Markės
1406 iš 1466
Volkswagen Golf 2012 - dabar
Volkswagen Golf, 2012 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis, kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni, dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir suteikia didesnį saugumo įspūdį. Golf tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir kaip tapo įprasta pirkėjų nenuvilia.
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-04-17
MK7 1,6D DSG7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos; talpa; klimato kontrolė; multimedija su usb/aux/sd/bluetooth
DSG 7 bėgių veikia su uždelsimu; vis kas nors pradeda barškėti salone
pirkau iš oficialaus atstovo grįžusią po lizingo 3 metų su pilna serviso istorija ir aptarnavimais. Po metų važinėjimo manau kad tai tikrai vertas dėmesio modelis, Pakankamai gausi komplektacija: 2 zonų automatinis klimatas, autopilotas, multimedija, navigacija, bluetooth telefonui, elektroninis rankinis, autoholdas, start/stop, automatas DSG 7 bėgių. Mašina patogi tiek kelionėje, tiek mieste. Kad ir universalas, mieste vistiek pakankamai lengva manevruoti. Pakankamai gera garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui, patogios sedynės. Nustebino kuro sanaudos geraja prasme. mieste žiemą per kamščius 7ltr, užmiestis 110 - 5 ltr, magistralė 160 - 6 ltr. Kaip automatui manau kad labai gerai. Vieninteliai minusai - lėtai veikia DSG 7 bėgių dėžė, reikia priprasti. Su sport režimu kiek geriau Vis salone atsiranda papildomas triukšmo šaltinis - bet kai važinėjama žvirkeliu tai manau natūralu Per metus laiko remontuoti dar neteko, nors ir automobilis mato visko: autostrada 160km/h, žvyrkelis. Buvo perdegusi priekyje viena lemputė. Tai pavyko pakeisti tik paieškojus internete info. VW nuvertėtimas manau yra minimalus, ypač jei auto yra su gera komplektacija pasitikrinti autorizuotam servise. Nes netikiu kad aikštelėse ar turguose galima nusipirkti su rida iki 200k. Mano 3 metų senumo buvo nuvažiavus 190000, ir tai dar teko pavargt, nes visos tokių metų virš 200000
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Roc
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai