Markės
1382 iš 1426
Volkswagen Passat CC 2008 - 2017
Volkswagen Passat CC, 2008 - 2017
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.60% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 3
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017Volkswagen Passat CC 2008 - 2017
Puikaus dizaino Passat CC (šifruojama kaip Comfort Coupe) yra originalus 4 durų kupė. Šis automobilis Volkswagen gamoje stovi tarp įprasto Passat ir flagmano Phaeton ir gaminamas ant Passat bazės, tačiau yra ilgesnis, platesnis ir žemesnis už jį. CC atstovauja paskutiniais metais naujai atrastai nišai – prabangių, sportiškų, dinamiško dizaino su galingais varikliais, keturių durų, tačiau dizaino artimo kupė automobiliams niša. Vienas pirmųjų šios nišos atstovų yra gerai žinomas Mercedes-Benz CLS. Galingiausia šio Passat versija yra visais keturiais ratais varomas variantas su 3.6 L VR6 varikliu, 300 AG galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 sekundės. Interjere naudojamos kokybiškesnės medžiagos nei paprastame Passat ir gausi standartinė įranga tam, kad dar labiau atskirti šiuos du automobilius. Be abejo Passat CC yra taip pat ženkliai brangesnis nei Passat, o interjero erdvė mažesnė, bet ar tai svarbu sportiškų automobilių mėgėjams?
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2017-02-15
Neveltui Passat vadinamas tautos automobiliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksploatacija, didelė bagažinė, išskirtinė išvaizda
Ilgoms kelionėms nepatogu aukštiems žmonėms važiuoti gale (mažoka vietos kojoms)
Mano auto 2010 m., 5 vietų (būna ir 4) Išskirtinės išvaizdos, manevringas, ekonomiškas miesto automobilis. Be to visai nevargina su juo leistis ir į didesnes keliones, pvz. Vilnius-Klaipėda-Vilnius. Dažnai šie automobiliai būna prikrauti nemažai privalumų, todėl įsijungus autopilotą kelionė neprailgsta. Be problemų manevruoti ir po siauras miestų gatves bei prisiparkuoti (tiek atbulom tiek priekiu). 125Kw, niekada neteko pagalvoti, kad trūksta galingumo :) Kaip ir reiktų tikėtis Passat CC remonto išlaidos nėra didelės. Nelinkęs išlaidauti, tačiau savo CC remontuodavau VW atstovybių servizuose. Džiugina dar tai, kad mašina patvari ir nelinkus birėti. Jei turite galimybę, pirkti su 4 varomųjų ratų funkcija - 4Motion. Žiema nepamainomas dalykas, o kuro sąnaudos praktiškai nesiskiria.
Pilnas atsiliepimas...
M | 2016-09-23
VW CC 2008 2.0TDI DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, puikiai veikianti DSG dežė, jaunatviškas modelis,geras variklis,gerai valdoma.
Kietoka važiuoklė, mažai vietos suaugusiems gale, ilgesnėse kelionėse galė nėra patogu sedėti,
Automobilį pirkome iš VW Kauno centro 2008, praturėjome iki 2016. Mašina buvo pilniausios komplektacijos, tetrūko tik navigacijos/dynaudio garso aparatūros ir knopkių ant vairo. CC buvo prigrūstas navarotų,geros išvaizdos,su panoraminiu stogu (kuris po 2 metų pradėjo barškėti), bixenon žibintais, pačios prisiparkavimo funkcija, kreminiu ,alkantara salonu su šonuose oda ir kitais žaislais... Interjeras: vidus beveik pilnas,smagu,jauku,sėdėsena labai patogi,rekaro sėdynes labai patogios ilgose kelionėse. Vidaus surinkimo kokybė vidutiniška, kartais vis kažkas pabarškėdavo. Vietos priekyje pilna, gale sėdint nepatogu, galva remdavosi į lubas, vietos gale pakankamai jei sėdynė neatstumta iki galo. Mano ūgis 195 tai gale sėdėt už manęs keleiviams nėra vietos kojoms,tenka slinktis į prieki,bet tai nėra problema. Bagažinė didžiulė,telpa daug daiktų, yra vieta atsarginiam ratui. Originali garso aparatūra skamba garsiai ir kokybiškai, RCD510 multimedija turi SD kortelių skaitytuvą,taip pat 6 diskų changerį. Išorė: kėbulas rūdyja, brokuotas modelis iki 2009 metų. Per 8 metus surūdyjo visos keturios durys ties chrominias moldingais, ratų arkose pūslės,priekyje sparnuose. Gal taip tik man išpuolė,bet rūdyjo. Važiavimas su CC yra sportiškas,mašina nuostabiai stovi ant kelio,kaip prikalta, jauties užtikrinai ir saugiai. Važiuoklė kietoka,galima sakyti sportinė. Pati mašina yra gan žema, tai saugokite dugno apsaugas. Rekomenduoju CC žiūrėti po 2009 metų su DSG greičių dėže ir pilnesne komplektacija. 2.0tdi- elastingas,gerai traukiantis nuo žemų apsukų. Per 8 metus prasukau 300.000km be jokių problemų. Jei rinkčiausi žiūrėčiau tik į DSG dėžę! PASAKA :) maloniai,labai greitai dirba, per eksploatavimo laiką keistas tik smagratis,apskritai jokių problemų nei su DSG dėže bei variklių nebuvo, labai geras derinys.Variklis dirba tyliai,tolygiai, važiuoja labai smagiai. Šio 2.0 TDI 103kw yra per akis. Rekomenduoju. Diržai keičias ties 180.000 ir 300.000km. Eksploatacija nėra brangi, gal kiek brangesnės kėbulo dalys. Tikrinti servise, atidžiau apžiūrėti važiuoklę,variklio būklę,visus agregatus.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis Grinkevičius | 2016-08-03
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, stabilus, komfortiškas
Kiek jautroka pakaba važiuojant nelygiais keliais
Puikus automobilis, leidžiantis vairuotojui valdyti automobilį, o ne automobiliui vairuotoją. VW Passat yra minkštesnis, šis kiek standokas, ypač jaučiasi važinėjant Lietuvos keliais. Esu žemo ūgio, tai man šis automobilis idealus, bet aukštaūgiams jis tikrai gali nepatikti. Manoji komplektacija yra įspūdinga, auto pats vairuoja, paleidus vairą iš rankų po kelių sekundžių signalas praneša, kad paimtum vairą į rankas. Visada yra side assist, kuris šviečia veidrodėlyje geltonai, kai negalima lenkti (kažkas tave mėgina lenkti), jis mirksi arba vairą atsuka pats, kai mėgini lenkti, o kliūtis tau tai iš principo trukdo padaryti. Auto pats sustabdo prieš kliūtį, tad gali išgelbėti ir gyvybę. Galinio vaizdo veidrodis yra nuostabus, pačią saulėčiausią dieną atrodė, kad per galinį veidrodį matau vaizdą tamsų rudenį. Labai patiko ir Bluetooth, gali klausyti spotify, yra idealiai suintegruota telefono funkcija. Automobilis labai komfortiškas važinėjant užmiestyje, autostradoje gerais keliais, bet man asmeniškai su juo nemalonu važiuoti prastais keliais, labai jautriai reaguoja į kelio nelygumus. Be galo patiko adaptyviniai žibintai, važiuojant daugiau nei 60km/h greičiu užmiestyje automobilis pats įjungia ilgąsias šviesas, o kai mato priešais važiuojantį automobilį jį "nukerpa". Automobilio izoliacija - galima sakyti tobula. Beveik jokio triukšmo iš lauko važiuojant 120km/h greičiu, girdisi tik padangos. Variklis patikimas. Šio automobilio nuvertėjimas yra labai mažas, puikiai laiko kainą rinkoje.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai   GolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai