Markės
1317 iš 1426
Toyota Prius 2003 - 2009
Toyota Prius, 2003 - 2009
Toyota Prius 2003 - 2009Toyota Prius 2003 - 2009Toyota Prius 2003 - 2009Toyota Prius 2003 - 2009Toyota Prius 2003 - 2009Toyota Prius 2003 - 2009
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu, be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu pardamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamentas pranešė, kad Prius yra trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti ramų elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių, be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.

Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.

Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.

2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.

Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.

ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
 
Šį automobilį vairuoja Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
2017-07-20
2007 Toyota prius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos
Kaina
Turiu Tojota prius ir galiu pasakyti pirkciau dar karta. As kaip moteris matai milziniska pliusa, gale turi isofix (vaikiska kedute patogu fiksuoti) turi keyless (atrakinima, uzrakinima ir uzvedima automobilio be rakto) zinant kad pas moteris rankineje puse gyvenimo tikras malonumas kad nereik knistisir ieskoti o jei dar vaika vedi ir tases laikai tai isvis. Niekada automatu neziurejau, taciau db turint vaika ir lakstant po miesta tai super reikalas. Dar vienas pliusas ir be jo geriau Prius nepirkti tai galine kamera. Per galini langa tikrai matomumas nekoks kai pvz mazda 323. Dar nemoksoms prius turi automatini prisiparkavjma kas yra pliusas tamsiu metu kai sunku ka iziuret (nors irman asmeniskai jo nereik ir jo nenaudoju nes uztrunka laiko viska nustatyti), puiki laisvu ranku iranga. Kitas bendras dziaugsmas -kuro sanaudos. Vasaros metu mieste 5 ltr. Uzmiesti, autostradoje 4,8 ltr. Ziema daugiau, vidurkis apie 6,2 ltr, uzmiesti apie 5,2 ltr. Zodziu su lipnu baku vasara galiu nuvaziuoti apie 1000 km. Masina erdvi, bagazine talpi, salone nemazai skyriuku. O dabar minusai: vairas reguliuojasi minimaliai, nerodo kuro likucio (kiek km galiu nuvaziuot), autopiloto rankenele sukasi kartu su vairu ir kartais kliuna uz uzkojos, balsu valdymo sistema sudetinga ir nenaudinga, praktiskai neimanoma susisneketi (gali prasyti muzikos o tau ijungs kondicionieriu), didelis dar minusas kad reik saugotis pesciuju, kadangi ant mazu apsuku, nuokalnese ir tt ji vaziuoja tyliai pestieji negirdi ir buna eina zmogus viduri kiemo turi selinti is paskos arba signalizuoti (bet bus sokas zmogui). Dar galetu buti geresne garso izoliacija. Na ir greitis, tikrai nebus kad paspaudus pedala staigiai soks, visgi variklis 1,5 :). Minusiuka dar duociau del kainos, tikrai nera mazos. Del gedimu vargo neturejom (manau cia laimes reikalas). Sumom sumaru, musu seima automobiliu dziaugiasi ir svajoja pirkti kita toki tik jaunesni :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-10
Toyota Prius 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, gražus, patikimas
minoriniai, man neaktualūs + galėtų būt šiek tiek aštresnis.
Automobilįį pirkau prieš beveik pusantrų metų, maždaug tada irgi rašiau atsiliepimą, taigi šis atsiliepimas yra rašomas pravažiavus 30 000 km Lietuvos keliais. Visų pirma, tai tebemanau, kad mašina puiki, gal tik išskyrus, tai, kad vistik norėtųsi daugiau galios (tarkim, kad ir 1,8 variklio opcijos kas yra siūloma 3 kartos Priusuose), bet šitas noras yra grynai dėl smagumo. Šiaip, per beveik pusantrų metų, mašinai niekas nesugedo. Toks įspūdis, kad viskas buvo kaip ir tada kai pirkau. Aišku, ilgiau paeksplotavus, kiek erzina variklio garsas smarkiau nuspaudus gazo pedalą, bet realiai minusas tik toks. Reali šios mašinos ekonomija atsiskleidžia važiuojant "ramiai". Per šį laiką nemažai eksperimentavau su sąnaudom, tai mieste šiltuoju periodu gaunasi 5 l/100 km važiuojant ramiai ir 6l/100 km, jei yra reikalas paskubėt. Dėl užmiesčio, tai dauguma kalba, kad neekonomiška. Na nežinau, jei greitis iki 100, tai geru oru aš išlipu iš 4,5 l/100 km. (70-80 km/h pastovvus greitis mano supratimu yra ekonomiškiausias variantas šiai mašinai). Aišku, magistrralėj prie 130 tokių sąnaudų tikėtis neverta, bet nežinau ką reikia daryt, kad pasiekt 7 l/100 km. Šiaip, realiai mišriu rėžimu, geru oru - 5, prastu oru, kai šalta ar labai vėsu ir drėgna - 5,5 - 5,7 l/100 km. Mieste efektyvumas pasiekiamas staigiai įsibėgėjus ir pasiekus norimą greitį jį palaikant tik elektra (švelniai spaudžiai gazą). Tokiu būdu puikiai važiuoja ir prie 60 ir 65 km/h. Plastikai vidui pigūs, bet surinkimas nėra prasčiausias. kasdien važinėjant gal vistik norėtųs odinio salono, nes pas mane toks veliūras nemalonus, bet iš principo šitiem dalykam daug dėmesio neskiriu. Realiai, mašina pakankamai ergonomiška, iki pilnos laimės trūksta detaliau reguliuojamo vairo, nes dabar tik aukštyn - žemyn. bet pats vairas labai patogus, viską galima nuo jo valdyt. Principe, tai pas mane modelis plikas. Kai pirkau, man svarbiausia buvo techniniai mazgai, o tokie dalykai kaip komplektacija manęs nedomino. Iš pradžių gavojau įsigyt kinietišką galinio vaizdo kamerą, bet pripratau greitai ir parkuoju laisvai, man bent matomumas geras. Kur matomumo trūksta, tai priekį į šonus - statramsčiai užstoja. vigi pagrindinis minusas, kad norint staigiai pagreitėt yra juntamas lagas, paspaudus staigiai gazą praeina kokia sekundė kol mašina sureguoja - tą reikia turėt omeny. čia dėl CVT dėžės, bet ji realiai yra labai patikima, tad minusą atsveria pliusas. Šiaip, superinė, praktiška mašina, su daug vietos, gera ekonomija, nebloga ergonomija (esu nuvažiavęs ir 650 km per dieną ir visai gyvas buvau), man patinkančia išvaizda. šiek tiek trūksta galios. Kaip ir minėjau, niekas sugedę nebuvo. Per 1,5 metų ir 30 000 ridos, tris kartus keičiau tepalus su visais filtrais (viskas kainavo apie 200 eur), bei dabar ką tik pasikeičiau stabdžių komplektus, nes visai suvažinėjau. Galas su suportų perrinkimu ir darbu - 150 eur, priekis - 110 eur. pats pirkau už 5 500 prieš beveik pusantrų metų. pažiūrėjus skelbimus internete, tai kainos vidurkis kiek nukrito, bet už tikrai gerai išlaikytą Prius (kaip mano) gali tekt dabar paklot dar ir daugiau. draudimas 2016 metų pradžioj vertino 6000 eur, antrą kart nebedraudžiau, bet kai "derėjomis" su draudėjais, tai sakė kad turėtų būt mažiau, bet nežymiai. Kita vertus, man tai nerųpi, važiuosiu, kol užmušiu... Pirkt faceliftintą, t.y. nuo 2006 metų gamybos, nes turi geresnes baterijas negu 2003-2005 gaminti. nepirkt pigiausio, pavargusio varianto. šiaip, Prius II geriau nei Prius III (na gal išskyrus tai, kad III gali rinktis su 1,8 l varikliu), nes rinktas Japonijoje, kai prius III - Kinijoj. Aišku, įsijunkit EV rėžimą, pažiūrėkit kaip važiuoja tik su elektra. Šiaip geras daiktas
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-04
#TOYOTA PRIUS 1.5 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas. Patikimas. Negendantis. Įdomus.
Tragedija su garso izoliacija(Skardinė). Neekonomiškas (Man).
Nupirkau automobilį ieškodamas automato ir ekonomiško. Pasiskaitęs nemažai atsiliepimų, pasikonsultavęs su kolegomis, kurie turi, bet niekada nebandęs pats nusipirkau. Rezultatas toks. Automobilis parvarytas iš Prancūzijos, buvo lengvai muštas į vairuotojo pusę. AIRBAG ok. Keistas kapotas ir kar.pusės priekinis žibintas. Rida tikrai 168000 tūkst. Nupirkęs pakeičiau tepalus ir visus filtrus. Per metus prie važiuoklės nekišau piršto, nes nereikėjo. Bendrai apie tai ko tikėjaus ir ką gavau, nesu patenkintas, bet tuo pačiu ir esu(dviprasmiškas atsakymas). Visa bendra jo kokybė yra pusėtina, tai yra DIDMIESČIO EKONOMIŠKAS AUTOMOBILIS. Dar kartą pasakysiu kitaip, su juo apsimoka sedėti KAMŠČIUOSE ir tada jis taps EKONOMIŠKAS, kitaip niekaip. Taip, jis yra mažai gendantis (kas yra svarbu, renkantis tokį automobilį). Jo automatinė pavarų dėžė (kitokia), visomis prasmėmis. Jai nėra ko gesti, el.variklis, mitais apipiltas, jam nėra ko gesti, baterijos jos ilgaamžės, jeigu nebuvo OPERUOTOS ar dar kas nors su jomis daryta. Iš tų žmonių, kurių pirkau, jie pardavė virš 100+ Priusų ir tik keliems iš jų, buvo bėda su keliomis sekcijomis baterijų (taip jos išdalintos į sekcijas) jas pasikeitus (šrotuose pilna) vėl važiuosi ramiai. Važiuoklė paprasta, surinkimo kokybė paprasta, detalės pigios ir tarnaujančios. Vidaus kokybė, silpna, detalės pigios ir nemalonios liesti, nors VIETOS jame per akis, tik ne bagažinės turiu, ji maža, nors ir yra skyrius pakėlus dangą. Garso izoliacija, nuoširdžiai sakau, skurdi, nes tai yra visapusiškas miesto automobilis. Nežinau kaip su naujuoju modeliu, gal patobulėjo(norėčiau tikėti). Valdymas patogus, paprastas ir malonus, bet tuo pačiu, trūksta kokybės tame. Taip jis turi ir gerų dalykų(kaip tarpais negirdimas variklio darbas, kuris visvien priverčia nustebti ir aplinkinius, nes važiuoji lyg nuo kalno riedėtum ant laisvos pavaros neužvestu varikliu), kad nejauti, kaip persimetinėja bėgiai (nes jų ten nėra). Tai ne ELEKTRINIS, o Hybridinis variklis, jis savo eiga automatiškai krauna baterijas, stabdant, greitėjant ir pnš. ir savo ruožtu jas perjunginėja mažu greičiu į elek.rėžimą. Tai nėra "kibiras" bet arti to, nors ir minkštas gana, tačiau man asmeniškai garso izoliacija gadiną viską. Džiugina tai, kad net ir 2005m. jau buvo išrastas TOUCHSCREEN DISPLAY, tad šis dalykas tikrai kitoks, nes jame viskas reguliuojasi, tai yra ir klimato kontrole ir audio, bei kiti dalykai. 1.5 57kw. nežinau, bet jame galios nėra. Jis tikrai skirtas važinėti trumpiems atstumams ir tikrai ne greitkeliais/plentais/automagistralėmis. Tarnauja jis puikiai, nes nėra kam ten gesti. Džiugi žinia, kad pašyla greitai variklis (manau tai įtaka elek.variklio). Kuro sąnaudos manęs nedžiugina, nors skaičiau skaičius nerealius akims(4l/100km)? Aš nežinau kaip reiktų važiuoti... Kamščiuose gal, bet... Pravažiavus nepilnai vienerius metus, keista buvo tik tepalai ir filtrai ,daugiau jam nieko nenutiko, prasukom nemažai jau virš 10tūkst. km. Daugiau jam nieko nenutiko, apart to, kad perdegė lemputė gabaritinio apšvietimo. Kaip ir sakiau, man asmeniškai jis nepatiko(Žmonai malonus). Suprantu ją. Nesuprantu savęs tik šiuo atveju, manau ir dauguma vyrų nesuprastų, nors kaip sakau, jame ir yra tikrai pliusų savų. Visada išmėginkite daiktą prieš pirkimą, pagalvokite kaip naudosite jį, kur važiuosite ir ko tikrai Jums reikia. Šis automobilis nėra blogas, bet jis yra savotiškas. Ji gali mėgti, arba tuo pačiu ir nemėgti. (Ypatingai manau nenaudinga čia info, net juokas paimė). Pasitikrinkite dėl ridos, neklausykite mitų ir kitų nesamonių, kol pats nepabandėte, atsirinkite tinkamą informaciją. Pasitikrinkite servise, nekainuoja daug, bet visgi žinote, ką perkate. Jeigu gyvenate kamščių mieste, važiuojate aktyvaus srauto gatvėse, tada gerai, arba tai bus jūsų antras automobilis šeimoje. Moterys, jūs tikrai vertinsite jį skirtingai ir jis Jums PATIKS. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
Gytis | 2016-03-25
Toyota Prius, 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, taupumas
Dizainas
Automobiliu nuvažiavau tik 2000 km taigi kažkokių ligų dar neišlindo. Visumoje paliko gerą įspūdį. Kelyje pakaba standi bet ne per kieta, dinamika nebloga. Pirkau paprasčiausios komplektacijos (kondicionierius, elektriniai langai ir viskas), tikrinau Tokviloj nes bijojau, kad nebūtų kokių staigmenų su elektriniu varikliu ar didelių netikėtų išlaidų. Radau tik vieną nedidelę bėdą t.y. vandens pompa leido labai po truputį tai pasikeičiau ir važiuoju ramus. Dizainas automobilio neįpatingas bet viską atperka patogumas sėdėsenos, taip pat pat nemažai daiktadėžių, daug vietos salone ir gale sėdintiems bei bagažinėje. Šeip patenkintas, kaip auto už 4k eurų tai labai smagus. Važiavimas Priusu automatiškai priverčia laikytis saugaus eismo taisyklių, tuo labiau, kad mieste niekur nenuskubėsi... Automobilis neskirtas lenktynėms, bet ir nėra toks jau lėtapėdis. Paspaudus gazą reaguoja greitai ir tas 1.5 varikliukas plius elektrinis variktis neleidžia nusivilti. Aišku ten tie bmwistai ralistai tai jau parodys iš kur dūmai rūksta :D kol kas vandens pompa kainavo 70 eur ir viskas patikrinti autorizuotame autocentre tada viskas bus aišku
Pilnas atsiliepimas...
Manu | 2016-02-12
Super mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sąnaudos, važiavimo jausmas, technologijos, patikimumas
nėra variklio temperatūros daviklio, važiuoklė kietoka, bet šiaip realių minusų nematau
esu vairavęs, tiesa ne savo, bet BMW semiorą 2007 metų pirktą iš salono, taip pat naują pirktą X5 2011 metų, mazda 323f 2001 metų, mazda3 2011 metų ir daug kito, kas neverta paminėjimo ir galiu drąsiai teigt, kad Prius yra pats geriausias variantas. Aišku, jis neturi tos prabangos ir galios, kas yra pas BWW ar sportiškumo kas yra pas tą naujesnę minėtą mazdą, bet šita mašina turi stilių ir galią pakeist vairavimo įpročius. Variatorinė pavarų dėžė yra kažkas tokio tikrai puikaus + su gazo pedalu gali pasirinkt, kada važiuot elektra greičiui palaikyt, o kada reikia daugiau galios ir pasitelki į pagalbą benzino variklį. kol kas nuvažiavau per mėnėsį tik 1000 km mišriu rėžimu. galiu pasakyt, kad hibridinės sistemos efektyvumas žiemą ir važiuojant trumpus atstumus nėra itin juntamas, nes pirmiausiai vidaus degimo varikliui būtina susšilt iki darbinės temperatūros kad hibridinė sistema imtų pilnai veikt. tai matyt vienintelis riebesnis minusas. paprastas pavyzdys, važiavom su šeima iš Kauno Žaliakalnio į Birštoną, tai tiek Garliavą, tiek ir Prienus pavyko pervažiuot vien elektra, o bendras kelionės Kaunas - Birštonas - Kaunas sąnaudas kompas rodė 4,2, kuo galima tikėt nes Prius kompai nemeluoja anot kitų savininkų. Mano Prius pirktas prieš mėnesį yra pačios paprasčiausios komwplektacijos. turi tik galinius parktronikus ir keyless go. Pirkau prabėgusį 96kkm ir pilnai šiais duomenim tikiu. Šiaip tai tikrai geras variantas, nes gali pajaust važiavimo tiek elektromobiliu, tiek ir benzininiu auto privalumus. Pirkau už juokingus 5500 eur, nors kirbėjo mintis pasiimt kreditą ir paimt metų-dviejų senumo Pirus plug-in, bet kai pas mane nėra nuosavo namo, tai šitas variantas atkrito, nes net ir esant galimybej pakraut netoli darbo - nesusiviliojau. 1.5 57 kw benzo motoras yra pakankamai aštrus, pridėjus 27 kw elektrinį gaunasi visai padorūs 84 kw,ko pilnai užtenka norint greičiau pajudėt iš vietos, bet savaime suprantama, kad šita mašina nėra sukurta lakstymui. dėl šito turiu mažai ką pasakyt, nes auto turiu labai trumpą laiką. tepalų keitimas kainuoja kiek brangiau nei įprasta, nes rekomandacija yra keist kas 10k + ir tepalas Priusui eina atskiras. Pakeičiau vos nupirkęs tepalus ir filtrus, ir autorizuotam servise sumokėjau septyniasdešimt kažkiek eurų. Kol kas tai viskas. Kiek suprantu, tai šita mašina yra labiau nuvertėjus nei panašių metų Corolla Verso, nes dėvėtų kainos yra palyginti panašios, bet Prius naujas buvo kur kas brangesnis, tačiau nemanau, kad čia kažkokia esmė. nors sako, kad ir 200k šitai mašinai yra ne rida, visgi siūlyčiau gerai paieškot su mažesniu prabėgimu, nes bet kokiu atveju baterijų įkrovimo ciklai turi savo limitus. svarbu žiūrėt, kad nebūtų buvus taxi ar drožiama įmonės mašina. rūdys šituos modelius irgi mėgsta. taip pat žiūrėt, kad būtų originalūs ratai, nes jie yra specialūs, dėl to brangūs, o su kitokiais ekonomija gali krist.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2015-09-18
PRIUS 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybė ir patikimumas, jokių fokusų ir nesąmonių
šiuo klausimu neturiu ką pasakyti
2005 PRIUSAS. Lietuvoje nuvažiuota 32.000 km. EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS: 3 kartus keisti tepalai ir tepalo filtras (keičiu kas 10.000 km, taip naudingiau variklio mazgams, bet galima keisti ir kas 15.000 km, būtinai pilasi pilnai sintetiniai tepalai, geriausia japoniški), oro ir salono filtrus pasikeičiu pats, priėjimas paprastas ir nieko ten sudėtingo. Nenumatytos išlaidos: reikėjo keisti galinio žibinto lemputę: tuokart mokėjau 1,50 lito (0,43 EUR ct). Stabdžių būklė po 30.000 buvo geriau nei norma. DEGALŲ SĄNAUDOS: kurui išleidžiu apie 50-60 proc. mažiau pinigų nei su prieš tai turėtu 1,6 benzinu (paskutinę vasarą liepos - rugsėjo mėn.) iki euro įvedimo kurui tiksliai paskaičiavau, kad išleidau apie 3000 litų mažiau nei ankstesniais tais pačiais mėnesiais). Prius hibridas idealiausiai/ekonomiškiausiai veikia prie šilto ir sauso/karšto oro: tuomet naudoja 4,5-4,8 l/100 km. pasistengus galima ir dar sumažinti. Dėl vėsaus ir drėgno oro dažniau jungiasi benzininis variklis - sąnaudos didėja iki 5,2-5,6. Žiemą 6,1 ir 6,5 (šildymas, radija, lempos). Kuro sąnaudoms daug įtakos turi daug veiksnių, kurių visuma didina naudojamus litrus (oro temp,, lietus, drėgmė, mašinos apkrova, keliai (pvz., jei važinėjama po visą vilnių (kalnai į Naujanus, Lazdynus, Karolus, Šeškinę), tada sąnaudos truputį didėja ir nereikia tikėtis utopinių 3,5 ar 4 litrų, į kuriuos galima tilpti vienam važinėjant iš Antakalnio galo į VU centrinius rūmus, kur nėra didelių kalnų ir galima įlįsti į žalią koridorių. Bet bet kuriuo atveju truputį daugiau nei 5 litrai ar 5,5-5,8 yra norma važinėjant po visur (visas miestas+užmiestis; 2 ar 4 žmonės). SALONAS ir ERGONOMIKA: salonas gana erdvus: priekyje patogiai sėdi ir aukšti (1,90m) žmonės, gale vietos irgi per akis, tik aukštesniems žmonėms gali galva liestis prie galinio statramsčio, nes dėl aerodinamikos jis greitai žemėja. Bagažinė kaip tokios klasės mašinai nėra pati didžiausia ir ji per siaura didesnių gabaritų daiktams. vairuotojo vietoje jokių nereikalingų mygtukų, viską valdyti galima per liečiamą ekraną, kuris dabar jau šiek tiek archajiškai atrodo (gaila, kad jo atsisakyta kitos kartos priuse) ir vairo kontroliniais mygtukais. Tai yra privalumas, nes krūva mygtukų centrinėje konsolėje, kas dabar yra populiaru daugumoje mašinų, primena skaičiavimo mašinų gamyklą. variklis 1,5, vietoj pagrindinio diržo yra grandinė. Todėl atpuola rūpesčiai dėl diržo kaitaliojimo. Tepalus rekomenduotina keisti kas 10.000 km (tokia nuostata vyrauja angliškuose Prius interneto forumuose). Elektros variklio sukimo momento pilnai pakanka greitai startuoti sankryžoje, tačiau lenkiant visgi reikėtų jau būti perpratusiam hibridinės pavaros specifiką ir galimybes. Jaučiasi šioks toks lagas, kol elektronika supranta ko iš jos norima. Pagreitis tikrai geras, tereikia iki dugno spausti gazą ir viskas bus ok. Elektros variklio baterija daugumai turbūt kelia didžiausią nerimą, bet aš kai pirkau savo priusą, nieko netikrinau, baterija veikia gerai, manau, geriausias jos būklės indikatorius - kuro sąnaudos. Jeigu sąnaudos didelės (pvz., apie 7 litrus ar daugiau), reiškia baterija gali būti benusibaiginėjanti. Bet šiaip apie ją nieko neišmanau ir nesuku galvos, ateis laikas (jeigu ateis), tada ir žiūrėsiu, bet kol kas ji, atrodo, veikia (mašinai jau 10 metų). Paprasto (12v) akumas montuojamas bagažinėje, berods, prie dešinio galinio žibinto. Jo būklę galima patikrinti labai paprastai You tube yra filmukas (įrašyti how to check prius battery), aš pasitikrinau ir man rodė, kad 12V akumas yra geras. Tik svarbu iš pradžių visus žingsnius užsirašyti ant popieriaus lapo ir parepetuoti prieš pradedant tikrinti ant tikro priuso, kad nepridaryti to, ko nereikia. Už pastarąjį sakinį neprisiimu jokios atsakomybės. Kaštai minimalūs: per 2 metus kol kas tepalams filtrams išleidau apie 80 EUR +0,43 EUR ct sugedusiai lemputei, daugiau nieko daryti nereikėjo. PRIUSAS iki 2009 m. yra hibridų ikona, dėl techninių sprendimų, inovacijų ir aišku išvaizdos, todėl jei nusprendėte pirkti, neabejokite savo pasirinkimu. Pats pirkau nieko netikrinęs iš pirkėjo, iš kurio dar kartą pirkčiau, nes mašinoje jokių siurprizų nebuvo ir ji tarnauja kaip man reikia, t. y. piniginės nežaloja ir jokių kaprizų nerodo. Patarimų galiu duoti tik tokių, kurių išgirdau, kai ieškojau sau priuso: 1. nebijoti ridos, 2. patikrinti, ar lygiai bamperiai pritvirtinti (jeigu šonuose nuo sparno biški atšokę gali būti remonto požymis, nes tvirtinimo mazgai labai brangūs), iš toliau pažiūrėti, ar nesiskiria durelių ir bamperių spalvos, 3. pažiūrėti , ar priekiniai žibintai nekliba ir ar jų tvirtinimas prie kėbulo nėra pažeistas ar klijuotas/lipdytas; 4. žinokit, ką perkat: europinį modelį ar JAV rinkai skirtą (jie abu vienodai geri, tik turi kai kurių skirtingų niuansų); 5. atkreipti dėmesį į padangų dydį ar R16 ar R17 ratai, nes padangų kainos R17 yra daug didesnės. Visus šiuos 5 punktus galima pačiam patikrinti. Visą kitą reikia jau vežti patikrai pas specialistus.
Pilnas atsiliepimas...
ROCKY | 2015-09-08
Toyota Prius 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, kuro sanaudos, kokybiška garso aparatūra, nemažai vietos, manevringa.
Kietoka važiuoklė
Sveiki. Automobilį turiu pora mėnesių. Pirkau dėl patikimumo ir mažų kuro sanaudų. Bandžiau patikrinti kiek Priusas srebia 100 km, tai užpyliau pilną baką nuvažiavau 100 km ir vėl užpyliau pilną, tai sanaudos gavosi 4.6 litro (kompas rode 4.5). Mieste važiuota pagal taisykles apie 30 km ir 70 km užmiestyje apie 90-100 km/h. Nuvažiavau jau apie 3000 km didesnių sanaudų nei 4.9 litro nebuvo. Sakyčiau labai geros sanaudos. :) Važiuoja tikrai tyliai, maloniai, jaučiasi kietoka važiuoklė prsėdus iš volvo xc90. Salonas labai neblogai surinktas, važiuojant žvyrkeliu niekas nebarška. Variklio traukos pilnai pakanka važinejant pagal taisykles. Remontuoti dar neteko. Toyotos atstovybeje girdėjau pilnas aptarnavimas 150 Eur. Ieškoti su nedidele rida :)
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-04-12
Toyota Prius 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, saugus, puikus valdymas
Nėra
Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs - atitinka visus man reikalingus kriterijus: ekonomiškas, patikimas, stabilus kelyje, gražus (čia,be abejo - skonio reikalas). Važinėju 2 metus ir vis dar tenka aplinkiniams aiškinti - kas čia per automobilis, kad be garso važiuoja ir t.t. Tiesą pasakius, prieš pirkdamas net nesitikėjau, kad, anot draugų, kolegų ir pažįstamų tapsiu "kosminio laivo" savininku. Sužavėjo patikimumas, važiuojant žiemos keliu. Tai automobilis, su kuriuo reikia dažnai važinėti (jei kokį mėnesį nevažinėsi, gali kilti problemų su baterija). Kuriasi žiemą, vasarą idealiai, jokių problemų kol kas nebuvo. Per du važiavimo metus preiš TA keičiau priekinį guolį (85 eurai), stabdžių diskus ir kaladėles. Daugiau nieko remontuoti neteko. Pigus KASKO draudimas. Per du metus draudimo vadybininkas automobilio kainos nesumažino. Bendzino sąnaudos: aš daugiau važinėju užmiestyje, vid. 110 km/val. greičiu. Pravažiavau apie 30000 km. Pastebėjau, kad kompiuteris praktiškai kuro sąnaudų atžvilgiu nemeluoja, arba paklaida apie 0,2 l. Taigi vasaros metu kuro sąnaudų vidurkis apie 5 l., žiemą apie 6 l. Metinis vidurkis apie 5,5 l. Važinėju normaliai - kelyje nesidraskau, bet iš paskos irgi nesivelku... Prieš perkant automobilį pravaryti Toyota centre ir viskas bus aišku. Patarimas nusipirkus: Važiuoklės remontas nebrangus, kiek žinau, brangus kėbulo remontas, todėl vertėtų apsidrausti KASKO. Automobilio dugną padengti antikorozine medžiaga (jei galvojate ilgiau su šiuo auto važinėti). Net nebandykite su Prius užkurti kitą auto - per mažas akumuliatorius, turėsite daug bėdos. Pasiskaitykite instrukciją, tikrai pravers.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2015-02-17
Geriausias automobilis, kokį esu turėjęs.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos, patvarumas, malonumas valdyti.
minusų nėra
Automobilis kokybiškas, ypatingai patvarus ir ekonomiškas. Nustebino garso izoliacija - tikrai geresnė nei statistinės toyotos. Salonas pakankamai erdvus. Silpnybė - dizainas, tačiau čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai jis gražus, ypač galas. O automobilio patvarumas dizaino trūkumo kartelę atsveria su milžinišku kaupu. Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs. Nesakau, kad nėra geresnių, bet šioje klasėje ir už priuso kainą aš sau nieko geresnio tikrai nerasčiau. Variklis - didžiausias šio "puikuolio" privalumas. Visų pirma, tai NE dyzelinis automobilis, todėl žiemą ryte atsisėdus ir paspaudus "power" mygtuką per žandą nebėga skausm ašara dėl vos besisukančio starterio ir plerpiančių/tratančių triukšmų po kapotu. Visi mano automobiliai iki priuso buvo dyzeliniai, drąsiai teigiu - prie dyzelio nuo hibrido niekada nebegrįšiu. Variklis dirba kaip laikrodukas, o svarbiausia - tyliai. Dar vienas kriterijus, kurio negali įvertinti nevažiavęs su hibridu - ramiai važiuojant apsukos nekyla aukščiau 1400, tai man asmeniškai suteikia didelį malonumą ir komforto jausmą vairuojant. Šis automobilis mane pačiu geriausiu būdu išmokė nevairuoti agresyviai ( tik nepagalvokite, kad mieste važiuoju 40km/h greičiu :) ) Visos kalbos apie hibridinio automobilio gedimus - mitai. Visų pirma, tai - Toyota. Kas gyvenime turėjo bent vieną Toyotą, žino ką reiškia šis prekinis ženklas ir šių automobilių patikimumas. Netikite? Štai Vokietijos techninės apžiūros statistika http://www.anusedcar.com . Taigi 1. šis automobilis negenda, 2. Šio autombilio detalių kainos - 300€ variklis, 300€ ni-mh baterija, 300€ "greičių dėžė" , kuri iš tiesų yra keli dantračiai ir du elektriniai varikliai. Taigi pasikeisti VISĄ hibrido varančiąją dalį jums kainuoTŲ panašiai kaip suremontuoti pabirusį dyzelinį variklį. Gedimo tikimybė mažiausiai du kartus mažesnė už bent kokio dyzelinio variklio, NES: 1.5l benzininis variklis turi tik 57kw galios, taigi dirba su nedidelėmis apkrovomis, greičių dėžėje apskritai nėra kam gesti, nes ten tėra vos keli dantračiai, kurie visada "kietai" susieti tarpusavyje ir nesijunginėja, o elektriniai varikliai apskritai yra be galo patikimi. Toyotos NI-Mh baterijos darbins režimas yra tarp 30 ir 70 procentų baterijos įkrovimo, nors ekrane rodoma, kad baterija tuščia arba pilna. Taigi Toyotos inžinieriai projektavo sistemą taip, kad baterija tarnautų kiek įmanoma ilgiau. Netikite? Štai 10 metų senumo priuso testai: http://www.consumerreports.org/cro/news/2011/02/the-200-000-mile-question-how-does-the-toyota-prius-hold-up/index.htm . 2006 metų prius turi gražesnę vidaus apdailą, gražesnius priekinius žibintus ir geresnį multifunkcinį ekraną, prie kurio lengvai pasijungia pigios atbulinio vaizdo kameros. Jeigu renkiesi antros kartos prius, rinkis 2006-2009 metų.
Pilnas atsiliepimas...
Autoboks | 2014-09-05
Kokybiškas patikimas negendantis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PATIKIMAS, NEGENDANTIS ,DETALES PIGIOS
ISVASDOS TRUKUMAS, BET CIA TOKS MODELIS PADARYTAS KAD KO MAZESNIS PASIPRISINIMAS VEJUI BUTU
Labai puikus automobilis ilgam vaziniejimuisi mieste tiek ir ilgesnemis distancijomis. Sis autobolis yra skitas tam kas tingi remuontoti tvarkyti autobili ir juokingos kainos sumoketi uz detales pvz- automatine deze deveta 500lt , maza kaina dielto kad jos negenda. variklis 1.5 mieste lakstyti laisvai uztenka ir variklio kaina deveta 800lt ir seip si varikli netaip lengva butu uzdrosti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai