Markės
1382 iš 1436
Volkswagen Jetta 2005 - 2010
Volkswagen Jetta, 2005 - 2010
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Naujasis Volkswagen Golf sedanas arba universalas susigrąžino savo buvusį vardą Jetta. Skirtingai nei Bora naujos Jetta dizainas yra analogiškas Golf su didelėmis priekinėmis chromo grotelėmis ir dideliais žibintais. Bendrai automobilis tiek solidumu, tiek savo dydžiu tapo panašus į aukštesnės klasės Passat. Jetta Automobilis tapo didesnis - 170 mm ilgesnis, 30 mm platesnis ir 70 mm ilgesnė ratų bazė. Šis pailgėjimas pirmiausia suteikia daugiau komforto priekyje sėdintiems žmonėms. Kadangi senesnės kartos Golf/Bora buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf/Jetta buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus), kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf/Jetta šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Jetta turi naujus FSI ir TSI turbo variklius garsėjančius ne tik didele galia, bet ir ekonomiškumu. Taigi nauja Jetta tapo sportiškesnė, geriau valdoma, kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - tolygų važiavimą, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pavadinimas „Jetta“ yra užuomina į Atlanto vandenyne vyraujantį „jet-stream“ vėją. Volkswagen kompanija vėjų pavadinimais yra pavadinusi ir daugiau savo modelių: the Volkswagen Passat, Volkswagen Bora ir Volkswagen Scirocco.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
Vincas | 2016-01-07
VW Jetta 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas ,minkstas,puikiai valdomas.
Kolkas neradau,nebent ilgiau pavazinejus-darasysiu,jei tokiu bus.
Automobili pirkau ,kai spidometras rode 129000 km. Pravaziavau su juo 34000 per pusantru metu. Parvarytas is JAV. Tai per ta laika teko pakeist temperaturos davikli,kuris rodo lauko temperatura, ir tepalai su filtrais. Vaziuoja gana minkstai,kas mane labai nustebino,automatas dirba gerai.Garso izoliacija irgi nebloga. Vietos salone uztenka. Kadangi universalas ,tai pervezti didesnius daiktus galima be problemu.Aparatura galetu but geresne,bet kai tokiam auto-pakenciama. Variklis 103 kw labai neblogai traukia. Per 15000 vaziavimo nuo tepalu keitimo iki kito-dapilt tepalu nereikejo.Problemu jokiu per nuvaziuota atstuma-nebuvo. Variklis gana ekonomiskas,bet kaip visad ,priklauso,kaip spausi. Mieste daugiau 7.5 pas mane nebuvo,o uzmiestyje galima tilpt ir iki 5. Eksploatacijos kastu parasyt negaliu,nes nieko praktiskai keist neteko.Bet manau ,kad detales nera brangios. Patarimas,tai tik tikrint servise pries pirkima.
Pilnas atsiliepimas...
bandziau jeta | 2015-04-15
nauja jeta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
naujas, garantija, gerai traukia, vis ne sena gelda, savotiskai grazus
kietas, barskalas, amzinai veluojanti automatine deze, uz ka tokie pinigai?
Labai trumpai vairavau sita modeli, tik dvi dienas, bet jis buvo naujas. Kazkas baisaus, moki 70 t lt, o gauni nesurudyjusi tvarkinga 3 golfa. Uz ka tokie pinigai? Nejau vw korporacijoje per 20 metu niekas nepasikeite? Dinamiskas motoras, ne labai, bet pavaru deze tiek automatas tiek triptronikas vercia ieskoti pagalves ir antklodes laukiant kol vykdys nurodymus ar reaguos i pedala. Kai nauja, tai pigu vaziuoti, bet nuvertejimas tai nezmoniskas. Per tris metus puse kainos beleika. Tad uz puse kainos perkat jeta, uz kita puse NAUJUMA 35 t lt uz jeta ir 35 uz "naujuma". Pries perkant pravaziuokite salono test drive masina, po to is skelbimo tvarkinga pabandykite kad ir zymiai senesne. Skirtumu nepastebesite (isskyrus smulkmenas, esme bus ta pati), beveik garantuoju. Uz tokius pinigus galima nusipirkti padoru automobili, arba tris padevetus, kurie tarnaus tiek pat ir taip pat kaip naujas. Perkat ne masina o naujuma. Pirkdami nauja turite suprasti, kad puse pinigu investuojate i zodzius "pirkau visiskai nauja" ir tik tiek uz 35 t lt.
Pilnas atsiliepimas...
Vilius | 2014-09-07
Vokiška kokybė. Jetta 1.9 TDI 2006m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, stabilumas, surinkimo kokybė, ekonomiškumas.
Šiek tiek nuobodoka išorė, aukšta pirkimo kaina, nes geri modeliai vis dar brangūs.
Automobilis - 2006 VW Jetta 1.9 TDI 77kW. Pirkome nauja iš salono pagal užsakymą. Komplektacija paprasta - Trendline, su nespalvota navigacija, autopilotu, el.veidrodžiais, el.langais, CD keitikliu, ABS, ESP ir pnš. Kolkas per 7metus nuvažiuota 150 tūkst km, daugiausia Vokietijos-Lenkijos keliais. Per visa šį laikotarpį automobilis nė karto nepavedė, nebuvo nei vieno gedimo dėl kurio reikėtų specialiai važiuoti į servisą, reikėjo tik pagal intervalus keisti dylančias dalis, tokias kaip stabdžių kaladėlės, stabdžių diskai, žvakės, padangos, tepalai bei kiti skysčiai. Vienintelis "gedimas" 2013metų pavasarį perdegusi žibinto lemputė, bei kelis kartus prietaisų skydelyje pranešimas apie katalizatorių, kuris kelis kartus pavažiavus (rimtai pavažiavus) autobanu, dingdavo pats. Iš važiuoklės nei menkiausio bildesio, važiuoja tikrai minkštai, labai nustebino, pavaros jungiasi kaip pirmą dieną, svirtis nekliba, sankaba nepraslysta, turbina pučia smagiai. :) Bendra surinkimo kokybė labai gera, niekas, neskaitant vairo nenutrinta, plastmases geros kokybės, nebarška, netrata, salonas malonus, viskas po ranka, sėdynės ilgoje kelionėje nevargina, vietos užtenka 4 asmenims. Kas nustebino, labai, netgi labai didelė bagažinė, pirkdami automobilį ieškojome su didesne bagažine, sedano. Telpa tikrai daug. Iš išorės automobilis atrodo santūriai, nėra sportiškas, tačiau nėra ir visiškas baisuoklis. Bendrai paėmus automobilis tikrai vykęs, solidžiai surinktas, patikimas, patogus, talpus. Tikras vokiškos kokybės pavyzdys. Apie varikli trumpai - 77kW 250Nm 1.9l "pumpadūzas", neabejotinai dar vienas aukštos kokybės pavyzdys. Traukia kaip 77kW tikrai smagiai, lenkimui galios netrūksta, o ir iš vietos pajuda judriai, dėl traukos priekaištų neturiu, kuriasi visą laiką tiek šiltas, tiek šaltas iškart tik pasukus raktelį. Na, o dabar apie labai opia temą - kuro sąnaudas. Jos vaikiškai mažos :) Važiuojant be bagažo ir keleivių su autopilotu ~100km/h, borto kompiuteris rodo ~4.2litrus, mieste kiek daugiau, su pilnu baku 1000km jokių problemų. Na žodžiu variklis ir patikimas ir ekonomiškas ir nevisiškas "pensininkas". Na ka, remontuoti dar neteko, tai per daug apie remonto išlaidas negaliu papasakoti, einamieji "remontai" - stabdžiai, padangos, tepalai, skysčiai, filtrai - kainos svyruoja, panašiai kaip ir kitiems automobilis. Mašina per daug nenuvertėjo, tvarkingi modeliai vis dar parduodami aukštomis kainomis, bet per daug apie ta nesidomiu, kadangi parduoti nesiruošiam dar bent keletą metų. :) Reziume: Geras, stabilus, ekonomiškas, tvirtai surinktas dar vienas aukštos vokiškos kokybės egzempliorius. Galiu užsimerkęs tik rekomenduoti! :) Nepirkti lavono iš turkų, rusų ar kitokių "briedu", prieš perkant tikrinti VW centre, nepirkti su didele rida.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2014-04-09
Jetta 2010 1.4 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
VW kokybė jaučiasi visur
Reik nepamiršt kad nuo Golf skiriasi tik kėbulu, tai kažkokio A8 komforto nereikia tikėtis
Turiu pusę metų. Pirktas po lizingo iš salono. Rida 80tūkst. km. Mechaninė 6 pavarų greičių dėžė. Nieko blogo apie automobilį negaliu pasakyt - salone garso izoliacija nebloga, važiuoja ir traukia gan smagiai. Jokių gedimų ar problemų kol kas nebuvo. Talpi bagažinė, gale vietos daug. Garso sistema ne high-end'as, bet kaip tokio lygio mašinai tikrai nebloga. 1.4 TSI 90kw variklis. Dirba labai tyliai ir smagiai. Trauką galima palyginti su populiariais lietuvių tarpe 1,9 TDI varikliais, tik aišku šitas dirba nepalyginamai tyliau. Kuro ekonomija gera, mieste laisvai telpu į 7L, trasoj 6 ir mažiau. Aišku priklauso nuo važiavimo stiliaus, jei draskaisi tai sąnaudos padidėja labai ryškiai. Kol kas variklio problemų neturėjau, apie ilgaamžiškumą kalbėt gan anksti nes dar sąlyginai nauji varikliai. Kaip ir sakiau kol kas jokių remonto išlaidų nebuvo. Už automobilį mokėjau daug (28tūkst. Lt), aišku auto 3 metų senumo ir pirktas su 70k rida, be to pirkta salone (pirkimo metu buvo geriausias kainos-kokybės-būklės santykis kokį galėjau rast). Turgui už tiek turbūt būčiau radęs ir Highline Passatą su automatais odom ir kitais navarotais, bet su neaiškia rida ir būkle. Jei šiandien pardavinėčiau manau nuostoliai būtų nemaži, bet pirkau ilgam važiavimui tai tikiuosi kad papildoma investicija atsipirks ir nereiks amžiais laiko servise leisti. Verta dėmesio
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2013-11-08
Jetta 2.5 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta ir kartu patvari vaziuokle
Siek tiek galetu buti geresne garso izoliacija
Turiu jau 3 metus, nieko blogo pasakyti negaliu, ieskojau mechanines greiciu dezes sunku buvo rasti, kad pajausti garsa ir variklio galia, dauguma vien automechanines, aisku kaip kam kas patinka. Su elektronika neturejau problemu, minusu kaip ir nematau, tik kai nusiperki iskart, reik keisti iskart galines lempas jai nera pakeistos, del technikines, gaila, kad negamino Europos rinkai ir aisku garso izoliacija galetu siek tiek buti geresne. Isistaciau geresnes brangesnes dujas mieste ima duju apie 11 o uz miesto apie 8. Geras automobilis patariu nusipirkti. Variklis 5 cilindru inline, kaip ir visu penkiu cilindru neblogi varikliai buvo, tiek is senesniu kitu modeliu masinu. Garsas malonus ausiai, gal kazkiek garso palikta is audi senesniu. Isistaciau geresnes brangesnes dujas mieste ima duju apie 11 o uz miesto apie 8 duju. Geras automobilis patariu nusipirkti. Rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
Ramas | 2012-12-27
2.5 aut.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas; valdymas; garso izoliacija.
Elektronika; kuro sąnaudos; mažai vietos gale.
Pirmas pojūtis vairuojant šį automobilį - kaip lengvai ir tyliai jis rieda, jį išties labai malonu ir lengva vairuoti (kalbu apie 2,5l automatinės greičių dėžės benzininę versiją). Nors dėl skonio nesiginčyjama, tai labai gražus automobilis tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Važiuojant naktį, labai gražiai salone šviečia prietaisų skydelis ir valdymo panelės mygtukai, pasakysit kam tai rūpi? Bet tai suteikia žavesio šiam šiuolaikiškam automobilio salonui. Nors sėdintiems gale taip gali ir nepasirodyti jei tai nėra vaikai, nes gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai nedaug, padėtį apsunkins ir tai jog sėdintys gale, beveik negalės pakišti kojų po priekinėmis sėdynėmis, ten mažas tarpelis, po jomis telpa tik kojų pirštai. Na o virš galvos galinėse sėdynėse sėdintiems, net ir aukštaūgiams keleiviams problemų kilti neturėtų. Kaip jau minėjau, automobilis rieda išties labai tyliai, garso izoliacija puiki, sėdintys keleiviai ne kartą nustebo kai automobilis pradėjo važiuoti, jiems pasirodė jog variklis nė nebuvo užvestas, mat šitaip tyliai jis veikė, o jei dar įjungtas magnitofonas, variklio garso padoriai važiuojant jūs išvis neišgirsit. Mieste gana manevringas, pakaba standi, bet ne kieta, valdymas geras, atrodo lyg vairuot galėtum su vienu pirštelio prisilietimu. Puikiai važiuoja su prastesnės kokybės degalais. Didesni šios mašinos minusai yra elektronika, kuri karts nuo karto praneša apie save. Nuolat erzina daviklis prietaisų skydelyje klaidingai pranešantis apie aušinimo skysčio trūkumą, pas mane daviklis ne tik įkyriai mirksi, bet ir pypsi karts nuo karto pradėjus važiuoti. Autoservise buvo nunulinti visi mirksėjimai, bet problema atsinaujino ir vėl. Taip pat buvo problemų su generatorium, kuris kurį laiką tai veikdavo, tai ne, o galiausiai visai nustojo veikęs. Jo pakeitimas atsiėjo 600lt. Kuro sąnaudos visai nemažos, siekia net iki 12l/100km mieste, tvarkingai vairuojant. Kitas minusas yra tas, kad pagelsta galinių farų stiklai, dar neišsiaiškinau nuo ko jos apsineša, bet atrodo nekaip... Nemaloni smulkmena, tai kad radijas rankiniu būsu bangas nustato tik lyginiais skaiciais, pvz. norint nustatyt m-1 106,6 bangas, pavyksta įjungti 106,5 arba 106,7. Taigi, kai tiksliai nustatyti, kai kurių bangų neišeina tai ir radijas tam tikras stotis groja prastai. Labai ilgai įšyla pečiukas žiemą. Visa mašinos elektronika reikalauja gero akumuliatoriaus, neįjungus variklio nepatariu ilgai klausytis muzikos, elektros pagalba reguliuot sėdynes ir panašiai, kitu atveju galite ir nebeužsikurti:) 2,5l benzininis 110kw (150hp), kuro sąnaudos mieste su automatine greičių dėže siekia iki 11-12l/100km, automagistralėj apie 8-9l/100km per pusę metų mašina nuvertėjo apie 4-5 tūkst. litų. Šiuo metu penktos kartos vw jetta kainos prasideda nuo 18000lt Prieš perkant patikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2010-12-13
VW Jetta 2007-12
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
2L TDI variklio trauka, ekonomija
Triukšmas salone
Iš pirmo žvilgsnio labai geras mašiniukas, nesimato jokių trūkumų, bet su laiku pradedu pastebėti. Salono surinkimas geras, santūrus, bet praktiškas. Tiesa garso izoliacija silpnoka (prieš tai važinėjau su 2007m. Renault Megane II vidutines komplektacijos ir buvo ženkliai tyliau). Girdisi vėjas, padangos, nepakenktų papildomai dėti garso izoliaciją. Nors kiekvienam sėdinčiam yra daug vietos tiek priekyje tiek ir gale, bet gale sėdynės gana kietos. Ilgoje kelionėje nėra patogu sėdėti. Bagažinės dydis pritrenkiantis savo dydžių, visus įlysi į vidų ir dar gali nepasiekti daiktų prisispaudusių prie sėdynių. Bet turint tokio dydžio bagažinę iškarto pablogėja matomumas manevruojant atbulomis, o ypač aikštelėje statant automobilį. Reikėtų video kameros, ar bent jau atstumo sensorių. 2.0 TDI 103kw kad ir kaip be žiūrėtum yra galingas bet tuo pačiu ir ekonomiškas. Turi milžinišką traukimo momentą, bet sugeba trasoje valgyti mažai kuro. Asmeniškai mano vidutinės kuro sąnaudos (nuvažiavus jau 170000 km) niekada nebuvo didesnės negu 6 litrai Kaip ir visose mašinose tepalų keitimas, diržai bet tai kainos nėra žvėriškos. O daugiau jokių gedimų per 170000+ km nepasitaikė, nors mašina važinėja beveik kiekviena diena ir tikrai ne pačiais geriausiai keliais Perkant nepagailėkite laiko ir pinigų nuvaryti į VW centrą viską patikrinti ir būsite ramūs
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2010-08-06
tiesiog "Das Auto"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus salonas, didelė bagažinė, taupus, dinamiškas, paprastas
nepatvari pakaba, 2 litrų dyzeliai. yra smulkių defektų su surinkimu
Volkswagen Jetta netolygu Volkswagen Bora? Vokiečiai nusprendė grąžinti senesnį pavadinimą ir 2005 metais pradėjo 3 kartos Jetta gamybą. Gaminama ant 5 Golf platformos, mašina tapo perkama Golf sedano versija. Koks tai automobilis? Na lietuviui volkswagen visada buvo aukštame lygyje, ši mašina irgi pateisina savo vardą. Visų pirma reikia atkreipti dėmesį, kad Jetta tai nėra kažkoks naujas automobilis. Užtenka pasakyti tiek - šonai ir priekis 5 Golfo, užpakalis - Passato. Didelė 527 litrų bagažinė pirmiausia pasako, kad tai mašina konservatyviai ir praktiškai šeimynai, nors kaip kompaktinės klasės atstovas, gali būti ir per maža. Chromuotos priekinės grotelės suteikia prabangesnės mašinos įspūdį. Salone, skirtingai nei Bora modelyje, yra daug vietos. Pridėjus dyzelinį agregatą gaunasi visai solidi mašina. Didelių techninių inovacijų ar kažkokio išskirtinumo šiame tautos vežėjo markės modelyje nerasite. Dizainas nesenstantis ir daug kam patiks, nors buvo galima sugalvoti ir ne sulipdytą iš dviejų mašinų dizainą. Salone viskas dvelkia kaip 5 serijos Golf. Medžiagos kokybiškos, viskas savo vietoje. Kaip visada žudo Volkswagen konservatyvi pilka spalva ir skurdas salone, jei modelis yra kukliai įrengtas. Na VW koncernas neveltui yra vadinamas grobikais, nes net tokie dalykai, kaip el.valdomi langai ar veidrodėliai yra už papildomą mokestį. Ką kalbėti apie klimato kontrolę ar malonesnę panelio spalvą??? Viskas kainuoja papildomai. Bet perkant nenaują mašiną tai jau ne tiek aktualu, nes už tai nemokėsime pradinės kainos. Salone vietos pakanka visų keleivių kojoms, aukštesniems gal ir ne idealu sėdėti gale, bet perdaug nesiskundžiama. Didžiausi mašinoje pastebimi trūkumai- skurdi bazinė kai kurių mašinų įranga, todėl perkant reikia žinoti ką perki ir skaičiuoti pinigus. Kritikos nusipelno netiksliai dirbanti pavarų dėžė. Kaip ir golfe, tai ir Jettoje, girgžda kai kurios salono plastmasės, nors surinkime to nesimato. Taip pat būna, kad nublunka įvairios mygtukų funkcinės žymos, rankenėlės, išlūžta kokia nors rankenėlė. Prastokas matomumas važiuojant atgal (aikštelėse ypatingai). Reikalinga atbulinio vaizdo kamera. Verta sukritikuoti kietą pakabą, nors Lietuvoje žmonėms atrodo, kad Golf yra komfortiški, taip nėra. gera garso izoliacija. Variklių yra daug ir jie labai naujoviški, šiuolaikiški. Benzininiai tiesioginio įpurškimo FSI 1,6 ir 2 litrų, turbininiai Tsi 1,4 litro. Taip pat yra forsuojantis tempą 2 litrų TFSI variklis. Visi jie gana dinamiški ir galingi. bet ne visada taupūs, nors yra deklaruiojamas šių variklių taupumas, bet greitai ir dinamiškai bvažiuojant benzininiai varikliai nepasiteisina. be to jie mėgsta kokybiškus degalus, tepalus ir yra gana sudėtingai sukonstruoti. dyzeliai yra visiems žinomi. tiesa, geriausias yra VW 1,9 litro tdi siurblio - purkštuko pumpadūzas, turintis 77kw. didesnių nusiskundimų apie juos negirdėti. Jis labai ekonomiškas o traukos pakaks. Galingesni ir naujesno 2,0 litrų tdi turi labai daug ir rimtų trūkumų. Kai kurie iš jų yra Pumpadūzai, kai kurie ir common rail, nes volkswagen jau pamažu pereina prei šios technologijos. šie varikliai turi tokių trūkumų kaip turbinų gedimai, įtrūkę kolektoriai, maitinimo sistemos gedimai. Nors jie turi didelį sukimo momentą, dėl to greičiau dėvisi sankaba. Mėgstantiems lenktyniauti tiks iš Amerikos atvarytos versijos su benzininiu 2,5 litro varikliu. Tiesa, jo patikimumas mažai žinomas. daug dalių tinka nuo golf. kainos įvairios, bet tikrai nėra viskas pigu. sankaba kainuoja nuo 850 lt, amortitoriai apie 550 už porą. mažiausiai problemų kels 1,9 l tdi. jis labai garsiai dirba ir vibruoja, bet yra patikimas. netikėkite kad pigios dalys atsipirks. bent jau remontruojant tokius naujus variklius, negalima taupyti. pačiam spręsti
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2009-08-13
vw jetta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras variklis, patogus, ekonomiskas
elektronika,skurdi komplektacija
geras automobilis, erdvus ekonomiskas, nors variklis 2,0tfsi (200ag) komplektacija gan skurdi, taip pat elektronika nepatikima visiskai
Pilnas atsiliepimas...
vytkee | 2007-11-03
Volkswagen Jetta 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina labai gerai eina, nors ir dyzeliukas, turi 105 arklio jegas, labai prasdtai atrodo delto, kad yra sulankstyti skenksciai(dekui musu lietuvos keliam) 1.9 TDI pelenine, bo buvo suluzus iskarto, kai pirkta (kazkodel)
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai