Markės
1381 iš 1426
Volkswagen Passat 2014 - dabar
Volkswagen Passat, 2014 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabarVolkswagen Passat 2014 - dabar
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė pirmtako geriausias sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp savo klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Paulius | 2016-04-29
VW Passat B8 // 2.0 TDI Bluemotion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, Geras valdymas, Ekonomiškas variklis, Erdvumas, Kokybė, Kaina
Ne itin patogios Ergo Comfort sėdynės
VW Passat B8 2.0 TDI Bluemotion // 2015m. modelis, Comfortline komplektacija + Business paketas, automatinė 6 laipsnių DSG pavarų dėžė. Pirktas naujas, eksplotuoju dar tik 5 mėnesius, per juos pravažiuota 23 000km. Keletas pastebėjimų: - Ergo Comfort sėdynės gan kietos, man asmeniškai ne itin patogios, važiuojant ilgesnius atstumus išvargsta nugara, bet tai galbūt daugiau mano nugaros problemos. - Degalų sąnaudos priklauso nuo to kaip važiuosi, man daugiausiai tenka važiuoti autostradomis, laikant greitį 130 - 140km/h vidutinės sąnaudos svyruoja nuo 5,3 iki 6,3 priklausomai nuo oro sąlygų, vėjo, kalnuotumo ir pnš. - Mieste važiuojant normaliu rėžimu, netaupant - kuro sąnaudos apie 6,5 - 7,0L. - Važiuojant autostradoje 90 - 100 km/h pavyko pasiekti 4,3L vidutines kuro sąnaudas / 100km - Važiuoklė standi, mašina gerai stovi ant kelio, garso izoliacija patenkinama, neerzina, automobilis pakankamai komfortiškas, neplaukia kaip laivas, bet ir nekrato kaip vežime. Geras balansas :) Ratai - R17 // 215 x 55 - Garso aparatūra - tinkamai susireguliavus skamba gražiai. - Vietos keleiviams tikrai daug, patogiai jausis bet kokio ūgio žmonės tiek priekyje tiek ir gale. - Vairuotojo vieta aukštam žmogui (mano ūgis 192cm) šiek tiek ankštoka, dešinė koja nepatogiai remiasi į vidurinę konsolę (kur bėgių svirtis). - Multifunkcinis spalvotas ekranas "Premium" veikia puikiai, jautrus lietimui, viskas aiškiai išdėstyta, patogu naviguoti. - Labai patogioje vietoje įmontuota galinio vaizdo kamera - VW ženkle, įjungus atbulinę pavarą, ženkliukas pasvyra tam tikru kampu ir atsidengia kamera, pradėjus judėt į priekį - VW ženkliukas grįžta į vertikalią poziciją ir kamera pasislepia, taip ji būna apsaugota nuo purvo, niekada neapsineša, visuomet puikus vaizdas. - Salono apdaila kokybiška, niekas nebarška, atrodo gan paprastai, bet solidžiai. - 2.0 TDI variklis turintis 110KW ir 340 NM - puikus variantas, begėjasi greitai, trauka gera, važiuojant ~130-140km greičiu garsas iš variklio skyriaus minimalus. Variklio vibracijos nesijaučia. - DSG 6 laipsnių pavarų dėžė veikia puikiai, jokių pastabų jai neturiu. Mašina dar nauja, eksplotacijos kaštų kolkas nebuvo, remontuoti nieko neteko. Kadangi nesu visiškai patenkintas sėdynėmis - jei pirksit naują VW Passat siūlyčiau atkreipti dėmesį į sėdynes, kiekvienoje komplektacijoje jos skirtingos (Trendline, Comfortline, Highline ir pagal užsakymą). Visa kita pagal poreikius ir sumą kuri gali būti skiriama įsigijamam automobiliui bei jo papildomai komplektacijai.
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2015-09-30
Passat Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis solidus ir talpus
Prasta audio garso kokybė, liečiamo ekrano valdymas nėra patogus, garso izoliacija galėtų būti geresnė, norėtusi galingesnio variklio
Prieš tai važinėjau 3 metus su senesniu 2012 metų Passat universalu ir dyzeliu 2,0 TDI Bluemotion ir galiu pasakyti, kad senesnis modelis man labiau patiko visom prasmėm. Visu pirma audio aparatura tikrai jame skambėdavo geriau, nei kad dabartiniame, tačiau naujasis modelis neturėtu kuris laikas kliūti ilgapirščiams, nes ten kompaktų grotuvas imontuotas daiktadėžėje (bardačioke), tad išlupus liečiamą ekraną, nelabai kur jį ir panaudosi. Beja, pats valdymas naujame ekrane tikrai nėra patogesnis nei senajame. Norint kažką daugiau susireguliuoti labai sunku važiuojant pataikyti ant rodomų simbolių. Labiau primena darbą su planšete, bet patogumo jokio. Šiuo klausimu mygtukai būtų kur kas geriau. Važiuoklė irgi atrodo kietesnė nei kad senesnio passat, gal del to kad pas dabartinį ratai R17 o prieš tai buvęs turėjo R16 ratus. Komplektacija vidurinė Comfortline su verslo paketu. Tai kaip ir navarotų užtenka. Sėdynės kietokos bet patogios, mano atveju jos ne odinės bet man tai netgi privalumas o ne minusas. Žiemą arba karštą vasarą nesijaučia diskomforto plikom kojom atsisėdus. Jaučiasi kad automobilis didelis, tačiau garso izoliacija atrodo geresnė buvo pas ankstesnį modelį. Variklis girdisi tik kai perlipa 3000 apsukų. Salone vietos daugiau nei kad senajame, kalbant apie gale sėdinčius, priekyje manau panašiai tas pats. Mano ugis 185 cm, tad ir ten ir ten jaučiuosi patogiai. Bagažinė atrodo mažesnė nei kad prieš tai buvusio modelio, bet ten galima kai ką pakelti ar nuleisti ir turis manau bus tas pats. Važiuoti 4 keleiviams patogu ir ilgose kelionese, bet 5 žmonėms nepatiks. Nes galinė sėdynė nera patogi viduryje sėdinčiam. Važinėju dar tik pora mėnesių, tad kažko daugiau nepastebėjau. Variklis 1,4 TFSI, kiek suprantu su dviem turbinomis, tai sukasi tikrai neblogai. 150 Ag tokiai mašinai kaip ir pakanka jei nenori draginti su bet kuriuo sankryžoje. Bert užspaudus dugną girdisi variklio kaukimas tarsi būtų iš jo sunkiami paskutiniai arkliai. Max greitis kiek pavyko išspausti autostradoje 210 km, na bet nuo kalno gal ir daugiau važiuotų :) Pas mane DSG dėžė 7 pavarų tad važiuojant iki 140 km visai padorios apsukos t.y neviršyja 3000. o tai lemia pakankamai neblogą ekonomija kaip tokio dydžio automobiliui. Šeip, važiuojant iki 100 km galima sutilpti i 5,6 ltr/100 km, bet jei oro salygos geros, o mieste jis valgo tikrai daugiau nei kad gamintojai deklaruoja. Kadangi pagrinde važinėju Vilniuje, tai su pasivažinėjimasi per kamsčius vidurkis gaubasi apie 8-9 ltr/100 km. Tad po dyzelinio passato tokie skaičiai mane labai nuvylė, nors žadėjo kad bus beveik vienodos. Kol kas nieko neteko keisti tad ir apie kaštus negaliu nieko pasakyti.
Pilnas atsiliepimas...
Komfortas :) | 2014-12-23
Naujas Pasatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki isvaizda,tikrai ekonomiskas 2.0TDI Bluemotion variklis,gerai laiko kelia
Kietas! neapsigaukit skaitydami straipsnelius,kad jis komfortiskas.Patogus,bet tik tiek.
Sveiki. Sio automobilio neturiu,tad apie remonta nieko ir neparasysiu. O vairuoti teko,tai tikrai. Gyvenu anglijoj ir buvau issinuomaves si auto savaitei. Taip,masina tikrai turi daugybe pliusu ir navarotu,visgi naujausias modelis. Puiki isvaizda,bent jau man. Nors nesu Passatu gerbejas,bet sis auto puikiai ziurisi,netgi maloniau uz Passat CC ypac galine dalimi. Visa malonuma vaziavimui suteikia tai,kad auto naujas ir ekonomiskas kuro suvartojimu,bei vidaus dizainu. Viduje viskas naujoviska ir siuolaikiska,puikiai ziurisi,tik vat daug plastmasiu prikista kietu,kaip ir visuose Passatuose ir greitai braizosi uztenka su nagu brukstelti ir lieka zymes! Vairas,duru plastmases,centrines koncoles plastmases,aplink begiu svirti... Nejaugi taip gaila padaryti viska minksciau..nesuprantu. Na cia aisku taupumo sumetimais,bet tokiu budu jie niekada kokybe nepavys kitu sios klases favoritu. Kedes taip pat kietos,nors sedejimui ju forma tikrai puikiai padaryta. Sedisi patogiai,bet ne minkstai ir ilgoje kelioneje tai jauciasi. Nuomotoj masinoj buvo paprastas ne odinis salonas,tai taip pat nupigina visa vaizda..ir ta medziaga tikrai greitai tepasi. Audio sistema groja gana garsiai,bet nepakankamai,kad butu malonu uzsimesti koki gera gabala ir pralekt su vejeliu. O garso kokybe puiki tik pasigarsinus iki puses viso galimo garsumo,bet to maza. Na gal vyresnio amziaus zmonems ir bus puiku...Beja,garso izoliacija nuo varilio ir kelio padaryta tikrai neblogai. Nors jei butu imanoma(as to nzn) ir perkant tokia nauja masina butu galima uzsisakyti geresne garso izoliacija nuo triuksmo, tai patarciau tai padaryti. Variklis 2.0TDI Bluemotion - pats puikiausias agregatas siame modelyje. Kuro vartoja tikrai mazai, mieste smagiai vazinejant ir aktyviai dalyvaujant kamsciuose ant 100km suvartoja 6.8l manau tai deka autostart funkcijos. Kai isyla variklis,tai mieste sustojus variklis uzgesinamas,o ismynus sankaba vel uzsikuria. Kiek is to bus naudos po kokiu 3-4metu nezinau.Bus idomu paskaityti kitu atsiliepimu,kaip su patvarumu sios funkcijos ir t.t. :) o dabar tai atrodo puikus navarotas. Uzmiestyje vaziuojant dar puikesni rezultatai. Man smagiai lekiojant paprastais, vingiuotais ir kalnuotais keliais staigiai begejantis nuo 80km/h iki 150km/h suvalgydavo 5.1l/100km. Greitkelyje vaziuojant ramiai su ijungtu autopilotu ima 4.7l/100km greitis 120km/h. manau tikrai puikus rezultatas. O trauka tikrai puiki,vaziuojant lygiu keliu su 6 begiu ir spustelejus dugna masina nesoka priekin,bet tikrai jauciasi ryskiai padidejusi trauka. Tad autostradoj aplenkti ka nors tikrai nereikia jungti 5 ar 4 begio.Na nebent easat savizudis ir vaziuojant paprastu keliu norit pralyst pries atlekiancia priesais auto..Nors taip pasidraskyti kelyje su siuo pasatu tikrai galima.Vairas pakankamai jautrus,masina tikrai gerai laiko kelia,bet nereikia pamirsti,tai ne sportine masina,o sedanas. Vadinti prabangiu vis dar neapsivercia liezuvis... Kas liecia remonta nezinau,lauksim velesniu atsiliepimu. Kol kas neaiskus nuvertejimas,nes auto naujas. Be to ne nuomotas :) Nauja masina,aisku pirkit ir nesukit galvos. Ekonomiskas kuro suvartojime,isvaizdus. Navarotu tikrai pakaks,kad jais pasinaudoti ir pasigirti,ir veliau del ju skaudetu galva kai teks juos remontuoti. :D
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai