją nebrangus. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip:
-Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-06 |
Vairuoju ir džiaugiuosi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, saugumo paketas, manevringumas
Nėra
|
Šį automobilį vairuoju antrus metus.Patenkinta tiek jo išore, tiek vidumi. Ypač kokybiškas salonas, jokių barškančių plastmasių, visi mygtukai patogiai išdėstyti.Patinka ,kad yra,,pagalbininkai", ypač nukrypimo iš eismo juostos sistema, perspėjimas apie gresiantį susidūrimą. Stabili posūkiuose, manevringa. Galios užtenka (ne lenktynėms skirta).Vietos taip pat pakanka, tiek salone, tiek bagažinėj. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-12 |
Isbandziau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda
Letas kaip vezlys, maza magazine, nera vietos Gale, apdaila
|
Automobilio osvaizda man patiko, sportiska ir agresyvoka. Taciau jau ijungus pirma pavara ir nuspaudus akseleratoriu visas entuziazmas dingo. Automobilio elgesis visiskai neatitinka isvaizdos, jis letas ir vangus. Posukiuose elgiasi neblogai, bet kaskart startuojant his leg pabunda is letargo miego ir Tai gana greitai pradeda erzinti. Pirkti ato vien del isvaizdos - ne man, butinai isbandykite pries perkant. Jei japonai isleis versija su galingesniu varykliu - butinai isbandysiu. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-09-29 |
Nedidelis taupus miesto SUV'as
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, vairavimo malonumas, kuro sąnaudos, garso izoliacija ir važiuoklės minkštumas su R18.
Multimedia, audio garso kokybė,
|
Vairuoju hibridinę versiją Luxury Plus komplektacijos. Puikus miesto automobilis 90proc važinėju mieste realios sąnaudos apie 5ltr. Kažkiek abejojau dėl galinių durelių langų, bet nepatikėsit kaip jie patiko vaikams, nėra ten taip tamsu ir nejauku kaip nupasakoja daugelis youtube "apžvalgininkų". Iki šiol tai pirmas hibridas mano auto parke jausmas superinis kai tyliai išvažiuoji iš aikštelės arba iš lėto startuoji sankryžoje.
Automato garsas kiek keistokas prie jo reikia priprasti, bet jis atsiranda tik stipriau spaudžiant gazą, kas iš esmės dar labiau motyvuoja neperspausti ir judėti eco režimu. Adaptacininė kruizo kontrolė veikia puikiai, automobilis reaguoja jei be posūkio kerti skiriamąją juostą ir gražina automobilį į važiuojamąją juostą, tačiau tai nėra tas variantas, kai gali nukelti rankas ir visiškai jos nevairuoti, nes gražinimas į juostą yra momentinis ir esant staigiasniam posūkiui jo neįveikia ir išvažiuoja į priešpriešinę juostą. Vietos automobilyje yra pakankamai mano ūgis 190 puikiai jaučiusi tiek priekyje tiek gale specialiai išbandžiau.
Ko automobilyje trūktsa... šiek tiek silpnoka audio aparatūra jei yra galimybė JBL versijai, labai rekomenduočiau. Sėdynių ir vairo valdymas mechaninis be jokių atminčiu, kai keičiamės su žmona erzina kiekvieną kartą perstatinėti padėtis. Kiek lėtokas Toyota touch 2 go media valdymas.
Teks keisti elektrinės dalies laidus, nes buvo atšauktas, bet dėl to tik vertinu Toyota klaidų pripažinimą, ko nesulauksi iš wagenu grupės. JBL sistema būtų pliusas. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-28 |
Teko išbandyti...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerasta ... Nors ne... Panašus į Lexsus :) Kai kam... :)
Išvaizda, saugumas
|
Na ką ... Po dabartinio įvykio - avarijos parašys mieli Toyota vairuotojai... Nepavargot plaut savo "krosoverių"... Saugumas abejotinas kaip ir išvaizda ... Neremontuotina... Paskaityti spaudą... Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-24 |
maloniai nustebino
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
garso izoliacija tikrai nustebino geraja prasme
neiprantu prie greiciu dezes darbo ir staigaus pagreitejimo metu per daug garsiai dirba variklis, bagazines noretusi didesnes.... nera skyrelio pasidet akiniamas saules
|
Tai pirmas ,,japonas,, mano auto naudojime, iki tol praktiskai buvo WV grupes automobiliai. Kodel sis modelis...? tai kad turejau pasirinkima tilpt i tam tikra pinigu suma, kartu tikrai norejau pakeist gamintoja, ir gal tiesa sakant isbandyt hibrida....
Auto naujas is salono, geriausia komplektacija be papildomu opciju kur reikia dasipirkti. Kadangi eksplotuot pradejau ziemos salciui prasidejus tai kuro sanaudos manau tikrai yra protingos, pats auto rodo kad vidutiniskos 5,6. Vaziuot tenka nemazai autostradoj, tad cia siam momentui buna 6,3-6,6 sanaudos vaziuojant 120 km/h greiciu, didesniu greiciu dar nevaziavau tiesiog. Mieste tikrai galima lengvai sutilpt i 4,5 litro/100 km ribas nesistengiant per daug taupiai vaziuot. Tad tai realiai miestui skirta auto.
Vietos viduj pakankamai, nors atrodo kad pats auto nedidelis.
visos pagelbines funkcijos patiko, tiesa pasakius kas liecia zenklu atpazinima- ,,sugrybauja,, :)))
na gal veliau ispudzius papildysiu po kokio pusmecio dar nezinau aisku perkant visi ziurim i savo galimybes finansines, man netinka tai kad renkantis sio gamintojo auto negalima suasmeninti komplektacijos, t.y. galima dasideti ka siulo papildomai, taciau norint kazka ,,ismesti,, to negalima padaryt, norint kazko atsisakyt reikia ziuret i zemesne komplektacija.
Jei sau leidziat pirkt nauja butinai imkit auto su TOP lempomis, zinau kad tik pora komplektaciju su jomis ir jos brangiausios aisku, taciau paprastos hologenines tikrai labai labai prastai sviecia nakti ir ypac prastu oru lyjant.
tai patariu pasitikrint bandomojo vaziavimo metu, pasilyginkit tiesiog del ivertinimo sau Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-26 |
PUIKUS AUTOMOBILIS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus,inovatyvus,minksta vaziuokle,PUIKI garso izoliacija,EKONOMISKAS, EKOLOGISKAS!!!
Reikia pirkti nemazai papildomu aksesuaru:guminiai kilimeliai,purvasargiai, slenksciu apsaugos ir t.t.
|
Atlikom bandomaji vaziavima 2017 metu pavasari kartu su zmona,ir iskart isimylejom si auto!Po naujuju ji isigijom. Tiesiog puikus automobilis,pries tai turejom du naujus KIA automobilius,tai si TOYOTA visa galva auksciau kokybe,technologija,vaziavimo malonumu ir komfortu uz KIA!!! Zmogus parases pirma atsiliepima ,akivaizdu kad net nesedejo C-HR viduje! Medziagu kokybe ir pats interjeras kaip LEXUS automobiliuose, O vaziuoja jis nuostabiai.Dabar su zmona negalim pasidalinti juo...:) Garso izoliacija ne kaip TOYOTos, LABAI gera. Salone vietos tikrai daugiau negu atrodo is isores, o del mazu galiniu langeliu galiu pasakyti kad tai sukuria jaukumo jausma sedint salone. O siap man POFIG kokie tie langeliai gale,as vaziuoju priekyje ir megaujuosiu sio automobilio vairavimu! :) (vaikai vis tiek buna visa kelia i telefonus ar plansetes "ikrite") :) Remontuoti dar nieko nereikejo ,naujas auto. Pavaziuokit su siuo automobiliu,Jis JUMS tikrai patiks!!! Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-12-01 |
Turiu, vairuoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomija patikimumas komfortas
Galia
|
Atsakant i pirma komentara matosi kad zmogus ne nevairavo jos :) del isvaizdos skonio reikalas bet man labai grazi ir po 6 metu sukurtiems kai kuriems auto manau nenusileis, del gale mazu langu taip jie mazi bet viskas puikiai matosi ir tai smagiau nei akvariume sedeti ! Pats automobiliukas valdymas be priekaistu medziagos irgi, jei ne toyotos zenkliukai galvotum kad lexuse sedi, variklis na galios biski truksta bet mieste uztenka o visa kita atperka ekonomija, mieste 4,5 ltr uzmiestyje 4 ltr (iki 80km per-h) autostradoje 140 vaziuojant 6 ltr Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-04 |
Teko išbandyti...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Toyta mitai
Dizainas
|
Neaiški šio auto paskirtis. Origamio dizainas gyvai gatvėje atrodo baisokai. Kaip jis žiūrėsis po 6 metų neaišku. Nemanau kad gerai. Gale sėdi kaip tanke... Keleiviams gale nepavydžiu... Charakteristikos visų variklių ir hibrido abejotinos. Bet aišku bus fanų toyota kas pirks... Turėtų pirkt jaunuolis... bet jie pinigų neturi... Pilnas atsiliepimas...
|
|
|