Markės
1373 iš 1426
Volkswagen Jetta 2010 - dabar
Volkswagen Jetta, 2010 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Volkswagen Jetta 2010 - dabarVolkswagen Jetta 2010 - dabarVolkswagen Jetta 2010 - dabarVolkswagen Jetta 2010 - dabarVolkswagen Jetta 2010 - dabarVolkswagen Jetta 2010 - dabar
Po šeštosios kartos Volkswagen Golf pasirodymo, buvo tik laiko klausimas kada pasirodys tą pačią platformą naudojanti Volkswagen Jetta. Automobilio dizainas sukurtas pagal šiuo metu visuose VW modeliuose naudojamą stilių – griežtos, santūrios linijos, kampuoti žibintai, pagrindinis akcentas skiriamas tvarkai ir harmonijai. Automobilis tapo 90 mm ilgesnis nei pirmtakas (ratų bazė 73 mm ilgesnė nei 6 kartos Golf), jo išskirtinis bruožas – didžiulė 510 litrų talpos bagažinė. Tiesa sakant Jetta labiau panaši į mini Passat, nei į savo brolį Golf. Nenuostabu, kad naujoji Jetta techniškai labiau skiriasi nuo Golf – automobiliai nebeturi bendrų kėbulo detalių. Tačiau salonas yra “pasiskolintas” iš Golf modelio. Čia mus pasitinka puikiai žinomas VW braižas, patogūs, tvarkingi, puikiai pasiekiami prietaisai ir etalonu tapusi vokiška surinkimo kokybė. Po variklio kapotu slepiasi dyzeliniai TDI (1.6 L 104 AG ir 2.0 L 138 AG galios motorai) ir benzininiai TSI (1.4 L 120 ir 158 AG galios) varikliai. Neitin sunkiam automobiliui šie varikliai suteikia pakankamai galios, kad jos nepritrūktų ir vingiuotuose Europos kalnų keliukuose, ir lygiuose greitkeliuose. Automobilis klusnus, posūkiuose nuspėjamas ir neblogai sugeria kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Jetta vilioja būtent tuos pirkėjus, kuriuos traukia sedanai, o VW Passat modelis jiems yra per brangus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2017-04-06
VW Jetta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Uz nedidele automobilio kaina, gauni pakankamai daug: didele, grazaus, naujausio dizaino automobili.
Jeigu kam VW automobiliai nepatinka (per prasti) - jokiu budu nepirkit...
2013 m.g. Issivarei a/m is salono ir nuvertejimas prasideda didziulis - iki 100 Euru uz pridavima i metalo supirktuve ... VW remontas - vienas pigiausiu. Eksploatacija - viena pigiausiu. 1. Rinktis a/m internete. 2. Apziureti Jetta stovincia gatveje. 3. Nuvykti i Mioler Auto Savanoriai pasiziureti, paciupineti, pasedeti, pravaziuoti. 4. Atvaziuoti i Mioler Auto Savanoriai, pirkti Jettos!... 5. Nerekomenduoju naujos! Optimaliausiai - pogarantine po 3 metu eksploatacijos su iki 100 tuks. km. (tikra) rida. 6. Orentacine kaina apie 11 tuks. Eur (10 - 12 tuks.)
Pilnas atsiliepimas...
Nevisiškai patenkintas turėtojas | 2014-10-02
2013 m. Jetta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan graži mašina. Važiuoja pakankamai minkštai, tačiau girdisi pakabos darbas. Tamsiai mėlyna spalva - norint gražiai nuplauti reikia sausinti kitaip lieka visa taškuose. Salono medžiagos geros (išskyrus durelių plastmases), prasta garso aparatūra (popierinis bosas ir t.t.). Priekinis dešinys langas spaudžiant mygtuką uždaryti, langą atidaro iki galo. Buvo varyta į miolerį sutaisymui - nesutaisė. Labai plonos skardos. Jeigu koks neatidus (gal geriau vadinti be sąžinės) žmogus trinktels durelėmis - įlenkimas garantuotas (dar ir dažai gali nusilupti). Kondicionierius veikia prastai t.y. lėtai atšaldo saloną nors mašina ir nėra labai didelė. Visą kitą kaip ir tvarkoje :) 1,2 su "sraige" (105ag.). Traukos važiuojant mieste per akis. Niekad neišnaudoju viso potencialo. Tačiau už miesto važiuojant 6 pavara jau yra problema norint staigiau lenkti. Reikia jungti žemesne pavarą (ne 5, o 4), aišku nėra ko stebėtis nes varikliukas tik 1,2. Važiuojant ramiai variklio pilnai užtenka. Pravažiavau jau 60k km. (pirkau iš salono) ir kuro sąnaudos (nors buvo žadėta) po "apkatkės" beveik nepasikeitė ir tokiam mažam varikliui mieste yra pernelyg didelės. Pravažiavus 60000 km. pradeda byrėti. Pradžioje pavarų dėžė, poto sankaba (nors mašina 95 proc. km pravažiuojama užmiestyje), pradžioje reikia dažnai vežti mašiną į miolerį, kad prisuktų visas apsaugas ir pan. nes pradeda stipriai bildėti (o gal čia tik man tokia nevykus papuolė, kaip sakant brokas?). Naujos pirkti tikrai nepatariu, aptarnavimas ir visa kita kainuoja labai brangiai. Pvz. apžiūra be kurios nutrūksta garantinis aptarnavimas kainuoja nuo 800 iki 1500lt. Juokingiausia kaina tai 4 žvakučių pakeitimo kaina - 300lt. Jeigu keisti pačiam tai kaina visi puikiai žinome kokia. Nepirkti naujos. Geriau pavažinėtą ir pravažiavusią nemažiau 100k km. Tada jau bus viskas pakeista kas įmanoma "garantiniu" laikotarpiu. Taip pat ir kainuos žymiai pigiau nes Das Auto pinga greitai. Aišku mašina bus ne nauja, bet patikimesnė. Per šiuos metus išviso susidariau nuomonę, kad į prastesnės klasės vw deda ir prastesnes dalis t.y. pigesnes ir nepatvarias. Taip pat turiu ir cc, ten jau kita kalba. Aptarnavimas PIGESNIS, o ir nelūžta niekas (išvadas darykit patys - mašina dvigubai brangesnė). Išvada. Auto nėra blogas, bet tikrai ne svajonė. Prieš perkant gerai išpurtykit ir būtinai paklausykit ar pavarų dėže neskleidžia nors ir nežymaus, bet nebūdingo garso.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas 1 | 2014-03-17
VW Jetta 1.6 TDI 105 Ag/77 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, paprastas, yra viskas, ko reikia, kad galima būtų apibūdinti kaip "neblogai"
pilkas visomis prasmėmis, neturintis savybių, kurios sužavėtų arba kilsteltų jį tarp kitų
Dar vienas vokiškas automobilis, kuris pasižymi tradicinėmis vokiškomis vertybėmis - "Quadratish, praktish, Gut". Tai vokiška estetika ir tikrai pagyrimų nusipelnantis praktiškumas. Kalbant apie šį automobilį žodžių "Emocija", "Gražu" arba "Vau!" pavartoti nebus galimybių. Tačiau jis padarytas taip, kad atitiktų kitus reikalavimus. Tai pakankamai talpus automobilis, netgi gale sėdintiems, neblogo dyžio bagažinė, iš dalies geros medžiagos viduje, tiesa, kalbant tik apie skydelį, tačiau durų ,statramsčių ir kitų vietų medžiagos pigios ir kietos, nors ir atrodo neblogai. Sėdynės irgi patogios, leidžiančios patogiai įveikti didelius atstumus. Pakaba vėlgi pakankamai nebloga (matote, kiek daug kartų pakartojau žodį "nebloga"), tinkanti vyresnio arba ramaus važiavimo mėgėjams. Šis variklis sukurtas ne džiuginti vairuotoją, o įmonių finansininkams, nes tikrai taupus. Ir...labai lėtas. Dar "žaliesiems" dėl savo mažos emisijos. Jo suderinimas su 5 pavarų dėže (labai "ilgos" pavaros, todėl labai kenčia pagreitis ir dinamika) padaro automobilį labai "prigesintu ir pilku" arba tiesiog atimančiu vairavimo džiaugsmą iš vairuotojo. O džiugina tik savo kuro sąnaudomis: vidutinės 5-5,5 litro/100 km., daugiau mieste malantis - 6-6,5 ltr. Tai nėra brangus automobilis, todėl ir kaštai jo nėra/neturėtų būti dideli. Jis turi bendrą bazę ir mazgus su Golf, todėl eksploatacija neturėtų stebinti, nors naujųjų automobilių išlaikymas brangsta, kaip ir visa kita. Apie nuvertėjimą dar anksti kalbėti, kadangi tai pakankamai švieias produktas, be to tai "VW. Das Auto":) Išbandyti naująją Škodą Octaviją. Ji, nežiūrint į tai, kad labai gimininga Jettai, atrodo geriau, vidus simpatiškesnis. O jei rimtai, tai automobilis skirtas įmonėms arba vyresnio amžiaus ponams. Arba vairuotojams, kuriems reikalinga paprasta transporto priemonė. Gyvenimas tikrai margesnis ir linksmesnis, nei šis automobilis - pilkas ir "neblogas". O dar rimčiau - tikrinti, kaip ir bet kurį kitą naudotą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Arvydas | 2012-10-31
vw jetta 1.2 tfsi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybe medziagu,izoliacine medziaga.(variklio nesigirdi )
Spalva juoda (daznai prausti)
4 menesiai ,bet jau 11000km.Vidutines sanaudos iki 7L mieste benzo.Kolkas dziaugiuosiu.Tikiuosi taip ir toliau dziugins mane kokius 5 metus.Navarotai minimalus ,bet man ju pakanka. 1.2L Tfsi ,-105 aj.6 saiba mieste pakanka galios prie 80km/h.Lenkime reikia zemesne jungt.Bet labai taupus nezinau,bet mazesni nei korejiecio USA Jetta ,kiek zinau vaziuokle gale kitokia .Pasitikrinti reiktu
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-11-15
Volkswagen Jetta 2011 2.0TDI DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, stabilumas, ekonomiškumas, išvaizdumas.
Minusas tik tas kad volkswagen centre originaliai neleido xenon žibintų sudėti. daugiau kolkas nepastebėta
Automobilis komfortabilus, buvo pirktas kauno volkswagen centre, važiuoja tikrai labai minkštai po audi a4 98 metų, kokybė salono surinkimo tiesiog puiki, niekas nebarška salone variklio nesigirdi, nebent dirba itin aukšom apsukomis. Išoriškai aišku skonio reikalas, bet man tikrai "piktai" atrodo. Buvo tik vienas minusas kad žibintų plovimo dangtukas dingo, neaišku ar jau spėjo pasidarbuoti, ar nuo greičio ir kitokių faktorių atskabino. Variklis 2.0TDI DSG dvieju sankabu automatas, 103 kw trauka tikrai nustębino, yra S (Sportinė pavara) kuri bent jau man kaip pasirodė prasčiau traukia negu D (drive) pavara. Kolkas niekas nepavedė visos sistemos puikiai veikia, tikriausiai dėl to nes automobiliu pirmi 10 tūkst. neseniai pravažiuota. Tik kažkaip buvo vienu metu vairas važiuojant tiesiai skersiau stovėdavo. Bet gal čia tik man taip rodėsi nieko nevariau žiūrėti. Patarčiau pirkti tik naują automobilį, o jei finansai neleidžia tada kaip ir visus reikia gerai apžiūrėti, važiuoklę, variklį, elektroninę dalį.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai