Markės
1375 iš 1482
Toyota RAV4 2012 - dabar
Toyota RAV4, 2012 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
1994 metais Toyota pristačiusi RAV4 modelį praktiškai atrado kompaktiškų visureigių rinką. Šiandien šiam modeliui dėl vietos po saule tenka kovoti su itin stipriais konkurentais iš Honda, Volkswagen ar Audi kompanijų. Naujasis modelis yra dar didesnis nei pirmtakas (30 mm platesnis, 205 mm ilgesnis ir 100 mm ilgesnis tarpuašis) su kogero pačiu erdviausiu interjeru klasėje. Paskutiniu metu pastebima Toyota kompanijos tendencija kurti automobilius su agresyvesniu, dinamiškesniu dizainu. Tai pastebima ir naujajame RAV4. Tiesa, ar tai sėkmingai pavyko įgyvendinti – sunku pasakyti. Žinoma, yra keletas įdomesnių detalių – tokių kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus ar skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją. Tačiau automobilį (ypač jo galinę dalį) sunku pavadinti sportišku ar tiesiog simpatišku. Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos. Kaip trūkumą galima įvardinti kai kuriuos senamadiškus mygtukus, bei pigiai šviečiantį prietaisų skydelį. RAV4 pasižymi įspūdinga interjero erdve, ypač tai jaučiama keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių – čia vietos nepritrūks nei pečiams, nei kojoms visiems trims suaugusiems keleiviams. Bagažo skyrius padidėjo 51 litru iki 547 litrų, tačiau automobilis neturi atsarginio rato. Kelyje visureigis pademonstruoja gana kietą pakabą važiuojant per nežymius nelygumus, tačiau posūkiuose yra linkęs į gana nemažus posvyrius. Vairo mechanizmas taip pat yra gana vangus. RAV4 komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu. Mažesnis 122 AG 2.0 litrų dyzelinis variklis yra komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema ir mechanine pavarų dėže. Jis suteikia puikią ekonomiją ir vos 127 g/km CO2 emisiją. 149 AG 2.0 litrų benzininis variklis komplektuojamas tik su CVT pavarų dėže ir visais keturiais varomaisiais ratais. 148 AG 2.2 litrų dyzelinis motoras pasižymi gera ekonomija, išskiria 149 g/km CO2 ir suteikia padorų 340 Nm sukimo momentą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-09-26
Toyota RAV4 2,2 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras salono šildymas, valdymas, stabili pakaba, puiki šviesa (LED), erdvi bagažinė, patogios sėdynės
Garso sistema, kai kurių mygtukų apšvietimo nėra, prasti (pagrindinių mėlsvų LED ) geltoni rūko žibintai, mažai skyrių dėti daiktams
2,2 l, automatas. važinėju kas dien, bet dar nesenei, todėl ant spidometro yra vos per 500 km. Tai mano pirmasis automobilis su autommatine pavaru dėže ir pirmastoks aukštas, todėl jausmai yra šiek tiek kitokie, palyginti su mano ankstesniais automobiliais (Škoda Octavia 1,8). Aš kolkas važinėju ekonominiu režimu, o tai neleidžia man pajusti visos variklio galios, bet dėl ​​tam tikrų priežasčių jaučiamas potencialas. Net po vangus startavimo ekonominiu rėžimu, po kurio laiko pasijunta staigus ir galingas greitėjimas. Aš jau iš kart atsiprašau "automobilių ekspertų" dėl savo terminų, ir kitų techninių parametrų, nes aš naudoju automobilį kaip paprastas vartotojas ir kaip pats suprantu. Toliau, garso izoliacija tikrai ne ledas, metalas "skamba", bet, nepaisant to, kažkokio didelio pragaro salone nejaučiu, palyginti su Skoda vos labiau girdimas variklio triukšmas, bet pakenčiamas. Valdymas yra labai geras, sako, kad pakaba yra kieta, bet aš sakyčiau - stabili. Staigiuose posūkiuose automobilis nečiuožia. Sėdynės gana patogios (bent iš pirmo žvilgsnio) sėdynes galima sureguliuoti, kaip paprastoj lengvojoj mašinoj, todėl matomumas gana gerasi, o veidrodžia, net gi labai geri. Nors ir mygtukai išmėtyti po visą panelę, nesukelia nepatogumų. Aš atsižvelgiu į tai, kad mes nesuprantame samurajų filosofijos. Dar viena problema yra garso sistema. Garsas yra šeip sau ar net blogesnis. Aš neesu toks geras garso ekspertas, bet Skodos fone - tai nusivylimas. Bet, lyginant su Skoda, tai kur kas geresnis yra salono šildymas, net ir dideliu šalčiu salonas sušyla per kelias minutes. Tada jau net gi savaime atšyla priekinis stiklas be jokio gramdymo ar papildomo šildymo. Galinė sėdynė yra labai erdvi. Bagažinė nėra tokia didelė kaip škodos, tačiau gana padori, didžiausio tūrio savo klasėje. Šiuo metu vidutinės sąnaudos yra 15 litrų. Ačiū už jūsų dėmesį.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   AvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai