Markės
1410 iš 1474
Volkswagen Golf 1997 - 2003
Volkswagen Golf, 1997 - 2003
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.72% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 59
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Golf dabar marketinguojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlo kitus pigesnius šios klasės atstovus – Skoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudoja senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais, bei priekiniais žibintais. Naujos kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą (JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes). Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, tolygus važiavimas, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu.

2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 59
2018-07-07
Patikimas Golf 1.9 TDI PD 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, variklis, dinamika, patikimumas
mažai vietos daugiau nei 2 žmonėms 3 durų versijoje
Turiu automobilį jau 6 metus. Pirkau parvarytą iš Vokietijos 2002 m 1.9 TDI 74 kw . Odometras rodė 208500 km. 3 durų, gražus kėbulas, tvarkingas. Tik nusipirkus pakeistas diržas, pakeisti tepalai ir t.t kas rekomenduojama tik ką nusipirkus. Tiek galiu pasakyti, kad didelių investicijų nepareikalavo per visą laiką. Labai gera dinamika, stovi kelyje gerai. Galiu drąsiai lenkti, manevruoti, įsibegėti. Miesto parkingas lengvas tik geriau galu statykit, nes priekis žemas. Miesto automobilis, bet nesukiai surenka ir didelį greitį autostradoje ir neatrodo ,kad mašinai labai sunku. Tuo labai patika 74 kw TDI. Kotrozijos vietomis yra, bet ji labai lėtai progresuoja. Surinkimo kokybė gera, audio gera, vietos daiktams mažokai, bet stalčiukas panelėje labai praktiškas. Dabar jau esu nuvažiavęs apie 256 100 km Nuvertėjimas mažas, eksplotacija labai pigi, nes konstrukcija yra gera, meistrai nesibaido. Pyliau visada gerą kurą, tepalai pilna sintetika. Ekonomiškas automobilis. Dažnai keičiu lemputes, perdega dažnokai, bet priėjimas lengvas tai padaryti labai lengva. Variklis itin patikimas. Važiuoklė taip pat. Keletą kartų tvarkyta elektra, neatsidarinėjo langai ir durelės. Keistos kaladėlės visos, galiniai diskai, tvarkytas galinis suportas. Keista kuro šlanga ir pan. Turbina laiko iki šiol, važiuoklė taip pat nepaliesta beveik, variklis tarnauja patikimai. Net akumo ir žvakių nekeičiau niekada, ir įveikiu šalčius. Pirkti ir nuodugniai gilintis į automobilio stovį. Maniškis turėjo pilną Vokišką serviso knygutę. 3 durų versija yra nedidelis automobilis, idealiausiai tinkantis 2 žmonėms važinėti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-03
Patiko nenusiviliau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis dauv vietos nera kieta vaziuokle
Rudija
Daug ikisau bet ne nauja pirkau dabar tesiog guldo kai paspaudi o kuras tai normalu jei uzmini tai ir gere daugiau patiko
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-31
Golf 4 Gti 20V 1.8t 132kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas stabilus greitas grazus galingas pigios detales ir islaikymas
Korizija, bagazines uzraktas
Zveris ne automobilis. Baudziu bmw kada tik noriu, variklis tfu tfu labai geras ir patvarus. Svarbiausia saugoti turbina uzkurus leisti apsukom nukristi zemiau 1000. Automobilis greitas manevringas galingas patogus minkstas mieste rojus visur tilpsi. Minusai puva sparnai, problemos su bagazine kol kas daugiau nesusiduriau. Esu patenkintas automobiliu nezadu parduoti maziausiai 5 metus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-11
Golf 4 1.9 tdi 66kw ALH
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas patikimas
Nėra labai jau pigus išlaikymas kaip dauguma sako bet nėra labai ir brangus skauda nugara po ilgesnio važiavimo.
Šiaip smagus manevringas ekonomiškas miesto automobilis bet jau kaip tenka važiuoti per kelio nelygumus tai visą nugarą skauda jeigu tau nesvarbu komfortas tai drąsiai gali pirkti golfą bet jeigu jums patinka komfortas žiūrėkit į kitas auto
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-09
VW GOLF MK4 1.9 TDI 96 KW 2003 m. hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, geras kainos ir kokybės santykis, patikimumas, mažas nuvertėjimas, santykinai pigus remontas.
Mažai vietos gale sėdintiems, traškancios plastmasės salone, dažnai perdegancios lemputės, kieta važiuoklė
Sveiki pabandysiu detaliai papasakoti savo auto istoriją. Taigi automobilį savo vardu nusipirkau 2016 m. žiemą, žinoma, kad tai buvo mano pirmasis auto, nors prieš tai važinėjau su aibe kitų. Daug pažįstamų atkalbinėjo nuo šio pirkimo, kad neva Golfai pacanų nujotos mašinos, kurios draugauja su rūdimis, o važiuoja kaip vadeliotojo traukiamas vežimas. Visiškai nekreipdamas į šiuos stereotipus ir po ilgų paieškų trukusių pusę metų galiausiai nusipirkau kaip man atrodė "ledinį" variantą. Žinoma ruošdamasis auto pirkimui daug skaičiau apie dažniausiai pasitaikančius jų trūkumus, ligas, tačiau jau iš anksto žinojau, kad noriu nesurūdijusio varianto parvežto iš užsienio (lietuvoje išlaikytų gerų variantų paprasčiausiai nėra) ir kuris nebūtų lėtapedis bei ne prasčiausios komplektacijos pvz. irkliniais langų pakėlimo mechanizmais. Auto buvo parvaryta iš Prancūzijos, prabėgus 300 k. su serviso knygele, klimato kontrole, esp sistema, 4 elektr, langais ir be rūdžių. Auto trauka bei salono tvarka man paliko didžiulį įspūdi ir likau taip sužavėtas, kad prieš pirkdamas jos į servisą nevežiau,o pasiklioviau savo žiniomis ir perikupo "geru" žodžiu. Mano džiaugsmas ir gera nuotaika greitai išgaravo kai po savaites paaiškėjo, kad smagratis stipriai barška, o pakaboje išsidėveję priekinių šakių galiniai sailentblokai (golfų tipinė liga) bei galinės kaladėlės tuoj stabdys stūmokliukais. Servise sužinojau, kad pakeisti pakabos dalis kainuos apie 80 eurų su darbu ( santykinai pigu) . Sankabos remontas kaštavo 500 eurų su darbu, nes dėjau vienos masės naują smagratį, diskatorių, diską bei išmynimo guolį, žinoma galėjau restauruoti smagrati apie 200 eurų komplektas, tačiau meistrai patikino, kad kelių metų bėgyje smagratis vėl pradės barškėti,o tada laukia vėl ta pati skaudi procedura - vėl imti greičių dėžę ir remontuoti. Diržus pakeisti įskaitant vandens pompą, itempėjus, generatoriaus bei pagrindinį diržą Conti tech firmos kainavo apie 130 eurų bei darbas 70 eurų pas pažįstamą.Po šių dramatiškų pirmų apsilankymų serviso dirbtuvėse su savo nauju pirkiniu pfu pfu pfu tris kartus per kairį petį be einamų dalių tokių kaip filtrai, tepalai, padangos, lemputės daugiau į auto nieko neinvestavau nors per metus įsuku 20 k. Ką galiu pasakyti apie šį auto tai, kad jo gale vietos iš tiesų nėra daug ir asmenims, kurie turi vaikų ar dažnai važiuoja trise ir daugiau ilgesnėse kelionėse bus ankšta ir nepatogu, tačiau zmogui, kuriam reikia nuvažiuot į darbą , studijas ar pas merginą vakare - auksinė mašina nekreipiant dėmesio i vyraujančius stereotipus. Auto lemputės linkę dažnai perdegti ypač artimųjų šviesų - nežinau galbūt prastos gamyklinės ritės, važiuoklė kadangi gale stovi paprastas balkis ir uždėjus 16 ar 17 colių ratlankius, kas labai populiaru tarp jaunimo, jaučiasi kiekviena duobutė kelyje. Mano patarimas dėti standartinius 15 colių nors ne taip kietai atrodysit, tačiau važiuosit žymiai minkščiau. Važiuoklė metalinė, paprasta, tvirta ir didelio galvos skausmo nekelia. Variklis labai gerai traukia ir užmiestyje su 6 bėgių greičių dėže pasižymi labai mažu apetitu apie 5,5 litro 100 km. Šis variklis su pumpe duse degalų įpurškimo sistema pasižymi tylesniu darbu bei super trauka, tačiau neapsigaukit purkštukai, kurie dirba kaip kuro siurblys nepasižymi labai dideliu patikimumu,o jų remontas nėra pigus tad ieškanties tokio varianto patarčiau servise patikrinti kiekvieno purkštuko parametrus. Nepatarčiau azartiškesnį vairavimą mėgstančiam asmeniui pirkti auto su 66 kw varikliu, kuris nors ir pasižymi itin mažomis kuro sąnaudomis bei pigesniu variklio remontu, tačiau iš tiesų yra tikras vėžlys ir greičio mėgėjui gali įvaryti vėžį. Elektronika patikima, didelių nusiskundimų jai neturiu nors ir girdėjau, kad elektriniai langai linke strigti bei gesti. Kas liečia auto nuvertėjimą tai šis yra sąlyginai mažas- žinoma jei auto nesurūdijęs, tvarkingas, variklyje kas 15 k. keičiami tepalai pagal gamintojo rekomendaciją (asmeniškai pilu sintetinius GM 5w30 tepalus 20 eurų - 5 litrai, pigiau , bet tikrai ne prasčiau nei Castrol kurių kaina dvigubai didesnė). Be to privalu laiku keisti oro, kuro, tepalo filtrus, nes šių esminių dalykų ignoravimas pirmas etapas link turbinos, puršktukų mirties. Mano patarimas perkančiam nepirkti pigiausio varianto rinkoje , nes šie būna labai pavargę bei su didelėmis ridomis bei jokiu atveju nepirkti lietuvoje eksplotuoto varianto, nes iš užsienio parvarytas bet kokiu atveju bus tvarkingesnis. Be to nepadaryti mano klaidos ir prieš perkant nepagailėti keliasdešimt eurų auto detaliai patikrai servise. Taip pat prieš perkant įdėmiai apžiūrėti auto kebulą, nes šie linkę rūdyti ties priekiniai sparnais bei slenksčiais.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-19
Golf 4 1.9 TDI PD 96kw 2004.03
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, galia, sukimo momentas mažų sūkių diapazone, erdvi bagažinė
Nepatogios sėdynės, žibintų apiplovimas, pastoviai perdegantys pažibinčiai
Automobilis pas mane 2.5 metų, nuvažiavau 80k km. Parvarytas iš vokietijos, rida buvo (skydelyje) 220k. Tepalus keisdavau kartu su visais filtrais, kurą pildavau tik iš Neste degalinės. Problemų su varikliu neturėjau. Pakeitus tepalus, po 5k km reikdavo dapilti 0.5 l tepalo, nemanau, kad čia didelė problema, bet manau, kad reikia paminėt. Nors akumuliatorius pirktas dar vokiečio, žiemą ir prie didelių šalčių kuriasi be eterio. Šaltas pasipurto, bet kai prasibudina, dirba kaip laikrodis. Nežinau, kaip su kitais gamintojais, bet volkswagen koncernas pasistengė sukurti plačią detalių gamą. Patariu detalių nepirkti neišsiardžius mazgo. Vien priekinių stabdžių diskų yra 3-4 skirtingi variantai vien 96kw varikliams, patyriau savu kailiu. Pagrindinio diržo komplektai taip pat turi ne vieną modifikaciją. Kėbulo dizainas skonio reikalas, tad čia komentarų nebus. Galiu pasakyti tai, kad mėgsta parūdyt. Prieš metus buvo vienoje vietoje nedidelė rūdelė, dabar pamačiau dar keliose vietose pakilnotus dažus. Universalo kėbulas yra nuostabus savo bagažinės tūriu. Drąsiai telpa du trys žmonės (yra tekę vežt) arba visa krūva mantos. Atlenkus galines sėdynes, galima parsivežti ir šaldytuvą (150 cm) ir išardytą viengulę lovą su čiužiniu (man tilpo 200x90 cm). Kadangi universalas nuo hečbeko skiriasi tik ilgesne bagažine, salone vietos tiek pat. Turėjau trečiuką, todėl galiu drąsiai teigti, kad jame vietos buvo daugiau. Salonas nėra patogus ilgoms kelionėms. Apie sėdynes pasakysiu tiek: jeigu volvo sėdynės prisitaiko prie jūsų kūno formų, tai vw sėdynės prie savo formų pritaiko jus. Garso sistema neįspūdinga, pas mane galinėse durelėse net nebuvo garsiakalbių, tačiau, kas sėdėjo viduje, sakė, kad dar nėra taip blogai. Apie saloną dar pasakysiu, kad nepasiskirsto šiluma visame salone vienodai. Kai priekis užšyla tiek, kad ausys raitosi, gale sėdintys dar skundžiasi, kad jiems vėsoka. Sportiškumu automobilis nepasižymi. Nors 96 kw ratus suka ir antra pavara, tačiau posūkiuose dideliu greičiu nepalėksit. Automobilis posūkiuose pasvyra ir gali slystelti. Plačiuose užmiesčio vingiuose tas didelės bėdos neturi, pats esu iš Kėdainių į Šiaulius parsiutęs per 45 minutes, tačiau vingiuotuose miškų ar kaimų keliukuose nelėkit. Savo rašinį papildysiu įvairiais niuansais, su kuriais susidūriau. Pirmas tai būtų žibintų apiplovimas. Pas mane xenon žibintai su apiplovimu, jau kas sukonstravo tą sistemą turi būti sušaudytas ir palaidotas su prašmatniom pakasynom. Xenon žibintai naktį šviečia kaip dieną, nereikia stebeilintis įbedus akis į kelią, net per rūką. Tačiau, kai juos reikia apiplauti, tai nespėji pilti langų ploviklį. Su tom žarnom laivų bakus galima pildyt. Kaip ir kitų mikroautobusų, hečbekų ir universalų galinis stiklas pastoviai išsimurzina. Atrodo tik nuplovei, o jau vėl purvinas. Man patiko, kad jį apsukti nereikia daug vietos, suspaustuose daugiabučių kiemuose tai didelis pliusas. Visiems teko girdėti apie sveriamas golfų kainas. Važiuoklėje nieko nėra, todėl ir kainos nedidelės, pigu remontuoti net prašmatniuose servisuose, tačiau važiuokle viskas nesibaigia. Stabdžių diskų ir kaladžių abiejų ačių komplektai kainavo apie 130 eurų, pliusas tas, kad ten viskas paprasta, galima pasikeisti turint kūjį ir meiselį. Galiniai suportai eina kartu su rankiniu stabdžiu, todėl reikalingas spec raktas. Nežinau, ar čia tik man vienam, bet su galiniais stabdžiais turėjau daugiausia problemų, ypač su rankiniu stabdžiu. Dar vienas erzinantis dalykas buvo pastoviai perdegantys pažibinčiai. Atrodo kas čia tokio pasikeisti lemputę, bet šitam modely nėra kaip ten ranką užkišti. Variklio tepalai (5 litrai Total 5w30 505.01) su filtrais, kas 10 k km man kainuodavo ~50 eur. Diržų komplektas apie 150 eur. Šiaip automobilis paliko gerą įspūdį. Su šio variklio ekonomija apvažiavau visą Lietuvą skersai išilgai. Puikus darbinis arklys atlaikė ir autostradas ir žvyrkelius ir miškų kelius ir arimus. Galbūt pensijinio amžiaus žmogui arba vertinančiam patogumą šio automobilio pirkti nepatarčiau, tačiau pradedančiajam šis automobilis pats tas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-25
Golf mk4 1.9 tdi 85kw PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klasikinė išvaizda, pigiai tvarkoma vaziuokle, pakankamai atsparus korozijai
Neekonomiskas, lepus variklis
Nusipirkau golfa, tikejaus patvarios, pigiai išlaikomos mašinos. Bet teko nusivilti. Pumpe duse variklis yra labai jautrus dyzelino kokybei, reikia pilti tik geriausia dyzeli. Pagrindinio diržo keitimas su darbu -300 eurų. Rūdija bagažinės dangtis aplink spynele. Net su šešiomis pavaromis šitas variklis nėra ekonomiskas. Vidurkis 7 litrai. Jeigu spusteli rodykle krenta akivaizdžiai. Tepalai pilami tik pilnai sintetiniai, atitinkantys vw charakteristikas. Garso izoliacija prasta. Visos plastmasės salone barška, traska - prastu keliu geriau nevažiuoti.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-10
VW GOLF IV 81kw TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
LABAI ekonomiškas, saliginai pigios detales
Mažai vietos, gana kieta pakaba, elektronika būna durniuoja
Golf IV gamykliškai 81 kw bet cipuotas "Galingas.lt" iki 110 kw. Coupe. Automobilio detalės palyginus su kitomis markėmis yra gan pigios, bet pavyzdžiui kai teko keisti turbinos vakuuma (gryba) tai iš šroto detalė kuri nesieka 4 cm istrižainės (paprastas metalo mažas gabalas) kainavo 50 Eur!! Ok, galim kaltę suversti ant euro, bet realybė yra tokia. Tai jeigu kažkas atsitinka su varikliu ar pakaba aš per apsilankyma servize išleisdavau nuo 50 iki 150 eur. Tik pirkau golfa iš "pirikupo" tai toki ir gavau, kad kas du menesius vis kažkas erzinančio išlenda. Kai tik nusipirkau keičiau pagrindini dirža, salnykus ir reboksli ar kažka panasaus 350 Eur berods gavosi. Tai čia pradine investicija į ateiti ir manau ji būtina. Du metus važinėju su Golfu ir dabar kažkaip su elektronika šiek tiek bėdų turiu. Valytuvai jei viena karta įjungi veikia iki tol kol patys sugalvoja išsijungti. Tikriausiai kontaktai parudyję ir nesuka vintilaitorius vienas iš dviejų. Termostato rodyklė veikia periodiškai. Čia tikriausiai nuo tos korozijos kuri su laiku atneša savo palikimą. Daugiau mažiau pakaba tvarkyti kainuoja apie 100-150 eur. bendrai automobilis labai ekonomiškas ir tai jaučiu didžiausias pliusas. Daugiau pliusu po dviejų metu nelabai ir matau , nebent tik kad va detales pigios ir jei susitvarkai tai nelūšta greit. Studentiška mašina. Didžiausias patarimas prieš perkant nuvažiuoti į serviza ir atlikti pilną apžiūrą tiek iš išorės tiek ir kompiuterinį. Žinoma tai yra loterija nes galvos į variklį neikiši bet apsidraudimui siūlau nuodugniai patikrinti , kad netektu investuoti kas du mėnėsius.
Pilnas atsiliepimas...
VW GOLF IV 1.9 66KW TDI. | 2017-02-04
VW GOLF IV 1.9TDI 66KW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.9 66KW TDI patikimas varilis, pigi ekspluotacija, ekonomiskas,
AUTOMOBILIO AMZIUS.
Sveiki. Eskantiems automobili vw GOLF IV 1.9tdi 66kw. Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, ,istvermingas naudingas , ekonomiskas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra kaip ir visu volksvagen automobiliu po kurio laiko pradeda listi rudys .. Automobilio salonas . paprastas priklauso nuo automobilio komplektacijos . Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. pigios detales, Eskantiems tokio automobilio rekomenduociau pirkti tik su 1.9 66kw tdi su 1.9 50kw sdi ar 1.9 81kw su i raudona nerekomenduoju. Delto kad , 1.9 81kw skiriasi kuro siurbliu ir turbina jau sunkoka rasti daliu . Bet siuo laiku dauguma automobiliu yra uzvazineti ir supuve eskantiems tokio automobilio reikia gerai paeskoti . Vienas is siuo automobilio minusas yra automobilio amzius. Rekomenduociau pirkti. Reikia pasakyti ,kad automobilis skirtas tiek miestui tiek ir uzmesciui del ekonomiskumo, tad automobilis neskirtas lenktinems . ;) 1.9 66kw tdi . patikimas, paprastas, istvetmingas, naudingas . ekonomiskas. Pigus remontas , pigi ekspluoatacija, nedidelis nuvertejimas atsizvelgant po vienieniu ar dvieju metu vazinejimo
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-01-30
Volkswagen Golf 1,9 SDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, smagus vairuoti mieste, gan gražiai atrodo, vidaus medžiagų kokybė.
kai kuriems rūdys, kietoka pakaba, sankaba, mažoka bagažinė.
Na, aišku, turbūt vienas populiariausių auto Lietuvoje yra Golf 4, todėl nuomonės apie jį būtų neblogos. Šiaip labai smagus automobilis mieste, nors ir SDI, bet vis tiek miestui užtenka. Detalės tikrai nėra brangios, išlaikymas taip pat nereikalauja ypatingo dėmesio, dažniausiai reikia atlikti tik techninį aptarnavimą (tepalai, filtrai, kaladėlės), o daugiau nelabai būtų prie ko prikibti. Na, o iš trūkumų, tai po 150 000km reikia pasikeisti sankabą, nes aš jau pats esu keitęs ją, o rida 265 000km. Pirmų metų gamybos turi bėdų su laidais, nes jie neturi geros apsaugos, o nuo drėgmės dažnai sutrūkinėja ir pradeda streikuoti. Galinis valytuvas dažnai pradeda neveikti, centrinis užraktas, priekiniai valytuvai arba bagažinės užraktas. Šiaip, manau, kad geriausi dyzeliniai varikliai šiems golfams yra 1,9 TDI (66,81kW), o iš benzininių 1,6 (8 vožtuvų ir 1,8T arba 1,8), o į kitus nelabai verta dairytis, nebent 3,2 R32, bet nelabai tokių rasit :D Kalbant apie variklį, tai nieko blogo juose nebūna, tiek turbinos, tiek purkštukai nėra lepūs kurui ir alyvai, na nebent "pumpadūziai" varikliai (74,85,96,110kW) juose purkštukai atlieka kuro siurblio funkciją, todėl dažniau reikės būtent juos keisti, nes jie yra šiek tiek išrankesni kurui, o šiaip daugiau bėdų, manau, neturėsite, jeigu prižiūrėsite alyvą. Kas norite pirkti auto, tai būtina žiūrėti į kėbulą bei ridą. Jeigu ieškosite dyzelinio, tai 66 arba 81KW, o jeigu benzininį, tai 1,6 8 vožtuvų arba 1,8T, 1,8 variklius. Jeigu daugiau važinėsite mieste, tai bus puikus automobilis, kuris nereikalaus papildomų investicijų. (prieš perkant dar apžiūrėkite ar nebėga tepalai, nes dažnai taip būna, kad reikia po to keisti tarpines).
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Roc
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai