Markės
1393 iš 1484
Toyota Yaris 2011 - dabar
Toyota Yaris, 2011 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Pristatytas naujos kartos itin sėkmingas Toyta Yaris modelis. Automobilis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25% procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir vairavimo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2018-07-16
Yaris Hybrid 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Likutinė vertė, kuro sąnaudos, erdvus salonas, aštrūs stabdžiai, galingas kondicionierius
Kaina, gaso izoliacija, valdymas, pigios salono medžiagos
Visuomet maniau, kad Toyota labai pervertintas automobilis, lygiai taip pat galvoju ir po šiai dienai. Iš karto perspėju, kad LC ir Hilux modelų čia nelyginsiu. Verti dėmesio tik hibridai, nes visais likusiais atvejais nematau beveik nei vieno Toyotos pliuso. Jei pirkti už standartinę sandėlio kainą ir paprastą benzą, vienareikšmiškai geresnis pasirinkimas būtų Polo, Fiesta, Micra. Dar būtų galima pridėti ir 208, bet Peugeot atstovai Vilniuje neturi jokio noro, kad kas nors nupirktų iš jų automobilį. Perėjau per beveik visus salonus ir jeigu reiktų apmokant kokį vadybininką parodyti pavyzdį, kaip negalima pardavinėti, nuveskit į Peugeot salona Vilniuje. Gavosi tokia situacija, kad atsirado galimybė Yaris nupirkti uz labai labai gerą kainą, tai ir nulėmė pasirinkimą. Toyota skelbiasi, kad naujausiame 2017 Yaryje ženkliai pagerino garso izoliaciją, tačiau, net po pagerinimo, triukšmo lygis vis tiek žemiau kritikos. Kita vertus, kai garso izoliavimas iki tol buvo nulinis, tai bet koks pagerėjimas, lyginant su nuliu, yra ženklus. Todėl nupirkus pirmu reikalu padaryta vibro ir garso izoliacija, bei antikorozinė apsauga. Tikrai nesitikėjau, kad taip pasikeis triukšmo lygis automobilyje. Toyotos meistrai sakė, kad garso lygis patapo žemesnis už bet kurio kito Toyotos modelio, parduodamo LT. Automobilis pirktas važinėti vien tik mieste, todėl į kai kuriuos minusus buvo galima nekreipti dėmesio. Komplektacija vienu lygiu žemesnė už aukščiausią. Žmona, atvažinėjusi krūvą metų su Audi A2, anksčiau galvojo, kad skirtumas tarp automobilių tik spalvoje ir komplektacijoje. Dėja jau važiuojant pirmus kilometrus ji suprato, kad mąstė klaidingai. Po preciziškai tiksliai valdomo Audi, įsėdus į Toyota, iš karto pajunti, kad automobilio reakcija į vairo pasukimą labiau primena katerio o ne automobilio vairavimą. Bet po 2 savaičių prie to pripranti ir jautiesi normaliai. Kebulas irgi gana stipriai svyruoja. Tačiau važinėjant vien tik mieste, tai nėra labai svarbu, juolab kad pakaba labai puikiai sugeria gumbuotą Vilniaus asfaltą. Gaila, kad ta komplektacija su 16 ratlankiais, Vilniaus gatvėms 15 tikrai butu geriau ( žinau, išbandžiau). Surinkmo kokybė vidutiniška, apdailos medžiagos salone pigios, bet ant panelės yra ir minkšto plastiko intarpas. Sėdynės - miestui patogumo užtenka, o ilgesnei kelionei nei 400 per dieną ne kas. Nugara tikrai pavags + dar vairo reguliavimo diapazonas toks, kad idealiai vis tiek nesusireguliuosi Toks jausmas, kad daryta tik tam, kad auto aprašyme galima būtų uždėti paukščiuką ties atžyma " reguliuojama vairo padėtis". Ant vairo reguliavimo pataupė, bet pats vairas tikrai puikus ir valdymo mugtukai ant vairo sudėlioti labai patogiai ir logiškai. Aplamai visi mygtukai savo vietose. Multimedijos įrenginys gana lėtas, bet mane tenkina. Labiausiai nustebino stabdžių aštrumas ir kondicionieriaus galia - toks jausmas, kad sėdi už vokiškos auto vairo. Yra galinė vaizdo kamera, bet tai daugiau žaislas- ji reikalinga tik tam, kad ratlakio nenubrozdintum į bordiūrą. Kur kas naudingesnis būtų parktroniko pypsejimas, nes vis tiek žiūri į veidrodėlius. Dėja parktronikų nėra. Automatinis dienos šviesų perjungimas į artimąsias veikia normaliai, bet trumpų/ilgų šviesų sensorius gyvena tik jam pačiam suprantamą gyvenimą. Avarinis stabdymas veikia gerai, + kad galima pasirinkti 3 lygmenis. Ženklų atpažinimas taipogi veikia puikiai, o ant išvažiavimo iš eismo juostos daviklio pataupė - VW ir Peugeotas čia dviem galvom aukščiau. Pakankamai erdvus, kaip B segmentui, salonas. Tai tiek apie žaislus. Dabar apie pagrindinius dalykus - variklį ir transmisiją. Važiuojant šia auto į galvą reikia įsikalti vieną taisyklę - neskubėk ir būsi pirmas. Jei bandysi važiuoti kaip su normalia, vidutinio galingumo variklį turinčia mašina - jokios ekonomijos nebus. Mieste sukūrensi 6,5-7 benzo. O jei važiuosi kaip daržovė - gali tilpti ir į 4,5. Gamintojo deklaruojamos sąnaudos visiška pieva ir nežinau ką reikia daryti, kad jas pasiektum. Yra ECO mygtukas, bet per 4000km nepastebėjau jo naudos. Jis galią apriboja tik esant aukštiem sūkiams, bet iki tiek ir taip nėra noro spausti, nes variklio žviegimas patampa labai nemalonus. Transmisija - variatorius. Is esmes tai greiciu deze, skirta motoroleriams ir mažiems varikliams be sukimo momento. Japonai taupydami pinigus ir negalėdami nieko normalaus sukurti, kad tenkinti CO normas, juos stato ir i pakankamai stiprius variklius, o kadangi variatorius sukimo momento nelaiko, todėl tokie ir atsiliepimai bei nusivylimai dėl šio tipo transmisijos. Su hibridu viskas kitaip, nes pagrindinę variatoriaus dėvėjimosi priežastį pašalina elektrinis variklis, ko pasekoje ši greičių dėžė tampa vos ne amžina. Elektrinio variklio pliusas dar tame, kad nėra nei starterio, nei generatoriaus, o ir bekraudamas akumą nemažai prailgina kaladėlių resursą. Variklis deforsuotas ir pagal savo kubatūrą silpnas, bet dėl to gali sukti dideles ridas. Automobiliu patenkintas, o reziume paprastas - 14000 euru - už tokius pinigus jis labai vertas dėmesio, bet 18-19 tūkstančių už jį mokėti neverta. Už ta sumą gali paimti pusė velnio sukomplektuotą Golfa. Nuvažiuota 4000km, tai apie remonta kabos nėra. Hibridai dabar ant bangos, tai likutinė vertė gana aukšta. 1.Padaryti namų darbus ir pilnai viską išsistudijuoti prie kompo . Galvoti savo galva ir netikėti viskuo, ką kalba salono vadybininkas. 2.Toyota turi programą, kurios pagalba kompe grįžus gali pamatyti savo maršrutą, kuro sąnaudas ir dar daug ko. Bandomojo vaziavimo metu borto kompe parodytos sąnaudos minimum litru didesnės, už sąnaudas atspausdintoje ataskaitoje. Realios sąnaudos bus borto kompo parodymas + 0,2-0,3 litro. 3. Prasitestuoti minimum dar 3 kitus automobilius. 4. Nepriiminėti sprendimo iš kart po bandomojo važiavimo "ant karštųjų". Sekančią dieną viskas gali atrodyti kitaip.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-01
Toyota Yaris Hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Japoniška kokybė (nors automobilis surenkamas Prancūzijoje), gerai sukomplektuotas, ekonomomiškas, super kompaktiškas, išvaizdus, geras kainos ir kokybės santykis, gera garso sistema.
Garso izoliacija, pritrūksta traukos važiuojant į kalną.
Pirkau 2016 m. gamybos hibridą iš salono, nuvažiavusį viso labo 7000 km. Su Active Plus kompektacija (truputį geresnė nei vidutinė) gavome LED priekinius ir galinius žibintus, autopilotą, oda aptrauktą vairą, šildomas sėdynes, lietus ratlankius, klimato kontrolę, kondicionierių, galinę vaizdo kamerą, multimedijos sistemą, USB jungtį, Bluetooth'ą. Žodžiu, Toyota tikrai japoniška šituo atžvilgiu. Mane nustebino Yaris kompaktiškumas - atrodo nedidelis, bet viduje vietos tikrai gana. Teko vežti 1,95 m augalotus vyrus ir jie be vargo surado sau vietos gale. Iš Yaris išspausta maksimaliai kompakto. Vairuotojo sėdynė patogi, žymiai patogesnė nei šešto Golfo. Interjeras dailus, originalus, kritikos vertas nebent kietas plastikas kai kuriose vietose. Geriausiai šis hibridas atsiskleidžia mieste, kur sąnaudos 4-5l. Šaltomis dienomis sąnaudos pakyla iki 6 l. Norint išmokti ekonomiškai vairuoti Yarį, reikia pakeisti vairavimo įpročius. Ir tai kartais nervina, bet perpratus toks vairavimas duoda daug malonumo. Matai šviesoforą iš toli - laikai žemesnes apsukas ir važiuoji elektra. Pro šalį pralekia galingi auto, bet galiausiai visus juos sutinki prie to pačio šviesoforo. Vilniuje niekur nenuskubėsi. Variklis, manau, adekvatus tokio dydžio mašinai. Iš vietos traukia gerai, bet nuo 50-60 km/h jau stokoja traukos, norisi spustelėti stipriau, ypač persėdus nuo turbininio variklio. Taip pat sunkiai kyla į kalną. Gerai, kad Lietuvoje nėra kalnų, tik kalvos :). Pavarų dėžė sukurta taip, kad greitėtumėt tolygiai, ir jei norit staigiai pagreitėti, nuspaudus akceleratorių link dugno, variklis pradės riaumoti. Man pačiam tokie atvejai dažniausiai pasitaiko, kai lenkiu trasoje (ir traukos, beje, tikrai užtenka aplenkti). Nesutikčiau su nuomone, kad Yaris praranda ekonomiškumą už miesto. Taip, elektrinis motoras tiek pagalbos nebesuteikia kaip mieste, bet visgi prisideda prie gerų sąnaudų rodiklio. Klaipėda-Vilnius, 4 žmonės, 130 km/h greitis, 6 l vidutinės sąnaudos. Mano dyzelinis šeštas Golfas vargiai tokį rezultatą pasiektų. Mažesniu greičiu važiuojant labai lengvai sutilpsite 5 litruose. Ko dar reikia iš tokio mažo automobilio? Planuojame netgi keliauti po Europą, nes sąnaudos tikrai puikios, tik bakas mažokas - 35 litrai. Tiesa, šis Yaris labai jautrus vėjui. Jei stiprus priešinis ar šoninis vėjas, tikrai jausite pūtimą ir teks laikyti vairą abiem rankomis. Važiuojant didesniu greičiu (110 km/h ir daugiau) tikrai padidėja ūžesys, bet susikalbėti galima, rėkti nereikia. Garso izoliacijai Toyota pataupė. Bendrai kalbant, automobilis visgi sukurtas didmiesčio gyventojui, bet puikiai tinka ir ilgesnėms kelionėms. Tinka ir jaunam (žinoma, ne pacanui), ir vidutinio, ir vyresnio amžiaus žmogui. Kol kas remontuoti nereikėjo. Hibrido nuvertėjimas santykinai mažesnis. Šiuo metu hibirdai turi didelę paklausą, tikrai lengvai parduosite esant reikalui. Jūsų požiūris turi būti suderinamas su hibrido: skubėti lėtai, greitėti tolygiai, akceleratorių spausti švelniai, mėgautis ramiu vairavimu, stebėti aplinką ir džiaugtis geromis degalų sąnaudomis. Jei tai tinka, tada hibridas jums teiks džiaugsmą :).
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2016-01-11
Yaris Hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Toyotos kokybė, ekonomija, ekologija(aktualu bus,kai mokesčius įves už mašinas)
Silpnokas variklis
Pirkom mašiną nenaują, su nedidele rida. Jei automobiliu važinėja šeimoje 1 ar 2 žmonės ir tik mieste - neabejotinai puikus pasirinkimas. Nėra galvosūkio kaip su dyzeliu(jau girdžiu, kaip akmenys į daržą lekia...)-užsikurs žiemą, ar ne, užsikimš DPF, ar ne... Bijantiems, jog hibridas dėl savo gausios elektros-elektronikos įrangos gali nemažai gesti, norėtųsi priminti, jog Toyota savo hibridus gamina daug metų ir tiek pat metų jie stovi aukštai "TUV" , "ADAC"testuose pagal mažą gendamumą ir patikimumą. O jei rimtai apie mašiną- vairuotojo vietoje pakankamai erdvu, tikrai gerai galima įsitaisyt su 180-185cm ūgiu. Už nugaros nestambiam žmogui irgi keliai nesiremia į sėdynę. Sėdynių didelio šoninio prilaikymo nėra, bet įsitaisyt pavyksta gana patogiai. Bagažinė nedidelė, betgi nėr ko ir tikėtis iš tokio dydžio mašinos. Ačiū gamintojams-yra normalus atsarginio rato rinkinys(ieškantiems "domkrato"-jis po vairuotojo sėdyne). Matomumas iš vairuotojo vietos geras, niekas per daug neužstoja vaizdo. Per galinį langą taip pat matosi gerai. Minusas - galinio lango valytuvas nuvalo šiek tiek per mažą plotą, norėtųsi daugiau. Yra galinio parkavimo jutikliai ir kamera-labai patogu. Minusas- labai greit kamera apsineša purvais ir ant jos nuvarva galinio lango apiplovimo skystis, tad vaizdas susigadina. Salone pakankamai tylu, važiuojant net ir 100km/h galima kalbėt nekeliant balso. Multimedijos sistema tikrai nebloga, navigacija nauja, gerai padengti smulkūs keliai. Audio kokybės eiliniam vartotojui tikrai pakaks, yra ir AUX, ir USB("bardačioke"), ir Bluetooth, galima netgi prisijungus naudotis telefono internetu, pažiūrėt nuotraukas ir pan. Apšildymas nėra pati stipriausia pusė, šildo lėtokai. Kondicionierius veikia puikiai. Trumpos šviesos apšviečia kelią gerai. Minusas- ilgos šviesos labai "simbolinės", rūko žibintai irgi šviečia kažkur po nosim(sureguliuoti gerai), jokios naudos. Žiemą norėtųsi sėdynių šildymo, ant medžiaginių kažkaip šalta sėdėt. Labai patogus, kokybiškai oda aptrauktas vairas, smagus elektrinis jo stiprintuvas. Mašinos pasukamumas puikus, parkuoti vienas malonumas. Nemažai vietų pasidėt puodukus, buteliukus ir visokias smulkmenas. Variklis 1,5l+elektra. Kuro sąnaudos tikrai nėra tokios,kaip deklaruoja gamintojas(3,8), bet į 4,5-5 ltr galima nesunkiai įtilpt. Nuo šviesoforo startuoja gana smagiai, mieste nesidraskant traukos tikrai pakanka, bet jei reikia spustelt kylant į kokį kalną- pritrūksta sveikatos, arba ausį erzina didelės variklio apsukos. Trumpai-azartiškesniam vairuotojui ne pati smagiausia mašina. Benzino bakas 35ltr, nedideliais atstumais važinėjant tikrai ilgam pakanka. Kolkas gedimų nebuvo, aptarnavimai atstovybėje turi savo kainą, bet duoda ir ramybę. Nuvertėjimas kaip hibrido,nedidelis. O jei dar ir mokesčius sukurs už automobilius- irgi turėtų pasiteisinti kaip mažo mokesčio mašina. Draudžiant Kasko(nepigu) užtenka gamyklinio imobilizatoriaus, signalizacija net nebūtina(ne visose bendrovėse) Tie patys patarimai,kaip perkant bet kokią mašiną. Bet jei žmogus ieško konkrečiai tokios mašinos-reiškia pasiskaitęs apie jas, tai ir visus kitus pirkimo niuansus žino.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai