Markės
1382 iš 1434
Volkswagen Lupo 1998 - 2006
Volkswagen Lupo, 1998 - 2006
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.821% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)Viso įvertinimų: 7
24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Lupo buvo pristatytas 1998 metais tam, kad užpildytų tarpą atsiradusį VW modelių gamoje kuomet VW Polo ženkliai išaugo, o konkurentai pristatė savo “mažylius” - Ford Ka, Opel Agila ir Fiat Seicento. Buvo gaminama Lupo versija - Seat Arosa automobilis. Lupo buvo gaminamas su įvairiais varikliais - tame tarpe ir GTI variantas, ir itin ekonomiška 3L versija – tai pirmas pasaulyje serijinis automobilis vidutiniškai suvartojantis mažiau nei 3 litrus kuro 100 kilometrų. Tai pasiekti pavyko su 1.2 litro 3 cilindrų dyzeliniu varikliu su turbokompresoriumi ir tiesioginiu įpurškimu (duomenys - 61 AG ir 140 Nm). Lupo gamyba liovėsi 2005 metais kuomet jis buvo pakeistas VW Fox modelio.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Alicija | 2016-09-20
Bitute
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, taupus, manevringas.
prastas kai kuriu salono detaliu tvirtinimas
Manevringas, ekonomiskas, miesto automobiliukas vairuoju sia Bitute jau astuonerius metus. Per ta laika su varykliu jokiu problemu neturejau, tiesiog kas met pries ziemos sezona keiciu tepala ir filtrus. Per visa ekspluatacijos laika, didziausias nuostolis buvo keiciant stabdziu kriause, meistrai negalejo suprasti kodel yra blokojami stabziai.Isipilus apie 30 l. kuro mieste nuvaziuoju virs 600 km., del parkavimo problemu nelyla, labai manevringas. Galvojau jog keisiu po penkeriu metu, taciau ant tiek isimylejau i savo Bitute, kad nematau geresnio uz ja. puikus automobilis ypac merginoms ir moterims.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2013-06-06
1.4 tdi 2001m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, ekonomiskas, greitas, stilingas, tvirtas, patikimas
prastas sedyniu apmusalas, sedynes kietokos, detales brangokos
labai patenkintas, eksploatuoju 2 metus. teko pasikeisti dylancias detales, valytuvu mechanizmai silpni, pakeiciaus abu. Detaliu kainos galetu but zemesnes, bet siaip ner blogai, daug kas tinka nuo kitu volkswagenu/seatu/audi. kuro sanaudos mieste aukstesnes nei raso gamintojas (gal priklauso nuo vairavimo iprociu, nes 1.4 variklio tokiam visikai uztenka, pagreiteja labai gerai), uzmiestyje - pasaka, apie 3.7L/100km). Vietos viduje kaip tokio tipo masinos pakanka (pvz. minicoopery maziau vietos), plastmases geros kokybes. Minusas salono apmusalas, blogai devisi. Visumoj labai neblogas auto. 1.4 TDi nuvertejimas per 2m apie 600Lt valytuvu mechanizmas priekis apie 120, galas 100 vairo stiprintuvo varikliukas apie 120, stiprintuvo auksto slegio vamzdelis apie 150 Rinkciausi tik 1.4 tdi modifikacija :) ekonomiskiausia, greiciausias.
Pilnas atsiliepimas...
Lupo - vilkiukas | 2013-03-12
VW Lupo, 1.7 SDI, 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, geras antikorozinis padengimas
Trūksta galios, nekokia garso izoliacija, mažoka bagažinė.
Kaip turbūt pastebėjot, automobilis nėra didelis. Mano ūgis 1,76 tai man vietos užtenka. Gale vietos neperdaugiausiai, bet jis ir nėra skirtas spintom vežiot, grynai miesto automobilis. Geras dalykas tas, kas praktiškai nerūdyja, storos skardos (ne taip kaip kitų automobilių, kai paspaudi pirštu ir linksta), gera antikorozinė danga. Auto 2001 metų, bet apačia, arkos - sveikos, nors važinėjama kiekvieną dieną. Salonas paprastas kaip 3 kapeikos. Viduje gana triukšminga važiuoti trasa, su garso izoliacija nekas. 44 kw, ne stebuklas, bet mieste pakanka nuo šviesoforo iki šviesoforo :) Kuro sąnaudos - mieste - nuo 5 litrų vasarą iki 6.5 žiemą, trasoje - 4.5 (spaudžiant 100 km/h). Šiaip neprošal šiam auto būtų turbina, bet kai jos nėra, tai nėra kam ir gesti :) Gana patikimas. Mokėjau 6000 lt. Per dvejus metus (be einamųjų darbų: tepalo, traukių antgalių, filtrų, kaladėlių, nusipirkęs keičiau sailenblokus, pakaitinimo žvakes, stabdžių diskus, stabilizatoriaus antagalius ir kt. važiuokles dalis), keičiau granatas, tiek vidinę, tiek išorines, vairo stiprintuvo siurblys (400 lt), generatoriaus guolis ir generatoriaus sankaba (460 lt),paskirstytojo diržas su vandens pompa (400 lt). Sakyčiau nėra lb brangi eksploatacija, nes nėra kam gest, nes ten nieko ir nėra :) Dalių tiek parduotuvėse, tiek šrotuose pilna (tuo pačiu pagrindu gaminti ir Seat Arosa), daug dalių tinka iš IV Golfo. Nervina tik tai, kad pvz., viena detalė būna skirtingų dydžių (pvz., stabdžių kaladėlės, vairo kolonėlė, vairo stiprintuvo siurblys). Pagal VIN kodus irgi ten atsekt neina. Auto pasiekė tokią ribą, kai kainos nekrenta :) Dabar (2013 m.) kainuoja taip pat apie 6000 lt. Girdėjau, kad 3L triptronikai grybauja. Žiūrėti taip pat, kaip ir perkant kitus auto. Atkreiptinas dėmesys į atraminius guolius ir sankabą.
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2012-10-27
Volkswagen Lupo 3L
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sustras automobiliukas,45Kw galingumo pilnai uztenka.Vaziuot gana smagus
Triptronikas ju beda.Galetu but minkstesne vaziuokle
3L modelis yra lengvesnis uz kitus Lupo 150kg.Tuo siekiant padaryti automobili labai ekonomiska.Jo kuro sanaudos tik 3 litrai dyzelino.ir jis pateko i Gineso rekordu knyga,kaip maziausiai degalu naudojantis automobilis.Bet jis turi viena beda,kaip issiaiskinau daugumai automobiliu.Toi jo trip tronikas.(tai mechanizmas,kuris hidraukikos ir elektronikos pagalba valdo mechanine greiciu deze).Jis naujas kainuoja 4800Lt.todel buvo perdaryta i mechanini begiu perjungima.Susidurem su kita problema.Buvo 2 valdymo kompiuteriai.Vienas triptroniko (begiu perjungimo),kitas variklio darbui.Trip troniko neliko ir teko viena kompa ismesti visai,o,variklio darbui buvo gautas kompiuteris nuo Audi A2.Galvojau vargai pasibaige,bet pasirodo Audi A2 kompiuteris valdo turbina valdoma slegiu,o Lupoj buvo turbina valdoma vakumu.Ji pastoviai pradaryta ir pridega.Taigi mane uzkniso ir masina pardaviau. Variklis 45KW. 3 cilindru.Kaip tokiai mazai masinytei pakankamas.Labai sustriai vaziuoja,kol vaziuoja. Bendras rezultatas butu toks.Pas mane ji buvo nepilnus 2 metus.Nemazai laiko buvo remontuojama.Nuvaziavau 15000Km.Nupirkau uz 11000Lt.Remontai kainavo 6000Lt.Buvo parduota uz 6000Lt.Liudna. Lupo pirkti galima,bet tiktai su mechanine greiciu deze.Nuo triptroniko begti kuo toliau.
Pilnas atsiliepimas...
Mičas | 2012-01-24
Nepatariu ir tokio nepirkčiau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, vikrus, patikimas
Valgus kurui, trūksta galios
Turiu 1.0 benzininį VW Lupo 2000m. Mašina iš išvaizdos nėra blogas variantas - tikrai žymiai labiau išsiskiria iš minios, palyginus su VW Golf. Tačiau benzino ryja žymiai daugiau, nei tokiai mašinai dėrėtų. Viduje komfortas normalus, du žmonės gali važiuoti išsitekę, gale vietos nėra labai daug, bet pakankamai patogu - o tai padaryta bagažinės sąskaita. Bagažinėje vietos stipriai trūksta - tarkim keturių padangų ir dar dviejų žmonių neišeitų vežiotis. Garso sistema tai kaip čia pasakius, mano požiūris buvo toks, kad nenorėjau investuoti į šią mašiną papildomai pinigų; tai ir to garso užtenka. Yra ties galinėmis sėdynėmis vietos kolonėlėms, bet jos ten neįrengtos. Priekinė panelė atrodo visai gražiai, ypač spidometro zona. Tik panelės plastmasės kiek pigokos ir praktiškai nuo bet kiek smarkesnės jėgos lūžta. Variklis buvo keistas 2005 metais, nors 1 litro ir tik 37 kW, tikrai turi traukos (juokingai skamba). Tiesioj atkarpoj startuojant nuo šviesaforo aplenkiau VW Sharan pirmos kartos, įtariu kad 1.9tdi, nu bet čia mašina tikrai ne lenktynėms. Ir ji tikrai praktiškai vien miestui skirta, nes išvažiavus į autostradą, jeigu jau įmini 110kmh, tai teks kentėti variklio ūžimą, apsukų pakankamai daug užsisuka (iki 3000 man atrodo). Mašina pirkta maždaug prieš pustrečių metų, jos mainų vertė buvo kažkur 9500 lt, dabar manau negaučiau daugiau 6000 lt. Tai toks ir nuvertėjimas. O eksploatacija - taisymas nėra brangus, ir šrotuose, bent jau Kauno, detalių tikrai yra (gal išskyrus moldingus). Per šitą laiką jokių gedimų nepasitaikė. Čia tik remiamasi į kurą - mieste, važinėjant ne ramiausiai, tai ima kažkur apie 8l/100km, o jei važiuoji autostrada ir nesivelki tai kažkur irgi iki tokios ribos (jei jau iki kokių 140 užspaudžiant, tai kuro bako talpos rodyklė sėda praktiškai akyse) Nuvežt į servisą apžiūrai, nes mėgsta pardavėjai su sudrožtom važiuoklėm pardavinėti.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-06-10
VW Lupo 3L
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
itin ekonokiškas, nereikia daug vietos parkavimuisi, novatoriškas dizainas,
brangios dalys, dalių nėra autolaužynuose, problematiška pavarų dėžė
Neblogas automobilis, tačiau pirkti nereikėtų modelio 1.2 TDI 3L, beje pats tokį turiu jau 2,5 metų pravažiuota 55 tūkst. km.O pirkti šio modelio nepatariu todėl , kad nėra "šrotuose" šio modelio, pvz. reikėjo granatos su pusašiu tai VW centras pasiūlė atvežti už 1100lt , automobiliui neturinčiam net vairo stiprintuvo sakyčiau brangoka, ai dar priekiniai amortizatoriai po 700 lt ir t.t. O jau perkant Lupo su kitais varikliais pvz. 1.4 TDI problemos dėl dalių dingsta, nes yra daug laužynuose iš ko pasirinkti.VW Lupo analogas Audi A2 tokie pat varikliai pakaba. O šiaip tai automobilis labai ekonomiškas važiuojant ant 90km/h ryja 2,8-3 ltr dyzelio, mieste 4,3 ltr. na tik tu detaliu brangumas labai nuvilia. Puikus variklis , galios tikrai užtenka 45 kw tenka 828 kg svorio kai tuo tarpu VW Golf III 1,9 D turi 47 kw galios o svorio tikrai daug daugiau. Daug aliumininiu detaliu (kapotas, durys, bagažinės dangtis, važiuoklė), tik rėmas metalinis. Teko girdėti kad būna problemų su automatine pavarų dėže kurios remontas tam pačiam VW centre kainuoja 10 tūkst. lt.bet kol kas viskas tvarkoj. Nėra brangi eksplotacija skaičiuojant nuvažiuotą atstumą ir išleistą pinigų sumą remontui ir kurui. Gal tik komforto trūksta nes mašina kieta, neitin mavevringa, nes mažai pasisuka ratai. Kas dėl išliekamosios vertės tai čia geros žinios nes auto kaip ir daugelis VW markės a/m turi išliekamąją vertę. Kas džiugina kad tokioje mažoje a/m vietos kaip golfe, tik bagažinė tai jau tikrai nedidelė 130 ltr, bet atlenkus sėdynes vietos pakankamai. Atidžiai patikrinti kaip veikia pavarų dėžė, visa pakaba, daugiau kažko ir nesugalvosi, bendra būklė kad būtų gera.
Pilnas atsiliepimas...
husaras | 2009-02-28
VW Lupo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebloga masina jei nekeliant aukstu reikalavimu komfortui, pigi eksplotacija(vaziuojant 100km/h valgo 3.5 l dyzeliuko, mieste 4.5), teko girdeti kad buna problemu su pavaru deze kuri sitame modelyje automatine, taciau kol kas viskas ok, vietos kaip nebutu keista panasiai kaip 3kartos golfe, tik bagazine mazoka berods 130 ltr, atvertus galine sedyne vietos pakankamai. Galios pakankamai zinant kad variklis 45KW, tik letokai jungiasi pavaros kuriu 5, start-stop funkcija, ilgis 353 cm. svoris 830kg. 1.2 TDI 3L modelis Pagalve, kuri bendra varikliui ir pavaru dezei (300LT); priekini ratu guoli (280 lt)
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai