Markės
1797 iš 1912
Toyota Yaris, (XP90) 2005 - 2011
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.513% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 12
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiški varikliai
  • Stumdoma galinė sėdynė
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nekomfortiška pakaba
"Yaris tapo pirmu automobiliu savo klasėje, kuris pasiūlė net devynias oro pagalves"
Erdvesnis negu atrodo, labai ekonomiškas, manevringas, taupus, vikrus ir įperkamas miesto automobilis – toks yra šis Toyota Yaris. Išties tai miesto džiunglių automobilis, kuris puikiai jaučiasi mažose parkavimo aikštelėse ir retai užsuka į degalines. Ankstesnis 4 cilindrų 1.0 VVT-i variklis buvo pakeistas 3 cilindrų variklio, kurį galima rasti dar mažesniame Toyota Aygo ir Daihatsu Sirion automobiliuose. 1.3 litro variklis buvo patobulintas, o 1.4 D-4D gavo papildomas 15 AG (11 kW) ir dabar turi 90 AG (66 kW) galią. Yaris tapo pirmu automobiliu savo klasėje, kuris pasiūlė net devynias oro pagalves. Šis automobilis buvo labai populiarus Europoje kur konkuravo su tokiais modeliais kaip Ford Fiesta, Opel Corsa ir Renault Clio. Automobiliukas taip pat stebėtinai smagus vairuoti ir yra tikrai erdvus. Stipriosios pusės yra akivaizdžios, o trūkumai – Yaris yra kiek triukšmingas prie aukštų apsukų, prastokas standartinių ypatybių sarašas ir prastoko plastiko medžiagos viduje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Šios kartos Yaris tapo pirmuoju savo klasėje turinčiu devynias oro pagalves.

Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
2022-03-12
Toyota Yaris 1.3 benz. 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras automobilis
Trūksta galios
Labai ekonomiškas miesto automobilis. Puikiai tinka ką tik pradėjusiam vairuoti. Nėra super greičio pojučio, bet nuvažiuoti iš taško A į tašką B tikrai pavyks. Per keletą eksplotavimo metų iš didesnių remontų buvo radiatoriaus keitimas, generatoriaus restauravimas, starterio keitimas. Daugiau nieko baisaus.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-23
Toyota 1,4 D4D 66kW 2007metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, patogu parkuotis, ekonomiškas
Rūdys(jei buvo mušta), spidometras nepatogioj vietoj, gan mažas
Mašiną pirkom prieš 4+ metus. Po miestą važinėt tai labai smagi, maža, ekonomiška. Tačiau jei tenka keliaut, tai nelabai koks pasirinkimas, nes mažoka bagažinė(ypač jei su visa šeima). Kuro valgė labai mažai. Tačiau po 3 metų pradėjo lysti rūdys ant durų(matomai buvo daužta). O taip tai tik keitėm tepalus, starterį remontavom ir ABS daviklį pakeitėm. Deja, teko parduot dėl rudžių, nes per šią žiemą būtų visai supūvus ir nuvertėjus. Per 4 metus kaina nukrito dvigubai. Eksploatacija pigi. Remontai tai tik tepalų keitimas Pasitikrinkite ar nebuvo daužta, kad išvemgtumete rudžių ir kitų nemalonumų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-17
Toyora Yaris 2006 1.4 d4d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska, patikima, nebijo didesnio greicio, stabili
Kolkas nerasta
Ieskojome taupios, nedideles masinos daugiau miestui, bet su kuria nebutu baisu ir i trasa isokti. Rinkomes tarp Yario, Corsos ir naujesnes Fiestos. Ir tikrai neprasovem issirinke Yari. Mieste vazineja drauge (ieskojom, kad nebutu didele, lengva parkuotis, tikrai pasiteisino). Uzmiestyje daugiau vairuoju pats, ugis 186cm, vietos pakanka. Galima drasiai ir truputi paspausti, masina tikrai to nebijo. Autostradoj pagrinde greitis 140-150km/h. Bendros sanaudos niekada nera virsijusios 6l/100km. Miestas - Vilnius, taigi kamsciu gauna gan daug. Nesenai sugalvojome padaryti kelione Vilnius - Gdanskas - Vilnius. Pradzioj kiek dvejojau del tokios keliones su Yariu, bet jokiu bedu. Puikiai atlaika, tiek lenkti mazuose Lenkijos keliukuose tiek autostradoj paspausti 150km/h. nuvaziuota virs 1200km. Bendras sanaudos pilant pilna baka, o ne pagal kompa gavosi 4.8l/100km. Taigi kelione kainavo kiek daugiau nei 60e :) Bendrai paemus neisivaizduoju ka reiketu rinktis dabar i jos vieta. Su Corsa nemanau, kad buciau ryzesis vaziuoti i kelione. Galines sedynes 'vazineja' taigi galima padidinti, pamazinti bagazine. Puikiai tinka vezioti suni bagazineje :) Taip pat teko parsivezti 2.44m ilgio lentas. Tilpo salone. Beje, drauge labai dziaugiasi gausybe ivairiu detuviu, kiseneliu ir tt Remontuoti kolkas tfu tfu tfu, neteko nieko. Nesenai pakeisti filtrai + tepalai Kemi servise. Gavosi apie 70e. Praejo beveik metai nuo pirkimo, kolkas kainos tokios pat uz kokia pirkom. Jei reikia patikimo automobilio, kuris nesiurbs daug kuro - nematau daugiau konkurentu. Apie kazkokios ligas siam automobiliui girdeti neteko. Tikrinti pagrindinius einamus dalykus ir pirkti - nesigailesit. Ypac moterims masina ideali.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-12
miestui kaip tik
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, nedidelis, todel patogu rasti vieta parkavimui ar apsisukti mazoje erdveje, mieste tylus, vietos sedejimui daugiau nei gali tiketis is tokio mazo automobilio
uzmiestyje vaziuojant 110+ variklis garsiai dirba ir jau nebemalonu vaziuoti, taip pat sedynes vargina ilgiau vaziuojant, nepatogu pakeisti priekiniu zibintu lemputes
Kadangi automobilis buvo pirktas atsizvelgiant i mazas kuro sanaudas ir daugiausia skirtas vazineti mieste, todel esu patenkintas juo. Kuro suvartojimas mazas, rimtu gedimu nebuvo, gale vietos sedeti pakankamai daug. jei reikia ka nors didesnio pervezti atsilenkia sedynes, tai kazkiek padeda, bet siaip tai miestui skirtas automobilis ir nereikia noreti pervezti saldytuvo. Pagreitis aisku silpnas, bet mieste to ir nereikia, uzmiestyje noredamas kazka aplenkti atitinkamai ivertini situacija. Pirmas nemalonus dalykas buvo kai reikejo priekinio zibinto lempute pakeisti, velniskai mazai vietos, siaip ne taip pakeiciau, o paskui perdege kita, po metu dar viena, tada iskart nusipirkau long life ir pasikeiciau abi, 4 metai nebereikejo keisti. Aprasyme raso, kad pigios plastmases, taciau salone niekas nebarska, kai tik buvau nusipirkes buvo barskejimo garsas taciau iskart radau, kad vienas plastikinis dangtelis negerai buvo uzdarytas. Plastikiniai priekiniai zibintai ko kiek laiko netenka spalvos todel reiktu vel poliruoti. Buvo plysus granatos guma, todel teko pakeisti.
Pilnas atsiliepimas...
Zydrunas | 2015-08-11
Toyota Yaris 2008, D-4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska. Galybe visokiu detuviu. Vien aplink vairuotoja yra 7 skyreliai visokiausiems dalykeliams. Toliau vaziuojant tikrai pravercia.
Su dyzeliniu varikliu sildymas silpnas. Saltesne ziema mieste siltesne srove atsiranda tik nuvaziavus didoka atstuma arba uzvaziavus i kelis kalnus. Prie galiniu ratu nuo galiniu dureliu puses yra tokios "kisenes" kuriose kaupiasi purvas.
Is pirmo zvilgsnio paziurejus atrodo labai mazas automobiliukas, kuriame vietos labai mazai. Bet atsisedus i vidu erdve panasi kaip vidutines klases automobilio. Taip, gale 3 stambesni zmones neisitaisys patogiai. Ir ilgesnems kelionems sedynes nera komfortiskos. Patinka gerokai pagyvenusiems zmonems, kadangi sedynes yra siek tiek auksciau negu daugumos hecbeko/sedano tipo automobiliu, todel ilipimas ir islipimas nesunkus. Patogus automobilis vazinejimui prie miesto arba nedideliais atstumais. Esant reikalui lengvai pasidaro nedidelis universalas. Galines sedynes be lankstymo taip pat stumdosi kaip priekines. 4 asmenu seimai savaites bagazas tikrai telpa. Kai kam reikia laiko priprasti prie viduryje esancio prietaisu skydelio su skaitmeniniu spidometru, bet pripratus netgi lengviau islaikyti pastovu greiti. Nevirsyti. Jokiu problemu su parkavimu. Pakankamai nedidelis apsisukimo spindulys. Vairavimas labai tikslus. Nera kazkokiu laisvumu. Vairas sukiojasi labai maloniai, lengvai. Automobilis normaliai "stovi" ant kelio. Siek tiek tai priklauso nuo to, kokio lygio padangos bus uzdetos. Vazineju su R15/65/185. Magistrale vaziuojant 135 - 150 km/h nepatogumu nesukelia. Zinoma jau pasiklausyti maloniai megstamos muzikos neiseis. Del nedidelio kebulo turio ir tos pacios erdves salono su bagazine prie didesnio greicio triuksmas viduje taip pat didesnis, bet pasikalbeti su bendrakeleiviu netrukdo. Variklis tikrai pakankamas tokiam automobiliui. Ismokus isnaudoti sukius tikrai pakanka traukos. Nera problemu pajudeti sankryzose su srautu ar lenkiant uzmiescio kelyje. Nezinau del automato, bet mechanine deze esu labai patenkintas. Nera turbinos, bet trauka yra tolygiai didejanti, todel greitejimas malonus, ties 2500 a/min net sparciau sokteli i prieki. Ne sportinio vairavimo megejams tikrai ekonomiska masina. Uzmiescio rezimu 4l. Vaziuojant 135 km/h - 4.7l. Ir tiek. Variklis tiesiog gerai veikia. Vazineju 3 metus. Pakeiciau 2 lemputes, salono ir variklio oro filtrus (tik del saves, kaip kam patinka), tepalus. Gaunasi nepilnas 100 EUR. Pagarba Autotojai - lietuviskos serviso kainos ir aukstos kokybes aptarnavimas. Pakartotine technine apziura praejo per viena karta be papildomu paremontavimu. Nustebino, nes prie tai vazinejau su Vectra, tai kas tuos 2 metus reikedavo sauja sarnyru, stabilizatoriu keisti. Per ta laika nuvertejo apie 500-700 Eur. Pagrindinis demesys sankabai. Pavaros turi junginetis sklandziai be jokiu strigimu, kliuvimu, trukciojimu. Variklio darbas. Garsas beveik toks pats sklandziai veikiancio benzino.
Pilnas atsiliepimas...
seeker | 2014-07-20
Puiki mašinytė neveltui Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiškas, geras trauka dyzelio, labai mažas apsisukimo kampas, graži išvaizda
elektroninis spidometras, bet įmanoma įprasti
Automobilis mažas kompaktiškas, bet viduje vietos pakankamai. Jei už vairo nesėdi ilgakojis vairuotojas, tai gale vietos pakankamai. Norint daugiau vietos bagažinėje sėdynes galima pastumti į priekį. O priekyje vietos kaip ir pas bet kurį didesnės klasės auto. Beto nesitikėjau, kad tokiame kompaktiškame automobilyje taip aukštai sėdi, kaip kokiam vienatūryje. Aišku pakaba nėra tokia minkšta kaip limuzinų klasės, bet ne barškutis. Iš minusų tai gal elektroninis spidometras man nelabai patinka, bet gal su laiku manau galima priprasti. Beto vairas gal kiek lengvokas nejauti beveik jokio pasipriešinimo kai suki, bet kai reikia ant vietos apsisukti gal privalumas. Beto apsisukimo spindulys labai mažas, vos ne ant vietos gali apsisukti, tas labai patiko. :) Variklis 1,4 dyzelis, traukos tikrai daugiau negu pakankamai, beto pašilęs dirba tyliai vos ne kaip benzinas. Aišku pagazavus jaučiasi, kad dyzeliukas :) Važiuojant trasoje 100km/h kompas rodė 4,5 litro ant 100, o vidutines sąnaudas kiek pavažinėjus ir po miestą 4,7. Dėl eksploatacijos dar nieko negaliu pasakyti, nes neseniai įsigyja, bet važiuoklė niekas nebarška, variklis dirba gražiai, manau greit investuoti nereikės ir kaina greit nenuvertės nes visdėlto toyota :) Na kaip ir visada viską gerai apžiūrėti ir jei patiko pirkti :)
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2012-06-03
Yaris 2007 m. benzinas, automatas, 3 durys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, manevringas. Vairuojame modelyje įdiegta automatinė greičių dėžė, tad labai patogu vairuoti mieste. Geras greitėjimas iš vietos. Panelėje trys daiktadėžės, tad moteriškiems niekučiams vietos stebėtinai daug palikta. Trumpa bazė, patogu apsisukti.
3 durų, tad keleiviams liptį į automobilio galą tenka per keleivio ar vairuotojo dureles, kas kartais būna nepatogu. Amerikietiškas 2007 m. modelis su automatine greičių dėže, kuri turi tik 4 bėgius naudoja daug kuro (benzinas). Blogas matomumas per galą.
Patogus vairuoti, manevringas. Neblogas įsibėgėjimas. Vairuojamas modelis neturi komfortinės įrangos ar kitų patogumų, tačiau kuo puikiausiai galima gyventi be jų. 1.5 L benzinas, 4 cilindrų Tvarkomas firminiame autoservise, kolkas tereikėjo keisti amortizatorių. Visa kita veikia be priekaištų. Prižiūrint automobilį: keičiant laiku tepalus, filtrus ir kt. kas yra privaloma, automobilis nekosėja ir jokių didesnių gedimų nebuvo. Periodiškai daroma važiuoklės apžiūra, gedimų neranda. Senesnių modelių ieškoti su mechanine dėže, jeigu benzininis variklis perkamas. Automatinės dėžės teturi 4 laipsnių greičių dėžę, ko pasekoje važiuojant užmiestyje didesnius atstumus dideliu greičiu (100 km/h ir daugiau) sunaudojama daug kuro. Patarčiau ieškoti dyzelinį variklį turintį automobilį su automatine greičių dėže. Kuro sanaudos bus adekvačios. Patogus mieste, trumpa bazė, tad manevringas daugiabučių kiemuose. Prastokai jaučiamas atstumas per galinį stiklą, nes pastarasis atitrauktas nuo galinio bamperio per gerų 20 cm, o ir per stiklą nesimato kito automobilio priekio. Gelbsti, mano atveju, parktronic sistema, kad ir pati pigiausia. Apskritai antrą automobilį pirkčiau tokį, tik gal jau naujo 2012 m. modelio. Tiesa, reikia paminėti, kad ne visi modeliai (konkrečiai mano turimas auto) turi tachometrą (variklio apsukos) ir variklio aušinimo skysčio temperatūros daviklį. Tachometras automatinei dėžei, gal ir nelabai reikalingas, bet rodmenys apie variklio temperatūrą būtų naudingi, nes mano atveju, rodo tik kai variklis šaltas (cool) indikacinį simbolį prietaisų skydelyje ir kai jau perkaitęs (raudonas). Vairuotojas negali matyti temperatūros svyravimų, tačiau kolkas perkaitęs net ir karštomis vasaros dienomis nebuvo. Overall: 8.3/10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
Remis | 2011-11-06
yaris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus,talpus,dinamiskas,nebrangus eksplotuoti
blogas matomumas atgal(padeda parktronikai)
Vazineju 2007m toyota yaris 1,4d automobiliu.Esu nustebintas sio automobilio galimybemis.Be vargo traukia 175km/val.siauliai-vilnius.Kuro sanaudos 6 litrai vaziuojant siuo greiciu.Mieste 5,5ltr.Labai talpus,kaip toks mazas auto.Labai patogios sedynes ilgam kelyje,nes sedima aukstai,nepavargsta kojos.Labai lengvai valdomas mieste.Idealus miesto bolidas,tiek moterims,tiek vyrams.Tikrai vertas savo kainos.Zinoma jei nugalesit lietuviska pasirinkima pirkti sena vw passata uz naujo yaris kaina,su 5m garantija. Variklis dinamiskas,taupus,tyliai dirbantis,pigi explotacija Pirkau uz 26tukst lt,2007m.po metu galima gauti 22tukst.Manau nuvertejimas pagal metus mazas.Eksplotacijos kastai mazi.Aptarnauju toyota atstovybese.Tepalu keitimas apie 300lt. butinai pirkite!
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2011-04-10
Yaris 1.4 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, erdvi, daug dėtuvių smulkmenoms, nekieta kaip kai kurios miesto mašinytės
Sėdynes nepatogios, prie didesnių variklio sūkių - triukšminga, prasta garso izoliacija, pigios salono plastmasės
Kaip miesto mašinytė pakankamai geras variantas, nedidelė, ekonomiška (5,3l vidurkis Vilniuje, cia ne borto kompo parodymais, o realus). Iš išorės atrodo gana mažytė, bet kadangi ji gana aukšta, tai viduje erdvės pakankamai nemažai, tiek priekyje tiek gale. Gale Yaryje patogiau tryse sedėti nei civike (nuo 2006m galvai ir kojoms vietos visai nera) ir BMW 3 (nuo 2005m sedyniu sonai uzlenkti ir sedi persisukes). Tik sėdynes netinkamos ilgesnėms kelionėms, jos nelabai patogios ir prastai kvepuoja, šunta oda, prakaituoja. Dar prie minusų, kad gana žema, po pirmos žiemos priekinė lūpa po bamperiu sulūžo. Salono apdailos plastmases "pigios" bet tai ne limuzinu klasės auto, tad atleistina. Varikliukas ant žemų apsukų dirba pakankamai tyliai, nera visiškas traktorius, tik kai apsukos viršyja 2000 prasideda nemalonus triukšmai. Variklis pakankamai elastingas ir galios pakanka aplenkimui, nereikia ilgai laukt, kol prades greitėtis. Prie didesnio greičio darosi triukšminga, virš 120 gana greit pradeda varginti triukšmas. Na dar neteko nieko remontuot (per 10t km) , tik po pirmos žiemos pradėjo išorės temperatūrą neteisingai rodyt. Auto dalių parduotuves tokiomis dalimis neprekiauja, o Tokvila uz išorės temperatūros daviklį uzsiprašė 245Lt...
Pilnas atsiliepimas...
111 | 2010-09-28
Toyota Yaris TS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, tačiau viduje ganėtinai erdvus, elastingas variklis, tiksliai veikiantys sabdžiai ir vairo mechanizmas, TS modelyje sumontuoti visi įmanomi gamykliai privalumai. Automobilis labai patvarus.
Perdidelė kaina. Sportiška važiuoklė vargina nelygiuose užmiesčio keliuose. Norėtusi geresnių ekonominių rodiklių.
Toyota Yaris TS arba T-sport. Retas svečias mūsų keliuose dėl aukštos gamintojo nustatytos kainos. Už pardavimo salone prašomą naujo automobiliuko kainą galima įsigyti gerokai aukštesnės ir žinoma Marijos žemėje labiau primitinos markės automobilį. Taigi - mašinėlė nedidelė, tačiau turi ganėtinai žvalų 1.8 litro Dual VVTi benzinu varomą variklį, kuris gan noriai pasiekia deklaruojamus 98 kw galios esant 6000 alkūninio veleno apsisukimų per minutę. Pats gamintojo suteiktas įpareigojantis pavadinimas "T-sport" galbūt kiek per drąsus ir per daug žadantis. Tai tikrai nėra ypatingomis dinaminėmis sąvybėmis išsiskiriantis automobilis Nuo 0 iki 100 km/h ribą kertantis per ±9 s, turintis kietesnę, sužemintą važiuoklę, galinius diskinius stabžius, didelio skersmens ratlankius, unikalius priekinį ir galinį bamperius, bei kitą bendrą vaizdą gerinančią gamykloje sumontuotą įrangą. Trumpai - permelyg prašmatni, gerokai perkainuota ir ne itin atitinkanti gamintojo kuriamą mažo sportinio hečbeko įvaizdį mašinėlė. Tačiau... iš išorės atrodanti labai maža, viduje yra neitikėtinai erdvi. Santykinai didelės kubatūros variklis pasižymi stipriu sukimo momentu nuo pat žemų sūkių, yra labai elastingas ir įgauna stiprų antrą kvėpavimą po 4300 aps/min. Greičių dėžė veikia labai tiksliai, vairo mechanizmas ne "toyotiškai" tikslus, stabdžiai stiprūs, nenuilstantys ir lengvai dozuojami. Taigi galima teigti, kad gamintojui pavyko į vieną mažutį automobilį sutalpinti visus du. Gerai įrengtą mažą, gan ekonomišką (labai norint) mašinėlę kasdieniam vartojimui ir piktą "pudelį eriuko kailyje" - turint noro ir galimybių gębantį gerokai palakstyti ir net nubausti didesnius ir galingesnius "miško" gyventojus. Bėda tik viena. Už abu reikia mokėti...ir daug. Per daug... 1798 cm3 98kw (133 DIN AG)/6000 173Mn/4400 Vmax 194km/h 0-100 km/h 9.3s vidutinis kuro suvartojimas pagal gamintojo duomenis 7,2 l/100km. realybėje iki 8 l/100km per pirmus metus nuvertėjo beveik pusę savo pirminės kainos... vėliau šis rodiklis stabilizuojasi ilgesniam laikui
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado 
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt