Markės
1499 iš 1579
Volkswagen Caddy 2015 - dabar
Volkswagen Caddy, 2015 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.050% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.0)Viso įvertinimų: 2
80% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (1.0)60% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.0)71% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (1.0)60% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (1.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2019-11-24
VW Caddy MAX Life 1,6tdi automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos, izoliacija, praktiskas, patikimas, kokybiskai surinktas, grazus, laimi pries konkurentus, daug detuviu, aux, gerai vairuojasi
nepatogi sedesena, nelabai ekonomiskas, greiciu deze netinka greitesniam vaziavimui, griozdiskas, lemputes
puslapyje negaliu tiksliai nurodyti metu, nes maniskis buvo 2013m (ir niekaip netelpa i kategorija 2004-dabar). Reikejo darbui didesnio miniveno. Transporteris buvo kiek per didelis, bei zenkliai brangesnis su automatu, plius su didelem ridom arba kainom. Ieskojau krovininio ir trumpo is pradziu, bet nieko gero neradau uz tokia kaina, kai visai netycia pasirode sitas. (tarp kitko auto pardavimu puslapiai Caddy Max Life kazkodel nukisa i atskira kategorija nuo visu Caddziu, todel ji bus sunkiau parduoti, bei rasti paieskoje. Diskriminacija :) ) Tai gana patikimas automobilis. Kainos svyruoja nuo ridos dydzio: kuo mazesne tuo brangiau. Maniske buvo jau 212000km pramynusi, kainavo virs 8500eu, parduota uz 7500. Bet skelbimuose maciau ir su 300/400t.ridom tokiu pat varikliu. Pradzioje buvo kiek abejoniu del DSG automato. Tikrinom su kompu - klaidu nerasta, begiai junginejosi svelniai, be papildomu garsu, pirmas begis sekunde, dvi pagalvoja. Buves savininkas minejo, jog ant 160 000 ridos keite sankaba(800eu). Palyginus su krovininiu, pas keleivini 7vt Caddy garso izoliacija nepalyginamai yra geresne, gamykliskai patamsinti langai, dvi sonines durys (ne visi konkurentai turi), multifunkcines, susilankstancios i prieki ir isimamos pilnai galines sedyniu eiles. Visas isemus, automobilis pavirsta i krovinini, telpa 3-4lapai mdf ploksciu(2,4/1.2m ilgio) ir kruva kitu daigtu. Gali pervezti dvieju kambariu buto daiktus per du reisus, be dideliu baldu. Lengvai telpa trys dviraciai viduje. Auto ideliai tinka didelei seimai, kelionese vargina del nepakankamo greicio (galbut reikejo programiskai atsinaujinti DSG softa) specialiai nevaziuodavau greiciau del aukstesniu apsuku ir didesniu kuro sanaudu. Virs 100km kuras padidedavo nuo 7l iki 9l ir apsukos nuo 1,5 iki 3t. kas dyzeliui yra per daug. Toks jausmas lyg truktu dar paskutinio begio. Variklio galios uztenka ir net jauciasi, kad automobilis gali ir daugiau, bet ji riboja deze. Taciau miesto salygom automatas buvo pasaka. Kamsciuose ilsedavausi , kuras 8-9l vaziuojant 45-60km/h. Nustebino pakankamai gera muzika, klausantis iki tam tikro garso lygio. Labai daug bardacioku, kiseniu, itin talpi lentyna virs galvos. Auksta, taciau nelabai patogi sedesena. Vairuotojo sedyne nepakankamai atsislosia atgal. Todel negali pilnai istiesti ir patogiai isitaisyti koju. Tenka kankintis ir pratintis sedint tiesia nugara, kiek sulenktomis kojomis. (180) Ant posukiu kazkiek svyruoja. bet cia normalu esant tokiai budai ir galines pakabos lingem *uztai gali daugiau pakraut, negu i konkurentus. Is konkurentu: 1. ford conect - nera automatu iki 10t.eu, nebent imsi nauja, saltas dizainas, pilkas, nuobodus. 2. Citroen/peugeot kablukas, minksta vaziuokle neblogas,bet baisi archaiska priekine panele, pigios sedynes, automatai gan brangus ir reti. 3. Opel/fiat combo kablas- zema sedesena, nera net su kuo lyginti, todel ir pigiausias, silpni, mazi, varikliukai. 4. Mercedes citan - dizaino kosmaras, nera automatu, baisiau negu opelis, dauguma tik baltos spalvos, brangus. Isvada: auto paliko teigiama ispudi, galima drasiai pirkti. Geras darbinis, universalus, grazus, su daug privalumu, arkliukas. Tinka tiek seimininiam minivenui, tiek verslui: kaip keleivinis, taksi ar krovininis. Imti geriau su 2l varikliu. Pastebejau, jog labai skubant begius galima perjungti is atbulinio i prieki dar masinai nesustojus iki galo. Krupliaraciu susidevejimas ir metalo drozliu atsiradimas greiciausiai ir bus pagrindine DSG deziu gedimo priezastis. Del to stengiausi visada perjungineti begius tik pilnai sustojus. Tepalu dezeje nekeiciau. Pravaziavau tik 7000-8000km per pusantru metu. Pagrinde miesto ribose ir 30proc autostradoje iki 110km greiciu. Atlaike kelione po europa. Automobilis geriausiai jauciasi esant 50-60km/h diapazone 1,5 apsukos iki 8l. Kiti greiciai sukelia didesnes apsukas ir kuro sanaudas 2,5-3t apsuku. Tik einamas servisas(tepalai,filtrai, dirzelis). Plyso dyzelio slangute - tik originalas is VW atstovybes 90eu. Naujas akumas - paprastas, be start-stop sistemos 70eu. Stabdziai ir vaziuokle isliko geros bukles. Labai nezymiai leido tepalus is po variklio, galima buvo pasikeist guoliukus ir pasalinti begima. Bet nesukau galvos del keliu lasu. Vasara po ilgos keliones prisikaupe ir lasejo nemazai vandens po varikliu, pradziai net nusigandau, kad isbego antifryzas(patikrinus viskas buvo vietoje), greiciausiai nuo kondiskes, nes buvo nezmoniskai karsta ir kondiske veike be sustojimo. saldo gerai. Pries parduodant, kazkur atsirado duslintuvo nesandarumas, stipriai jausdavosi ismetimo dumai stovint salia masinos, bet tai galima butu pigiai isspresti pas garazinius meistriukus. Beveik visa laika dege "perdegusios faros" lempute ant skydelio. Stovint vietoje su uzgesintom farom nedegdavo, pradejus vaziuot uzsidegdavo. Faros abi sviesdavo. Galbut kazkur kontaktas nesuveikdavo. Nekreipiau i tai demesio. Daugiau kitu gedimu nepastebeta.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-18
Volkswagen Caddy, 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, talpus, skirtas vezti krovinius
Garso izoliacija
Savo Caddy pirkau nauja ,rekomenduoju si automobili tik darbui ir tik mieste. Per du metus pravaziavau 51000. Varikliui tepalus keiciu kas 15000 nors gamintojas nurodes kas 30000, taip darau del mechaniku patarimu. Mieste automobilis manevringas, patogu visur priparkuot, tiesa pas mane ne maxas, trumpesnis varijantas. 110kw, 150 arkliu galios uztektinai, mechanine greiciu deze. Komplektacija trendline, papildoma garso izoliacija ,bet man ji prasta, vaziuojant uzmiesty isuzia galva. Gale vaziuojantiems keleiviams mazai vietos kojom. Bagazine aisku didele daug gali pridet daiktu. Kol vaziuoji lygiu asfaltu jautiesi pakankamai komfortiskai, bet kelio nelygumus prastai sugeria, papurto. Taigi, jei automobili perki darbui, su Caddy viskas gerai ,rekomenduoju patikimas ekonomiskas miesto automobilis. Pastaba, tai tikrai ne seimyninis auto ir neatstos sharano ar taurano.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt