Markės
1318 iš 1426
Toyota Prius 2009 - 2015
Toyota Prius, 2009 - 2015
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 2
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015Toyota Prius 2009 - 2015
Toyota debiutavo 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje parodoje. Naujas automobilio kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis, dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas yra 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią, viso yra 134 AG (anksčiau 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.

Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.

Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Viršaitis | 2016-12-27
Prius 2011 Facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, ekonomiškas, nereikia tvarkyt, kaip dyzelio nuolat
Garso izoliacija, interjeras pigus
Pardaviau savo BMW 3 klasės ir persėdau į Prius. Dažnai tenka važinėti kasdien 40km per diena, o kartais 700km, tai ieškojau patikimo automobilio ir ekonomiško 2010 - 2011m. Nes sugedus už 350km nuo namų, būtu nekas. Pradžiai žiūrėjau, dyzelius, bet su jais daug bėdu: EGR vožtuvo problemos, DPF (dyzelio daleliu filtras) užsikiša, purkštukai. Kadangi esu skūpus :), tai nusprendžiau , kad geriau imt hibridą, bus ekonomija, atkrenta - variklio diržo ir pompos keitimas (nes tik nusipirkus reik keist, nes jie savo būną atitarnavę). Taigi, nusipirkus Prius, gavau hibridą su dyzelio ekonomija. Plius, kaip jau minėta kitam komentare, nėra Prius variklio diržu. Tad tik nusipirkus, pasikeičiau tepalus tik 4l ir nusiploviau. Tai visos investicijos per 2 mėn. Tik įsėdus atrodo didelis, kaip mini venas viduje,aukštoka sėdėsena, gerai matosi galas ir puikus veidrodėliai. Garso aparatūra skamba puikiai ir sodrokas žemas. Varais ovalo formas ir labai lengvas, atrodo su pirštu gali sukinėt. Bagažine 3 daliu, apatinė atsarginis ratas ir t.t., antras smulkmenoms susidėt ir paskutinis jau tikroji bagažinė. Nuleidus sėdynes galines galima sutalpinti nemažą krovinį, bet nėra pertvaros. Teko įprast prie važiavimo, bei triukšmo išorinio. Vairuoti labai patogu ir malonu, tik sėdynė nėra patogi, viskas po ranka. Salono interjeras labai pigus ir pigios plastmasės, tikrai nemaloniai liečiasi. Važiuojant girdisi, ratu ūžesys ir pasaliniai garsai, kaip traškėjimas panelės ir t.t Komforto labai mažai, susidarė įspūdis, kad tai kokybiškas (išskyrus interjerą), bet ekonomiškas automobilis, kuris sutvertas patikimai tarnauti. Smarkiai užspaudus gaza, pasidaro triukšmingas variklis. Turi 3 režimus EV - Electro Vehicle, važiavimas vien elektra, kokius 200 - 300m, ECO - ekonominis važiavimas, nuspaudus akceleratoriaus pedalą, jis nėra toks jautrus, jei nuspaudi 50%, tai jis duoda tik 20 % galios, t.y neleidžia greit įsibėgėt, nes tai atsiliepia kuro ekonomijai. Kartais sekmadieniais, kai neskubu tai varau, kaip pensininkas po truputi išjudu iš vietos ir važiuoju elektra. Kasdien taip važiuodamas trukdyčiau eismui, įsibėgėdamas ant elektros, nejungiant benzininio variklio. Bei Pwr - Power- režimas, važiavimas benzinu, su el.variklio pagalba. Kasdien važinju ECO - režimu, žinoma duodu gazo, kad įsibėgėt, o vėliau stebiu monitorių ir važiuoju el.varikliu, kol išsikrauna baterija, vėliau ji pasikrauna nuo benzo variklio. Kaip minėjo praeitam komentare, tikrai skatina važiuot taupiai ir ramiai, norisi vis neišlipt iš eko važiavimo ribų, tad akceleratorius, nėra spaudomas, o tik palaikomas variklio darbas. Teko įprasti, kad įjungus (taip taip, neužkūrus), nėra garso jokio, įsijungi drive ir važiuoji, kaip troleibusas, be garso. Nors jei baterija nevisai pasikrovusi, tai kartais įsijungia variklis, kad užkraut baterija. Jei ne garso izoliacija, bei interjero kokybe, būtu liuks auto. Kas smagiausia vis bandau pažiūrėt, kiek su pilnu baku nuvažiuosiu, bako talpa 45l. Kompas rodo, kad dar liko 17km (degalinės ženklius), indikarolius mirgsi, rodantis degalų likutį. Ir pyst, iš 17km likusiu per sekundę rodo 0, vos infarkto negavau, vis dėlto nuvažiavau iki degalinės buvo likę tik4km, prisipyliau pilną baką, tilpo 38l,vadinas dar resurso (likučio) buvo 7l likę. Variklis 1,8. Kartu su el.variliu bendra galingumas 137 HP arba 100kw. Užspaudus gaza iki galo, įsijungia abu varikliai ir duoda užtektinai galios. Manau, kad prie variklio nereiks kišt ranku, nes nėra diržu jokiu ar mazgų kurie dėvetusi. Pavarų dėžė CTV, kelios padėtys, D- drive, R- reverse, N- neutral, B- braking (stabdymas varikliu važiuojant, nuo kalno, matyt kad stabdžiai neperkaistų, naudojau 2kart ir ti tik pažiūrėt.) P - parking padarytas, kaip atskitas mygtukas panelej. Rankinis, tiksliau kojinis :) stabdis nusipaudžia koja. Įdomiausia, su automobilio ekonomija. Tai prikaluso, nuo daug faktoriu, oro, temperatūros, reljiefo. Kartais vidurkis 6l, jei vietovė su kalniukais. Užvakar vidurkį pasiekiau 4,4l - 500km nuvažiavęs, autostrada + miestas, bet grįžtant tuo pačiu keliu vidurkis 5.2l. Preitą kartą vidurkis buvo - 6l. Viską matuoju pagal nuvažiuotus km ir sunaudotą benziną. Nors kasdien važinėjant auto rodo, kad vidurkis 4.9l. Taip kad vidurkis 5l kažkur. 4l buvau pasiekęs sekmadienį be eismo, bet tik trumpam. Kas rašo kad 4l tai matyt idealios sąlygos, ir internete pažiūrėjus kitų Prius sąnaudas, patvirtina mano nuomone, kad nereik tikėtis 4l, o 5-6l priklausomai nuo važiavimo. Reikia sekti padangų slėgį. Jis priekyje 2,4bar (35psi), gale 2,3bar (33psi). Kas nepatingėsit, pasiskaitykit automobilio naudojimo instrukciją (manual) yra įdomiu dalykėliu. Kolkas jokio remonto nereikėjo, tik pakeist tepalus. Padangos orginalios R15, tai daug nekainuos pasikeist, beto jas reikia sukeist vietom, yra schema manuale kaip jas sukeist kas 15k km, kad vienodai nusidėvetu. Kitas tas mano auto bus Lexus CT200h, nes ten Prius viduriai, bet Lexus komfortas. Japonai Honda ir Toyota (Lexus) gamina patikimus barškučius, kurie gerai tarnauja, gerai atrodo, bet nėra komforto, išskyrus premium klasę Lexus. Patikrink, ar visi mygtukai veikia. Važiuodamas pažiūrėk, kiek baterija išlaikys važiuojat Eco režimu, patikrink važiuoklę. Automobilis, kuris mažai reikalaus išlaidų, nes tai bezinas/elektra, o daugiau manau, bus tik einamieji remontai skysčiai, filtrai ir pakaba.
Pilnas atsiliepimas...
Priusas | 2016-11-14
Super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, Patikimumas, Invacijos
Komfortas, Triukšmingumas
Automobilį labai smagu vairuoti - pateikiama informacija apie ekonomišką vairavimą labai skatina važiuoti taupiau. Stabdant kraunasi akumuliatorius, iš vietos gali pajudėti tik su elektra ir važiuoti vien su elektra iki 60km/h. Vien su elektra pavyksta nuvažiuoti apie 2-3 km. Visumoj automobilis yra gerai valdomas, tiesa prie vairo reikia prirasti, pradžioj atrodė per jautrus - lyg žaislinis. Gana patogi sėdynė, geras matomumas tiek gale tiek ir šonuose. Tiesa, komforto mažiau nei lyginant su Toyota Avensis (2007 m.) - šiek tiek daugiau triukšmo nuo kelio, platsmasės kietos, salonas ne toks gražus ir pan. Bet yra daug malonių smulkmenų, kurios maloniai nuteikia - galinio vaizdo kamera, heads-up display su integruota navigacija (rodo ant lango kada ir kur reiks sukti). Taip pat patogus cruise control - pats stabdo (kraunant bateriją) jei riedi nuo kalniuko per greitai. Key less sistema. Mašina taupiausiai važiuoja mieste - sunaudojimą galima pasiekti ir 3.9 ltr. Važiuojant magistrale priklauso nuo greičio - važiuojant iki 115km/h naudoja kažkur 4.3, jei važiuoji greičiau - gali išaugti ir iki 4.7 ltr. Esu girdėjęs mitų, kad šie automobiliai neekonomiški automagistralėse - mano praktika rodo, kad tai netiesa. Važinėju daugiausia magistralėse. Važiuojant magistrale elektrinis variklis padeda benzininiui, nuo kalnelio važiuojant benzininis išvis išjungiamas, tad automatiškai sutaupoma. Taip pat važiuojant net ir 130km/h benzininis variklis naudoja apie 5 ltr. Mašinos naudingumo koeficientas yra aukštas, tai irgi padeda sutaupyti kuro. Vieninteliai minusai - tai nėra didelė mašina bei šiek tiek barškutis. Kai važiuoji per duobes jaučiasi, kad kietesnė ir salonas iš plastmasės, tad liuks klasės komforto neverta tikėtis, bet juk ne dėlto ją žmonės perka? Aš pirkau dėl patikimumo ir ekonomiškumo. Variklis dirba tyliai, net ir magistralėje važiuojant 130km/h. Tiesa prie greičių dėžės reikia priprasti - jei paspaudi smarkiau, tai gana triukšmingai dirba. Palaikant tolygų greitį triukšmas mažesnis nei ekvivalentaus benzininio automobilio. Čia jau CTV įpatumai. Jei važiuoji ECO - geros traukos tikėtis neverta, bet kuro suvartojimas maloniai nuteikia. Jei perjungi į PWR arba užspaudi pedalą iki dugno tikrai neapsivers liežuvis sakyti, kad mašina per lėta. Beje tas matosi ir pažiūrėjus oficialią statistiką - Prius ne ką lėtesnis už bet kokį kitą panašų automobilį (1.8 benzininiu varikliu ir 4 cilindrų). Variklyje nėra diržų, tad nereikia nieko keisti. Tuo pačiu tai irgi prideda ekonomiškumo. Važinėju dar tik pusė metų. Pirkau su 58K rida. Kolkas jokių gedimų - pakeičiau priekinį valytuvą. Kaina gana brangi palyginus su panašiais ne hibridiniais modeliais, tačiau jei tarnaus taip kaip tikiuosi, turėtų per 5 metus atsipirkti. Pirkau dėlto, kad norėjau automatinės pavarų dėžės bei benzininio variklio su dyzelio ekonomiškumu :) Kolkas neturiu kuo skųstis. Beveik visi Prius vakaruose naudojami kaip Taxi. Perkant Lietuvoje žiūrėti, kad nebūtų Taxi su atsukta rida.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai