Markės
1305 iš 1434
Toyota Corolla Verso 2002 - 2004
Toyota Corolla Verso, 2002 - 2004
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 3
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Corolla Verso yra ta pati Corolla tik su vienatūrio kėbulu, kuris yra labai mėgstamas Europoje. Tai jau devintoji Corolla karta, kuri tapo ženkliai didesnė. Dabar automobilis suteikia daugiau įrangos, interjero medžiagos tapo geresnės, prietaisų skydelis ergonomiškesnis, sėdynės patogesnės – automobilis panašėja į auštesnės klasės modelius. Tie kas įsigijo Corolla, jį giria už patikimumą ir puikų kuro ekonomiją. Nusiskundimai apima ankštoką vidų, gal kiek kietoką pakabą ir prastą dinamiką.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2017-07-24
Toyota Corolla Verso 2009m. 2,2 dyzelis 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,isliekamoji verte didele,nesudetinga vaziuokle nors vidutiniska pagal konforta,Ekonomiska (7 litrai vidutines sanaudos misriu rezimu.Talpi,standartiskai nera maza bagazine,bet sulankscius galines sedynes tampa milziniska :)
Prasta garso izoliacija,labai didelis apsisukimo spindulys,megstama vagiu tarpe del savo populiarumo,vidaus medziagu plastiko kokybe.
Pries pusmeti isigitas automobilis.Ieskotas nei trumpai nei ilgai-puse metu :) Pusmeti eksplotuojamas,bet siokia tokia patirtis visgi yra susidariusi.Buvo renkamasi is triju dyzeliniu variantu 2,0 dyzelio 85kw ,2,2 dyzelio su 100 kw ir 2,2 su 130 kw.Perskaicius daug uzsienio forumu ir pakalbejus su savininkais visu modeliu buvo padaryta isvada ieskoti butent 2,2 dyzelio su 100 kw varikliu.Visu pirma grandine ne dirzas (lyginant su 85kw varikliu) + 6 begiu deze kas nemazai aktualu vaziuojant uzmiestyje.Nupirktas auto is zmogaus ne ,,pyrikupo'' nes ilga laika ieskant susidare ispudis kad auto pas juos specialiai ruosiami pardavimui su 0 investiciju ir daug saldaus melo ziurint i akis.Su servizo knyga ir toyota duomenu baze rida sutapo tai pavyko nupirkti su ganetinai maza rida (140000) kas nemazai svarbu ir reta dyzeliniui auto tokiu metu.Nes pasitaikantis atvejis kad paprasciausiai serviso knygos padirbinejamos ir su toyotos duomenu bazemis skaiciai prasilenkia su logika.Tai nemazai svarbu renkantis auto ir butina patikriti pries perkant.Dazniausiai musu auto rinkoje kokia bebutu auto rida atsukama iki 180-250000 ribos ir nesvarbu tai 5 metu ar 15 metu auto :) Dazniausiai pasitaikantys gedimai butu kiek teko skaityti ir girdeti is siu auto savininku tai dpf filtru uzsikimsimas ir purkstuku gedimai kurie kainuoja nepigiai,reciau egr voztuvo gedimai.Tokius butu siu auto gedimu top'as.Auto pries perkant buvo nuodugniai patikrinas servise, ir is daugelio perziuretu modeliu.Visi kolkas susidare kastai tepalai,filtrai ir stabdziu kaladeliu keitimas.Dyzelio nesiulyciau pilti is bet kur,nes reikli kuro kokybei,pats renkuosi Neste pro diesel is Suomijos. Nusidevejimas minimalus,isliekamoji verte begant metams minimali.Labai ispopuliarejes modelis todel ,,megstamas'' vagiu.Isigijus toki auto rekomenduociau nepagaileti pinigu rimtai signalizacijai ir kasko draudimui. Butina pries perkant tikrini servise ir duomenu bazese del ridos nes serviso knygos daznai klastojamos.Silpnesnes vietos purkstukai ir dpf filtras,todel i tai atkreipti demesi tikrinant,kad isvengti nenumatytu dideliu papildomu islaidu.Vagiu ,,megstamas'' todel iskart prie auto sumos pridekit kasko draudima ir padoresne siganlizacija (bent 2 lygio) viskas +- dar 500e. Sutaupius,galima siuo pirkiniu dziaugtis neilgai...Sekmes ir netikekit saldziom pyrikupu pasakom,o viska nuodygniai tikrinikit.Auto tikrai verta savo pinigu ir neveltui uzsitarnaves patikimo automobilo varda!
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-01
Vienatūris tiesiai iš Japonijos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, patogus.
Salyginai neekonomiškas ( nors į deklaruojamas sanaudas įtilpti tikrai galima )
Automobilis tiems, kas vis dar vertina kokybę, kadangi tai vis dar japoniškas automoblis (naujesnė corolla verso gaminama Turkijoje). Važinėju su šiuo automobliu jau beveik 2 metai, ir tikrai galiu sakyti kad tai patikimas automobilis, kurio eksplotacija nebus brangi. Kadangi tai vienatūris, vietos viduje neturėtų pritrūkti, galinės sėdynės, kaip ir priekinės stumdosi ant bėgelių, taip padidnant kojų/bagažinės erdvę pagal poreikį. Sėdynės taipogi lengvai išsiima, tad galima pervežti ir didelius krovinius. Nusipirkęs automobilį nepatikrinau pakaitinimo žvakių, kurios pasirodo visos neveikė. Automobilis vedėsi be jų be problemų ir esant 15 laipsnių šalčiui, tačiau vėliau teko pasikeisti ;) Dar vienas dalykas, perkant tokį automobilį ( vienatūrio kėbule) galima nesunkiai rasti žymiai mažiau pravažiavusį ( tikrų, ne atsaktų km.) nei kad tarkim universalą. Per beveik du metus ( pravažiavau apie 33 tūkst. km) buvo sugedę tik kuro siurblio scv vožtuvai ( šių variklių liga) Gal būtų užtekę pravalyti ultragarsu, tačiau susidėjau naujus originalius ir važinėjuosi ramiai ir be problemų. Daugiau bėdų šis variklis praktiškai ir neturi. Toliau vien tik ekplotaciniai dalykai - padangos, st. kaladėlės, amort. gumos, pakaitinimo žvakės. viskas ką reikėtų keisti ir kitiems automobiliams. Nepirkti pigiausio varianto, labai gerai apžiūrėti kėbulą, ar visų detalių atspaviai sutampa, ar neišpuvęs dugnas visgi tai japonas, linkęs rūdyti. Važiuoklės tikrinti praktiškai neverta, ji ten nemirtinga, o ir esant bėdai gedimai nekainuos brangiai. Būtų neprošal dianostika, pasižiūrėti purkštukus, sankaba, smagratis, pavarų dėžė.
Pilnas atsiliepimas...
Romazis | 2009-12-18
Toyota Corolla Verso VVTi 1.8 automatas 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas.
Kuro sąnaudos
Turiu metus laiko. Labai patogus. Nepakartojama salono transformacija iš keleivinio į "krovininį". Vairuoti malonu, gera apžvalga, pakankamai manevringas, stabilus kelyje nežiūrint į paaukštintą kėbulą. Yra parkavimosi kamera. Pradedantiems vairuotojas-stebuklas. Kol kas jokių problemų neturėjau. Trūkumai šiam modeliui kaip automatine pavara - nėra automatinio traukos reguliavimo. Dar kuro sąnaudos didokos. Bet gal tai mano atveju, šiek tiek nesutampa su duotu aprašymu. VVTi 1.8 benzinas Nuvaryti į autorizuotą centrą patikrinimui. Išlaidos užtikrins ramų miegą :).
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai