Markės
1313 iš 1434
Toyota iQ 2008 - 2016
Toyota iQ, 2008 - 2016
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 6
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Toyota iQ yra miniatiūrinis miesto automobilis gaminamas nuo 2008 metų. Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje skirtingai nuo panašaus dydžio Smart Fortwo, kuris gali sutalpinti tik du žmones. iQ suprojektuotas taip, kad kuo kompaktiškiau sutalpintų maksimaliai sumažintus įrengimus (automobilis turi net oro kondicionierių). Taip pat iQ suprojektuotas, kad Europos Sąjungos NCAP susidūrimo testuose uždirbtų maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą. Manevringas automobilis pabrėžtinai draugiškas aplinkai ir suvartoja itin mažai kuro - tik 4.3 l/100km. iQ turi galinio lango oro pagalvę, kad apsaugoti galinės sėdynės keleivius, esant užpakaliniui smūgiui.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pavadinime „iQ“ raidė „i“ reiškia "individuality" (individualumas), "innovation" (inovacija) ir "intelligence" (išmintis), o raidė „Q“ reiškia "quality" (kokybė).

Toyota iQ tapo 2008-ųjų Japonijos metų automobiliu.

Toyota iQ yra naudojamas kaip pagrindas tokiam pačiam tik prabangesniam mažyliui Aston Martin Cygnet.

Toyota tvirtina, kad tai yra pats mažiausias keturių vietų automobilis pasaulyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
IQ | 2016-09-06
Dvejopą įspūdį paliekantis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Apdailos medžiagos
Valdymas, kuro sąnaudos, kaina
Tai imones automobilis, nupirktas biuro darbuotojam, kurie neturi tarnybiniu auto, bet kartais jo prireikia. Pats automobilis surinktas tikrai kokybiskai, o salonas, lyginant su kitais maziukais, ko gero, kokybiskiausias. Vietos dviem daugiau nei per akis. Aplamai, kol nepradedi vaziuoti, viskas atrodo super. Taciau pavazinejus su juo ilgiau, nelabai supranti, kokiam tikslui Toyota ji kure. Pakabos reguliavimas miesto salygomis tiesiog tragiskas. Toks jausmas, kad gamintojas ji kure kartingo trasai. Pakaba labai kieta, i posukius ieina super, stabilumas irgi puikus, vairo tikslumas labiau primena vokisku auto valdyma, bet turint omenyje, kad tai miesto auto, sitie dalykai tampa ne pliusais o minusais ir pavazinejus daugiau pradeda erzinti . Beveik bet kurio kito maziuko pakaba nelygiom Vilniaus gatvem dirba komfortabiliau. Taciau viskas pasikeicia isvaziavus uz miesto. Vaziavimas šiuo automobiliuku, ivertinant jo gabaritus, perdaug nesiplečiant į visus niuansus tiesiog puikus. Taigi pasikartosiu dar kartą, kad nesupratau Toyotos logikos - miesto automobilis, kuris geriau važiuoja užmiestyje, nei mieste. Kas liečia auto patikimuma - viskas aukštumoje. Nuo 40 000km eksloatavimo pradžios, iki beveik 80 000km absoliučiai jokių gedimų. Taigi apie remonto kaštus pasakyti negaliu nieko. Kuro sąnaudos - dar vienas nedidelis siurprizas. Jei galvojate, kad mieste tilpsite i 6 litrus, galvokite apie kitą automobilį. Vilniuje jis pasiima minimum 7 arba daugiau. Pačio variklio galios pilnai pakanka, kad mieste judėtum su srautu. Reziumuojant - iki galo neisbaigtas automobilis, o įvertinant jo kainą, tai nelabai atleistina. 1,0 benzinas. Variklis kaip variklis. Gal galetų vibracijos ir garso būti mažiau, bet žinant kokį dėmesį Toyota savo automobiliuose skiria garso izoliacijai, tai viskas normoje. Tai nėra labai ekonomiškas variklis, bet sukasi gana smagiai. Remontu jokių nebuvo, taigi ir kaštų jokių. Dėl nuvertėjimo nieko negaliu pasakyti, žinau tik buhalterinę likutinę vertę :-) Būtinai pabandyti pasivažinėti bent 10-20 km miesto sąlygomis.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2016-07-24
iQ 1 litras automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
STILINGAS, PATOGUS MIESTE, KOKYBIŠKAS.
LABAI DIDELĖS KURO SĄNAUDOS.
Automobilis smagus ir traukia akį, stilingas, labai patogus dviems mieste važinėtis ir parkuotis. Mašina vis parduodama ir eina per rankas su tikrai labai geru techniniu stoviu ir maža rida (45000) dėl neadekvačių dydžiui kuro sąnaudų. Labai silpnas variklis. Patariu nepirkti 1l variklio netgi tiems, kurie važinėja ramiai, nes sunkiai užtraukia į kalniuką. Viskas būtų gerai, jei ši mašina naudotų 3,5 litro kuro, tada būtų tobulas automobilis miestui. O dabar - iki 10 litrų mieste suvartojimu ji tiesiog erzina ir pamiršti visus jos privalumus. Buvau išspaudęs jos kuro sąnaudas su lėtu važiavimu miesto greitkeliuose be stabdymų ir šviesoforų ir nespausdamas akseleratoriaus iki 5,1 pavėjui :). Pasidomėti realiomis kuro sąnaudomis. Tai rodo borto kompiuteris AVG opcijoje.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2016-01-29
Puiku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiškas, dyzelinis variklis pakankamai smagus. Geras startinis greitis. Nėra problemų su automobilio parkavimu. :)
Didoka kaina.
Puikus automobilis - manevringas, vairuotojui ir keleiviui neįprastai daug vietos. Gera surinkimo kokybė, dyzelinis variklis takiam mažam "vabaliukui" pakankamai galingas.
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2015-07-17
Išskirtinis automobiliukas už daug pinigų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiškas, manevringas, komfortiškas ir patogus dviems keleiviams, saugus priekyje - platus, daug oro pagalvių.
Brangus, kuro sąnaudos turėtų būti mažesnės.
Labai smagus automobiliukas, su daug komforto įrangos ( klimato kontrolė, start - stop sistema, beraktis užvedimas užrakinimas, lietaus sensorius, šildomos sėdynės, priešrūkiniai, šildomi, užsilenkiantys veidrodžiai, patogus oda aptrauktas vairas su CD ir radijo valdymu ant vairo), patogu važiuoti dviems, mieste ir trims, iš bėdos tilpsite ir 4 ( jei ne visi dvimetriniai). Nulenkus ketvirtąją sėdynę lieka vietos ir keliems parduotuviniams krepšiams. Sėdynės patogios, nepavargau važiuoti ir iki Klaipėdos. Labai geros šviesos. Labiausiai žavi kai išlipęs pamatai koks jis mažiukas, o vairuojant to nejauti. Ko trūksta: kadangi važiuoju ne tik mieste, tai greičio nustatymo, patogesnio muzikos valdymo, nes su džoistiku, kartais pataikai perjungti ne tą stotį. Mažokas kompiuterio langelis, dieną būna sunku ižiūrėti, jo valdymo mygtukas nepatogioje vietoje. Užtai klimato valdymas labai patogus. Nėra slaptų, uždarų dėtuvių, naudoju nišą po priek.sėdynėmis arba nulenkus sėdynes reikia užtraukti apsauginę prisegamą dangą. Gale sėdinčiam pakankamai triukšminga ir atsisėsti ant galinės sėdynės lengviau lankstiems ir liekniems. Bet visus nepatogumus atperka smagumas, bendra gera savijauta važiuojant šiuo automobiliuku, smagu matyt besišypsančius praeivių veidus. 1,3, keturių cilindrų, benzininis varikliukas šį stebuklą neša taip, kad nuolat reikia kontroliuoti greitį, nes jo visiškai nesijaučia. Nors ir šešių laipsnių pavara ir start stop sistema, ir lengvas svoris, kuro sąnaudos tikėjausi bus apie 5 litrus, nors faktiškai sunaudoja 6l. Nors ir nedidelis variklio gaubtas, bet priėjimas prie jo nekomplikuotas. Keičiau tepalus, tai kartu su oro ir salono filtru sumokėjau apie 120 litų. Priekinis stiklas brangus, kainavo 700 lt - reikia nepamiršt įtraukt į draudimo sutartį. Kasko draudimas nesiekė 1000 Lt. Automobilis nuo 2014 metų nebegaminamas, tai susidaro įspūdis, kad jų kaina nekrenta. Neteko girdėti apie kažkokias bėdas, būdingas tik šiam automobiliui. Patarčiau įsigyti neslidžius kilimėlius, nes originalūs slidinėja ir vairuoti būna nesaugu. Kaip jau minėjau draudžiantis įtraukti stiklo keitimą be franšizės.
Pilnas atsiliepimas...
Giedre | 2015-03-17
keistas, bet kokybiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, ekonomiskas, patogus valdymas, erdvus ir gan prabangus salonas, tvirta pakaba.
automobilio dydis isoriskai neatitinka ispudzio viduje.
Turiu neseniai, bet pirmi įspūdžiai neblogi. Salonas gan prabangus, patogi užvedimo sistema ir tai, kad nereikia ieskoti jokiu pulteliu, tiesiog priarteji prie automobilio ir durys paspaudus rankine atsidaro. Uždarant belieka perbraukti rankenele ranka ir lygiai taip užsidaro. Zinoma, cia žaidimas, nerimta smulkmena, bet patogu. Nustebino ir tai, kad automatineje plovykloje uzlinkus soniniui veidrodeliui ( automobiliukas neiprastai platus ) , nereikejo lipti jo pataisyti -pradėjus vaziuoti, jis is leto atsistate pats. Beje, veidrodžiai dideli, matomumas geras. Pats IQ gana aukštas, ilipi panasiai kaip i koki miniatiurini dzipuka. Platus salono priekis, tvirta pakaba, ir nors važiuoklės triuksmelis yra, bet duobes jaučiasi mazai.apskritai visas keistumas , kad vairuojant jautiesi lyg didokame gan prabangiame automobilyje, nes viskas labai kokybiška, o islipi ir pamatai, kad sedejai guzike , ir tas neatitikimas mane kaskart nemaloniai nustebina. Nors bagažinės nera, bet net važiuojant trise, atlenkus ketvirta sėdyne gaunasi visai didele talpa bagazui . Daug visokiu stalciuku po sėdynėmis, kur laisvai susidejau visus reikalingus daiktus is senojo didesnio automobilio. Tiesa, ketvirta vieta skirta šuniui arba kam nors be kojų, nes ju nera kur deti , nebent vairuotojo ugis 150 cm. ! Tada tarpas kojoms uz vairuotojo atsiranda. Manevringas super, plente laisvai išvysto 140 km greiti, nepakitus variklio triukšmo lygiui. Tiesa, sudaro klaidinga ispudi , nes nesijaučia greičio. Varikliukas litrinis , trijų cilindrų, garsas kaip motociklo kazkur tolumoje , bet kol kas labai manevringas. Kol kas sunku pasakyti, mieste oru nevažiuoja, bet užmiestyje 180 km užteko 5,5 litro. Automobilio rida nedidele, kol kas apsieita su tepalu keitimu , laukia kaladėlės ir antikorozinis padengimas, kol kas tiek. Rinkitės modelį su 1,3 l varikliu, jie tyliau dirba. Pries įsigydami pagalvokite, ar norite patogiai jaustis spyguteje . Jei tai jusu netrikdo, automobiliukas tikrai išskirtinis.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-10-02
Cia tai tikrai isskirtinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera ispudi palikes automobilis! Puikus manevringumas, puiki Avensis lygio kokybe. Labai malonus automobilis is kurio islipti nesinorisi, o svarbiausia automobilis visais atzvilgiais originalus.
Nera bagazines, gale sedimos vietos tik "del akiu". Didele tokio miniatiurinio automobilio kaina.
Ka gi ir Toyota turi isskirini automobili. Visu pirma - tai itin mazu gabaritu automobilis, kuris konkuruoja kogero tik su Smart. Automobiliukas atrodo savotiskai ir kaip nekeista gana solidziai. Antra automobilis turi net 4 sedimas vietas. Tiesa gale sedintys turi buti arba leles arba vaikai iki 5 metu. Dar vienas idomus momentas atsidarius bagazines dangti nerandame pacios bagazines :) Jos paprasciausiai nera, kad kazka turetu turi nulenkti galines sedynes. Atsisedus i automobiliuka iskarto nustebina neiprastai gera salono kokybe. Cia viskas neiprasta - super kokybe, neiprastas dizainas, idomus valdymo prietaisai, originalus prietaisu skydelis, mazas priekinis langas. Ziurint i prieki susidaro ispudis lyg kinoteatre ziuretum i nedideli ekrana - viduje tamsu, bet labai jauku. Puikus odinis vairas, ant vairo garso aparaturos valdymas su mazu dzoistiku - originalu ir labai patogu. Sedynes patogios, vietos pakanka, o salia sedintis turi dar daugiau vietos, kadangi keleivio puseje panele dar labiau pastumta i prieki. Kiti prietaisai - kondicionierius irgi valdomi neiprastai, reikes iprasti, taciau viskas jungiasi kokybiskai. Nepatinka man tik gintarines spalvos prietaisu skydelio apsvietimas. Zodziu automobilis pamalonina daugeliu idomiu detaliu. Vaziuoja automobiliukas pakankamai tyliai, o pats ispudingiausias dalykas - apsisukimo spindulys, jis tik 3.9 metro. Ar galit isivaizduoti - su automobiliu praktiskai sukiesi vietoje, gali pasisukti vienoje eismo juostoje! Neitiketinas parametras. Varikliukas 1.3 benzinas su 98 AG tikrai pakankamas tokiam automobiliui, o dinamiskesnio net nereikia saugumo sumetimais. Variklio darbo nesigirdi. Pavaru deze automatine su labai smagia perjungimo svirtimi.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai