Markės
1359 iš 1426
Volkswagen Caravelle 1991 - 2003
Volkswagen Caravelle, 1991 - 2003
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.415% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 10
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volkswagen Caravelle 1991 - 2003Volkswagen Caravelle 1991 - 2003Volkswagen Caravelle 1991 - 2003Volkswagen Caravelle 1991 - 2003Volkswagen Caravelle 1991 - 2003Volkswagen Caravelle 1991 - 2003
Volkswagen Transporter buvo pirmas priekiniais ratais varomas Volkswagen minivenas ir yra garsiojo Volkswagen Type 2 furgono pasekėjas. Šis priekiniais ratais varomas modelis buvo parduodamas su dviem ratų bazėmis ir gali pasiūlyti daugiau specialių kėbulo variantų - nuo krovininių, keleivinių iki greitosios pagalbos automobilių. Tapo beveik viskas įmanoma. Skersai montuojami keturių, penkių ir šešių cilindrų varikliai tame tarpe ir puikūs TDI dyzeliniai su tiesioginiu kuro įpurškimu yra labai vertinami. Šiuos pliusus patvirtino rinka - T4 tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu, todėl buvo gaminamas net 14 metų iki pat 2003.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
2017-07-10
VW Caravelle 2.5TDI 129kw 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikrintas patikimumas
Rudys
Pas mane jau vokietijoj is gamyklos isejo su 129kw,pastiprinta 111kw versija,vaziuoja ispudingai,rida palyginus nedidele 270000km nupirktas is vokietijos su vandens pompos gedimu,Kaip zinia Vokieciai neparduoda gero automobilio,tutu buti kazkokia jam beda kad jo atsikratyt noretu. Aisku reikejo ir siek tiek padazineti ir visa kur reikia ar imanoma padengti anti korozine danga. Mano su servizo istorija ir dar daug visokiu darbu cekiu is vokietijos. Ten pakeista nauja plaukiojanti sankaba kaina 800 euru. LT keiciau visus 3 dirzus su visais itempejais,vandens pompa ir kaina 600 euru,dar tepalu,filtru,kaina 100euru,beje rekomenduociau tik 5w30 sintetinius pilti. Kas liecia vaziavima tai vaziuoja gerai dinamiskai,trasoj 130-140 km/h maniskiui pats tas ir apsukos tik 3000 buna,tad galima i tikrai ilgas keliones traukti. Esu paspaudes ir iki 180 km/h ir nebuvo baisu,eitu ir dar daugiau. Pries sita turejau transporteri irgi 2000 metu su sedynem ir irgi su 2.5 TDI varikliu tik buvo 65kw. Variklis buvo gerai uzlaikytas,kur Davis I ir prie -25 salcio,neturiu garazo tad stovi maniskiai lauke,vazinejau 2 metus ir kas liecia butent si modeli,tai kad netraukia,truksta galios,teko perprogramuot kompa,va tada vaziavo gerai ir seip per 2 metus gerai pazinau transporteri,nerijo tepalo,nerijo ir kuro,sanaudos 6,8l ir vazinejant mieste,kastai taisymo nebrangus,per 2 metus nuvaziavau apie 50000km ir jei neziurint i tai kad keiciau visus dirzus,skyva,restauravau generatoriaus guoli,keiciau trpalus ir filtrus,tai remonto buvo ratu suvedimai 2 kartus nes vairo traukes antgalius keiciau kaina 45 eurai su suvedimu. Stabdziu vamzdelius keiciau nes praridijo ir stabdziai dingo mieste,kaina 80 euru. Galiniu ratu Abu guolius keiciau,kaina 110 euru.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-30
vw t4 California 2.5 tdi 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klimato kontrole, automagnetola originali su pagarsejimu+ Silta, gera garso izoliacija, minksta, manevringa,kelioneje nepamainoma, autopilotas.
Megsta rudeles, taciau t5 labai megsta..
Tai nerekaus gere automobilis kuro sanaudos stebina, 6 litrai jei vaziuoji 90km/h jei vaziuoji 80km/h 5.6 nereikia jokiu chipavimu kaip dauguma megsta, remontas juokingas. Pas mane dar ir pakeliamas stogas, buna paaukstintu.Kas liecia isvykas, keliones, baldu isdestyma nereli masina, vokietis tiek viska apgalvojas, jog ekranelis tiek merse, tiek vw, tiek olepi dedamas tas ir siuolaikiniuose nekas pasikeite, per ekraneli matosi, saldytuvo ijungimas isjungimas, saldytuvo temperaturos reguliavimas nuo -20 iki +20, vandens bako lygius rodo, nuoteku vandens bako lygi rodo, krovima rodo galiniu papildomu dvieju akumuliatoriu, 220-12v dujine virykle, kriaukle, net toletas. virs dujines dziovykle, spintele kabinti daiktams, spintele susideti smukiems daiktams, stalas, dvi kedes, daznas net markize buna, dviraciu laikiklis, kablys, stogo bagazine, tad vokietis ispaude viska ka galejo, beje sedynes priekines sukinejasi, sausa eberspreher webasta, sildo ora pagal salono temperatura,. Kai pakeli stoga galima pilnai staciom vaikscioti, virsuje bei apacioje miegoti, virsui tinkleliai nuo uodu, beje prie kriaukles kranas tuopaciu ir dusas. virsutiniai sarnyrai silpna vieta, taciau remontas kainuoja max 50e abu pakeisti. jei pirksit california, Westfalia, Exlusiv, tai praktiskai nebenuvertes. Pagal nuvazinejima yra taip, Transporteris darbinis arklys gina tada tik parduoda. Caravele tai tarp krovininio, ir keleivinio loterija gali buti nugintas, gali buti normalus, Multivan tai seimos automobilis kuris buna arba verslui naudojamas, arba seimai vezioti, retai pasitaiko darbiniu. California, Westfalia,Vadinami wonmobil, tai jau isvyku auto, retai rasite nuvaziuota 500 000km. pagrindas perkant ziureti jog butu vienas, du seimininkai. Geri varikliai 2.5t tdi 75 kv -2.5 tdi 111kw geri ekonomiski, siektiek brangesnis islaikymas, 2.4 td vaziuoja kaip vezlus patikimi, reikia ziureti pakelikus. 2.5 benzinas geri galima drasiai deti dujas vaziuoja labai ekonomiskai, patikima varikliai, 2.8 vr6 tai galingas taciau su galvos kaitmo problema. kuro siurbeles ziureti servisus !! musiskiai megsta ikisti nulekusias po milijona, vokietijoje net patys vokieciai atsuka, geriausia ieskoti kas nuperka is vokietijos, pries tai patikrinti kebulo numer, tada pamatysit servisus,.. jei pirktu kalbantis vokiskai ir dar laisvai sansas kad nupirks gera, jei ne loterija, nes vokieciai mums parduoda su kitokiom ridom , o kai ateina vokietis prie tokios masinos stumiamas i sona.. ziureti kondicenieriaus siurbliuka, jis buna nuo sklendziu neatsidarymo, nes jos termo sklendes, kurios atidaro, ir uzdaro radiatoriaus kaitima, tai reikia ziureti ar nera radijatorius kiauras, ar kondicienierius pilnas, Nupirkus is karto keisti siurblio dirza, variklio dirza, geriausiai keisti is vw. vandens pompa, tepalus. pasitikrinti generatoriaus itempeja, paziureti ar nesurudyjas, isdalies visu daliu yra jos nera brangios. sparnai, slenksciai, priekiniai galiniai , tik juos reikia moketi uzdeti, nevirinti, tik kniedyti,arba kontaktine. silpna vieta ilipanta po plasmasiniu slenksciu, korozija, nes uzsikemsa isbegimas ir bega, rudyja, ziureti jog nebutu slenksciai is lauko sulankstyti, jei linke garantija korozija, butinai istiesinti, ir padengti antikoroziniu.
Pilnas atsiliepimas...
VW MULTIVAN CARAVELLE,TRANSPORTER 2.5TDI | 2017-01-25
VW MULTIVAN 2.5TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
2.5TDI patikimas variklis, paprasta pakaba,erdvus salonas, pigi eksploatacija, istvermingas,
AUTOMOBILIO AMZIUS.
Sveiki eskantiems vw multivan. Patariu ieskoti nuo 2000 iki 2003 metu ir tik su 2.5tdi 75kw varikliu.Apie varikli. Variklis yra labai patikimas , paprastas istvermingas laiku vyska keiciant tarnuas ilgai. Automobilio kebulas kaip ir visu volksvagen automobiliu . tiesiog automobili reikia priziureti ir bedu su kebulu neturesit, arba nupirkus iskarto uzpurskti automobilio antikorozine danga visas ertmes . Automobilio pakaba yra paprasta galima pakeisti paciam . Automobilio salonas neko neisiskiria nuo kitu vw markes automobilius . Salono vidus issikiria tik nuo automobilio markes kaip VW MULTIVAN. VW CARAVELLE, VW TRANSPORTER na cia kiekvienas ziuri savo poreikiams. Automobilis tinka tiek seimai tiek ilgiems kelionems ir netgi issiemus sedines vezti krovinius. Taigi galiu pasakyti ,kad automobilis du viename ir keleivius galima vezti ir krovinius. Ziurint toki automobili atkreipti demesi variklio bukle nes dauguma jau yra su 400000 ir daugiau rida, pavaru deze, mechaninius mazgus na ir zinoma kebulo stovi. REKOMENDUOJU PIRKTI BET ESKANTIEMS REIKES PAESKOTI NE VIENA SAVAITE. :) 2.5 TDI 75KW. patikimas,paprastas. istvermingas,ekonomiskas, neuzmusamas.
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2016-03-04
VW Transporter 1992 2.4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi važiuoklės, variklio, eksploatacija
Kėbulo korozija
Automobilį turiu ketverius metus. Dažnai važiuoja pilnas žmonių (7 vietos) ir tempia priekabą (bendras svoris apie 600 kg ). Gauna miško keliukų, visokių žvirkelių ir tiek pat asfaltuoto kelio. Pravažumas puikus, manevringumas puikus, gera prošvaista (dar šiek tiek pakeltas)., komforto 0, variklio triukšmas kieme ir salone toks pats garsas, pagirgžda panelės, durelės ir panašiai. Variklis 2,4 D 57 kw paprastas kaip ir visa mašina. Nubėgęs beveik 300 000 km, tepalo reikia šiek tiek dapilti (1-1,5 l per metus), antifrizo irgi proto ribose apie 2l per metus. Galios užtenka, traukia be problemų pilnas žmonių, tempia 1t (bendra masė) priekabą ir panašiai. 60 km/h jau prašo 5 pavaros ir normaliai važiuoja iki 90 km/h. Nepakrautas be priekabos gali įsibėgėti ir iki 120 km/h. Variklis akivaizdžiai neskirtas greitam ir dinamiškam važiavimui iki 100 km/h pats tas, toliau variklio drožimas. Dinamikai skirti TDI varikliai. Kuro mieste 10l užmiestyje 9l. Pirktas jau nežinia iš kelintų rankų, surūdijęs, galima drąsiai sakyti, kad be greičių dėžės, lūžusia galine spyruokle ir gatavais galiniais amortizatoriais, vairo stiprintuvas skleidė ne kokius garsus, bet variklis dirbo normaliai ir kaina nebuvo didelė apie 1245 Eur. Paskutinis šeimininkas naudojo prie statybų. Buvo padarytas kapitalinis greičių dėžės remontas, pakeisti diržai tepalai, galiniai amortizatoriai ir spyruoklės, keletas kitų važiuoklės smulkmenų. Tai kainavo apie 450 eur. Kėbulo nelietėm. Pirktas ir suremontuotas buvo tam, kad atlaikytų 4 metus. Praėjo 4 metai, visi amortizatoriai nusidėvėjo apie 50% (specialiai tikrinom), viršutinė variklio tarpinė ėmė leist tepalą, nusibaigė akumuliatorius, sunkiai kurėsi, pradėjo šiek tiek temt į dešinę. Taigi pakeisti visi amortizatoriai, pakeista variklio viršutinė tarpinė, žvakės, traukė, pakeisti tepalai, kuro filtras, padarytas suvedimas. Viso šito malonumo kaina nedaran pačiam 240 eur. Nupirktas vasarinių padangų komplektas (kiniškos 198 eur) Vairo stiprintuvas ir paliktas toks kaip buvo. Vienintelis dalykas, kuris nusidėvėjo labiausiai tai kėbulas. Buvo pavargęs bet dabar jau būtina pervirint vieną slenkstį, galinių durų apačią, stumdomų durų apačią, keisti vieną sparną ir pašalinti taškinius rūdžių židinius, pervirint arkas. Kapitalinis kėbulo remontas (smėliavimas, dažymas, antikorozinis paruošimas) 1700 eur. Reikia skaičiuot. Variklis neturi leist tepalų, ryt antifrizo. Turi normaliai vestis, be jokių juodų dūmų (arba tik kelias akimirkas jei ilgiau stovėjęs). Atkreipti dėmesį į penktą pavarą (pavarų dėžės liga).
Pilnas atsiliepimas...
Audrii | 2014-01-21
VW Transporter T4, 2.4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas, patikimas
Rūdyja kėbulas
Šį automobilį šeimoje turėjome daugiau nei septynis metus. Bendrai tai itin praktiškas automobilis dėlei savo kraulumo, tūrio ir paprastumo. Transporter - paprasčiausias VW mikroautobusiukas, nėra nei apdailos, nei kondicionieriaus, yra tik sėdynės. Mums to užteko. Nėra ką kalbėti nei apie garso izoliaciją, nei apie konfortą, nes paprasčiausiai transporteris ne tam kurtas. Pirkom daužtą, teko palyginti sparniukus, pakeisti bamperį, daug nekainavo. Po to sekė greičių dėžės remontas, kainavo 800lt su darbu (prieš septynis metus). O toliau visų tų metų eigoje tvarkėme tik važiuoklę, ypač mėgdavo priekiniai šarnyriukai susidėvėti, bet kaina jų buvo po 30Lt, pasikeisdavom patys. Variklis sakyčiau pakankamai kantrus, nors gal būt mums pasisekė. Tik asmeniškai man, trūko galios, norint aplenkti, reikėdavo gerai pasvarstyti. Buvo šilindę keletas smulkmenu, kaip kolektoriaus tarpines, stiprintuvas buvo užsikirtęs, bet nieko rimtesnio. Kaštai manyčiau labai minimalūs, filtrai, dirželiai - pigūs. Detalės pigios, daug remonto galima atlikti pačiam. Pirkom mes jį uz 14000Lt, pardavėm už 7000Lt, po tūkstantį per metus. Jei reikia automobilio darbui (vežiotis įrankius, darbininkus, medžiagas) - geresnio auto turbūt ir nerasi. O jei rasi, būtinai pranešk ir man :)
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-12-24
wv transporter ir wv caravele
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigios dalys
rudyja
Siuo metu eksplotuoju 2 wv vienas 1991 metu transporteris su 1,9 atmosferiniu varikliu ir kitas wv caravele 1997 metu 2,5 tdi . Transporteriui silpnas 40 kw variklis ,letinta greiciu deze maksimalus greitis 110 ,taciau tai patikimas auto , caravele tuo tarpu priesingybe , gerai traukia, kuro maziau valgo , bet ir genda daugiau . transporter variklis 1,9 be jokiu turbinu 40 kw , geras patikimas variklis, caravele 2,5 tdi 75 kw irgi geras tik siek tiek brangesne eksplotacija . transporter 1,9 per 6 metus pora sykiu vaziuokle tvarkyta, ir keisti tepalai ,ir paskirstymo dirzai pravaziuota apie 140 tukstanciu ,pakeistas slenkstis nauju ir padazytas. Caravele nupirkus dirzu keitimas, po 15 000 km uzvilko pagrindinius indeklus ,susiskersavo bloko kakliukai ,teko ieskot kito variklio ,idetas nuo volvo 2,5 tdi pasirodo identiskas, kaip ir wv tik kaina siukslyne wv buvo 2000 litu o volvo 700 litu , dar po 15 000 parejo sankabos cilindriukas remonto kaina 600 litu remontuota autonomke kaina 350, vaziuokle 320 ir tai per 40 000 km
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2013-10-29
Tiesiog geras darbinis busiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, paprastumas, ekonomiskumas, prieziuros kaina
Triuksmas, rudys, amzius
As vezu automobilius i Rusija, tai turejau varyti VW Transporter 1.9D 45KW 1992 metu, o iskarto po jo variau ten pat VW Multivan 1.9TD 50KW 1996 metu. Su abiem automobiliais pravaziavau po 1000 km po Lietuva ir po 1500 Rusijoje. Apie apdaila nekalbesiu, ir taip aisku, kad Multivanas(sutrumpintai M) ir Tranporteris(sutrumpintai T) visiskai skirtingi viduj. Vaziuokle pas M daug minkstesne, nei pas T, ir savaime aisku, daug maziau barska salono apdaila. Variklio skyriaus garso izoliacija tikrai prasta kaip pas M, tai ir pas T, motoras puikiai girdisi. Bet uz tai is lauko garsai girdisi tik T, pas M daug geresne duru ir sonu izoliacija. Dabar idomiausia tema, motoriukai :) Атsiminkit, kad pas T4 1.9 buna triju tipu varikliai: 45kw, 50kw, 55kw (kartais techpase raso pvz ne 45kw, o 43kw, pats nezinau kodel). Siaip jie beveik vienodi, tik pas 45kw nera turbinos, o pas 55kw padidinta galia. Ir dar, modelio atnaujimas buvo 1996 metais rudeni, jie maziau rudija ir genda. Ar masina atnaujinta galima spresti pagal priekini keleivio puses sparna. jei jame yra keturios skyles, reiskia masina naujasnia. Kol vaziavau su 45kw prasikeikiau, galvojau, kad kazkoks defektas! Jis nevaziuoja virs 110km/h is esmes! :)) Bet kadangi jame nera turbinos, jis patvaresnis ir siek tiek ekonomiskesnis, autostradoj 6 litrai, mieste 9. Pavargau as su juo ziauriai, kol vaziavau i Rusija. Kuzovas barska, motoras garsiai dirba, greicio nera, vairo stiprintuvo nera :))) Bet jame nera kam sugesti, jis primena plaktuka! Jei man reikietu mieste vezioti krovini, as tikrai paimciau toki, jis ir pigesnis. Tik su vairo stiprintuvu! Uz labai tvarkinga sumokejau 6000lt. Kai vaziavau su 50kw M, ten visai kitas reikalas. Tikrai neliektuvas, bet 120 stabiliai laiko. Ant lenkimu sunku. Siaip jausmas toks, kad vairuoji dideli lengva automobili. Dirzelis su visais guoliais ir darbais kainavo 350lt geram servise. Kuro sanaudos autostradoj apie 8, mieste 10 litriuku. Labai gera masina. Ji kainavo 12500lt. Dabar perku krovinini busiuka sau. Ieskau tik VW Transporter. VW LT turi daugiau vietos, bet tikrai geras LT kainuoja minimum 17000lt ir valgo autostradoj 10 litru. Jei kalbet apie patvaruma, verta ziureti 1.9, bet jei reikia greicio ir galingumo, tada 2.5 75kw. Jis ne toks patikimas, kaip 1.9, bet tikrai geresnis, nei 2.4 arba 2.5 111kw. Ir dar nepamirskit, kad 2.5 prieziura yra brangesne ir daznesne, nei 1.9. Jums rinktis :) O as vis nesugalvojau ka man pirkt. Tikriausiai imsiu 2.5 ir tvarkingai priziuresiu :) Labai geras ir patvarus 1.9 Neteko ilgai eksplotuoti, bet T4 labai letai nuverteja ir detales kaip Pasatui B3 kainuoja Ziurekit varianta nuo 96 metu pabaigos. Perkant ziurekit kebula ir motora, visa kita galima labai pigiai sutvarkyt. As asmeniskai niekad nepirkciau 2.4, bet daug kas vazineja. Jei vazinesit mieste ar siaip po Lietuva, geriausiai variantas 1.9 TD 50KW, jei vaziuojat po Europa, kur reikia daug lenkti, tada tik 2.5 TDI 75KW.
Pilnas atsiliepimas...
eSaS | 2012-09-24
VW CARAVELLE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta pakaba,nekranti tai pat ,neauktas triukmo lygis salone,gan tylus variklis palyginus su 1,9
Silpnas variklis,aukstos apsukos-ant 100k 2900rpm
Ka gi vw caravele,keleivinis ilgas.Tai antras tevo busikas.Didelis vietos daug minktas,gan tyliai vaziuojantis,nekratantis kaip transitas,maziau barskantis.Vienu zodziu gera masina.Pravaziuota irgi apie 10k moketa 14k tai pat jokiu bedu nebuvo ir nks dar nekeistas,tepalus reiks pasikeist. O siaip viskas ok Vaziuokle tikrai nebus brangi nes tai senas vw :) Variklis 2,4 be turbinos ,dyzelis,tikras dusulys,antra karta tikrai nepirkciau nes tikrai per silpas tokiai masei.Ekonomiskesnis nei transit,ryja siaip 7,5 8l.Nedidelis traktoriskas dyzelio garsas,vaziuoja gan tyliai Caraveles kainuoja tvarkingos tikrai nemazai,tad jeigu nesupuvus neuzdrozta ,dar su naujesniu snukiu kainuos min 12k,kainas laiko neblogai sakyciau tvarkingos kainuoja tikrai nemazai nepirkti be turbo o imti tik 2,5tdi
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-09-26
T4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, pravazumas, praktiskumas, vertes islaikimas, detaliu kainos.
Kaina, vaziuokles bedos, vagiamas.
Nepakeiciama darbine masina, kuria priziurint galima nuvaziuoti, kad ir milijona km. Butent sita jau nuriedejusi daugiau kaip 450000km. Dusuliukas. Gali pavilkti didziulias priekabas su svoriais, uztraukti sena belarusa, taciau traukos ir greicio tiketis is sito modelio neverta. Variklis didesniu bedu neturejo, pakeisti purkstukai (nebrangiai) kelis kartus dirzas ir pann. smulkmes. Detales nera brangios, ju visur pilna. Gana silpna vieta siam modeliui vaziuokle. Taip pat daug bedu buvo su vairo stiprintuvu ir visu mechanizmu, nes subireja detales viena po kitos. dar sito auto kebulas rudyja labai smarkiai. Tokie automobiliai prasuka daug km ir spidometrai buna dazniausiai atsukti, kas paslepia visas bedas jo. Nerekomenduociau pirktijei automobilis nuvaziavo daugiau kaip 330000, nes cia yra ta riba kai prasideda visos didziosos bedos.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2010-02-23
Patikimas draugas visur!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera izvaizda,dinamiskas,talpus,islaiko verte
V6 variklis nera ekonomiskas,galimi klimato kontroles gedimai,naujas ypac brangus
Tai buvo mano darbinis automobilis apie 3 metus, todel manau,kad ji pazinojau geriau nei asmenini automobili. Tai buvo 2.8l V6 benzininis variantas su automatine transmisija.Pries daugiau nei 5-meti, sis auto turejo ir dabar tebeturi isties gera varda tiek tarp tarnybiniu automobiliu vairuotoju, tiek tarp seimu ir zinoma-vagiu...VW man buvo ir yra vienas isvaizdziausiu minivenu tiek isore, tiek vidumi.Aisku, panele 2002 metu automobilijyje galetu buti siek tiek patrauklesne ir dureliu vidaus apdaila buti atsparesne devejimuisi. Sis automobilis tinkamas tiek ilgoms kelionems, nors ir pastebedavau,kad vairuotojo sedyne nera itin patogi, tiek naudojimui mieste.Tai manevringas,stabilus,turintis dinamiska V6 varikli autobusiukas.Keleiviams vietos taip pat pakanka. Oficialiai - 7 vietos su vairuotoju, bet esame vaziave ilga atstuma 9-iese. Is bedos tai imanoma :)Jei reikia, dvi centrines keleiviu sedinyes susilanksto ir issimontuoja,aisku tam reikia vyriskos jegos. Taip pat, norint uzdaryti sonies keleiviu duris jas reikia gerokai trinkteleti.Siaip salone girdimi girgzdesiai, barskejimas galineje pakaboje etc. Variklis tiesiogine ta zodzio prasme skrenda.Geras sukimo momentas nuostabiai veikia pradinese vaziavimo stadijose ir "uzmynus" trasoje.Automatine pavaru deze taip pat dirba be priekaistu nors artejant prie 150000km ridos yra buve, kad pavaros persijunginejo "nesvariai". Degalu sanaudos nera sajungininkas tokiam smagiam vaziavimui. Zinoma, tai budinga tik benzininiams varikliams. Eksploatacijos kastai nebuvo mazi. Zinoma, neskaitau tepalu,ausinimo skyscio, stabdziu kaladeliu keitimo, kondicionieriaus skyscio papildymo etc. Skaudziausiai firmai atsiliepe: kondicionieriaus kompresoriaus remontas ir galiausiai keitimas (jei keleiviai uzdaro ortakius, o klimato kontrole nustatyta sakykim maximaliai-galas kompresoriui, bent musu VW);duslintuvas nupuvo ties katalizatoriumi;garso sistemos problemos (garsiakalbiai nebeveike gale);granatos; automobilis buvo pirktas naujas ir neturejes ivykiu, bet "esdavo" padangas praejus kuriam laikui po ratu suvedimo. Pries perkant isnarstykite po kauliuka :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai