Markės
1388 iš 1434
Volkswagen Passat 2005 - 2014
Volkswagen Passat, 2005 - 2014
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.95% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 16
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė – šie pasikeitimai matomi, tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių litražas varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi 280 AG. Yra gaminama ir speciali Passat R36 versija, turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis gali būti komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams, taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gražios jo apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 16
2017-06-13
Voksvagen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele bagaIne
Variklis. Rankinis stabdis.
Nieko, gero, nors ir 1.9variklis, juoda duma meta. Sparnai visi surudijo. Stogas irgi rudija. Klaidu milijonas, labai gailiuos prasta masina. Rankinis neveikia, jei pataiso vel sugenda.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-07
Passat B6 2.0 TDi 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti, gera interjero kokybė
Tragiškai genda viskas iš eilės. Pukštukai, kuro siurblys, smagratis. Brangus remontas.
Passat B6 2.0 TDi 103kw DSG6 Pirkti tik nuo 2008 metų ir su PILNA serviso istorija, kitaip perki bėdą.
Pilnas atsiliepimas...
Ričardas | 2015-07-19
Standartas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodantis, komfortiškas "darbinis arklys"
Domina vagis
Įsigijau 2015-02, iš Vokietijos, lizinginį (nedaužtą, tvarkingą, prižiūrėtą), pravažiavusį 159 t.km. Mokėjau beveik 11 t.Eur. "Comfortline" komplektacija, kurioje man pritrūko tik autopiloto ir priešrūkinių žibintų. Per 5 mėn. pravažiavau ~20 t.km (automobilį naudoju darbo reikalams). Tai pirmasis mano "Volkswagenas" (prieš tai važiavau VAZ 2011, Audi 80, Opel (Kadet ir Omega), Volvo (40, 60 ir 80) ir Renault Laguna, jų "amžius" svyravo nuo 1 iki 20 metų)), todėl lyginti turiu su kuo. Visiškai nesistebiu kad "Passatas" tiek metų (ir ne tik Lietuvoje) yra populiariausiųjų sąraše - jis optimalaus dydžio, pakankamai komfortiškas, pakankamai patikimas ir visai neprastai atrodo! Per visą eksplotacijos laiką neradau jam jokio esminio priekaišto - tai iš tikro "darbinis arklys". Variklis - 2,0 litro dyzelis su turbina. Jis tikrai smagesnis nei standartinis 1,6 litro, o "valgo" iš esmės tiek pat. Taip - tai tikrai ne sportinis variantas, bet jo visiškai pakanka kad netrukdyti eismo mieste. Galios trūkumas pasijaučia tik kai reikia staigaus pagreitėjimo važiuojant 6 pavara, bet tai išsprendžia perėjimas į žemesnę pavarą... Labai nudžiugino kuro suvartojimas - su tokio dydžio auto telpu į vidutinius 4,4 litro 100km. Taip - mano važiavimo stilius ramus, "gazą" spaudžiu tik kai reikia, 70-80% važiuoju užmiestyje, autostradoje dažniausiai neviršiju 110km/h. Kodėl? nes iki 110km/h sąnaudos telpa į 4l, jei laikau iki 120km/h - sąnaudos jau iki 5l, o prie 130km/h - 6l/100km. Ekonomiją labai lengva matyti kai lyginu. Prieš tai važiavau analogiško dydžio "Laguna" su analogišku 2,0 litro BENZININIU varikliu. Į baką, kaip ir VW tilpo 65 litrai kuro. Su "Laguna" bako užtekdavo 800-1000km. Su "Passatu" pravažiuoju 1300-1600km. O dinamika - analogiška... Gedimas per tą laiką buvo vienas - subyrėjo įtempėjo guoliukas, ko pasekoje nutrūko generatoriaus dirželis. Didesnė bėda - saugumas. Penktą dieną po nupirkimo radau išdaužtą langą ir išluptą multifunkcinį aparatą (radija, CD, navigacija, telefonas...). Kadangi lupdami dar sugadino ir panelę, tai visas remontas (su naujomis, originaliomis detalėmis ir darbu) kainavo beveik 5000 Eur! Gerai kad buvau apsidraudęs KASKO, tai jie padengė ~70% nuostolio. Bet vis viena - saugumo jausmas prastas. Dėl nuvertėjimo - būtent šis faktorius buvo vienas iš svarbių, kuriuo vadovaudamąsis pasirinkau būten "Passatą". Analogiškų metų, komplektacijos ir savybių Opel "Insignia" būčiau įsigijęs bent 1000Eur pigiau, bet kai pasidomėjau kokios bus kainos po ~3 metų (daugmaž po tiek laiko manau keisti auto), tai pasirinkimas - tik "Passatas" Geriau kiek daugiau sumokėti, bet būti užtikrintam kad auto "istorija" tikra ir gera
Pilnas atsiliepimas...
oink | 2015-04-09
Passat 2.0 125kw PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiškas
Sedynės galėtų būti patogesnės
Geras, patikimas automobilis. Komfortiškas važiuojant iki 120km/h po to jau nebe taip malonu vairuoti. Su 16" ratais siūbuoja manevruojant, dėl stabilumo reikėtų didesnius mauti. O ratų pasirinkimas didelis, tinka visi audi, vw, seat 5x112. Garso aparatūra superinė. Talpus automobilis, vietos pakankamai. Dalių pilni šrotai ir naujų galima gauti bet kur. Variklis žymiai smagesnis už 103kw. Mėgsta tepalus pavalgyti. Būna problemų su užsikimšusiais DPF filtrais, reikia pjauti, regeneracijos problemos neišsprendžia. Išpjovus nedėti garso slopintuvo, nes vėl užsikimš! Remontas nebrangus. Kaštai priklausys nuo to, kaip buvęs savininkas prižiūrėjo ir kaip pats prižiūrėsi. Ir kaip loterija, arba vienam arba kitam savininkui pasitaikys rimtesni gedimai. Reziume neproblematiškas automobilis. Jeigu ne vien radijo klausysi - ieškok su multifunkciniu vairu.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-04-06
B6 103 kW DPF 8v (BMP)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, stabilus kelyje, sport komplektacija.
Neissiskirsi gatveje, genda kaip ir visi auto.
Labai smagus automobilis. Surinktas kokybiskai, taciau su tokia rida naturalu, kad kazkoks krebzdesys salono detalese islenda. Siuo metu rida 243000 (tikra). Pakeiciau dirza, tepalo siurblio asele, tepalus. Auksarankiai keite dirza be spec. Irankiu, taigi isreguliavo degima. Automobilis vaziuoja gerai, taciau trauka siek tiek nukentejo. Labiausiai patinka, kad vaziuojant jautiesi saugiai. 8v bmp. Visi jie mazdaug panasus, buna 8 ir 16v, PD (pumpe duse) arba CR (common rail), pastarasis ejo nuo 2007 m. Jei neklystu. Rekomenduoja visi pirkti CR, jie dirba tyliau, taciau turi ir daugiau elektronikos. Pvz.: turbinos reguliavimas PD Yra vakuminis(45€) o CR elektroninis (149€). Dar siek tiek svilpauja turbina, bet kol nenusprogs vazinesiu. Yra nuomoniu, kad tai normalus ju darbas, kiti teigia, kad laikas ja keisti. Forumuose zmones lieka nusivyle sumokeje uz restauracija ir neatsikrate garso. Arba garsas vel grizta po kurio laiko. Pats bandysiu valyti EGR ir ziuresiu kas gausis. Tepalai - standartiskai Tepalo asele 4€ Dirzas 150€ Vcds kabelis ir programa diagnostikai 40€ Darbu kainos priklauso nuo serviso. Tikrinti, tikrinti, tikrinti. Pats pirkau uz mazesne nei rinkos verte, su mazais trukumais, taciau pakankamai visko neistikrinau. Puiku, jog si karta pasiseke :)
Pilnas atsiliepimas...
Passat | 2015-03-02
Vw Passat Highline 2.0TDI 125KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiskas, minkstas
brangus purkstuku keitimas
Puikus automobilis, Highline su 125kw varikliu universalas, tai nepakeiciamas darbo ir seimos automobilis, turiu jau du metus, nuvaziavau apie 90 tukst km, nepavede ne karto, nors buvo nupirktas jau 300tukst rida. Beabejo elektronikos turi daug, bet su ja problemu nebuvo, kaip tik atvirksciai iskarto nurodydavo kas blogai su automobiliu, galima uzbegti ivykiams uz akiu ir sutaupyti remonto laiko atzvilgiu. Variklis 125kw su DSG6 deze, tai kazkas neapsakoma, nesijaucia begiai isvis, trauka ispudinga, noretusi tik 4motion transmisijos, nes kartais per didelis sukimas paduodamas tik i priekini tilta. Pakabos atzvilgiu tai dideliu remontu neturejau, palyginus su nuvaziuotu kilometrazu (90tukst km),pakabos detales visiskai nebrangios, detos tik originalios, amortizatoriai pigus, daugiau remontu kaip ir jokiu nereikejo, be standartiniu tepalu ir filtru, aisku dirza reikia keisti kas 210 tukst, kolkas neteko, bet domejausi nebrangus malonumas, bet vat kai keiciau purkstukus, tai teko pakloti po 1250lt uz kiekviena, plius keitimas. pasitikrinti servise tikra rida, patikrinti trauka iki 4500 apsuku, nes tada purkstukai pranes ar jie jau i pabaiga, truksciojimas juos isduos, greiciu deze jei DSG tai turi buti be menkiausio perjungimo trukciojimo ar jutimo.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-11-16
Volkswagen Passat 2008 kombi 2.0 TDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas. Sandarus salonas. Stabilus kelyje
Jautrus rūdims. Neišsiskiriantis.
Sveiki. Ilgai sukau galvą kokį automobilį įsigyti ir šiam puslapyje skaitydavau atsiliepimus. Po pusmečio pats noriu pasidalinti savo nuomone. Pirkau automobilį iš Vokietijos salono su metų garantija. Automobilis "nedaužtas", turėjo vieną savininką, remonto knygelę, prariedėjęs 200 t KM. Tikrai pakankamai talpus automobilis, nes sutalpinau lovą 2.00x1.40 su čiužiniu. Skaičiau, kad smagratis ir 2.0 TDi variklis silpnosios vietos. Na, kol kas nedreba nieks salone. Dūmų net nemetė per tepalų matuoklę. Man tikrai patinka salono sandarumas, net nesijaučia greičio važiuojant. Labai stabilus kelyje. Kiek tikrinau kitus Passat ir Golf 2008-2009 labai pastebėjau, jog labai aprūdiję variklio ir bagažinės dangčiai. Maniškis neišimtis ties variklio dangčiu. Salonas patogus, sėdynės nevargina, skydelis turi mėlyną šviesą. 2.0 TDi variklis man labai ekonomiškas. Nors mano b5 sedanas 1.9 tdi sunaudodavo vid. 4.4 l/100 km, tai šis tikrai neprastesnis vid. 5.0 l/100km. Galingumo užtenka 103 kw ,140 HP. Prasikasa ir antru bėgiu :) Gal tas greitas rūdijimas atsirugs.. kolkas neinvestavau daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-09-29
2.0 tdi 103 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maloniai vaziuoja, ekonomiskas, patvari pakaba.
nelabai patvarus varikliai, nekokybiskos salono plastmases.
Automobilis tikrai grazus ir smagus, bet turi ir nemazai minusu. Variklis dinamiskas, traukia labai gerai, net mazais sukiais, ekonomiskas. Turi problemu su tepalo siurbliais, purkstukais. Beje kai kuriuos purkstukus gamintojo atstovybese, bent jau pries metus, keite uz dyka, net ir 2005 m. automobiliams. tipo su brokuotais paleido kazkokia serija ar kazkas panasaus. Brangiai kainuoja dvimasis smagratis, daznokai pasitaiko turbinu gedimai, tad reikia laiku keisti kokybiskus tepalus ir nepagaileti pinigu ant geresnio filtro. Taciau vienas pliusas lyginant su senesniais passatais yra - stiprios vaziuokles. Nepirkti paciu pirmuju 2005m. BMP tipo varikliai turejo tepalo siurbliu broka, kuri veliau gamintojai istaise.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2013-09-16
Passat B6, 1.9D, 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, taupus, per daug nesudarkyto dizaino
gan paprastas, bet gal čia pliusas
Važinėju 2 metus B6 universalu, paprasčiausiu variantu pravažiavusiu 170 t.km.. Po anksčiau tureto B5, B6 maloniai nustebino važiuoklės patvarumu, salono ergonomiškumu ir bendru patikimumu. Be tepalų, filtų, 2 amortizatorių ir stabdžių kaladėlių keitimo, remonto kol kas neprireikė. 1,9D 77 kw dirba gerai, "sportininkams" gali pritrūkti kvapo, bet bendrame sraute, važiuojant kultūringai, nejaučiu didelio tūkumo. Tepalų kol kas nedapilineju tarp keitimų. Eksplotacija - kol kas pigiausia iš turetų 3 VW passat ir 1 BMW 318. Nežinau ar tai pats geriausias šeimos auto, bet man pasisekė (bent kol kas, pravažiavus 50 t.km.).
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-09-07
VW Passat 2.0TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, dizainas, ergonomija, valdymas
kolkas neatsirado :D
Isvaizdus, konfortiskas automobilis. Vazineju geriausios komplektacijos, tad galiu pasakyti ivairiausiu zaisliuku netruksta salone. Vietos pakankamai salone ir bagazineje (kalbu apie sedana). Geras galios ir ekonomijos santykis. Tai automobilis daugiau vidutinio amziaus zmogui. Isvaizda tikrai nebloga, bet sportiskumo ir agresijos dizaine nera (todel jaunesni vairuotojai mieliau renkasi bmw). Patogus seimyninis auto. Kaip dyzelis sakyciau energingas varikliukas. Pakankamai tyliai dirba, lyginant su senesniais modeliais, kurie buvo kaip traktoriai. Ekonomiskas, bet jautrus kuro kokybei. Kadangi tai musu liaudyje megstamas auto, tai ir kaina laiko neblogai. Del eksploatacijos pasakyti nieko negaliu, nes remontuoti dar nieko neteko. Kolkas tik einami dalykai, kaip ir kiekvienai masinai. Manau vienas is pliusu, jei masina prades gesti ir plonins pinigine per daznai, tai parduoti bus nesunku del jos populiarumo. patikrinti autorizuotam servise pati automobili ir jo istorija (taip galesite susidaryti vaizda apie auto prieziura)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai